Grote familie, jij bent zeker zo een verwent eenmanskindje, te zielig dit, ben de een na jongste van mijn ouders, 13 kinderen en nee het waren geen konijnen, maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus ze waren zowel jouw grootouders als jouw ouders.Lekkere familie.
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIETquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouwquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:16 schreef Muck het volgende:
bobby knul, kijk nou nog eens goed....
onzin voor je leven
ONZIN
ON-ZIN
dringt het nu tot je door?
En mijn hemel, leer eens spellen joh!
hij zei mevrouw tegen me!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouw
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIET!111111
Niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
13 kinderen en nee het waren geen konijnen
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.quote:maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.quote:kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinkenquote:
maar goed, nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinken
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.
[..]
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.![]()
Ah, de schoorsteen moet ook roken hè.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.![]()
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
oh, je hebt een direkt lijntje met boven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, de schoorsteen moet ook roken hè.
Ik zei net al, dat je ouders in het warme gedeelte zitten, bij het cremeren konden ze er in ieder geval al even aan wennen.
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je deus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
ronduit schattig. haal de bushokjes maar vast van de zolderquote:
Da's toch niet normaal man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
JA precies, ga zo even een onderhoud voeren, hoe het met jou verder moetquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, je hebt een direkt lijntje met boven?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?
vraag dan ook gelijk zijn postadres.. al die hoge gasrekeningen komen hier aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
JA precies, ga zo even een onderhoud voeren, hoe het met jou verder moet
Waar denk je dat de uitdrukking "stoffelijk overschot" vandaan komt, blijft niks van over nee, maar dat wist je toch wel al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?
Omdat je respect moet hebben voor de overledenen, heb je dat niet hebben ze ook geen respect voor jouw, en dan kan je je lol op als het eenmaal zo ver is, dudequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de uitdrukking "stoffelijk overschot" vandaan komt, blijft niks van over nee, maar dat wist je toch wel al.
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".
Ja en dan, heb jij zijn postadres, wou je dat dan doorsturen ofzo? Lul toch niet zo dom man, en anders als je niet meer tegen die hoge gasrekeningen kunt sluit alle ramen en deuren en zet de gaskraan aan, zul je geen last mee hebben van de rekeningen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
vraag dan ook gelijk zijn postadres.. al die hoge gasrekeningen komen hier aan
Veel plezier hiermee in het hiernamaals, wens je oprecht veel succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:40 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja en dan, heb jij zijn postadres, wou je dat dan doorsturen ofzo? Lul toch niet zo dom man, en anders als je niet meer tegen die hoge gasrekeningen kunt sluit alle ramen en deuren en zet de gaskraan aan, zul je geen last mee hebben van de rekeningen.![]()
Ja kan ja, het is een stoffelijk overschot, jij noemt het oma, maar niet als je in een ander land woont, het is maar net wat je geleerd is he, klinkt ook raar als je Oma overleden is in Rusland en je zegt vaarwel Oma als Rus zijnde, het is net wat of het aapje geleerd is he.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"
nee, dan noemen we het toch liever oma
Ik ben inmiddels een ervaren necrofiel, ik heb jouw succeswensen niet nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:42 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Veel plezier hiermee in het hiernamaals, wens je oprecht veel succes
Ik heb het ook niet over jouw ervaren necrofiele actieviteiten nu, lees eens, nogmaals veel succes, en o ja, niet de daad maar de gedachten zijn al genoeg, mazzel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een ervaren necrofiel, ik heb jouw succeswensen niet nodig.
ik heb volgens mij ook nog nooit een rus "stoffelijk overschot" horen zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja kan ja, het is een stoffelijk overschot, jij noemt het oma, maar niet als je in een ander land woont, het is maar net wat je geleerd is he, klinkt ook raar als je Oma overleden is in Rusland en je zegt vaarwel Oma als Rus zijnde, het is net wat of het aapje geleerd is he.
ga je weg?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:47 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jouw ervaren necrofiele actieviteiten nu, lees eens, nogmaals veel succes, en o ja, niet de daad maar de gedachten zijn al genoeg, mazzel.
Nee? Jij begint toch over je gasrekening, kom op wees een man, geen knikkertje, schijnt erg belangrijk te wezen jouw gasrekening, kom op man gooi het er uit, praat er over, lucht je hart....quote:
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"
nee, dan noemen we het toch liever oma
Nee hoor, het word net gezelligquote:
nee, ik bedoel dat ik geen man ben....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Nee? Jij begint toch over je gasrekening, kom op wees een man, geen knikkertje, schijnt erg belangrijk te wezen jouw gasrekening, kom op man gooi het er uit, praat er over, lucht je hart....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.
Overschor StofjeB zal het wel worden, toch weer andersquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.
JA so what, man is maar een woordje hoor, goed vrouw dan, klacht blijft hetzelfde, vrouwen die klagen vind ik NOG erger.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik vaag me af hè Bobby18, als je weigert om kleine negermeisjes te verkrachten, ben je dan een racist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |