Grote familie, jij bent zeker zo een verwent eenmanskindje, te zielig dit, ben de een na jongste van mijn ouders, 13 kinderen en nee het waren geen konijnen, maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus ze waren zowel jouw grootouders als jouw ouders.Lekkere familie.
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIETquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouwquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:16 schreef Muck het volgende:
bobby knul, kijk nou nog eens goed....
onzin voor je leven
ONZIN
ON-ZIN
dringt het nu tot je door?
En mijn hemel, leer eens spellen joh!
hij zei mevrouw tegen me!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouw
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIET!111111
Niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
13 kinderen en nee het waren geen konijnen
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.quote:maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.quote:kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinkenquote:
maar goed, nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinken
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.
[..]
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.![]()
Ah, de schoorsteen moet ook roken hè.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.![]()
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
oh, je hebt een direkt lijntje met boven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, de schoorsteen moet ook roken hè.
Ik zei net al, dat je ouders in het warme gedeelte zitten, bij het cremeren konden ze er in ieder geval al even aan wennen.
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je deus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
ronduit schattig. haal de bushokjes maar vast van de zolderquote:
Da's toch niet normaal man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |