precies, zeg maar gerust onzin.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zulks een malle zin.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Vader en moedertje spelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Hans Teeuwen kan wel inpakken en vertrekken.quote:
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Idiootquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Ben jij een pedofiel dan?quote:
Nee, necrofiel.quote:
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver om er voor uit te komen.
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
Een jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat voor meisje was het?
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezierquote:
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Of ondertussen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezier
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Ah, ga je hem dan je kinderen brengen inclusief die van andere ouders?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
PDA's męn. PDA'squote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.
Zieke geestquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben een cerrorfiel. Ik luister alleen nog maar chiptunes.
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als er geen zieke geesten waren, dan waren er ook geen moraalridders. So thank us!
Je bent mijn heldquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Info: De cd van the Advantage is nog niet binnen. Zodra ik hem heb, rip ik hem even voor je.
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, męn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorry
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
En transformersquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, męn.
Laten we de deal maken bij een achtertafeltje in een louche café aan de haven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.
Lijkt mij een goede ruil voor een Angolaans/Chinees meisje, die zijn namelijk nogal moeilijk te krijgen.
nananananananana to defeat the decepticons!quote:
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.
Lijkt mij een goede ruil voor een Angolaans/Chinees meisje, die zijn namelijk nogal moeilijk te krijgen.
*duwt je het bed in en laat je met het andere been uit bed stappen*quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.
Hoe oud bent u nu? Zeker 1 van de patatgeneratie te beroerd om te werken en levende van een uitkering, ziekelijk dit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
The Transformeers
More than meeeeeeeeeets the eyes
Autobots waaaaaage their Battle
To destroy the eeeeeevil forces
of the Decepticoooooooooons
The Transformeeerrrrrs
Robots in Disguiseeeeeeeeee
The Transformeeeeeeers
More than meeeeeets the eyeeeeeeeeeeees
The Transformeeeeeeeeeers!
Toch wel met het het goeie been hoop ik?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*duwt je het bed in en laat je met het andere been uit bed stappen*
Blijkbaar wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:33 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Toch wel met het het goeie been hoop ik?
Dat hebben ze meestal allemaal al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo. Jij hebt echt geen idee van het leed wat er achter jouw uitspraken zit, alemaal verwende jochies, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hebben ze meestal allemaal al.
Het is overal.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo.
Patat? Toentertijd ik een jongeman was, kreeg ik geen patat van mijn moeder. Enkel natuurwinkelvoeding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hoe oud bent u nu? Zeker 1 van de patatgeneratie te beroerd om te werken en levende van een uitkering, ziekelijk dit.
Mijn vader leeft allang niet meer gore klootzak, weer zo een bewijs dat je maar wat zegt, je bent gewoon een verwent nest, die ook maar eens harde klappen van het leven verdient, ik gun je ze, mischien leer je dan te relativeren op een fatsoenlijke manier ipv op een nietwetende neerhalende manier. sterf nogmaals pedo, hopenlijk zit er een moordenaarres tussen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]Daar mag je geen grapjes over maken. Pedo's zijn ook mensen met gevoel.
Vraag maar aan je vader.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mijn vader leeft allang niet meer gore klootzak, weer zo een bewijs dat je maar wat zegt, je bent gewoon een verwent nest, die ook maar eens harde klappen van het leven verdient, ik gun je ze, mischien leer je dan te relativeren op een fatsoenlijke manier ipv op een nietwetende neerhalende manier. sterf nogmaals pedo, hopenlijk zit er een moordenaarres tussen.
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper, sorry alco, stril ze.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh, en ben inderdaad te beroerd om te gaan werken, dat klopt.
Wat krijg ik?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper.
Euhm bobby[insertuseriqhere],quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper.
autsj...quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
En terecht. Wat een achterlijke gladiool was dat zeg.!
Het delerium krijg je, gratis, moet je wel nog even doorzuipen, en ik vertel je dat word een pijnlijk eindequote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:54 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Het delerium krijg je, gratis, moet je wel nog even doorzuipen, en ik vertel je dat word een pijnlijk einde![]()
Jij bent zo'n papa waarbij het gevoel voor humor verdween toen de eerste vrucht van zijn zaad uit een bepaalde lichaamsopening van zijn chicka getrokken werd, innit?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef Bobby18 het volgende:
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo. Jij hebt echt geen idee van het leed wat er achter jouw uitspraken zit, alemaal verwende jochies, je moest eens weten.
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
En terecht. Wat een achterlijke gladiool was dat zeg.!
Ja, zo van: "WAT NOU HUMOR? POEP AAN JE TUMOR!!"quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent zo'n papa waarbij het gevoel voor humor verdween toen de eerste vrucht van zijn zaad uit een bepaalde lichaamsopening van zijn chicka getrokken werd, innit?.
Grutjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succes![]()
Damn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef Bobby18 het volgende:
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succes![]()
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Damn.
Arme pa. Eerst doodgaan, en dan ook nog eens lastiggevallen worden door een koter die zonodig de Gothic uit moet hangen.
Gelukkig heb je geen idee waar je het over hebt, je raad maar wat, toch zielig dat soort mensen, als maar zoekende naar wat ze zo graag willen weten, en daarbij ongelovenlijke stomme dingen zeggen, he succes he met je zoektocht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Damn.
Arme pa. Eerst doodgaan, en dan ook nog eens lastiggevallen worden door een koter die zonodig de Gothic uit moet hangen.
Ik had een plekje naast mijn echtgenoot gezocht!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.
Kst, ga je corpsepaint opdoen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:02 schreef Bobby18 het volgende:
Gelukkig heb je geen idee waar je het over hebt, je raad maar wat, toch zielig dat soort mensen, als maar zoekende naar wat ze zo graag willen weten, en daarbij ongelovenlijke stomme dingen zeggen, he succes he met je zoektocht.
And beware! She has the magical power of wind!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.![]()
Leef je zelf nog wel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Vraag je je niet af waarom iedereen in jouw omgeving het loodje legt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Geheimtaal deed ik ook altijd toen ik nog een kleine jongen was, mooie tijd, geniet er nog even van zolang je nog zo bent jongen.quote:
Omdat mijn vader 76 en mijn moeder 73 was toen ze overleden? Nee niet echt nee, zijn er die er jonger tussenuit gaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vraag je je niet af waarom iedereen in jouw omgeving het loodje legt?
Dus ze waren zowel jouw grootouders als jouw ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:08 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Omdat mijn vader 76 en mijn moeder 73 was toen ze overleden? Nee niet echt nee, zijn er die er jonger tussenuit gaan![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het schijnt dat alleen mannen die zittend plassen zichzelf quoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |