quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.
yeah rightquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.
En wij maar betalen, of heb je je eigen inkomstenbron?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
De kunstenaarsuitkering is mijn vriend.
Heeft ze je als dank nog wel even lekker gepijpt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja/Neen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En wij maar betalen, of heb je je eigen inkomstenbron?
Om verkracht te worden? Jij zit echt wel diep in de shit hoor met jouw gedachtengang, jij hebt echt serieus hulp nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Het meisje zal er wel om gevraagd hebben.
Jij bent ziek in je hoofd, zoek hulpquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze je als dank nog wel even lekker gepijpt?
Ik mag hier uit opmaken dat ze je niet even gepast heeft bedankt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:36 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofd, zoek hulp
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaasquote:
Ja, ze heeft even mijn Anus schoongelikt na het poepen, dat wel ja, idioot.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hier uit opmaken dat ze je niet even gepast heeft bedankt?
Moordenaar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaas
Hè, wat naar toch allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaas
Ah, dat is dan wel weer fideel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft even mijn Anus schoongelikt na het poepen, dat wel ja, idioot.
quote:
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idiootquote:
En dan ook nog kleine meisjes je poepert laten likken...quote:
missie geslaagdquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:43 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idioot![]()
Hè getver, als je dan in ieder geval maar belooft om tegen te spartelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef requiem4adream het volgende:
tvp(minderjarige meldt zich bij Dirkh)
Pas je wel op als je in het park huppelt? Er lopen meer Dirkh's rond.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:43 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idioot![]()
Man, rot toch op als je het verhaal niet snapt, bijna friese schijtboer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dan ook nog kleine meisjes je poepert laten likken...Jij bent echt pure slechtheid man....
Welke missie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |