Nee, dan ben je een antikleinemeisjesnegerneukeraar nu goed, vraag toch niet naar de bekende weg man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik vaag me af hè Bobby18, als je weigert om kleine negermeisjes te verkrachten, ben je dan een racist?
je snapt het woordje "onzin" nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
JA so what, man is maar een woordje hoor, goed vrouw dan, klacht blijft hetzelfde, vrouwen die klagen vind ik NOG erger.
Zeg, ik vraag alleen maar naar jouw mening. Als jouw mening de bekende weg was, dan moet ik me echt zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een antikleinemeisjesnegerneukeraar nu goed, vraag toch niet naar de bekende weg man.
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik vaag me af hè Bobby18, als je weigert om kleine negermeisjes te verkrachten, ben je dan een racist?
hij overweegt het niet hoor, Dirkh is gewoon onze troetel-pedoquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.
Jij weet heel goed wat je zegt, en je zieke geest ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, ik vraag alleen maar naar jouw mening. Als jouw mening de bekende weg was, dan moet ik me echt zorgen gaan maken.
Ja ja, troetel Pedo, maar het zit wel in zijn hoofd, bij deze zgn troetel Pedo, dat is een potentiele die zgnŽdequote:Op zaterdag 9 april 2005 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hij overweegt het niet hoor, Dirkh is gewoon onze troetel-pedo
je hoort het dirkh, je bent een potentiële zgnŽdequote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ja, troetel Pedo, maar het zit wel in zijn hoofd, bij deze zgn troetel Pedo, dat is een potentiele die zgnŽde
Beetje last van territoriumdrift? Daar krijg je inteelt van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.
Ok deze taal voert te ver voor jouw? Hij praat er over, dus het zit in zijn hoofd, als er bij sommige mensen iets in hun hoofd(gedachten) zit, kunnen ze dat ook tot uitvoer brengen, het zit er eenmaal in, daarom zeg ik, laat het niet iemand zijn die ik kan, staat gelijk aan zelfmoord, mocht je het doen en je word opgepakt, je medegevangenen hebben het ook niet op dat soort, je zult dus dan ook geen leven hebben, verkrachting en of pedo gedoe staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
je hoort het dirkh, je bent een potentiële zgnŽde
wat dat ook moge zijn![]()
Jij bent echt ziek man, niet te geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje last van territoriumdrift? Daar krijg je inteelt van.
knul, het woord zgnŽde gaat te ver voor iedereen. het ís niet eens een woord. vertel eens, hoe spreek je zoiets uit? zgnde gaat misschien nog, maar een golfje op de z, geen idee....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:15 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok deze taal voert te ver voor jouw?
Oeh, dan laat ik iedere keer mijn zeepje vallen als Bubba naast me staat. Hoezo geen leven? Paradijs man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:15 schreef Bobby18 het volgende:
je medegevangenen hebben het ook niet op dat soort, je zult dus dan ook geen leven hebben
Gaan we de rollen omdraaien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, die bobby18. Eindelijk weer eens een ouderwetse fokmongool.
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten, NEE JE KOP GAAT ER AF, niks zeepje, nu duidelijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, dan laat ik iedere keer mijn zeepje vallen als Bubba naast me staat. Hoezo geen leven? Paradijs man.
Geslapen? Valt niet mee he, niet werken en alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hoi.
jij wel dan? deel je ervaringen met ons!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten
De kunstenaarsuitkering is mijn vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Geslapen? Valt niet mee he, niet werken en alcoholist zijn.
We komen dan automatisch weer in het necrofielie verhaal terecht. Circle of life.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten, NEE JE KOP GAAT ER AF, niks zeepje, nu duidelijk?
Ben jij nep of heb je het erg moeilijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek man, niet te geloven.
Jij weet niks van het leed achter de werkelijke slachtoffers hiervan, je bent gewoon een zielig verwent nikswetend mensje.
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
jij wel dan? deel je ervaringen met ons!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |