abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:47:00 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26091202
quote:

zaterdag 9 april 2005 uur.
Bouterse: arrestatie heeft grote gevolgen
Van onze verslaggever Stieven Ramdharie

PARAMARIBO - De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.

'Mijn arrestatie zal grote consequenties hebben', dreigt Bouterse in een interview dat is gehouden tijdens zijn campagne in het Surinaamse binnenland. 'Het zal niet van een leien dakje gaan.'

De oud-bevelhebber, die met zijn NDP bij de verkiezingen van 25 mei hoge ogen gooit om de grootste partij te worden, zegt niet wat er zal gebeuren. Hij maakte eerder toespelingen op het grote aantal Nederlanders dat in Suriname verblijft.

Bouterse behoort tot een groep van 26 oud-militairen en voormalige politici die door justitie in Paramaribo zijn aangeklaagd voor hun betrokkenheid bij de executie van vijftien tegenstanders op 8 december 1982 in Fort Zeelandia. Verwacht wordt dat de berechting van Bouterse door de krijgsraad na de verkiezingen zal beginnen.

Volgens Gerard Spong, speciale adviseur van de Surinaamse regering in deze zaak, valt niet aan de arrestatie van de oud-bevelhebber te ontkomen. Politie en Justitie in Paramaribo onderzoeken volgens Spong al jaren hoe de oud-bevelhebber kan worden opgepakt.

Bouterse zegt zich niet opgejaagd te voelen. 'Ik maak mij er niet druk om. Dit ding speelt alleen in jullie hoofd.' De oud-legerleider beschuldigde Nederland in februari nog van pogingen hem in handen te krijgen om zijn celstraf van elf jaar wegens drugshandel uit te zitten in Nederland.

Hij waarschuwde Den Haag toen eveneens. 'Breng uw onderdanen hier niet in gevaar', riep Bouterse. 'Ik bedreig niet, ik waarschuw.'

Nederlandse mariniers doen jungle-trainingen rond Pikin Saron in het binnenland. De oud-bevelhebber heeft er een buitenverblijf.

bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/1112937802394.html /radio

vandaag in de volkskrant en op de radio waarschuwt Desi Bouterse wederom dat ze hem niet moeten arresteren. Doelend op het vele aantal Nederlanders in Suriname en het vele aantal Surinamers in Nederland zei hij dat er "zeer ernstige gevolgen zullen zijn" hij voegde erantoe dat Nederland in "een rokende as-hoop" zal veranderen. Hierbij noemde hij weer zijn al eerder genoemde geheime commando "circel3"

""Bouta" tijdens zijn vorige presidentsschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-04-2005 17:05:18 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26091210
Typo & een fipo + een doodsbedreiging .
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:50:11 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26091233
Bouterse

Megalomaan eerste klas die nog steeds denkt dat de (Surinaamse) wereld op hem zit te wachten. Oppakken die moordenaar, verbannen naar een ver eiland en nooit meer over praten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:53:59 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26091275
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bouterse

Megalomaan eerste klas die nog steeds denkt dat de (Surinaamse) wereld op hem zit te wachten. Oppakken die moordenaar, verbannen naar een ver eiland en nooit meer over praten.
hij maakt anders een zeer goede kans de verkiezingen van 25 mei te gaan winnen. Als dat zo is dan gaan we nog wat beleven! Alle peilingen wijzen erop dat de NDP van Bouterse de grootste wordt (met als gevolg dat Desi dus wederom president wordt)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:10:38 #5
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_26091440
Ik ben zelfs van mening dat NL die gast gewoon Prez moet laten worden.

De stem van de surinamers moeten respecteren.

In de geschiedenis komt het vaak voor dat een rebellenleider de volgende president wordt.

En als suriname schoon schip wil maken, zullen ze dat echt zelf moeten doen.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:13:59 #6
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_26091476
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:39:28 #7
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_26091811
Nederland moet die vent in de nacht uit zijn bed halen en vanuit een vliegtuig in de oceaan dumpen
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_26092043
Oeh! Een rokende ashoop!! Denkt Boutje soms dat ie kernwapens bezit?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:59:21 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_26092076
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh! Een rokende ashoop!! Denkt Boutje soms dat ie kernwapens bezit?
Nee, hij doelt denk ik op Johan Remkes.
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:59:43 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26092082
* TimmyAsd bang wordt
pi_26092311
Ze moeten bouterse inderdaad gewoon lekker president laten worden. Krijgen ze tenminste een flinke amerikaanse boycot over zich heen want amerika is niet zo blij met dat een veroordeelde drugs smokkelaar/moordenaar president wordt.
pi_26094101
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bouterse

Bouterse gaat in Suriname de verkiezingen winnen in elk geval. De rest van de wereld zit niet echt meer op hem te wachten, maar ook dat kan weer vriendjes opleveren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26095150
Als hij zich zo wil ontpoppen als een echte staatvijand ofzo dan vind ik dat de AIVD geen halve maatregelen moet nemen en hem gewoon op een MOSSAD achtige manier op zou moeten ruimen.
eeeh
pi_26095278
Leeft Desi nog? Wat een pech

Ach ja, de grootspraak van Bouterse kennen we zolangzamerhand wel, niet erg interessant eigenlijk.
pi_26095392
Het zou wat zijn als Desi president wordt van Suriname, dan zou er best zomaar eens een gewapend conflict kunnen uitbreken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 13:34:16 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26095418
mannen met baarden zijn gewoon niet vertrouwen...........
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26096970
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Klonk het volgende:
laat harigekerel het niet horen

verder bij een gewapend conflict moet hij zowieso het veld ruimen want de VS zal NL met deze zaak steunen

[ Bericht 1% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 09-04-2005 14:59:38 (spellingsfout van jewelste :X) ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:22:58 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26107879
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

laat harigekerel het niet horen

verder bij een gewapend conflict moet hij zowieso het veld ruimen want de VS zal NL met deze zaak steunen
onderschat hem niet. Bouterse heeft special forces en zijn speciale circel3 commando. Hij kan in Nederland voor flinke chaos zorgen!! Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 21:29:09 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26108095
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
Hoe zie je dat voor je?
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:31:44 #20
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26108176
Cool, barbecueën met de Suris.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 april 2005 @ 21:33:47 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26108244
quote:
Hij kan in Nederland voor flinke chaos zorgen!! Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
Seedorf gaat nog meer penalty's missen?
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:36:43 #22
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26108350
quote:

[..]

onderschat hem niet. Bouterse heeft special forces en zijn speciale circel3 commando. Hij kan in Nederland voor flinke chaos zorgen!! Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
Naar de ondergang nog wel
Daar heb je toch wel kernwapens voor nodig lijkt me.
pi_26108388
hilarisch... misschien wordt Bouterse dan toch mij favoriete 'wereldleider' ...
pi_26108604
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hilarisch... misschien wordt Bouterse dan toch mij favoriete 'wereldleider' ... [afbeelding]
Die Bouterse
Als hij wat probeert, het NL leger verpulvert hun leger toch zo
Ik ben btw half surinaams, en vind het maar een stakker
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:47:21 #25
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_26110552
gewoon een commando team op afsturen, verder niet meer over praten
klaar afgehandelt, weer een moordenaar en idioot minder.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_26110556
Bouterse.

Ach, die man zal niet zo veel uitrichten, ook niet als 'ie president wordt. Hij heeft een grote mond, maar volgens mij weet hij zelf heel goed wat hij vooral niet moet doen om uit de bajes te blijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26110596
quote:

[..]

Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:50:35 #28
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_26110646
Het werkelijk hemeltergende feit is dat hij gelijk heeft.

Langzaam maar zeker transformeert Nederland zich in de allereerste échte bananenrepubliek van Europa.

Hands down
Jawohl Herr Kaloin!
pi_26110649
Eigenlijk moet je hem al die aandacht niet gunnen die hij zo graag wil.
pi_26110672
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
Volgens mij heeft Suriname minder inwoners dan de V.S. soldaten.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:54:39 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26110782
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het werkelijk hemeltergende feit is dat hij gelijk heeft.

Langzaam maar zeker transformeert Nederland zich in de allereerste échte bananenrepubliek van Europa.

Hands down
pi_26110812
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hehehe
pi_26110878
Bouterse

Waarom wordt er nog aandacht aan deze man besteed? Nederland heeft veel meer moorden in Suriname op haar geweten, maar dat laten we ook liever rusten. Opdonderen met desi!
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:54:38 #34
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:57:59 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26112712
quote:
Ongestraft facisme dit!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 10 april 2005 @ 02:04:41 #36
111171 Richie_Rich
Rich IndustriesŠ
pi_26115048
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:13 schreef ADDG het volgende:
Ze moeten bouterse inderdaad gewoon lekker president laten worden. Krijgen ze tenminste een flinke amerikaanse boycot over zich heen want amerika is niet zo blij met dat een veroordeelde drugs smokkelaar/moordenaar president wordt.
Amerika is inderdaad niet zo blij met Zuid-Amerika
  zondag 10 april 2005 @ 02:16:54 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26115181
quote:
Inderdaad, straks word je meegenomen naar Spanje

pi_26115686
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.
In dat geval, gewoon een paar commando's naar Suriname sturen om die man op te laten pakken of neer te laten schieten. Is zo gebeurt, Boutserse is geen Bin Laden, hij is een stuk dommer, heeft minder geld en een stuk minder mensen om hem te beschermen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26115797
Beter gaat die Bouterse hard sterven op korte termijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 10 april 2005 @ 09:29:04 #40
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26116925
we hebben ooit zon ontzettend domme zet gedaan door suriname onafhankelijk te laten worden, daarom zitten we nu met de ellende. Kijk eens naar Frans Guyana, wat een ontzettend rijke en welvarende provincie is van Frankrijk. Dit had Suriname ook van Nederland kunnen zijn.

Verder zou surname een mooi stuk Nederland kunnen zijn waar mensen naar kunnen verhuizen die het klimaat hier beu zijn, maar niet willen emigreren. Het beste zou het zijn als we het land weer onder onze hoede namen, maar helaas zal dat wel niet gaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26117354
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Waarom? Hij kan dreigen wat hij wil maar hij heeft geen enkel machtsmiddel om zijn dreigementen kracht bij te zetten behalve uiteraard zijn eigen imaginaire strijdkrachten. Gewoon negeren en in zijn eigen sop laten gaarkoken.
pi_26123545
quote:
Op zondag 10 april 2005 03:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.
In dat geval, gewoon een paar commando's naar Suriname sturen om die man op te laten pakken of neer te laten schieten. Is zo gebeurt, Boutserse is geen Bin Laden, hij is een stuk dommer, heeft minder geld en een stuk minder mensen om hem te beschermen.
ik dacht dat suriname toch zeker een miljoen inwoners had .

maar inderdaad NL ten val brengen als hij dat van plan is hebben we natuurlijk altijd de navo nog.

maar dit moet NL alleen toch ook wel op kunnen knappen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 10 april 2005 @ 16:10:59 #43
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26124521
mocht Bouterse Nederland aanvallen, vind ik dat we het land weer moeten overnemen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26125239
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mocht Bouterse Nederland aanvallen, vind ik dat we het land weer moeten overnemen.
Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.
Maar als Bouterse de president wordt zal dat voor Suriname uitdraaien op een ramp. Die gooit dat land in een recordtempo in de uitverkoop (boskap bijv) en waar de in komsten hiervan naar toe zullen gaan moge duidelijk zijn (net als in het uber-corrupte indonesië nu). Neen, Suriname onafhankelijk is niet veel. Het is zonde om te zeggen maar men kan niet anders constateren.
  zondag 10 april 2005 @ 16:50:07 #45
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_26125361
De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.

Lekker vaag.... in mijn opinie!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 10 april 2005 @ 17:00:15 #46
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_26125541
ach als desi president wordt gaat de coke prijs weer naar beneden en dan worden de CIA vriendjes weer pissig...storm in een glas water.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_26125635
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:43 schreef attila het volgende:

[..]

Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.
Maar als Bouterse de president wordt zal dat voor Suriname uitdraaien op een ramp. Die gooit dat land in een recordtempo in de uitverkoop (boskap bijv) en waar de in komsten hiervan naar toe zullen gaan moge duidelijk zijn (net als in het uber-corrupte indonesië nu). Neen, Suriname onafhankelijk is niet veel. Het is zonde om te zeggen maar men kan niet anders constateren.
vroeg ik mij ook al af ze hebben niet eens een leger wat in staat is de de marine basis op de antillen te kunnen veroveren laat staan NL
pi_26139749
Mja, je gaat je toch afvragen hoe het mogelijk is dat zo'n zakdoekenknoper een reële kans maakt bij de verkiezingen. Hoe kun je nou op zo iemand stemmen?

Als hij verkozen wordt en Suriname gaat in rap tempo naar de klote, heeft het dat volledig aan zichzelf te danken en vind ik niet dat Nederland zich ermee moet bemoeien.

Misschien is het wel verstandig om ons er nu mee te bemoeien. Als een soort waarschuwing. Al vind ik dat dan eigenlijk wel een beetje een Bush-actie.
  maandag 11 april 2005 @ 07:47:46 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26139767
in principe hoeven we ons niks van de VN aan te trekken, dat doen de Amerikanen ook niet. We hebben ons al een keer laten schofferen door de VN met de kwestie nieuw guinea, dat bewees al dat de VN incapabel is tot oordelen. Suriname moet wat mij betreft weer gewoon terug bij Nederland als Bouterse gekozen wordt. Suriname bewijst hiermee ten ene male dat het niet klaar is voor onafhankelijkheid.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26139773
quote:
Op maandag 11 april 2005 07:41 schreef heiden6 het volgende:
Hoe kun je nou op zo iemand stemmen?
Ga eens een middagje in de hete Paramariboaanse zon staan en ga dan eens stemmen. Dan weten je hersentjes ook ff niet meer wat te doen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_26139797
quote:
Desi Bouterse:"Nederland zal veranderen in rokende as-hoop."
Jeetje, ik heb nu echt de behoefte om onmiddelijk de schuilkelder te betrekken.
pi_26139981
quote:
Op maandag 11 april 2005 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in principe hoeven we ons niks van de VN aan te trekken, dat doen de Amerikanen ook niet. We hebben ons al een keer laten schofferen door de VN met de kwestie nieuw guinea, dat bewees al dat de VN incapabel is tot oordelen. Suriname moet wat mij betreft weer gewoon terug bij Nederland als Bouterse gekozen wordt. Suriname bewijst hiermee ten ene male dat het niet klaar is voor onafhankelijkheid.
Wat moeten we met dat stukje ellendige Jungle?
  maandag 11 april 2005 @ 08:47:30 #53
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_26140153
Waar bemoeien wij ons eigenlijk mee? Wij zijn geen VS, dat we ons mogen mengen in de aangelegenheden van een erkende souvereine staat. Ik zie Bouterse net als Bush: het zijn beide nog grotere idioten dan het apenrijk rijk is, excuses aan de apen. Maar wij Nederlanders gaan toch ook niet even Bush opruimen? Het volk kiest.

En let wel, het volk krijgt wat zij verdient. Vaandaar ook dat wij met onze paarse coalitie zitten.

Als mensen Bouta echt niet wilden, dan zat hij er niet. En wat Bouta eigenlijk claimt klopt ook wel; alle vermoede misdaden zijn gedaan ten tijde van het al souverein zijn van Suriname, dus alleen de Surinaamse staat mag recht spreken over Bouterse' daden. Niet Nederland. En niemand in Suriname heeft Bouta nog aangepakt. Dat Suriname een bananenrepubliek is (letterlijk) en dat Bouta bijna alle negers in zijn zak heeft (ca. 30%, bosnegers niet meegrekend) zegt wat. Ook de idiote hindoestanen die niet met elkaar eens kunnen worden en dus versplinterd zijn dragen hier aan mee. Zelf mijn famillie in Suriname is oprecht voorstander van Bouta, ondanks zijn drugshandel enz.

Ik meende trouwens nog te weten dat Bush Suriname rekende tot de as van het kwade? Dus na Iran misschien even een boswandelingetje doen?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  maandag 11 april 2005 @ 08:53:23 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26140210
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:47 schreef ajay het volgende:

En let wel, het volk krijgt wat zij verdient. Vaandaar ook dat wij met onze paarse coalitie zitten.
Hoeveel jaar loop jij achter?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26146593
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:47 schreef ajay het volgende:
Waar bemoeien wij ons eigenlijk mee? Wij zijn geen VS, dat we ons mogen mengen in de aangelegenheden van een erkende souvereine staat. Ik zie Bouterse net als Bush: het zijn beide nog grotere idioten dan het apenrijk rijk is, excuses aan de apen. Maar wij Nederlanders gaan toch ook niet even Bush opruimen? Het volk kiest.

Als mensen Bouta echt niet wilden, dan zat hij er niet. En wat Bouta eigenlijk claimt klopt ook wel; alle vermoede misdaden zijn gedaan ten tijde van het al souverein zijn van Suriname, dus alleen de Surinaamse staat mag recht spreken over Bouterse' daden. Niet Nederland. En niemand in Suriname heeft Bouta nog aangepakt. Dat Suriname een bananenrepubliek is (letterlijk) en dat Bouta bijna alle negers in zijn zak heeft (ca. 30%, bosnegers niet meegrekend) zegt wat. Ook de idiote hindoestanen die niet met elkaar eens kunnen worden en dus versplinterd zijn dragen hier aan mee. Zelf mijn famillie in Suriname is oprecht voorstander van Bouta, ondanks zijn drugshandel enz.

Ik meende trouwens nog te weten dat Bush Suriname rekende tot de as van het kwade? Dus na Iran misschien even een boswandelingetje doen?
mischien omdat het een ex kolonie is en NL er zich schuldig voor voelt (+ bakken met ontwikkelingsgeld stuurt) verder heeft hij drugsdeals gedaan in NL en ik dacht dat hij daarvoor veroordeelt is.
pi_26146995
Een uitwisselingsproject tussen Nederlanders daar en Surinamers hier zou niet gek zijn. Nemen zij hun criminelen terug en wij onze belasting toeristen. 2 vliegen in 1 klap. Zo moet je zaken doen. Ik denk dat we hier best een paar Surinamers als kiespijn kunnen missen.

het maximale wat er zou kunnen gebeuren is dat er in suriname een paar nederlanders gedood zullen worden wat dus wel ernstig genoeg is.
  Moderator maandag 11 april 2005 @ 14:29:00 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26147092
och souverein Suriname als land is een flauwe grap.

Er wonen inmiddels geloof ik al meer Surinamers in Nederland dan in Suriname, als die gasten Bouterse verkiezen dan wordt het tijd om onze handen helemaal los te trekken van dat land. Dus al die Nederlanders daar krijgen een bericht in de bus met 'snel terug naar Holland want anders is het je eigen schuld wat er ook gebeurt' en de ontwikkelingskraan helemaal dichtgooien.

en als ze het netjes vragen mogen ze imo weer terug in het koninkrijk maar dan is de eerste paar jaar het leger de baas om het 1 en ander gereed te maken voor herintrede
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 11 april 2005 @ 14:58:37 #58
29440 ajay
pi_26147817
We moeten zeker ons ervan terugtrekken en niet meer meer bemoeien. Dat is ons toch ook opgedragen door o.a. de VN? Souvereine staten loslaten, net zoals ons werd gedwongen met Indonesië? Er is genoeg geld naar Sur. gegaan en er wordt niks zinnigs mee gedaan. Als er gecompenseerd moet worden, dan niet zomaar geld strooien maar met beleid: Een verantwoordelijke instantie neerpleuren met de hand op de knip. Niet luisteren is niet betalen.

Ik vind dat ze maar in hun sop moeten gaarkoken. In Sur. is echt een negatieve tendens t.o.v. NL. NL deugt nergens voor, ze kijken liever naar USA, maar ze willen NL wel gebruiken als doorvoerhaven om aan geld te komen. Bij heel veel Sur. leeft nog het beeld dat het goud hier in NL op straat ligt, mede gevoed door al die idioten die hier in NL op hun plastic stoeltje zitten in de BIJLMER-flatten, al hun geld apart leggen en een keer per jaar naar Sur. gaan en even blitz doen, met hun poen. En al die idioten daar denken dat ze rijk zijn....

Er wonen idd meer Sur. in NL dan in Sur zelf. In Sur geval zou ik voorstellen om de handen ervan af te trekken en als het fout gaat (geheid) mag de VN dat uitzoeken, die zijn er voor. En omdat het toch in de buurt van Bush ligt, kan die het meteen even goed doen, daar USA toch een grote investering in het Bauxiet heeft en dat wel gaat beschermen.

Ander voordeel: Minder drugs uit Sur, zodat wij dan mischien eindelijk niet meer de grootste doorvoerhaven van drugs zijn.

Iets anders, ik blijf van mening dat het volk krijgt wat ze verdiient, ook in NL.
  Moderator maandag 11 april 2005 @ 17:15:43 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26151051
dat is wel erg kort door de bocht, er zijn daar gewoon heel slechte politici.
Na de burgeroorlog was er heel veel kapot maar ipv dat ze het op gaan knappen zeggen de politici dat het allemaal door Nederland komt en als er geld nodig is dan eisen ze het in den haag want 'die slavernij' ... het volk vind het best want dan treft zichzelf geen blaam.
Bouterse is hier de koning in.

imo stellen we ze voor de keuze, ofwel als provincie van Nederland (er zitten meer dan genoeg grondstoffen om het rendabel te maken voor beide partijen) en gewoon werken voor de centen ofwel totaal nix meer met elkaar doen. en als alles stuk is de hand ophouden bij de VN of de Wereldbank.

het 1 of het ander, zolang het maar niet meer de huidige situatie is ... en het verkiezen van Bouterse staat voor mij gelijk aan de laatste optie
  maandag 11 april 2005 @ 18:28:17 #60
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26152669
quote:
Desi Bouterse:"Nederland zal veranderen in rokende as-hoop."
Hij bedoelt asbak... want dan wil hij ons land boycotten door niet meer illegaal weed te importeren ofzow.
  maandag 11 april 2005 @ 22:49:55 #61
29440 ajay
pi_26159146
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:15 schreef sp3c het volgende:
dat is wel erg kort door de bocht, er zijn daar gewoon heel slechte politici.
Na de burgeroorlog was er heel veel kapot maar ipv dat ze het op gaan knappen zeggen de politici dat het allemaal door Nederland komt en als er geld nodig is dan eisen ze het in den haag want 'die slavernij' ... het volk vind het best want dan treft zichzelf geen blaam.
Bouterse is hier de koning in.

imo stellen we ze voor de keuze, ofwel als provincie van Nederland (er zitten meer dan genoeg grondstoffen om het rendabel te maken voor beide partijen) en gewoon werken voor de centen ofwel totaal nix meer met elkaar doen. en als alles stuk is de hand ophouden bij de VN of de Wereldbank.

het 1 of het ander, zolang het maar niet meer de huidige situatie is ... en het verkiezen van Bouterse staat voor mij gelijk aan de laatste optie
Hoezo kort door de bocht? Noem dan eens een goede politicus? Lachman? Die (dooie) oude hindoestaan, voorstander van verdeel-en-heers onder de hindoestanen, die nooit jonge honden de macht gunde maar het liever bij de oude wolven hield?

Juultje Bosche, die ook zijn zakken vulde en even vlak voor het einde van zijn regeerperiode maar even de brug annexeerde alsof het zijn project was, terwijl Venetiaan de grondlegger hiervan was?

Venetiaan dan, die wel beheerst en met beleid regeerde, maar geen potten kon breken bij de gevestigde orde en niet een groot genoege bek had, wat dus zieltjes wint in dit land?

Super-Bouta? Rape, pillage, plunder het land en je komt ermee weg, nee je bent volksheld twee?

O nee, onze grote verzetleider Ronnnnnnnnnie Brunswijck, jungle-commande, nu bijna even grote drugslord, die misschien ook wel de politiek ambieert?

En dit is the creme de la creme van de Sruinaamse politiek. Hmmm, Lachman bijv. is keer op keer herkozen biij zijn partij, Venetiaan heeft ook tussendoor twee keer geregeerd, Bosche is stroman van Bouta, Bouta zelf...... enz enz.

En de man op straat? Die spuugt nog even op de NL-vlag lacht zich rot en helpt zijn eigen land naar de klote uit eigen winstbelang.

Het bekendste spreekwoord in Sur, welke ik vaak genoeg hoorde: Suriname is arm, de Surinamers zijn rijk. Het land is zo goed als failliet, alle grondstoffen zijn verpatst aan USA en consorten, de rijkere Surinamers zijn superrijk, de armere superarm, maar allen stemmen op hetzelfde.

Bouterse bluft alleen maar met zijn praatjes. Hij weet net zo goed dat Sur. doorbloedt zonder NL. Dit is gewoon stemming maken onder zijn mensen. Hij zal het echt niet wagen om AL-Quaida te gaan.
  maandag 11 april 2005 @ 23:28:13 #62
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26160096
Ik weet dat de meeste Surinamers hunkeren om weer onder de veilige hoede van Nederland te komen. De Surinamers kijken met argusogen naar het welvarende Frans Guyana en zien ook dat een Suriname als provincie van Nederland het veel beter zal doen als een in en in verdeeld en door drugsbaronnen en corrupte bestuurders geregeerd zelfstandig land. Suriname doet het beter dan voormalig Brits guyana, dat ook ten onder is gegaan aan zijn zelfstandigheid, de mondaine rijkdom van Frans guyana steekt echter schrik af bij de (totaal onnodige) armoede van de gemiddelde Surinamer.

Suriname is in alle opzichten een rijk land. Je hebt er alles, grondstoffen voor een degelijke basiseconomie, een gigantisch fraaie natuur voor een potentieel booming toerisme en enorm vruchtbare grond (elk zaadje in de Surinaamse grond is na een week een boom)

Ik zou zeggen, Suriname , houdt een referendum en neem er de optie in op terug te keren naar het moederland. Dat zou namelijk DE redding zijn van dit potentiele paradijs in de west.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 13:22:03 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26169345
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:49 schreef ajay het volgende:

[..]

Hoezo kort door de bocht? Noem dan eens een goede politicus? Lachman? Die (dooie) oude hindoestaan, voorstander van verdeel-en-heers onder de hindoestanen, die nooit jonge honden de macht gunde maar het liever bij de oude wolven hield?

Juultje Bosche, die ook zijn zakken vulde en even vlak voor het einde van zijn regeerperiode maar even de brug annexeerde alsof het zijn project was, terwijl Venetiaan de grondlegger hiervan was?

Venetiaan dan, die wel beheerst en met beleid regeerde, maar geen potten kon breken bij de gevestigde orde en niet een groot genoege bek had, wat dus zieltjes wint in dit land?

Super-Bouta? Rape, pillage, plunder het land en je komt ermee weg, nee je bent volksheld twee?

O nee, onze grote verzetleider Ronnnnnnnnnie Brunswijck, jungle-commande, nu bijna even grote drugslord, die misschien ook wel de politiek ambieert?

En dit is the creme de la creme van de Sruinaamse politiek. Hmmm, Lachman bijv. is keer op keer herkozen biij zijn partij, Venetiaan heeft ook tussendoor twee keer geregeerd, Bosche is stroman van Bouta, Bouta zelf...... enz enz.

En de man op straat? Die spuugt nog even op de NL-vlag lacht zich rot en helpt zijn eigen land naar de klote uit eigen winstbelang.

Het bekendste spreekwoord in Sur, welke ik vaak genoeg hoorde: Suriname is arm, de Surinamers zijn rijk. Het land is zo goed als failliet, alle grondstoffen zijn verpatst aan USA en consorten, de rijkere Surinamers zijn superrijk, de armere superarm, maar allen stemmen op hetzelfde.

Bouterse bluft alleen maar met zijn praatjes. Hij weet net zo goed dat Sur. doorbloedt zonder NL. Dit is gewoon stemming maken onder zijn mensen. Hij zal het echt niet wagen om AL-Quaida te gaan.
dat zeg ik
pi_26170059
Ik zie het niet anders dan dat een kat in het nauw rare sprongen maakt, De kliek van Saddam riep ook van alles en nog wat toen de Amerikanen steeds dichter bij Bagdad kwamen.
De dagen van oom Desi lijken me geteld en zijn aanhang valt wel mee, ze steunen hem alleen vanwege de financiën, maar zullen op den duur afhaken denk ik.
Yeah baby Yeah!
  maandag 16 mei 2005 @ 16:05:39 #65
16715 Mylene
*schatje*
pi_27055432
Nina Jurna van RTL interviewde Bouterse in de binnenlanden van Suriname. Om 16:20 wordt het interview op RTL5 uitgezonden.

Herhaling op dinsdag 10.20 uur, woensdag 11.20 uur, donderdag 13.20 uur en vrijdag 15.20 uur.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:06:25 #66
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27055460
Ohja, even kijken zo
Wat is hij dik geworden trouwens
  maandag 16 mei 2005 @ 16:13:13 #67
120711 Sukh
Pure Desi
pi_27055645
Bouterse is gewoon wanhopig. De verkiezingen zal hij waarschijnlijk niet winnen. Tenzij hij een paar miljoen neerlegt, dan is hij president. Maar goed zo ver gaat het niet komen.

Bouterse is bout
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
  maandag 16 mei 2005 @ 16:13:16 #68
16715 Mylene
*schatje*
pi_27055647
Het bijhorende artikel:
quote:
Vier jaar lang botste ze tegen een muur van wantrouwen en onwil, maar dit voorjaar werd haar vasthoudendheid beloond. RTL Nieuws-correspondente Nina Jurna kreeg haar exclusieve interview met Desi Bouterse (59) in het hol van de leeuw: de ondoordringbare jungle van Suriname, waar de exdictator en legerleider zich als een vis in het water voelt.
Haar unieke reportage, met opzienbarende uitspraken van Bouterse, is vandaag tweemaal te zien in RTL Z op RTL 5 (09.20 en 16.20 uur). Jurna (35), die op slag verliefd was op Suriname toen zij er vijf jaar geleden neerstreek, is al jarenlang gefascineerd door de figuur Bouterse.

Bewaking
"Vier jaar heb ik geďnvesteerd in deze ontmoeting. In 2002 was het bijna gelukt, maar blies hij het op het laatste moment af. In februari dit jaar was het eindelijk raak. Met een huurjeep zijn we de binnenlanden ingetrokken, ongeveer twee uur rijden van Paramaribo. Van scherpe bewaking rond zijn persoon is trouwens geen sprake: er stond maar één bewaker bij het hek", aldus Jurna.

Twee dagen verbleef de RTL-reporter op de haciënda van Bouterse, waar hij groente en fruit verbouwt. "Het liefst zit hij te kaarten of toverspelletjes te doen met zijn vrienden", zegt Nina, die Bouterse beschrijft als een man met twee gezichten. "Hij is humoristisch, vriendelijk en zelfs galant: hij hielp me over een ravijn."
"Maar anderzijds is hij berekenend en zich altijd bewust dat hij wordt gefilmd. Zijn geslepenheid blijkt ook uit het feit dat onze cameraploeg voortdurend door zijn eigen mensen werd gefilmd. En die beelden gebruikt hij nu voor zijn tv-spotjes voor de verkiezingen van 25 mei."
De eerste dag werd er niet gesproken, maar mocht de RTL-ploeg wel overal filmen. Zo zien we Bouterse tijdens een duik in zijn privé-rivier en een jungletocht. In de groene hel voelt hij zich thuis. De volgende dag nam hij ruim de tijd voor het interview, dat drie uur duurde. Daaruit blijkt dat hij zich allerminst druk maakt over de vele discussies over zijn persoon. Zo onthult hij naar welke landen hij allemaal reist, ondanks het internationale arrestatiebevel tegen hem. Ook de 8 december- moorden en zijn veroordeling in Nederland voor cocaďnesmokkel komen uitvoerig ter sprake.

•Desi Bouterse (r.) en zijn persoonlijk adviseur Henk Herrenberg nemen een duik in de junglekreek die langs zijn haciënda stroomt, diep verscholen in het oerwoud van Suriname.

Jurna: "Het doet hem allemaal niks. Hij maakt een heel ontspannen en zelfverzekerde indruk, maar is intussen achter de schermen volop bezig met de aanstaande verkiezingen. Bouterse is een leiderfiguur die mensen naar zijn hand zet, dat voel je aan alles. Hij is anders dan anderen en heeft zich omringd met machtige vrienden."

Survivor
Haar exclusieve beelden schetsen de Surinaamse ex-dictator zoals weinig mensen hem kennen. Bouterse als 'survivor' en als iemand die nog altijd een grote rol speelt in Suriname. Hij is momenteel populairder dan ooit en is vastbesloten op 25 mei president te worden.

Volgens Jurna wordt het heel spannend. Zij voorspelt een nek-aan-nekrace met de concurrenten Wijdenbosch en Venetiaan. "Als er een tweede stemronde nodig is, dan geef ik hem een goede kans, want als geen ander kunnen Bouterse en zijn trawanten het kiezersvolk manipuleren en bespelen."
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 16-05-2005 16:26:33 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 16:20:53 #69
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27055888
Hij heeft 11 jaar cel gehad voor het smokkelen van drugs da's minder dan Volker
  maandag 16 mei 2005 @ 16:29:43 #70
16715 Mylene
*schatje*
pi_27056112
De ondertiteling loopt niet helemaal synchroon.

En wat een bierbuik heeft ie.
  maandag 16 mei 2005 @ 16:34:52 #71
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27056227
Er was eens een docu op Ned1 over hem, die was behoorlijk positief.
Maja psycho's komen vaak wel aardig over...
  maandag 16 mei 2005 @ 16:36:41 #72
16715 Mylene
*schatje*
pi_27056281
"Je maakt mij niet zenuwachtig met 8 december."

na de reclame
  maandag 16 mei 2005 @ 19:49:35 #73
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27061513
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef ajay het volgende:

Ik vind dat ze maar in hun sop moeten gaarkoken. In Sur. is echt een negatieve tendens t.o.v. NL. NL deugt nergens voor, ze kijken liever naar USA, maar ze willen NL wel gebruiken als doorvoerhaven om aan geld te komen.
Daarover zijn de meningen nogal verdeeld. Een hele hoop Surinamers zijn juist van mening dat Nederlandse inbreng nodig is om er iets van te maken. Dus geen geld storten voor projecten in Surinaamse handen, maar onder leiding van Nederlanders er iets van maken. Een hoop mensen daar hebben juist een vrij positief beeld van Nederlanders als slimme en hardwerkende mensen. Uiteraard zijn er ook mensen met een heel andere mening, maar die zijn niet in de meerderheid volgens mij hoor.

Meneer Bouterse heeft geld, en als je in een dergelijk land geld hebt krijg je mensen achter je. Simpel zat. Het feit dat 'het Surinaamse volk' (een niet bestaand begrip) zo verdeeld is als maar kan en het land buiten Paramaribo niet of nauwelijks bestuurbaar is helpt niet bij het creeren van een stabiele situatie.

Ik ben van mening dat Nederland wel degelijk een verantwoording heeft ten opzichte van Suriname en dat Nederland moet proberen duidelijk te maken dat het het beste met het land voor heeft. Er valt van dat land best wat te maken, maar daarvoor is in de eerste plaats stabiliteit nodig. Als de economie zich dan eenmaal langzaam aan kan ontwikkelen dan kan het op langere termijn best wat worden.

Als Bouterse morgen onder een auto ligt is dat voor Suriname een goed begin.

Overigens zijn meerdere mensen in Suriname (dan hebben we het over een kleine groep hoogopgeleiden) achter de schermen KEIHARD aan het werk om iets voor het land te doen. Zij kiezen er volgens mij bewust voor niet in de spotlights te treden en hebben niet zo heel veel vertrouwen in de Surinaamse politiek (logisch). Deze mensen zitten wel in allerlei bestuurskaders, maar het is en blijft vechten tegen de bierkaai.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:06:33 #74
120711 Sukh
Pure Desi
pi_27077437
In Suriname zijn ze niet zo anti NL zoals Ajay beweert, in tegendeel de banden met Nederland zijn hersteld. Er is samenwerking tussen beide landen, op diverse vlakken.

Bouterse heeft geld en koopt zo de stemmen van arme mensen. Vandaar dat hij in die laag van de bevolking erg populair is.

De huidige Surinaamse regering doet z´n best om de Surinaamse economie op de rails te krijgen, de regering wijdenbosch heeft een enorme schuld achter gelaten en daar had deze regering mee te kampen.
  Moderator dinsdag 17 mei 2005 @ 11:16:43 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27077680
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:01:43 #76
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27092504
Bouterse maakt ondertussen door de nieuwe schandalen rond "Bosje" een steeds grotere kans de verkiezingen te winnen. Venetiaans imago is te stoffig, Bosje, zoals altijd al vermoed, een zakkenvuller. Bouterse daarintegen straalt nieuw elan, strijdvaardigheid en zelfverzekerdheid uit. Vooral door zijn 2 zwakke tegenkandidaten verwacht ik dat Bouterse de verkiezingen gaat winnen, ondanks zijn verleden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:40:23 #77
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27096209
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 18 mei 2005 @ 00:13:19 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27103705
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouterse maakt ondertussen door de nieuwe schandalen rond "Bosje" een steeds grotere kans de verkiezingen te winnen. Venetiaans imago is te stoffig, Bosje, zoals altijd al vermoed, een zakkenvuller. Bouterse daarintegen straalt nieuw elan, strijdvaardigheid en zelfverzekerdheid uit. Vooral door zijn 2 zwakke tegenkandidaten verwacht ik dat Bouterse de verkiezingen gaat winnen, ondanks zijn verleden.
ik zou daar maar niet zo blij over doen

de kans is groot dat er dan weer een staatsgreep komt en er weer doden vallen, en dat is nog het gunstigste geval als hij gewoon kan regeren dan stort hij dat land zo'n diepe afgrond in dat de boden over 100 jaar nog niet bereikt is
pi_27103835
Hey Bert en Ernie
pi_27105207
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/1112937802394.html /radio

vandaag in de volkskrant en op de radio waarschuwt Desi Bouterse wederom dat ze hem niet moeten arresteren. Doelend op het vele aantal Nederlanders in Suriname en het vele aantal Surinamers in Nederland zei hij dat er "zeer ernstige gevolgen zullen zijn" hij voegde erantoe dat Nederland in "een rokende as-hoop" zal veranderen. Hierbij noemde hij weer zijn al eerder genoemde geheime commando "circel3"

[afbeelding]
Right!
Ik denk echt dat allerlei Surinamers zich hier gaan opblazen en Nederland in een "rokende puinhoop" veranderen. Bouterse, het blijft een lachwekkend figuuur.

Beter richten we ons op het echte gevaar, het Moslim-fundamentalisme!
  donderdag 19 mei 2005 @ 12:05:40 #81
120711 Sukh
Pure Desi
pi_27145435
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:37 schreef Upstairs het volgende:

[..]

Right!
Ik denk echt dat allerlei Surinamers zich hier gaan opblazen en Nederland in een "rokende puinhoop" veranderen. Bouterse, het blijft een lachwekkend figuuur.

Beter richten we ons op het echte gevaar, het Moslim-fundamentalisme!
moslim terrorisme gevaar? hahaha yeah right
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:26:12 #82
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27162264
Desi Bouterse for president!! Hij kan Suriname weer op de kaart zetten! De andere kandidaten zijn niks!

Aan Bouterse kleven flinke nadelen, maar hij is in dit geval van de kwaden de minst erge. Zonder de decembermoorden was Bouterse allang een van de grootste leiders op aarde geweest. Het probleem is dat hij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen op de verkeerde momenten. Mensen als Ceasar en Karel de Grote kwamen hier altijd mee weg, omdat ze een betere timing hadden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:57:30 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27163302
Hey BHFH, BSB hier, waar is CMT?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:24:05 #84
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27164408
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Desi Bouterse for president!! Hij kan Suriname weer op de kaart zetten! De andere kandidaten zijn niks!

Aan Bouterse kleven flinke nadelen, maar hij is in dit geval van de kwaden de minst erge. Zonder de decembermoorden was Bouterse allang een van de grootste leiders op aarde geweest. Het probleem is dat hij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen op de verkeerde momenten. Mensen als Ceasar en Karel de Grote kwamen hier altijd mee weg, omdat ze een betere timing hadden.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:32:35 #85
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27174797

Bouterse neemt alvast een voorschot op zijn aankomende presidentsschap.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27175609
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

In welke zin grootstet leiders vand e wereld?
Ok hij heeft een flink postuur, maar president van een bananenrepubliek en misbruik maken van je macht maakt je niet tot groot leider.
Mijn part valt Suriname weer onder Neerlands bestuur en zenden we een boventallige burgemeester naar Paramaribo toe om de zaakjes te regelen, want de kandidaten hebben allemaal een niet zo florisant palmares, maar dat is eerder regel dan uitzondering in Latijns Amerika.
Dingen die niet door de beugel kunnen vind ik laakbaar gedrag, maar drugs-, wapensmokkel en moorden plegen schat ik iets zwaarder in.....
Mensen als Ceasar en karel leefden in een compleet andere tijd, beleving en wereld en hadden ook zelf iets bereikt en regeerden over grote rijken zoals het Zuid-Amerikaanse gebied, niet een klein gemeenschapje wat wij Suriname noemen.
Don't talk shit man!
Yeah baby Yeah!
pi_27175701
Wat wou die halve gare doen dan met de Nederlanders die daar verblijven? Terug sturen? Prima, kunnen wij ook een paket criminelen retouren.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27175788
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat wou die halve gare doen dan met de Nederlanders die daar verblijven? Terug sturen? Prima, kunnen wij ook een paket criminelen retouren.
Suriname leeft dankzeij de gratie van de Nederlanders..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:08 #89
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27179179
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef ajay het volgende:
Ander voordeel: Minder drugs uit Sur, zodat wij dan mischien eindelijk niet meer de grootste doorvoerhaven van drugs zijn.
Wij zijn ook niet de grootste doorvoerhaven van drugs. Dat valt nog best mee. Zeker als je het vergelijkt met wat wij wel zijn: namelijk de grootste producent, van XTC.

Maar goed, dat is een andere discussie.
Krekker is de bom!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:33:27 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27179313
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe wou je mensen die nog nooit de Surinaamse nationaliteit hebben gehad in vredesnaam terugsturen? Bovendien zijn Surinamers nou net de groep waar vrij weinig problemen mee zijn.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:36:12 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_27179417
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Sukh het volgende:
In Suriname zijn ze niet zo anti NL zoals Ajay beweert
Ik zat inderdaad ook al te denken, waar haalt die gast DAT nou weer vandaan

De meningen daar verschillen. Net zoals overal.
Krekker is de bom!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:41:26 #92
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27181395
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:

Hoe wou je mensen die nog nooit de Surinaamse nationaliteit hebben gehad in vredesnaam terugsturen? Bovendien zijn Surinamers nou net de groep waar vrij weinig problemen mee zijn.
De meeste "Surinamers" in Nederland hebben ook nooit de Surinaamse nationaliteit gehad dus men zou er ook weinig aan hebben
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:50:19 #93
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27181635
Dat bedoel ik
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:32:28 #94
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27183060
Pcies
Zelf voel ik eigenlijk meer wat voor het terug zenden van de nakomelingen van de Hugenoten, het is daar nu toch veilig?
pi_27187596
Desi lekker smoel dichtdoen en met snuif in zandbak zitten
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:33:42 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27187753
Bouterse heeft al jaren zo'n grote mond, misschien zou het wel eens goed zijn als hij wint.

Laat maar zien
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:00:14 #97
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27191130
Ik denk dat Bouterse de beste van de drie kanshebbers is (Bouta, Bosje en Venetiaan) Weidenbosch is een zakkenvuller die het land in de financiele afgrond stort, Venetiaan heeft zijn kansen gehad en helemaal niets bereikt. Bouterse is iemand met nieuw elan, nieuwe bezems vegen schoon wellicht.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 17:03:57 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27191238
Bouterse heeft zijn kans ook gehad en het enige wat hij bereikt heeft was kwade militairen in zijn tuin met guns ... en ze schoten niet op de vogels

je moet is wat informatie zoeken over Bouterse want als ik die onzin van jouw zou herhalen waar mijn oma bij is dan krijg ik een stevig pak slaag tussen de pasteitjes door. Bouterse is een idioot, een wanabe drugsbaron en een moordenaar.
Als hij daar de baas wordt dan is er 1 ding zeker, Suriname zal in de komende 120jaar geen serieus onafhankelijk land zijn. En het is heel erg waarschijnlijk dat er weer een burgeroorlog komt.
pi_27191892
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Bouterse de beste van de drie kanshebbers is (Bouta, Bosje en Venetiaan) Weidenbosch is een zakkenvuller die het land in de financiele afgrond stort, Venetiaan heeft zijn kansen gehad en helemaal niets bereikt. Bouterse is iemand met nieuw elan, nieuwe bezems vegen schoon wellicht.
Is Bouterse geen zakkenvuller dan?

Hij heeft charisma das wat anders, maar in feite is het een grote crimineel.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:18:54 #100
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27196532
Straks op NETWERK (nl1) een reportage over de Bouterse, de, volgens de laatste peilingen, straks nieuwe president van Suriname.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27196686
ik heb als klein jochie nog eens met bouterse gesproken, in hotel torarica.... mijn ouders toch wel met een grote mond tegen hem en zijn vrouw, maar echt een ontzettend aardige, vriendelijke man.... het zou je verbazen, maar echt een aardige man met goed gevoel voor humor.... beetje jammer dat ie je dood laat maken als je hem nie aanstaat...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:31:19 #102
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27196897
Ik denk ook dat hij heel vriendelijk is en dat er echt een onterechte heksenjacht op hem is. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar die decembermoorden zijn inmiddels zulke oude koeien dat je hem daar niet meer op mag aankijken vind ik, ook al zou hij daar verantwoording voor dragen. Andere tijden en als je in een dergelijke positie bent, moet je soms vervelende beslissingen nemen. Alle wereldleiders doen dit, alleen Bouterse wordt hier op aangekeken, omdat hij een "makkelijke" zondebok is.

De misdaden van andere leiders zijn veel groter en daar hoor je niemand over, alleen Bouta is steeds de klos. Nederland moet serieus de dialoog met hem aangaan in plaats van hem steeds als een crimineel in de hoek te zetten. Met Bouterse valt, mits de sfeer goed is beter zaken te doen dan met alle andere incompetente alternatieven. Het is Nederland die zijn opstelling jegens Bouterse moet veranderen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:34:36 #103
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27197010
interessante reportage!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:55:05 #104
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27197800
Bouterse op de vraag hoe hij ooit een goede relatie met Nederland kan hebben met zijn veroordeling: "Weet u, Ik ben Christen en als Christen vergeef ik de mensen, het ligt eraan hoe Nederland er naar kijkt, ik ben zelfs bereid Nederland te vergeven." In zn interviews zie je dat de scherpe randjes eraf zijn en dat het gewoon een heel vriendelijke, vergevingsgezinde,behulpzame en joviale man is, die mensen bindt en bovendien met een gezonde dosis humor en niet onbelangrijk kennis en ervaring Suriname naar een hoger plan kan tillen.

Veel zal afhangen of Nederland zijn starre houding tov Bouterse wijzigt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:03:55 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27198118
jongen hou alsjeblieft je mond
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:08:39 #106
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27201852
Doe mij dan toch maar de door de Franse geheime dienst gesteunde Ronnie Brunswijk hoor
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 02:07:33 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27206667
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Is Bouterse geen zakkenvuller dan?

Hij heeft charisma das wat anders, maar in feite is het een grote crimineel.
charisma my ass, hij heeft geld en een grote bek dat zal voor zijn politieke carriere (zeker in een land als Suriname op het moment) goed werken maa ik zie er nix goeds van komen
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 02:10:18 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27206724
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk ook dat hij heel vriendelijk is en dat er echt een onterechte heksenjacht op hem is. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar die decembermoorden zijn inmiddels zulke oude koeien dat je hem daar niet meer op mag aankijken vind ik, ook al zou hij daar verantwoording voor dragen. Andere tijden en als je in een dergelijke positie bent, moet je soms vervelende beslissingen nemen. Alle wereldleiders doen dit, alleen Bouterse wordt hier op aangekeken, omdat hij een "makkelijke" zondebok is.

De misdaden van andere leiders zijn veel groter en daar hoor je niemand over, alleen Bouta is steeds de klos. Nederland moet serieus de dialoog met hem aangaan in plaats van hem steeds als een crimineel in de hoek te zetten. Met Bouterse valt, mits de sfeer goed is beter zaken te doen dan met alle andere incompetente alternatieven. Het is Nederland die zijn opstelling jegens Bouterse moet veranderen.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouterse op de vraag hoe hij ooit een goede relatie met Nederland kan hebben met zijn veroordeling: "Weet u, Ik ben Christen en als Christen vergeef ik de mensen, het ligt eraan hoe Nederland er naar kijkt, ik ben zelfs bereid Nederland te vergeven." In zn interviews zie je dat de scherpe randjes eraf zijn en dat het gewoon een heel vriendelijke, vergevingsgezinde,behulpzame en joviale man is, die mensen bindt en bovendien met een gezonde dosis humor en niet onbelangrijk kennis en ervaring Suriname naar een hoger plan kan tillen.

Veel zal afhangen of Nederland zijn starre houding tov Bouterse wijzigt.
wtf

en ja Brunswijk is zeer zeker een betere kandidaat ofte nu door Frankrijk is gestuurd of niet

hij is alleen niet verkiesbaar geloof ik?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 02:13:16 #109
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27206786
Nee Ronnie doet niet mee, heeft het veel te druk met drugs laten smokkelen en voetballen
Zijn kids zijn gisteren nog opgesloten op Aruba wegens smokkelen
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 03:28:11 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27207728
toch jammer want die andere idioten wil je allemaal niet (zeker 'bouta' niet)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:53:49 #111
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27211208
Jurgen Rayman moet maar eens een poging doen, tijd voor de jongeren!
Jurgen is een econoom dus het is geen dommie
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 13:56:15 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27214539
ja maar die is niet grappig terwijl hij denkt van wel (maar de mensen geloven wel dat hij grappig is dus istie msischien wel een goeie politicus)
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:46:08 #113
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_27222366
tvp
  zondag 22 mei 2005 @ 00:07:53 #114
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27233558
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:56 schreef sp3c het volgende:
ja maar die is niet grappig terwijl hij denkt van wel (maar de mensen geloven wel dat hij grappig is dus istie msischien wel een goeie politicus)
Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwen

pi_27233633
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:07 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwen

[afbeelding]

Een rijstfabriek?
  zondag 22 mei 2005 @ 00:11:33 #116
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27233680
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:

Een rijstfabriek?
Ja, witte lijst
  zondag 22 mei 2005 @ 00:39:59 #117
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27234517
Nederland moet Bouterse eens een eerlijke kans geven . Bouterse wordt al jarenlang gedemoniseerd door het linkse bolwerk in de Nederlandse politiek.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zondag 22 mei 2005 @ 03:13:52 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27237117
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een rijstfabriek?
sawa's net als vroeger in Indie en dan voor mooi een paar dienstplichtigen oproepen en erdoorheen laten sjokken en mooie foto's maken
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland moet Bouterse eens een eerlijke kans geven . Bouterse wordt al jarenlang gedemoniseerd door het linkse bolwerk in de Nederlandse politiek.
imo verdient hij idd wel een eerlijke kans, om te beginnen in de rechtbank ... Moskowitz wil hem vast wel verdedigen, die houd van dit soort idioten, zeker als ze geld hebben
  maandag 23 mei 2005 @ 10:43:12 #119
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27267433
Die man moeten ze opsluiten en noooit meer loslaten.
In Nederland worden zulke debielen gewoon opgenomen met een RM.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27267493
quote:
PARAMARIBO - De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.
Deporteren en weg laten rotten .
pi_27268051
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze gaan paintballen met scherp in Paramaribo, Bouterse tegen de rest.
Yeah baby Yeah!
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 15:37:48 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27277408
idd Suriname is beter af zonder dit soort idioten

maar ik vrees dat die kans nog wel komt als Bouterse verkozen wordt, regime change en tijdelijk onder VN bestuur stellen, eventueel geleid door Nederland
  maandag 23 mei 2005 @ 21:12:07 #123
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27288428
Merkwaardig dat Jules "zakkenvuller" Weidenbosch nu een voorsprong heeft in de verkiezingen, ondanks dat hij het land zo ongeveer bankroet heeft gemaakt. Maargoed hij heeft natuurlijk wel een brug nagelaten als tastbaar aandenken van zijn presidentsschap. Financieel onverantwoordelijk, maar wel van nut voor de bevolking.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 21:14:55 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27288530
en geen X-aantal moorden op zijn geweten
  maandag 23 mei 2005 @ 21:36:02 #125
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27289263
ik vind moorden niet perse belastend voor een president van een land. Als de moorden in het landsbelang zijn gepleegd en in het licht van die tijd bezien was dat zo (in de visie van de toenmalige regering!) . Ik denk dat de meeste Leiders, ook in het westen, wel direct of indirect doden op hun geweten hebben. (Wat te denken van onze eigen voormalig premier Co Colijn, die heeft toegegeven vrouwen en kinderen persoonlijk aan de bajonet te hebben laten rijgen in toenmalig Nederlands Indië, Colijn wordt door niemand als oorlogsmisdadiger neergezet, terwijl ik zijn daden een stuk verwerpelijker vindt dan die van Bouta.!) Het is duidelijk, er zijn er maar weinigen met schone handen. Het is, zeker binnen een dictatuur, erg moeilijk om je leiding te behouden en schone handen te houden. Bouterse was in dat licht gezien nog een relatief vredelievende dictator.

Colijn in een brief aan zijn vrouw;
quote:
'Ik heb er een vrouw gezien die, met een kind van ongeveer 1/2 jaar op den linkerarm, en een lange lans in de rechterhand op ons aanstormde. Een kogel van ons doodde moeder en kind. We mochten toen geen genade meer geven. Ik heb 9 vrouwen en 3 kinderen, die genade vroegen, op een hoop moeten zetten, en zoo dood laten schieten. Het was onaangenaam werk, maar 't kon niet anders. De soldaten regen ze met genot aan hun bajonetten. 't Was een verschrikkelijk werk. Ik zal er maar over eindigen.' Zijn vrouw schreef in de marge: 'Hoe vreeselijk!!'
Het aantal politieke tegenstanders dat is omgebracht of gevangen is gezet is in de periode Bouterse zeer beperkt gebleven als je het vergelijkt met andere dictaturen. Dit ook omdat Bouterse an sich een joviale en vergevingsgezinde man is. Hij verdient ,ondanks zn fouten, mi een tweede kans.

[ Bericht 11% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-05-2005 22:03:36 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 mei 2005 @ 21:46:40 #126
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27289694
Bouta is nog steeds mateloos populair bij de meerderheid van de Surinamers:
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27290079
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Geef ze brood en ze zullen je aanbidden .
  maandag 23 mei 2005 @ 22:14:26 #128
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27290755
In NOVA komt er een uitgebreide reportage over Desi!
quote:
Desi Bouterse op campagne
Hij staat binnenkort terecht voor het vermoorden van zijn politieke tegenstanders in de december 1982.

En hij wordt internationaal gezocht voor drugshandel. Toch is Desi Bouterse populairder dan ooit, en maakt hij een goede kans om na de verkiezingen van woensdag de nieuwe president van Suriname te worden. 'Des for Pres', is de leus.

NOVA volgde Bouterse tijdens zijn campagne in de drie belangrijkste districten.

http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=35092559&cftoken=74766133&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3459
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 22:55:16 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27292349
kan er een slotje op

topics waarin osama bin laden bejubelt wordt blijven ook niet lang open denk ik
  maandag 23 mei 2005 @ 23:14:19 #130
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27293089
appels en peren vergelijking. pff. laten we hier een serieuze discussie houden over de presidentskandidatuur van Bouta. Als je mn argumenten leest zie je dat Bouterse het in internationaal gezelschap helemaal zo slecht niet heeft gedaan. Niemand is perfect, ook Bouterse niet, maar een misdadiger is hij zeker NIET.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27293133
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Die paar Surinamers op de foto vormen de meerderheid?
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 23:16:03 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27293147
beiden moordenaars en daarmee misdadigers

en je argumenten zijn belachelijk
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 23:17:45 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27293217
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die paar Surinamers op de foto vormen de meerderheid?
dat krijg je al snel als je de meerderheid van je toch al piepkleine volkje het land uitjaagt
pi_27294473
Als Bouterse via democratische weg tot president gekozen wordt is het niet meer dan het verdiende loon voor het land. Net zoals het bewind van Hitler ook de dikke bult was door eigen schuld. Uiteraard niet van iedereen, maar wel van velen.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 09:08:15 #135
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27298655
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
. Maargoed hij heeft natuurlijk wel een brug nagelaten als tastbaar aandenken van zijn presidentsschap. Financieel onverantwoordelijk, maar wel van nut voor de bevolking.
[afbeelding]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:30:50 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27299182
ben ik trouwens de enige die op die foto bert en ernie ziet? :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 09:50:49 #137
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27299741
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ben ik trouwens de enige die op die foto bert en ernie ziet? :/
Nee hoor, gebeurt wel vaker bij mensen die 's morgens vroeg al onder invloed zijn .
pi_27301083
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
appels en peren vergelijking. pff. laten we hier een serieuze discussie houden over de presidentskandidatuur van Bouta. Als je mn argumenten leest zie je dat Bouterse het in internationaal gezelschap helemaal zo slecht niet heeft gedaan. Niemand is perfect, ook Bouterse niet, maar een misdadiger is hij zeker NIET.
Drugssmokkel kan in landsbelang zijn, maar niet zoals Desi dat doet en ook niets rechtvaardigt dergelijke moorden als je een leider van het land wilt zijn, Als Desi geen misdadiger is is Osama dat ook niet.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:50:35 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27303327
slechte vergelijking Elgigante
kun je beter Escobar nemen
pi_27303418
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
slechte vergelijking Elgigante
kun je beter Escobar nemen
Escobar kon nog veel nuttiger zijn voor het land en haar financiele positie, maar je hebt gelijk.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:26:11 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27304331
maare ff terugkomend , ik ben toch niet serieus de enige die bert en ernie op de TS post foto ziet?
die whiskey hier is toch nog wel goed he?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:33:06 #142
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_27304589
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
maare ff terugkomend , ik ben toch niet serieus de enige die bert en ernie op de TS post foto ziet?
die whiskey hier is toch nog wel goed he?
Je bent de enige niet BG, de hoofden zijn vervangen voor die van Bert en Ernie in photoshop om anonimiteit te waarborgen. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:37:41 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27304728
ahhhhhhh ok , ik dacht even dat die meneer bouterse in sesamstraat was geweest , net echt
tis dus niet de whiskey ^^ kthx
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:45:46 #144
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27316911
quote:
Belgische politie haalt kroongetuige Bouterse onderuit
De kroongetuige die in Nederland de doorslag gaf voor de veroordeling van Dési Bouterse wegens cocaďnesmokkel, heeft de betrokkenheid van de vroegere Surinaamse legerleider verzonnen.
Cocaďne
Dat is naar voren gekomen tijdens het omvangrijke drugsonderzoek van de Belgische politie naar de bewuste Belg, P. van L. Het Haagse gerechtshof veroordeelde Bouterse in 1999 tot elf jaar cel wegens betrokkenheid bij de smokkel van 474 kilo cocaďne.

Heropenen
De advocate van Bouterse wil dat de Hoge Raad de zaak heropent, zodat haar cliënt alsnog kan worden vrijgesproken. Bouterse doet mee aan de presidentsverkiezingen in Suriname en doet een gooi naar het presidentsschap.
Goed nieuws. Bouterse gezuiverd van alle blaam. Een impuls voor de kandidatuur van Bouterse! Nu eerst president worden en dan een schadevergoeding eisen vanwege smaad.

bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)rse_kroongetuige.xml
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:53:08 #145
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27317150
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:57:27 #146
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_27317285
ook wel typisch voor een land als 1 fucking brug je land in de afgrond kan storten hoe kut is je economie dan wel niet
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:09:48 #147
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27317655
Bouterse onschuldig... nee jongen, echt niet. En er is ook geen Surinamer die dat gelooft.

Die brug heeft het land niet de afgrond in gestort hoor. Weet niet waar je dat vandaan haalt?
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 19:13:56 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27317779
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Goed nieuws. Bouterse gezuiverd van alle blaam. Een impuls voor de kandidatuur van Bouterse! Nu eerst president worden en dan een schadevergoeding eisen vanwege smaad.

bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)rse_kroongetuige.xml
hij is helemaal niet gezuiverd van alle blaam, waar lees je dat in godsnaam?

er is een kroongetuige die een beetje onderuitgehaald worden, wil niet zeggen dat die hele veroordeling wegvalt
pi_27317915
Als de mensen daar Bouterse willen wie zijn wij dan om er iets van te zeggen? Democratie heet dat volgens mij.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:19:12 #150
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27317923
de hele veroordeling was gebaseerd op de leugens van die kroongetuige. Het is niet voor niets dat de advocaten van Bouterse nu een heropening van de zaak willen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:23:16 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27318037
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de hele veroordeling was gebaseerd op de leugens van die kroongetuige. Het is niet voor niets dat de advocaten van Bouterse nu een heropening van de zaak willen.
Kroongetuige kan ook liegen natuurlijk. Hoe komt mr Bouterse volgens jou aan zijn dikke huizen? Heb er een paar van mogen aanschouwen in Paramaribo. Voor Nederlandse begrippen een villa, voor Surinaamse begrippen een cruiseschip.

Het zou natuurlijk kunnen hoor, dat ie onschuldig is. Maar hij heeft de schijn wel heel ernstig tegen.
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Vow het volgende:
Als de mensen daar Bouterse willen wie zijn wij dan om er iets van te zeggen? Democratie heet dat volgens mij.
Van mij mogen ze. Alleen jammer dat Suriname er aan kapot zal gaan.
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 00:23:34 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27326300
mijn punt is niet dat ze hem wel of niet mogen verkiezen (hoop natuurlijk van niet) maar dat het een beetje stompzinnig om een moordenaar op te hemelen alsof hij de wederopstanding van jezus christus himself is
pi_27330853
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:23 schreef sp3c het volgende:
mijn punt is niet dat ze hem wel of niet mogen verkiezen (hoop natuurlijk van niet) maar dat het een beetje stompzinnig om een moordenaar op te hemelen alsof hij de wederopstanding van jezus christus himself is
Als Bouterse gekozen wordt laat Suriname zien het niveau van een bananenrepubliek niet ontstegen te zijn, voor zover dat al niet het geval was.
Yeah baby Yeah!
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 14:48:17 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27340664
nee dat was nog niet het geval ... meer een 'rijk' derde wereldland maar met Bouterse wordt het idd een bananenrepubliek totdat hij met geweld verwijderd wordt door iemand en daar kun je gerust op wachten
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:11:53 #155
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27350857
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:28:00 #156
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27351377
Ik hoor een man in Paramaribo zeggen dat veel Surinamers graag willen dat Suriname onder Nederland komt, als provincie MET de euro, maar dat dan Desi Bouterse voor Nederland gouverneur-generaal van Suriname moet worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 20:49:51 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27352148
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen.
http://www.decembermoorden.com/
Gezuiverd?
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 21:50:35 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27354701
quote:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
zijn naam is bij lange na nog niet gezuiverd
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoor een man in Paramaribo zeggen dat veel Surinamers graag willen dat Suriname onder Nederland komt, als provincie MET de euro, maar dat dan Desi Bouterse voor Nederland gouverneur-generaal van Suriname moet worden.
behalve hem berechten en in de cel smijten doet Nederland helemaal nix met Bouterse, als de Surinamers hem als leider willen moeten ze hetzelf weten maar dan gaat hier iig de kraan dicht ... althans dat mag ik hopen, blijft geen feest
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:35:10 #159
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27363689
Het IS enorm spannend!! Bouterse maakt nog steeds een goede kans president te worden via het volkscongres. Venetiaans partij heeft een enorme tik op de vingers gehad en de partij van Bouterse heeft de grootste zetelwinst! de komende dagen zal het uitwijzen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:39:21 #160
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27363713

paar keer mikken en knallen en opgelost.
Als er nou 1 persoon is waar we in de wereld niks aan hebben is het IMO bouterse wel
wat een homo!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27365742
quote:
Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?
Yeah baby Yeah!
pi_27369781
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?
denk het wel want van zijn gewone werk kan hij zijn internet toegang niet betalen
pi_27563983
quote:
Haha, als Bouterse president wordt, helpt Suriname zichzelf de vernieling in, Amerika heeft ze al gewaarschuwd. En terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')