charisma my ass, hij heeft geld en een grote bek dat zal voor zijn politieke carriere (zeker in een land als Suriname op het moment) goed werken maa ik zie er nix goeds van komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is Bouterse geen zakkenvuller dan?
Hij heeft charisma das wat anders, maar in feite is het een grote crimineel.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk ook dat hij heel vriendelijk is en dat er echt een onterechte heksenjacht op hem is. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar die decembermoorden zijn inmiddels zulke oude koeien dat je hem daar niet meer op mag aankijken vind ik, ook al zou hij daar verantwoording voor dragen. Andere tijden en als je in een dergelijke positie bent, moet je soms vervelende beslissingen nemen. Alle wereldleiders doen dit, alleen Bouterse wordt hier op aangekeken, omdat hij een "makkelijke" zondebok is.
De misdaden van andere leiders zijn veel groter en daar hoor je niemand over, alleen Bouta is steeds de klos. Nederland moet serieus de dialoog met hem aangaan in plaats van hem steeds als een crimineel in de hoek te zetten. Met Bouterse valt, mits de sfeer goed is beter zaken te doen dan met alle andere incompetente alternatieven. Het is Nederland die zijn opstelling jegens Bouterse moet veranderen.
wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouterse op de vraag hoe hij ooit een goede relatie met Nederland kan hebben met zijn veroordeling: "Weet u, Ik ben Christen en als Christen vergeef ik de mensen, het ligt eraan hoe Nederland er naar kijkt, ik ben zelfs bereid Nederland te vergeven." In zn interviews zie je dat de scherpe randjes eraf zijn en dat het gewoon een heel vriendelijke, vergevingsgezinde,behulpzame en joviale man is, die mensen bindt en bovendien met een gezonde dosis humor en niet onbelangrijk kennis en ervaring Suriname naar een hoger plan kan tillen.
Veel zal afhangen of Nederland zijn starre houding tov Bouterse wijzigt.
Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:56 schreef sp3c het volgende:
ja maar die is niet grappig terwijl hij denkt van wel (maar de mensen geloven wel dat hij grappig is dus istie msischien wel een goeie politicus)
Een rijstfabriek?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwen![]()
[afbeelding]
![]()
sawa's net als vroeger in Indie en dan voor mooi een paar dienstplichtigen oproepen en erdoorheen laten sjokken en mooie foto's makenquote:
imo verdient hij idd wel een eerlijke kans, om te beginnen in de rechtbank ... Moskowitz wil hem vast wel verdedigen, die houd van dit soort idioten, zeker als ze geld hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland moet Bouterse eens een eerlijke kans geven . Bouterse wordt al jarenlang gedemoniseerd door het linkse bolwerk in de Nederlandse politiek.
Deporteren en weg laten rottenquote:PARAMARIBO - De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.
Het wordt eens tijd dat ze gaan paintballen met scherp in Paramaribo, Bouterse tegen de rest.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland moet Bouterse eens een eerlijke kans geven . Bouterse wordt al jarenlang gedemoniseerd door het linkse bolwerk in de Nederlandse politiek.
Het aantal politieke tegenstanders dat is omgebracht of gevangen is gezet is in de periode Bouterse zeer beperkt gebleven als je het vergelijkt met andere dictaturen. Dit ook omdat Bouterse an sich een joviale en vergevingsgezinde man is. Hij verdient ,ondanks zn fouten, mi een tweede kans.quote:'Ik heb er een vrouw gezien die, met een kind van ongeveer 1/2 jaar op den linkerarm, en een lange lans in de rechterhand op ons aanstormde. Een kogel van ons doodde moeder en kind. We mochten toen geen genade meer geven. Ik heb 9 vrouwen en 3 kinderen, die genade vroegen, op een hoop moeten zetten, en zoo dood laten schieten. Het was onaangenaam werk, maar 't kon niet anders. De soldaten regen ze met genot aan hun bajonetten. 't Was een verschrikkelijk werk. Ik zal er maar over eindigen.' Zijn vrouw schreef in de marge: 'Hoe vreeselijk!!'
Geef ze brood en ze zullen je aanbiddenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouta is nog steeds mateloos populair bij de meerderheid van de Surinamers:
[afbeelding]
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=35092559&cftoken=74766133&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3459quote:Desi Bouterse op campagne
Hij staat binnenkort terecht voor het vermoorden van zijn politieke tegenstanders in de december 1982.
En hij wordt internationaal gezocht voor drugshandel. Toch is Desi Bouterse populairder dan ooit, en maakt hij een goede kans om na de verkiezingen van woensdag de nieuwe president van Suriname te worden. 'Des for Pres', is de leus.
NOVA volgde Bouterse tijdens zijn campagne in de drie belangrijkste districten.
Die paar Surinamers op de foto vormen de meerderheid?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouta is nog steeds mateloos populair bij de meerderheid van de Surinamers:
[afbeelding]
dat krijg je al snel als je de meerderheid van je toch al piepkleine volkje het land uitjaagtquote:Op maandag 23 mei 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die paar Surinamers op de foto vormen de meerderheid?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
. Maargoed hij heeft natuurlijk wel een brug nagelaten als tastbaar aandenken van zijn presidentsschap. Financieel onverantwoordelijk, maar wel van nut voor de bevolking.
[afbeelding]
Nee hoor, gebeurt wel vaker bij mensen die 's morgens vroeg al onder invloed zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ben ik trouwens de enige die op die foto bert en ernie ziet? :/
Drugssmokkel kan in landsbelang zijn, maar niet zoals Desi dat doet en ook niets rechtvaardigt dergelijke moorden als je een leider van het land wilt zijn, Als Desi geen misdadiger is is Osama dat ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
appels en peren vergelijking. pff. laten we hier een serieuze discussie houden over de presidentskandidatuur van Bouta. Als je mn argumenten leest zie je dat Bouterse het in internationaal gezelschap helemaal zo slecht niet heeft gedaan. Niemand is perfect, ook Bouterse niet, maar een misdadiger is hij zeker NIET.
Escobar kon nog veel nuttiger zijn voor het land en haar financiele positie, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
slechte vergelijking Elgigante
kun je beter Escobar nemen
Je bent de enige niet BG, de hoofden zijn vervangen voor die van Bert en Ernie in photoshop om anonimiteit te waarborgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
maare ff terugkomend , ik ben toch niet serieus de enige die bert en ernie op de TS post foto ziet?
die whiskey hier is toch nog wel goed he?
Goed nieuws. Bouterse gezuiverd van alle blaam. Een impuls voor de kandidatuur van Bouterse! Nu eerst president worden en dan een schadevergoeding eisen vanwege smaad.quote:Belgische politie haalt kroongetuige Bouterse onderuit
De kroongetuige die in Nederland de doorslag gaf voor de veroordeling van Dési Bouterse wegens cocaïnesmokkel, heeft de betrokkenheid van de vroegere Surinaamse legerleider verzonnen.
Cocaïne
Dat is naar voren gekomen tijdens het omvangrijke drugsonderzoek van de Belgische politie naar de bewuste Belg, P. van L. Het Haagse gerechtshof veroordeelde Bouterse in 1999 tot elf jaar cel wegens betrokkenheid bij de smokkel van 474 kilo cocaïne.
Heropenen
De advocate van Bouterse wil dat de Hoge Raad de zaak heropent, zodat haar cliënt alsnog kan worden vrijgesproken. Bouterse doet mee aan de presidentsverkiezingen in Suriname en doet een gooi naar het presidentsschap.
hij is helemaal niet gezuiverd van alle blaam, waar lees je dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Goed nieuws. Bouterse gezuiverd van alle blaam. Een impuls voor de kandidatuur van Bouterse! Nu eerst president worden en dan een schadevergoeding eisen vanwege smaad.
bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)rse_kroongetuige.xml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |