moslim terrorisme gevaar? hahaha yeah rightquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:37 schreef Upstairs het volgende:
[..]
Right!
Ik denk echt dat allerlei Surinamers zich hier gaan opblazen en Nederland in een "rokende puinhoop" veranderen. Bouterse, het blijft een lachwekkend figuuur.![]()
Beter richten we ons op het echte gevaar, het Moslim-fundamentalisme!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Desi Bouterse for president!!Hij kan Suriname weer op de kaart zetten! De andere kandidaten zijn niks!
Aan Bouterse kleven flinke nadelen, maar hij is in dit geval van de kwaden de minst erge. Zonder de decembermoorden was Bouterse allang een van de grootste leiders op aarde geweest. Het probleem is dat hij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen op de verkeerde momenten. Mensen als Ceasar en Karel de Grote kwamen hier altijd mee weg, omdat ze een betere timing hadden.
In welke zin grootstet leiders vand e wereld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Desi Bouterse for president!!Hij kan Suriname weer op de kaart zetten! De andere kandidaten zijn niks!
Aan Bouterse kleven flinke nadelen, maar hij is in dit geval van de kwaden de minst erge. Zonder de decembermoorden was Bouterse allang een van de grootste leiders op aarde geweest. Het probleem is dat hij dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen op de verkeerde momenten. Mensen als Ceasar en Karel de Grote kwamen hier altijd mee weg, omdat ze een betere timing hadden.
Suriname leeft dankzeij de gratie van de Nederlanders..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat wou die halve gare doen dan met de Nederlanders die daar verblijven? Terug sturen? Prima, kunnen wij ook een paket criminelen retouren.
Wij zijn ook niet de grootste doorvoerhaven van drugs. Dat valt nog best mee. Zeker als je het vergelijkt met wat wij wel zijn: namelijk de grootste producent, van XTC.quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef ajay het volgende:
Ander voordeel: Minder drugs uit Sur, zodat wij dan mischien eindelijk niet meer de grootste doorvoerhaven van drugs zijn.
Hoe wou je mensen die nog nooit de Surinaamse nationaliteit hebben gehad in vredesnaam terugsturen? Bovendien zijn Surinamers nou net de groep waar vrij weinig problemen mee zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat wou die halve gare doen dan met de Nederlanders die daar verblijven? Terug sturen? Prima, kunnen wij ook een paket criminelen retouren.
Ik zat inderdaad ook al te denken, waar haalt die gast DAT nou weer vandaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Sukh het volgende:
In Suriname zijn ze niet zo anti NL zoals Ajay beweert
De meeste "Surinamers" in Nederland hebben ook nooit de Surinaamse nationaliteit gehad dus men zou er ook weinig aan hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoe wou je mensen die nog nooit de Surinaamse nationaliteit hebben gehad in vredesnaam terugsturen? Bovendien zijn Surinamers nou net de groep waar vrij weinig problemen mee zijn.
Is Bouterse geen zakkenvuller dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Bouterse de beste van de drie kanshebbers is (Bouta, Bosje en Venetiaan) Weidenbosch is een zakkenvuller die het land in de financiele afgrond stort, Venetiaan heeft zijn kansen gehad en helemaal niets bereikt. Bouterse is iemand met nieuw elan, nieuwe bezems vegen schoon wellicht.
charisma my ass, hij heeft geld en een grote bek dat zal voor zijn politieke carriere (zeker in een land als Suriname op het moment) goed werken maa ik zie er nix goeds van komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is Bouterse geen zakkenvuller dan?
Hij heeft charisma das wat anders, maar in feite is het een grote crimineel.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk ook dat hij heel vriendelijk is en dat er echt een onterechte heksenjacht op hem is. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, maar die decembermoorden zijn inmiddels zulke oude koeien dat je hem daar niet meer op mag aankijken vind ik, ook al zou hij daar verantwoording voor dragen. Andere tijden en als je in een dergelijke positie bent, moet je soms vervelende beslissingen nemen. Alle wereldleiders doen dit, alleen Bouterse wordt hier op aangekeken, omdat hij een "makkelijke" zondebok is.
De misdaden van andere leiders zijn veel groter en daar hoor je niemand over, alleen Bouta is steeds de klos. Nederland moet serieus de dialoog met hem aangaan in plaats van hem steeds als een crimineel in de hoek te zetten. Met Bouterse valt, mits de sfeer goed is beter zaken te doen dan met alle andere incompetente alternatieven. Het is Nederland die zijn opstelling jegens Bouterse moet veranderen.
wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bouterse op de vraag hoe hij ooit een goede relatie met Nederland kan hebben met zijn veroordeling: "Weet u, Ik ben Christen en als Christen vergeef ik de mensen, het ligt eraan hoe Nederland er naar kijkt, ik ben zelfs bereid Nederland te vergeven." In zn interviews zie je dat de scherpe randjes eraf zijn en dat het gewoon een heel vriendelijke, vergevingsgezinde,behulpzame en joviale man is, die mensen bindt en bovendien met een gezonde dosis humor en niet onbelangrijk kennis en ervaring Suriname naar een hoger plan kan tillen.
Veel zal afhangen of Nederland zijn starre houding tov Bouterse wijzigt.
Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:56 schreef sp3c het volgende:
ja maar die is niet grappig terwijl hij denkt van wel (maar de mensen geloven wel dat hij grappig is dus istie msischien wel een goeie politicus)
Een rijstfabriek?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Quintis is grappiger, kan Lassie misschien ook nog een mooie fabriek in Suriname bouwen![]()
[afbeelding]
![]()
sawa's net als vroeger in Indie en dan voor mooi een paar dienstplichtigen oproepen en erdoorheen laten sjokken en mooie foto's makenquote:
imo verdient hij idd wel een eerlijke kans, om te beginnen in de rechtbank ... Moskowitz wil hem vast wel verdedigen, die houd van dit soort idioten, zeker als ze geld hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nederland moet Bouterse eens een eerlijke kans geven . Bouterse wordt al jarenlang gedemoniseerd door het linkse bolwerk in de Nederlandse politiek.
Deporteren en weg laten rottenquote:PARAMARIBO - De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |