abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26110556
Bouterse.

Ach, die man zal niet zo veel uitrichten, ook niet als 'ie president wordt. Hij heeft een grote mond, maar volgens mij weet hij zelf heel goed wat hij vooral niet moet doen om uit de bajes te blijven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26110596
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

onderschat hem niet. Bouterse heeft special forces en zijn speciale circel3 commando. Hij kan in Nederland voor flinke chaos zorgen!! Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:50:35 #28
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_26110646
Het werkelijk hemeltergende feit is dat hij gelijk heeft.

Langzaam maar zeker transformeert Nederland zich in de allereerste échte bananenrepubliek van Europa.

Hands down
Jawohl Herr Kaloin!
pi_26110649
Eigenlijk moet je hem al die aandacht niet gunnen die hij zo graag wil.
pi_26110672
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
Volgens mij heeft Suriname minder inwoners dan de V.S. soldaten.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:54:39 #31
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26110782
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het werkelijk hemeltergende feit is dat hij gelijk heeft.

Langzaam maar zeker transformeert Nederland zich in de allereerste échte bananenrepubliek van Europa.

Hands down
pi_26110812
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hehehe
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26110878
Bouterse

Waarom wordt er nog aandacht aan deze man besteed? Nederland heeft veel meer moorden in Suriname op haar geweten, maar dat laten we ook liever rusten. Opdonderen met desi!
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:54:38 #34
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:57:59 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26112712
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Klonk het volgende:
mannen met baarden zijn gewoon niet vertrouwen...........
Ongestraft facisme dit!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 10 april 2005 @ 02:04:41 #36
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_26115048
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:13 schreef ADDG het volgende:
Ze moeten bouterse inderdaad gewoon lekker president laten worden. Krijgen ze tenminste een flinke amerikaanse boycot over zich heen want amerika is niet zo blij met dat een veroordeelde drugs smokkelaar/moordenaar president wordt.
Amerika is inderdaad niet zo blij met Zuid-Amerika
  zondag 10 april 2005 @ 02:16:54 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26115181
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Klonk het volgende:
mannen met baarden zijn gewoon niet vertrouwen...........
Inderdaad, straks word je meegenomen naar Spanje

pi_26115686
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.
In dat geval, gewoon een paar commando's naar Suriname sturen om die man op te laten pakken of neer te laten schieten. Is zo gebeurt, Boutserse is geen Bin Laden, hij is een stuk dommer, heeft minder geld en een stuk minder mensen om hem te beschermen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26115797
Beter gaat die Bouterse hard sterven op korte termijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 10 april 2005 @ 09:29:04 #40
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26116925
we hebben ooit zon ontzettend domme zet gedaan door suriname onafhankelijk te laten worden, daarom zitten we nu met de ellende. Kijk eens naar Frans Guyana, wat een ontzettend rijke en welvarende provincie is van Frankrijk. Dit had Suriname ook van Nederland kunnen zijn.

Verder zou surname een mooi stuk Nederland kunnen zijn waar mensen naar kunnen verhuizen die het klimaat hier beu zijn, maar niet willen emigreren. Het beste zou het zijn als we het land weer onder onze hoede namen, maar helaas zal dat wel niet gaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26117354
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Waarom? Hij kan dreigen wat hij wil maar hij heeft geen enkel machtsmiddel om zijn dreigementen kracht bij te zetten behalve uiteraard zijn eigen imaginaire strijdkrachten. Gewoon negeren en in zijn eigen sop laten gaarkoken.
pi_26123545
quote:
Op zondag 10 april 2005 03:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.
In dat geval, gewoon een paar commando's naar Suriname sturen om die man op te laten pakken of neer te laten schieten. Is zo gebeurt, Boutserse is geen Bin Laden, hij is een stuk dommer, heeft minder geld en een stuk minder mensen om hem te beschermen.
ik dacht dat suriname toch zeker een miljoen inwoners had .

maar inderdaad NL ten val brengen als hij dat van plan is hebben we natuurlijk altijd de navo nog.

maar dit moet NL alleen toch ook wel op kunnen knappen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 10 april 2005 @ 16:10:59 #43
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26124521
mocht Bouterse Nederland aanvallen, vind ik dat we het land weer moeten overnemen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26125239
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mocht Bouterse Nederland aanvallen, vind ik dat we het land weer moeten overnemen.
Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.
Maar als Bouterse de president wordt zal dat voor Suriname uitdraaien op een ramp. Die gooit dat land in een recordtempo in de uitverkoop (boskap bijv) en waar de in komsten hiervan naar toe zullen gaan moge duidelijk zijn (net als in het uber-corrupte indonesië nu). Neen, Suriname onafhankelijk is niet veel. Het is zonde om te zeggen maar men kan niet anders constateren.
  zondag 10 april 2005 @ 16:50:07 #45
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_26125361
De Surinaamse presidentskandidaat Desi Bouterse waarschuwt de Surinaamse en Nederlandse regering vandaag in de Volkskrant voor ernstige gevolgen mochten ze hem willen arresteren voor de decembermoorden of voor zijn drugsveroordeling.

Lekker vaag.... in mijn opinie!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 10 april 2005 @ 17:00:15 #46
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_26125541
ach als desi president wordt gaat de coke prijs weer naar beneden en dan worden de CIA vriendjes weer pissig...storm in een glas water.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_26125635
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:43 schreef attila het volgende:

[..]

Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.
Maar als Bouterse de president wordt zal dat voor Suriname uitdraaien op een ramp. Die gooit dat land in een recordtempo in de uitverkoop (boskap bijv) en waar de in komsten hiervan naar toe zullen gaan moge duidelijk zijn (net als in het uber-corrupte indonesië nu). Neen, Suriname onafhankelijk is niet veel. Het is zonde om te zeggen maar men kan niet anders constateren.
vroeg ik mij ook al af ze hebben niet eens een leger wat in staat is de de marine basis op de antillen te kunnen veroveren laat staan NL
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_26139749
Mja, je gaat je toch afvragen hoe het mogelijk is dat zo'n zakdoekenknoper een reële kans maakt bij de verkiezingen. Hoe kun je nou op zo iemand stemmen?

Als hij verkozen wordt en Suriname gaat in rap tempo naar de klote, heeft het dat volledig aan zichzelf te danken en vind ik niet dat Nederland zich ermee moet bemoeien.

Misschien is het wel verstandig om ons er nu mee te bemoeien. Als een soort waarschuwing. Al vind ik dat dan eigenlijk wel een beetje een Bush-actie.
  maandag 11 april 2005 @ 07:47:46 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26139767
in principe hoeven we ons niks van de VN aan te trekken, dat doen de Amerikanen ook niet. We hebben ons al een keer laten schofferen door de VN met de kwestie nieuw guinea, dat bewees al dat de VN incapabel is tot oordelen. Suriname moet wat mij betreft weer gewoon terug bij Nederland als Bouterse gekozen wordt. Suriname bewijst hiermee ten ene male dat het niet klaar is voor onafhankelijkheid.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26139773
quote:
Op maandag 11 april 2005 07:41 schreef heiden6 het volgende:
Hoe kun je nou op zo iemand stemmen?
Ga eens een middagje in de hete Paramariboaanse zon staan en ga dan eens stemmen. Dan weten je hersentjes ook ff niet meer wat te doen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')