Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
onderschat hem niet. Bouterse heeft special forces en zijn speciale circel3 commando. Hij kan in Nederland voor flinke chaos zorgen!! Bouterse kan Nederland nog naar de ondergang brengen.
Volgens mij heeft Suriname minder inwoners dan de V.S. soldaten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het werkelijk hemeltergende feit is dat hij gelijk heeft.
Langzaam maar zeker transformeert Nederland zich in de allereerste échte bananenrepubliek van Europa.
Hands down
Hehehequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Suriname minder inwoners dan de V.S. soldaten.
Ongestraft facisme dit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Klonk het volgende:
mannen met baarden zijn gewoon niet vertrouwen...........
Amerika is inderdaad niet zo blij met Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:13 schreef ADDG het volgende:
Ze moeten bouterse inderdaad gewoon lekker president laten worden. Krijgen ze tenminste een flinke amerikaanse boycot over zich heen want amerika is niet zo blij met dat een veroordeelde drugs smokkelaar/moordenaar president wordt.
Inderdaad, straks word je meegenomen naar Spanjequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Klonk het volgende:
mannen met baarden zijn gewoon niet vertrouwen...........
435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Suriname minder inwoners dan de V.S. soldaten.
Waarom? Hij kan dreigen wat hij wil maar hij heeft geen enkel machtsmiddel om zijn dreigementen kracht bij te zetten behalve uiteraard zijn eigen imaginaire strijdkrachten. Gewoon negeren en in zijn eigen sop laten gaarkoken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Bouterse echt serieus gaat dreigen dan is Suriname in 'n paar uurtjes tijd een grote rokende ashoop.
ik dacht dat suriname toch zeker een miljoen inwoners hadquote:Op zondag 10 april 2005 03:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
435.000 om precies te zijn. De stad Utrecht heeft al bijna evenveel. Maar waar maken we ons druk om, Bouterse heeft alleen een grote bek, het is verder een lafaard, met 20 militairen om zich heen voelt hij zich het mannetje, anders is hij niets waard. En hij en zijn mannen kunnen Nederland helemaal niets maken. Hooguit de nederlanders die in Suriname verblijven kunnen worden aangevallen.
In dat geval, gewoon een paar commando's naar Suriname sturen om die man op te laten pakken of neer te laten schieten. Is zo gebeurt, Boutserse is geen Bin Laden, hij is een stuk dommer, heeft minder geld en een stuk minder mensen om hem te beschermen.
Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mocht Bouterse Nederland aanvallen, vind ik dat we het land weer moeten overnemen.
vroeg ik mij ook al af ze hebben niet eens een leger wat in staat is de de marine basis op de antillen te kunnen veroveren laat staan NLquote:Op zondag 10 april 2005 16:43 schreef attila het volgende:
[..]
Wat?? Het "leger" van Suriname Nederland aanvallen? Hoe gaan ze dat doen? Met kano's de oceaan over peddelen ofzo? Hebben ze iets van een luchtmacht? Ik kan me niet voorstellen dat dit veel zal zijn.
Maar als Bouterse de president wordt zal dat voor Suriname uitdraaien op een ramp. Die gooit dat land in een recordtempo in de uitverkoop (boskap bijv) en waar de in komsten hiervan naar toe zullen gaan moge duidelijk zijn (net als in het uber-corrupte indonesië nu). Neen, Suriname onafhankelijk is niet veel. Het is zonde om te zeggen maar men kan niet anders constateren.
Ga eens een middagje in de hete Paramariboaanse zon staan en ga dan eens stemmen. Dan weten je hersentjes ook ff niet meer wat te doen.quote:Op maandag 11 april 2005 07:41 schreef heiden6 het volgende:
Hoe kun je nou op zo iemand stemmen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |