Ik vind zelf de speeches van Bouterse altijd erg creatief, humoristisch en leuk gebracht (al blijft hij een boef natuurlijk), al vind ik wel dat hij soms wat voorzichtiger moet zijn met z'n retoriek, of zou ie dit keer echt iets van plan zijn?
quote:blaffende honden bijten niet maar ja...
Op maandag 27 mei 2002 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In een speech vol bekende retoriek waarschuwde hij Nederlanders in Suriname dat ze maar vooral moesten oppassen, ook de oefenende mariniers zullen het gaan bezuren... "Circel3 krijgt na maandag speciale instructies" Voegde hij toe als "geheime" boodschap.
Ik vind zelf de speeches van Bouterse altijd erg creatief, humoristisch en leuk gebracht (al blijft hij een boef natuurlijk), al vind ik wel dat hij soms wat voorzichtiger moet zijn met z'n retoriek, of zou ie dit keer echt iets van plan zijn?
dat dachten we ook met met de onoverwinnelijkheid van the states (al liggen de verhoudingen iets anders)
naja ff serieus:
het lijkt mij gewoon een onzinnige uitspraak, Nederland is niks van plan en Bouterse ook niet..
Ik neem aan dat dat je mening is, en niet per sé de waarheid.
quote:Roger that.
Op maandag 27 mei 2002 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
"Circel3 krijgt na maandag speciale instructies"
Speciale instructies inmiddels ontvangen.
quote:Ja natuurlijk, ik dacht even hardop
Op maandag 27 mei 2002 19:59 schreef Ghola het volgende:
"Nederland is niks van plan en Bouterse ook niet.."Ik neem aan dat dat je mening is, en niet per sé de waarheid.
Ik dacht al... Jij bent als Circel-1 agent als het goed is helemaal niet op de hoogte van wat Circel-3 uitvoert.
Strollie zullen we nu helaas moeten liquideren (moeilijk woord voor vloeibaar maken).
quote:LOL
Op maandag 27 mei 2002 20:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Roger that.
Speciale instructies inmiddels ontvangen.
Ik denk dast het enigste gevaar is dat Boutersen een keer een staats greep pleegt ofzo.
Dan krijgt Nederland vast oorlog met Suriname ![]()
Wel lachuh opzich.
Kunnen wij ook eens zeggen dat we een oorlog hebben uitgevochten in deze moderne tijd.
Als ze maar geen reservisten gaan mobiliseren ofzo ![]()
Ok, ok ik overdrijf al weer een beetje.
Maar dat kippen boutje is wel een gevaarlijk mannetje en die Nederlandse commandos moeten oppassen.
quote:Dat zijn drie rondjes cocaine, die Bouterse voor elke toespraak opsnuift.
Op donderdag 30 mei 2002 04:01 schreef Calella het volgende:
Wat is Cirkel 3?
wat een zielepoot is het ook die Bouterse ![]()
maarja ieder zichzelf respecterende Europese natie heeft zijn eigen "ex kolonie wannabe Mugabe" en Nederland dus ook
quote:Een kickje, want dit topic is ineens weer actueel. Bouterse heeft vandaag laten weten dat de oefening die nu gaande is bedoeld is om hem te ontvoeren naar Nederland, hij dreigt met "zware concequenties" voor de Nederlanders in Suriname.. morgen komt 2vandaag met een uitgebreide reportage uit Suriname!
Op vrijdag 28 juni 2002 08:41 schreef BAZZA het volgende:
Weer niks gebeurt dus,
wat een zielepoot is het ook die Boutersemaarja ieder zichzelf respecterende Europese natie heeft zijn eigen "ex kolonie wannabe Mugabe" en Nederland dus ook
quote:En dan trainen die Chineze commando's zeker in de Surinaamse jungle om Bouterse en zijn marxisme maatjes te beschermen
Op maandag 18 november 2002 18:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Een kickje, want dit topic is ineens weer actueel. Bouterse heeft vandaag laten weten dat de oefening die nu gaande is bedoeld is om hem te ontvoeren naar Nederland, hij dreigt met "zware concequenties" voor de Nederlanders in Suriname.. morgen komt 2vandaag met een uitgebreide reportage uit Suriname!
Kortom een hoop geschreeuw maar weinig waarheid, de Nederlandse overheid durft helemaal geen soeverein land half overhoop te halen om Bouta te pakken... watjes dat het zijn
quote:Jij zou het wel fijn vinden als duitse commando's een of andere oud raf-er op zouden pakken of iets dergelijks?
Op maandag 18 november 2002 19:11 schreef BAZZA het volgende:[..]
En dan trainen die Chineze commando's zeker in de Surinaamse jungle om Bouterse en zijn marxisme maatjes te beschermen
Kortom een hoop geschreeuw maar weinig waarheid, de Nederlandse overheid durft helemaal geen soeverein land half overhoop te halen om Bouta te pakken... watjes dat het zijn
quote:Als die RAF gast daarnaast een nazi spion was en de Duitse commando's pakken hem nu op? prachtig!!!
Op maandag 18 november 2002 19:42 schreef reem het volgende:
Jij zou het wel fijn vinden als duitse commando's een of andere oud raf-er op zouden pakken of iets dergelijks?
quote:Jij laat wel merken dat je verstand van zaken hebt zeg
Op maandag 18 november 2002 19:48 schreef BAZZA het volgende:[..]
Als die RAF gast daarnaast een nazi spion was
een extreem rechts-linkse spion terrorist
Zelfs een kick naar Truth zit er niet in, deze gaat op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |