abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2002 @ 19:43:57 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4349383
In een speech vol bekende retoriek waarschuwde hij Nederlanders in Suriname dat ze maar vooral moesten oppassen, ook de oefenende mariniers zullen het gaan bezuren... "Circel3 krijgt na maandag speciale instructies" Voegde hij toe als "geheime" boodschap.

Ik vind zelf de speeches van Bouterse altijd erg creatief, humoristisch en leuk gebracht (al blijft hij een boef natuurlijk), al vind ik wel dat hij soms wat voorzichtiger moet zijn met z'n retoriek, of zou ie dit keer echt iets van plan zijn?

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_4349460
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In een speech vol bekende retoriek waarschuwde hij Nederlanders in Suriname dat ze maar vooral moesten oppassen, ook de oefenende mariniers zullen het gaan bezuren... "Circel3 krijgt na maandag speciale instructies" Voegde hij toe als "geheime" boodschap.

Ik vind zelf de speeches van Bouterse altijd erg creatief, humoristisch en leuk gebracht (al blijft hij een boef natuurlijk), al vind ik wel dat hij soms wat voorzichtiger moet zijn met z'n retoriek, of zou ie dit keer echt iets van plan zijn?

blaffende honden bijten niet maar ja...

dat dachten we ook met met de onoverwinnelijkheid van the states (al liggen de verhoudingen iets anders)

onder
  maandag 27 mei 2002 @ 19:50:43 #3
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_4349464
Hadden we Pim nog maar als held in bange dagen, die zou wel een epeditie ala Lombok expiditie organiseren om afterekenen met deze boef

naja ff serieus:

het lijkt mij gewoon een onzinnige uitspraak, Nederland is niks van plan en Bouterse ook niet..

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_4349618
"Nederland is niks van plan en Bouterse ook niet.."

Ik neem aan dat dat je mening is, en niet per sé de waarheid.

maandag 27 mei 2002 @ 20:02:54 #5
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4349670
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
"Circel3 krijgt na maandag speciale instructies"
Roger that.

Speciale instructies inmiddels ontvangen.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 27 mei 2002 @ 20:06:20 #6
8502 BAZZA
pi_4349713
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:59 schreef Ghola het volgende:
"Nederland is niks van plan en Bouterse ook niet.."

Ik neem aan dat dat je mening is, en niet per sé de waarheid.

Ja natuurlijk, ik dacht even hardop
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_4349938
"Ja natuurlijk, ik dacht even hardop "

Ik dacht al... Jij bent als Circel-1 agent als het goed is helemaal niet op de hoogte van wat Circel-3 uitvoert.

Strollie zullen we nu helaas moeten liquideren (moeilijk woord voor vloeibaar maken).

pi_4350528
quote:
Op maandag 27 mei 2002 20:02 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Roger that.

Speciale instructies inmiddels ontvangen.

LOL

Ik denk dast het enigste gevaar is dat Boutersen een keer een staats greep pleegt ofzo.
Dan krijgt Nederland vast oorlog met Suriname
Wel lachuh opzich.
Kunnen wij ook eens zeggen dat we een oorlog hebben uitgevochten in deze moderne tijd.
Als ze maar geen reservisten gaan mobiliseren ofzo

Ok, ok ik overdrijf al weer een beetje.
Maar dat kippen boutje is wel een gevaarlijk mannetje en die Nederlandse commandos moeten oppassen.

maandag 27 mei 2002 @ 21:43:33 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4378899
Wat is Cirkel 3?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_4379158
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 04:01 schreef Calella het volgende:
Wat is Cirkel 3?
Dat zijn drie rondjes cocaine, die Bouterse voor elke toespraak opsnuift.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 08:41:47 #12
8502 BAZZA
pi_4791305
Weer niks gebeurt dus,

wat een zielepoot is het ook die Bouterse

maarja ieder zichzelf respecterende Europese natie heeft zijn eigen "ex kolonie wannabe Mugabe" en Nederland dus ook

maandag 18 november 2002 @ 18:54:42 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6871051
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 08:41 schreef BAZZA het volgende:
Weer niks gebeurt dus,

wat een zielepoot is het ook die Bouterse

maarja ieder zichzelf respecterende Europese natie heeft zijn eigen "ex kolonie wannabe Mugabe" en Nederland dus ook

Een kickje, want dit topic is ineens weer actueel. Bouterse heeft vandaag laten weten dat de oefening die nu gaande is bedoeld is om hem te ontvoeren naar Nederland, hij dreigt met "zware concequenties" voor de Nederlanders in Suriname.. morgen komt 2vandaag met een uitgebreide reportage uit Suriname!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 18 november 2002 @ 19:11:10 #14
8502 BAZZA
pi_6871386
quote:
Op maandag 18 november 2002 18:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

Een kickje, want dit topic is ineens weer actueel. Bouterse heeft vandaag laten weten dat de oefening die nu gaande is bedoeld is om hem te ontvoeren naar Nederland, hij dreigt met "zware concequenties" voor de Nederlanders in Suriname.. morgen komt 2vandaag met een uitgebreide reportage uit Suriname!

En dan trainen die Chineze commando's zeker in de Surinaamse jungle om Bouterse en zijn marxisme maatjes te beschermen

Kortom een hoop geschreeuw maar weinig waarheid, de Nederlandse overheid durft helemaal geen soeverein land half overhoop te halen om Bouta te pakken... watjes dat het zijn

maandag 18 november 2002 @ 19:42:52 #15
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6872015
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:11 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En dan trainen die Chineze commando's zeker in de Surinaamse jungle om Bouterse en zijn marxisme maatjes te beschermen

Kortom een hoop geschreeuw maar weinig waarheid, de Nederlandse overheid durft helemaal geen soeverein land half overhoop te halen om Bouta te pakken... watjes dat het zijn

Jij zou het wel fijn vinden als duitse commando's een of andere oud raf-er op zouden pakken of iets dergelijks?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 18 november 2002 @ 19:48:49 #16
8502 BAZZA
pi_6872135
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:42 schreef reem het volgende:

Jij zou het wel fijn vinden als duitse commando's een of andere oud raf-er op zouden pakken of iets dergelijks?

Als die RAF gast daarnaast een nazi spion was en de Duitse commando's pakken hem nu op? prachtig!!!
  donderdag 21 november 2002 @ 01:25:32 #17
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_6917840
quote:
Op maandag 18 november 2002 19:48 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Als die RAF gast daarnaast een nazi spion was

Jij laat wel merken dat je verstand van zaken hebt zeg

een extreem rechts-linkse spion terrorist

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 21 november 2002 @ 01:34:10 #18
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_6917943
Slap geouwehoer topic is dit geworden, zeg

Zelfs een kick naar Truth zit er niet in, deze gaat op slot

Weer helemaal terug in de Übercrew
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')