Als de burgers van Suriname hem weer kiezen als president moeten we toch rekening met hem houden. Hij is gewoon nog steeds een erg aansprekend figuur voor veel mensen en heeft nog steeds grip op veel instanties in Suriname.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik hoop dat de CIA hem doodschiet. Die eeuwige halve maatregelen door de Nederlanders
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik hoop dat de CIA hem doodschiet. Die eeuwige halve maatregelen door de Nederlanders
euh.... hij is Surinamer. geen Nederlander. Nederland kan er niks aan doen al wilden ze nog zo graag. niet dat ik nou zo'n Bouterse-fan ben. maar jullie kunnen beter geen onzin praten. vooral als je zeer waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt. ok? ok.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Hij is gewoon een Nederlands staatsburger, ophalen, berechten en afschieten is mijn advies.
Blijkbaar weet jij niet helemaal waar je het over hebt, dat is niet erg maar kom dan niet met dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 06:56 schreef sugarJay het volgende:
euh.... hij is Surinamer. geen Nederlander. Nederland kan er niks aan doen al wilden ze nog zo graag. niet dat ik nou zo'n Bouterse-fan ben. maar jullie kunnen beter geen onzin praten. vooral als je zeer waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt. ok? ok.
Mocht je willen, ik denk dat Nederland zich zoals gewoonlijk in de situatie zal schikken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:45 schreef Pracissor het volgende:
Nederland moet gewoon totaal afstand van Suriname nemen, Bouterse mag lekker president daar worden dan gaat het daar vast veel beter!
Als president ben je onschendbaar. Het i niet voor niets dat hij zo enorm hard zijn best doet om president te worden, hij wil wel weer eens op reis zonder dat ie de kans heeft om in zijn kraag gegrepen te worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 06:24 schreef dontcare het volgende:
Voorzover ik weet loopt er een internationaal opsporings bevel tegen hem voor drugs handel dus als president zal die niet in veel landen kunnen komen ....
nee, ik weet er als Surinamer natuurlijk totaal niks van.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:39 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Blijkbaar weet jij niet helemaal waar je het over hebt, dat is niet erg maar kom dan niet met dit soort uitspraken.
Er is tot op heden geen bewijs gevonden dat Bouterse zijn Nederlandse staatsburgerschap heeft opgegeven, als hij dat had gedaan zou hij dat wel kenbaar gemaakt hebben, denk je niet?
Dat blijkt wel enigzins ja.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:20 schreef sugarJay het volgende:
nee, ik weet er als Surinamer natuurlijk totaal niks van..
Geen uitleveringsverdrag hebben is heel wat anders dan niet uitleveren, Bouterse is een Nederlander en die kunnen wij in Nederland aanklagen al wij dat willen en kunnen dan gewoon zijn uitlevering eisen.quote:Suriname levert geen eigen burgers uit aan een ander land. en zo zijn er nog een hoop landen die geen uitleveringsverdrag hebben met Nederland. een paar voorbeelden voor je:
http://www.het-klankbord.vuurwerk.nl/van-dam1.htm (ja deze is echt prachtig)
http://www.groene.nl/1997/35/abrz_bouterse.html
http://www.omroep.nl/nps/radio/zorgenhoop/nieuws/98/0711.html
.
volgens mij heb jij die artikelen niet gelezen.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Geen uitleveringsverdrag hebben is heel wat anders dan niet uitleveren, Bouterse is een Nederlander en die kunnen wij in Nederland aanklagen al wij dat willen en kunnen dan gewoon zijn uitlevering eisen.
Als er een andere Surinaamse regering aan de macht komt is het niet ondenkbaar dat ze hem zo in een vliegtuig richting NL zetten, vandaar ook dat Bouta zo zijn best doet om president te worden en in beroep gaat in Nederland, hij is doodsbang.![]()
Waar staat dan dat hij geen Nederlander is?quote:Op maandag 10 januari 2005 18:01 schreef sugarJay het volgende:
volgens mij heb jij die artikelen niet gelezen.. ook stug volhouden dat Bouterse een Nederlander is.
. lees nou die dingen maar. en daar houden we het dan maar bij he?.
.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |