abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:10:32 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24454756
Volgens Desi Bouterse is het vervolgen van hem niet meer nodig, omdat de getuigen niet betrouwbaar meer zijn. "Waar praten we over mensen..", zei Desi met een gulle lach "..weet je... valse beschuldigingen van de spionnen van de Nederlandse regering van iets dat meer dan 20 jaar geleden gebeurd zou zijn, Ik als toekomstig president van Suriname ben daar niet bang voor en kan daar alleen maar om lachen!..:"

Bron onder meer: http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=300779&c=400&a=2005-01-07-buitenland.baf7210a2bd806c4e47fdde807c34968

Ik denk dat Desi wel een punt heeft, bovendien zal Nederland met deze man als hij straks president wordt toch zaken moeten doen!

[ Bericht 4% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 07-01-2005 21:48:38 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24455050
Ik hoop dat de CIA hem doodschiet. Die eeuwige halve maatregelen door de Nederlanders
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:25:08 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24455840
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik hoop dat de CIA hem doodschiet. Die eeuwige halve maatregelen door de Nederlanders
Als de burgers van Suriname hem weer kiezen als president moeten we toch rekening met hem houden. Hij is gewoon nog steeds een erg aansprekend figuur voor veel mensen en heeft nog steeds grip op veel instanties in Suriname.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:03:14 #4
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24456306
Hij is gewoon een Nederlands staatsburger, ophalen, berechten en afschieten is mijn advies.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24459903
Voorzover ik weet loopt er een internationaal opsporings bevel tegen hem voor drugs handel dus als president zal die niet in veel landen kunnen komen ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_24459918
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Hij is gewoon een Nederlands staatsburger, ophalen, berechten en afschieten is mijn advies.
euh.... hij is Surinamer. geen Nederlander. Nederland kan er niks aan doen al wilden ze nog zo graag. niet dat ik nou zo'n Bouterse-fan ben. maar jullie kunnen beter geen onzin praten. vooral als je zeer waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt. ok? ok.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:45:55 #7
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24462215
Nederland moet gewoon totaal afstand van Suriname nemen, Bouterse mag lekker president daar worden dan gaat het daar vast veel beter!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 14:25:11 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24463872
Ik ben wel benieuwd hoe deze soap afloopt in ieder geval, het blijft interessant om te volgen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 15:46:24 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24465160
wat lul je nou bloodhound?
Natuurlijk heeft die idioot geen punt, het is niet alsof Nederland nu gister ineens met zijn naam op de proppen kwam in verband met de decembermoorden en we gaan al helemaal geen zaken doen met die idioot als hij verkozen wordt ... dan kan Suriname wat mij betreft helemaal in de stront zakken, en dat zeg ik als halve Surinamer.

oppakken & berechten en zo snel mogelijk want het heeft al veel te lang geduurt en dat hij nu zelfs weer president kan gaan worden maakt het land alleen maar belachelijker dan het al is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:39:06 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24465996
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 06:56 schreef sugarJay het volgende:

euh.... hij is Surinamer. geen Nederlander. Nederland kan er niks aan doen al wilden ze nog zo graag. niet dat ik nou zo'n Bouterse-fan ben. maar jullie kunnen beter geen onzin praten. vooral als je zeer waarschijnlijk niet eens weet waar je het over hebt. ok? ok.
Blijkbaar weet jij niet helemaal waar je het over hebt, dat is niet erg maar kom dan niet met dit soort uitspraken.
Er is tot op heden geen bewijs gevonden dat Bouterse zijn Nederlandse staatsburgerschap heeft opgegeven, als hij dat had gedaan zou hij dat wel kenbaar gemaakt hebben, denk je niet?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 19:35:01 #11
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24469295
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:45 schreef Pracissor het volgende:
Nederland moet gewoon totaal afstand van Suriname nemen, Bouterse mag lekker president daar worden dan gaat het daar vast veel beter!
Mocht je willen, ik denk dat Nederland zich zoals gewoonlijk in de situatie zal schikken.
  zondag 9 januari 2005 @ 01:00:42 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24476385
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 06:24 schreef dontcare het volgende:
Voorzover ik weet loopt er een internationaal opsporings bevel tegen hem voor drugs handel dus als president zal die niet in veel landen kunnen komen ....
Als president ben je onschendbaar. Het i niet voor niets dat hij zo enorm hard zijn best doet om president te worden, hij wil wel weer eens op reis zonder dat ie de kans heeft om in zijn kraag gegrepen te worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24501338
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 16:39 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Blijkbaar weet jij niet helemaal waar je het over hebt, dat is niet erg maar kom dan niet met dit soort uitspraken.
Er is tot op heden geen bewijs gevonden dat Bouterse zijn Nederlandse staatsburgerschap heeft opgegeven, als hij dat had gedaan zou hij dat wel kenbaar gemaakt hebben, denk je niet?
nee, ik weet er als Surinamer natuurlijk totaal niks van. .

Suriname levert geen eigen burgers uit aan een ander land. en zo zijn er nog een hoop landen die geen uitleveringsverdrag hebben met Nederland. een paar voorbeelden voor je:

http://www.het-klankbord.vuurwerk.nl/van-dam1.htm (ja deze is echt prachtig)
http://www.groene.nl/1997/35/abrz_bouterse.html
http://www.omroep.nl/nps/radio/zorgenhoop/nieuws/98/0711.html

.
pi_24502293
Net als eerst ontwikkelingsgelden stopzetten beetje dreigend met de marine scheepjes voor dat land gaan varen.

en na een paar jaar komen ze weer kruipend naar ons terug net als de laatste keer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 10 januari 2005 @ 16:30:10 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24503246
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:20 schreef sugarJay het volgende:
nee, ik weet er als Surinamer natuurlijk totaal niks van. .
Dat blijkt wel enigzins ja.
quote:
Suriname levert geen eigen burgers uit aan een ander land. en zo zijn er nog een hoop landen die geen uitleveringsverdrag hebben met Nederland. een paar voorbeelden voor je:

http://www.het-klankbord.vuurwerk.nl/van-dam1.htm (ja deze is echt prachtig)
http://www.groene.nl/1997/35/abrz_bouterse.html
http://www.omroep.nl/nps/radio/zorgenhoop/nieuws/98/0711.html

.
Geen uitleveringsverdrag hebben is heel wat anders dan niet uitleveren, Bouterse is een Nederlander en die kunnen wij in Nederland aanklagen al wij dat willen en kunnen dan gewoon zijn uitlevering eisen.
Als er een andere Surinaamse regering aan de macht komt is het niet ondenkbaar dat ze hem zo in een vliegtuig richting NL zetten, vandaar ook dat Bouta zo zijn best doet om president te worden en in beroep gaat in Nederland, hij is doodsbang.
pi_24504234
quote:
Op maandag 10 januari 2005 16:30 schreef HarigeKerel het volgende:

Geen uitleveringsverdrag hebben is heel wat anders dan niet uitleveren, Bouterse is een Nederlander en die kunnen wij in Nederland aanklagen al wij dat willen en kunnen dan gewoon zijn uitlevering eisen.
Als er een andere Surinaamse regering aan de macht komt is het niet ondenkbaar dat ze hem zo in een vliegtuig richting NL zetten, vandaar ook dat Bouta zo zijn best doet om president te worden en in beroep gaat in Nederland, hij is doodsbang.
volgens mij heb jij die artikelen niet gelezen. . ook stug volhouden dat Bouterse een Nederlander is. . lees nou die dingen maar. en daar houden we het dan maar bij he?. . .
  maandag 10 januari 2005 @ 18:11:32 #17
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24504393
quote:
Op maandag 10 januari 2005 18:01 schreef sugarJay het volgende:

volgens mij heb jij die artikelen niet gelezen. . ook stug volhouden dat Bouterse een Nederlander is. . lees nou die dingen maar. en daar houden we het dan maar bij he?. . .
Waar staat dan dat hij geen Nederlander is?

woensdag 12 januari 2005 @ 11:02:47 #18
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24529666
Zolang de papavers groeien zal Desi's rijk bloeien
Klaar?
Ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: