abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:23:16 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27318037
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de hele veroordeling was gebaseerd op de leugens van die kroongetuige. Het is niet voor niets dat de advocaten van Bouterse nu een heropening van de zaak willen.
Kroongetuige kan ook liegen natuurlijk. Hoe komt mr Bouterse volgens jou aan zijn dikke huizen? Heb er een paar van mogen aanschouwen in Paramaribo. Voor Nederlandse begrippen een villa, voor Surinaamse begrippen een cruiseschip.

Het zou natuurlijk kunnen hoor, dat ie onschuldig is. Maar hij heeft de schijn wel heel ernstig tegen.
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Vow het volgende:
Als de mensen daar Bouterse willen wie zijn wij dan om er iets van te zeggen? Democratie heet dat volgens mij.
Van mij mogen ze. Alleen jammer dat Suriname er aan kapot zal gaan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 00:23:34 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27326300
mijn punt is niet dat ze hem wel of niet mogen verkiezen (hoop natuurlijk van niet) maar dat het een beetje stompzinnig om een moordenaar op te hemelen alsof hij de wederopstanding van jezus christus himself is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_27330853
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:23 schreef sp3c het volgende:
mijn punt is niet dat ze hem wel of niet mogen verkiezen (hoop natuurlijk van niet) maar dat het een beetje stompzinnig om een moordenaar op te hemelen alsof hij de wederopstanding van jezus christus himself is
Als Bouterse gekozen wordt laat Suriname zien het niveau van een bananenrepubliek niet ontstegen te zijn, voor zover dat al niet het geval was.
Yeah baby Yeah!
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 14:48:17 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27340664
nee dat was nog niet het geval ... meer een 'rijk' derde wereldland maar met Bouterse wordt het idd een bananenrepubliek totdat hij met geweld verwijderd wordt door iemand en daar kun je gerust op wachten
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:11:53 #155
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27350857
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:28:00 #156
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27351377
Ik hoor een man in Paramaribo zeggen dat veel Surinamers graag willen dat Suriname onder Nederland komt, als provincie MET de euro, maar dat dan Desi Bouterse voor Nederland gouverneur-generaal van Suriname moet worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 20:49:51 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_27352148
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen.
http://www.decembermoorden.com/
Gezuiverd?
  Moderator woensdag 25 mei 2005 @ 21:50:35 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_27354701
quote:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
zijn naam is bij lange na nog niet gezuiverd
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoor een man in Paramaribo zeggen dat veel Surinamers graag willen dat Suriname onder Nederland komt, als provincie MET de euro, maar dat dan Desi Bouterse voor Nederland gouverneur-generaal van Suriname moet worden.
behalve hem berechten en in de cel smijten doet Nederland helemaal nix met Bouterse, als de Surinamers hem als leider willen moeten ze hetzelf weten maar dan gaat hier iig de kraan dicht ... althans dat mag ik hopen, blijft geen feest
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:35:10 #159
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27363689
Het IS enorm spannend!! Bouterse maakt nog steeds een goede kans president te worden via het volkscongres. Venetiaans partij heeft een enorme tik op de vingers gehad en de partij van Bouterse heeft de grootste zetelwinst! de komende dagen zal het uitwijzen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:39:21 #160
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27363713

paar keer mikken en knallen en opgelost.
Als er nou 1 persoon is waar we in de wereld niks aan hebben is het IMO bouterse wel
wat een homo!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27365742
quote:
Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?
Yeah baby Yeah!
pi_27369781
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?
denk het wel want van zijn gewone werk kan hij zijn internet toegang niet betalen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_27563983
quote:
Haha, als Bouterse president wordt, helpt Suriname zichzelf de vernieling in, Amerika heeft ze al gewaarschuwd. En terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')