Kroongetuige kan ook liegen natuurlijk. Hoe komt mr Bouterse volgens jou aan zijn dikke huizen? Heb er een paar van mogen aanschouwen in Paramaribo. Voor Nederlandse begrippen een villa, voor Surinaamse begrippen een cruiseschip.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de hele veroordeling was gebaseerd op de leugens van die kroongetuige. Het is niet voor niets dat de advocaten van Bouterse nu een heropening van de zaak willen.
Van mij mogen ze. Alleen jammer dat Suriname er aan kapot zal gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:18 schreef Vow het volgende:
Als de mensen daar Bouterse willen wie zijn wij dan om er iets van te zeggen? Democratie heet dat volgens mij.
Als Bouterse gekozen wordt laat Suriname zien het niveau van een bananenrepubliek niet ontstegen te zijn, voor zover dat al niet het geval was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:23 schreef sp3c het volgende:
mijn punt is niet dat ze hem wel of niet mogen verkiezen (hoop natuurlijk van niet) maar dat het een beetje stompzinnig om een moordenaar op te hemelen alsof hij de wederopstanding van jezus christus himself is
http://www.decembermoorden.com/quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen.
zijn naam is bij lange na nog niet gezuiverdquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
behalve hem berechten en in de cel smijten doet Nederland helemaal nix met Bouterse, als de Surinamers hem als leider willen moeten ze hetzelf weten maar dan gaat hier iig de kraan dicht ... althans dat mag ik hopen, blijft geen feestquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoor een man in Paramaribo zeggen dat veel Surinamers graag willen dat Suriname onder Nederland komt, als provincie MET de euro, maar dat dan Desi Bouterse voor Nederland gouverneur-generaal van Suriname moet worden.
Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we hopen dat de Surinamers verstandig zijn en kiezen voor nieuw elan met Desi Bouterse, wiens naam is gezuiverd van alle beschuldigingen. De huidige regering maakt alle productiebedrijven kapot en vraagt om nog een kans, dat is toch onvoorstelbaar! de regering Venetiaan heeft niets bereikt en moet gewoon de conclusies trekken!
denk het wel want van zijn gewone werk kan hij zijn internet toegang niet betalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ben jij deel van zijn doorvoerhaven in Europa dat je hem zo verdedigd?
Haha, als Bouterse president wordt, helpt Suriname zichzelf de vernieling in, Amerika heeft ze al gewaarschuwd. En terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |