abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:33:44 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26079716
Deze...
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:05 schreef Butra het volgende:
Slechte ervaring met user tonks in [TK] Ipod Mini Incase leren hoesje.
Op 23 maart geld gestort, nog altijd niets ontvangen. Reageert inmiddels ook niet meer op email. Wááárdeloos dus. En waar gaat het nou om? 14 euro, kom op zeg..
... kwam hieruit: [V&A] ervaringen topic

En daarmee was dit deel gelijk vol en dus dicht.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_26084126
Normaal gesproken ben ik vrij terughoudend met het openbaar maken van negatieve ervaringen omdat het resultaat meestal is dat je zelf ook zwart wordt gemaakt. Maar hoewel dit geval eigenlijk te zielig voor woorden is, wil ik er toch melding van maken.

Midden februari ongeveer kocht ik twee spellen voor de PC van 'kvn':

[TK] CD-ROM Diverse games

In eerste instantie had ik zijn mail blijkbaar over het hoofd gezien, want pas toen ik hem wilde mailen om te vragen of hij nog akkoord ging met mijn aanbod, zag ik dat hij mij reeds gemaild had. Inmiddels had iemand anders al een hoger bod uitgebracht op de spellen (dat is wat hij mij vertelde, nu heb ik daar een hard hoofd in...), dus ik ging akkoord met een bedrag dat veel hoger lag dan mijn eerste bod. Dit was op 21 februari, een dag later maakte ik het geld over.

Toen ik op 4 maart nog niets ontvangen had, stuurde ik hem een mailtje met het verzoek mijn geld terug te storten (ik ging er vanuit dat hij nog niets had verstuurd). Hij antwoordde toen dat hij de spellen wel had verzonden, maar dat er tijdens de verzending iets mis moest zijn gegaan. Dat kan natuurlijk gebeuren, en ik hem het voordeel van de twijfel. Hij zou proberen te achterhalen waar de spellen gebleven waren en op zoek gaan naar vervangende spellen (als "goedmakertje"; dat de spellen mogelijk verloren zijn gegaan tijdens de verzending, noemde hij risico van het vak -- mijn risico, wel te verstaan).

Op 27 maart had ik nog steeds niets van hem vernomen, dus ik verzocht hem nogmaals het door mij betaalde bedrag terug te storten. Daarop ontving ik op 31 maart een mailtje met de mededeling dat hij de spellen had gevonden (of hij daarmee de vervangende spellen of de spellen die hij mij al zou hebben toegestuurd, bedoelde, laat ik in het midden), en dat hij ze zou opsturen (ik stuurde hem op 1 april opnieuw mijn adresgegevens). Zou ik ooit nog van hem gehoord hebben als ik niets van me had laten horen?

Toen ik op 6 april nog niets had ontvangen, was voor mij de maat vol en vertelde ik hem -- op minder vriendelijke wijze, dat geef ik toe -- dat ik mijn geld terug wilde; de spellen hoefde ik niet meer. Diezelfde dag nog kreeg ik een mailtje terug; de spellen waren inmiddels al verzonden ("stik erin"), dus ik moest het er maar mee doen.

Of ik dat allemaal moet geloven, weet ik niet. Feit is dat ik pas vandaag de spellen heb ontvangen, en dat de verzending gedateerd is 07/04/2005 -- donderdag dus, terwijl hij ze woensdag al (foute woordkeuze) verzonden zou hebben. Het kan natuurlijk zo zijn gegaan, maar het zou wel heel toevallig zijn als juist zijn verzending een dag langer in het sorteercentrum is blijven hangen alvorens het afgestempeld was...

Over afstempelen gesproken, trouwens: het geheel was (naar mijn mening opzettelijk) ook nog eens niet voldoende gefrankeerd (e.0,39 voor een envelop met daarin twee losse CD-ROMs en hoesjes...) , zodat ik ook nog eens e.0,89 cent extra moet betalen aan verzendkosten. Hoe zielig kan een mens eigenlijk zijn?

Nu denk ik niet dat 'kvn' mij heeft willen oplichten. Waarschijnlijk heeft hij het gewoon te druk met andere dingen, of wil hij wel graag geld verdienen maar moet het niet veel moeite kosten. Hoe dan ook, dit is naar mijn mening niet de manier waarop je zaken doet. Al helemaal niet wanneer blijkt dat het niet zo voorspoedig verloopt als je gehoopt had. Het kan altijd een keer mis gaan, maar als je geen tijd of zin hebt om dit soort dingen op volwassen wijze af te handelen, blijf dan lekker op de bank zitten met je afstandsbediening in de hand in plaats van op het V&A-forum rondhangen.
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:17:57 #3
33954 ElisaB
pi_26084351
Nou, dat is me nogal een verhaal. Ben benieuwd of kvn nog wat te melden heeft
  zaterdag 9 april 2005 @ 10:05:02 #4
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_26091382
Ik wil even lekker positief reageren.
Skv heeft een topic lopen over het ruilen van DVD's.
Ik heb daarop gereageerd.
Hij heeft mega snel de boel op de bus gedaan.
Alles netjes voor mekaar ...

HELEMAAL TOP !
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
pi_26092715
DVD'tje gekocht van Sicco
in [TK] Diverse DVD's
Snel gepost, snel binnen, perfect!

Verder ook een zeer snelle en goede ervaring met MrWes
uit mijn eigen topic [TR] 10 Gesealde DVD'S.

Deal gesloten, volgende dag alles op de post, dag dr op al klaar!
DVD is nog helemaal mooi, perfect gedaan!

Sicco en MrWes bedankt!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26093679
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:33 schreef ElisaB het volgende:
Deze...
[..]

... kwam hieruit: [V&A] ervaringen topic
Om het verhaal even af te maken..
Kreeg zojuist eindelijk bericht van de betreffende user. Hij was erg druk geweest en had zijn zusje gevraagd het iPod hoesje op de post te doen. En dat was dus niet gebeurd.
Beetje jammer dat mij vorige week nog verzekerd was dat het hoesje al verstuurd was, maar goed, hij komt er nu echt aan...
pi_26152744
retep_19:
[TK] Commodore64 systeem

na eerst overlegd te hebben over meeten voor de uitwisseling, bleek over de post ook wel betaalbaar. Alles snel en goed geregeld en nog ff over C64 stuff gepraat

Alles was degelijk verpakt en ik ben er heel blij mee.

retep_19: helemaal top, doe ik meteen weer zaken mee als ie wat leuks heeft
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_26158297
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat is me nogal een verhaal. Ben benieuwd of kvn nog wat te melden heeft
Blijkbaar wel
[TK] CD-ROM Diverse games
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:12:23 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_26166564
[TK] Toshiba Laptop » mag dicht heb em aan collega kunne verpatsen
pi_26175035
[TK] Karl Kani Jas

Vanmiddag afgesproken op station in zijn woonplaats, alles snel en netjes afgerond

Mooie jas, is nog betere kleur als je hem in het echt ziet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2005 17:28:56 ]
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:22:52 #11
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_26182405
Ik wil ߨúÐêWyN bedanken voor het snel afhandelen van de AB in [TK] Ipod accessoires
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_26183176
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:22 schreef Robertje het volgende:
Ik wil ߨúÐêWyN bedanken voor het snel afhandelen van de AB in [TK] Ipod accessoires
geen dank
pi_26183600
Weer ff wat goede ervaringen:

[TR] 10 Gesealde DVD'S. wat DVDtjes geruild met Agent_Orange
Hij heeft ze gisteren gepost, en heb ze vandaag binnen. Perfect

Verder had ik nog een deal met Syd in [TK] Karl Kani Jas
We hebben vandaag op het station afgehandeld, ook perfect gedaan

Beiden bedankt
pi_26192212
Nóg een goede ..zesde van mij al, dit topic
[TR] 10 Gesealde DVD'S. twee DVDtjes geruild met Charretjuh
Beiden gisteren op de post gedaan, vandaag binnen! 15 Minutes was zelfs nog gesealed
Bedankt!
pi_26206779
Beetje een slechte ervaring met iemand die iets bij mij heeft gekocht.
2 dagen na een mailtje begon hij in dit topic al te zeuren dat hij nog steeds niks ontvangen had.. en al een week niks had gehoord na zijn mailtje.
Nou ik heb het gewoon opgestuurd hoor.. als ik dat niet had gedaan had ik dat echt wel toegegeven..
ik bedoel zoveel is 14 euro niet.
Maarja, hij gaat nu van die vage dreigmailtjes sturen en me raare namen noemen.. dusja ik doe liever geen zaken meer met die user.. misschien een beetje lullig om hier namen te gaan lopen noemen dus doe ik dat ook niet.

(Overigens heb ik 2 tshirts verkocht in een topic.. dat geld was binnen 2 dagen binnen 1 tshirt is al verstuurd en aangekomen en de ander word morgen verstuurd.. dat gaat ook allemaal prima dus ik vind het wel een beetje raar dat die user niks ontvangen heeft.. daarom ga ik ook geen geld terugsturen want ik ben me ipod hoesje ook kwijt)

Oja een beetje extra nog het mailtje:
quote:
- edit: mail posten op het forum is niet de bedoeling
Maarja als hij mij graag wil bedreigen. laat hem maar komen heb ik ook weer eens wat om hard om te lachen

[ Bericht 14% gewijzigd door ElisaB op 15-04-2005 22:25:43 ]
pi_26214356
Goede Ervaring met: Nihil . Topic: [TK] GPS Ontvanger BU-303
Snel het geld binnen en tevens biedt ik hem nog wat hulp met software instaleren.. Hopen dat het lukt!!

Ook een goede ervaring met T42 . Topic: [TK] FM-Modulator
Kort maar krachtig contact en het geld was er binnen een dag!!
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:28:56 #17
33954 ElisaB
pi_26259254
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:56 schreef tonks het volgende:
Beetje een slechte ervaring met iemand die iets bij mij heeft gekocht.
Als je niet zegt welke user het is, dan is je post hier toch wel een soort van zinloos.

Ik heb het mailtje ge-edit. Het posten van inhoud van mailwisselingen is niet gewenst en dus niet toegestaan. Verder nog iets? Ow ja. Dit topic is bedoeld om melding te doen van je ervaringen, zodat andere users daar hun voordeel mee kunnen doen. Het is niet bedoeld om over een weer nog wat met modder te gooien. Je moet het verder samen per mail / MSN / fax / telefoon of postduif uitzoeken.

Dat was het weer
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:26:14 #18
118283 TehBrood
Je weet toch
pi_26284847
- edit: nutteloos -

[ Bericht 98% gewijzigd door ElisaB op 16-04-2005 23:26:55 ]
pi_26315613
goede ervaring opgedaan in Dit topic met YebCar.
Snelle reaktie op mail. snel verstuurd, goed verpakt.
Top, dus.
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:11:50 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26349358
Ik wil nog even een klein beetje terugkomen op mijn deal met CecilBDemented over die Xbox. Ik moet namelijk nog steeds Burnout 3 van hem ontvangen. Het is nu twee weken geleden dat ik zijn Xbox heb overgekocht, en hij zou me het spel na een paar dagen opsturen. Nu heb ik hem vorige donderdag gebeld, en hij zei het vrijdag op te zullen sturen, zodat ik het zaterdag zou ontvangen. Voordat ik hem had gebeld heb ik hem al 10 mailtjes ofzo gestuurd, waar niet op gereageerd werd.

Nou vind ik hem verder een prima kerel, en de deal met de Xbox zelf is ook perfect verlopen, maar ik hoop dat spel nog wel in mijn brievenbus te zien verschijnen eigenlijk .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:16:09 #21
33954 ElisaB
pi_26349478
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Voordat ik hem had gebeld heb ik hem al 10 mailtjes ofzo gestuurd, waar niet op gereageerd werd.
Ik heb hem ff een mailtje gestuurd.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:19:46 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26349577
Dankje
pi_26349579
sorry wordt geregeld
probleem met 2 woningen he!!!
ik ga er gelijk achteraan!!!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:20:24 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26349593
Oke dan . Hardstikke mooi .
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:38:55 #25
33954 ElisaB
pi_26350124
Opgelost, nou ja; bijna dan. Wat is het leven toch mooi
pi_26372324
[TK] Gamegear/Jaguar/Wonderswan/zeldzame games/more

In bovenstaand topic een bod uitgebracht op de Megadrive, vervolgens via mail onderhandeld over de prijs, en vandaag in prima staat ontvangen.
Complimenten en dank aan Roi voor de prettige en snelle afhandeling.
pi_26372398
Ik gooi er een leuke TVP in, ga straks weg, maar heb wel een compliment uit te delen aan een of twee mensen, waarbij dingen echt gingen zoals ze hoorden.

Tot straks!
pi_26374097
Die topicreport heeft ook helemaal geen zin he. Ik heb al 2x een topicreport gedaan met de vraag of jullie een topic willen sluiten maar tot op heden is er nix gebeurt.

Gaat om deze link [TK] Gitaar + toebehoren en Peavey Bandit 100watt versterker

Tevens mag deze ook worden gesloten: [TK] Zolderopruiming: Elektronische en computer apparatuur 2
pi_26375037
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef chibibo het volgende:
[TK] Gamegear/Jaguar/Wonderswan/zeldzame games/more

In bovenstaand topic een bod uitgebracht op de Megadrive, vervolgens via mail onderhandeld over de prijs, en vandaag in prima staat ontvangen.
Complimenten en dank aan Roi voor de prettige en snelle afhandeling.
Ook een goede ervaring met Chibibo.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:15:14 #30
33954 ElisaB
pi_26376263
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Vulpecula het volgende:
Die topicreport heeft ook helemaal geen zin he. Ik heb al 2x een topicreport gedaan met de vraag of jullie een topic willen sluiten maar tot op heden is er nix gebeurt.
Gisteren aan het begin van de avond en vanmorgen weer, bij een van de twee topics. Heb ik inderdaad niet gezien.
quote:
Tevens ook en eveneens gesloten.
pi_26385854
Zeer goede ervaring met clerk.

Heb van hem een MSI Barebone gekocht in dit topic.

Aardige mensen, ben goed geholpen, zeer betrouwbaar, niks op aan te merken.

pi_26385971
[GRATIS] 17 Inch CRT Monitor NEC - OPHALEN!!!
Met heel veel dank voor het snelle ophalen!
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:53:14 #33
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_26420636
Goede deal gehad met Adelante (hehe @ nickname ) in topic [CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 6) en wel hier . Donkey Konga met Bongo's zijn prima binnen gekomen hier en zien er nog helemaal in orde uit! Meteen ff uurtje lopen trommelen, best leuk om te doen. (Gelijk Jungle Beat maar bestellen). Ja van Adelante wil ik wel vaker spellen kopen zo
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:19:52 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26430203
Ik heb Burnout 3 vandaag binnen gekregen van CecilBDemented, dus de deal is im mijn opzien helemaal perfect gelopen!

Ik zou hem zo aanraden voor ieder ander die een deal met em wil doen .
pi_26446803
Wrinex en kinky_queen
Dvdtjes mee geruild, goed gegaan enzooo

Dank jullie beiden
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:01:37 #36
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_26457232
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:01 schreef Skv het volgende:
Wrinex en kinky_queen
Dvdtjes mee geruild, goed gegaan enzooo

Dank jullie beiden
Idem
pi_26459942
[TK] Beertender B50

Een beetje sneue actie van TS, vind ik.

We spreken per mail e.e.a. af (tijden, adres om af te halen) en dan "ineens" geeft 'ie 'm aan zijn broer.
TS mag doen met het ding wat 'ie wil uiteraard, maar de manier waarop vind ik in elk geval niet chique. Misschien iets om op te letten in het vervolg (voor TS en eventuele kopers bij TS)

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 24 april 2005 @ 02:05:43 #38
33954 ElisaB
pi_26466576
If so, dan vind ik het ook een beetje sneu inderdaad
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 23:27:26 #39
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26557046
Van http://forum.fok.nl/user/history/19529 1 van zijn 2 http://forum.fok.nl/topic/677055 gekocht.
Hij is hem langs komen brengen, uitgebreid getest, helemaal top super nette, mooie platenspeler!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 27 april 2005 @ 23:28:17 #40
33954 ElisaB
pi_26557075
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
Van http://forum.fok.nl/user/history/19529 1 van zijn 2 http://forum.fok.nl/topic/677055 gekocht.
Hij is hem langs komen brengen, uitgebreid getest, helemaal top super nette, mooie platenspeler!
Ik mag 'm zeker niet een keer lenen he
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 00:15:45 #41
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_26558336
Fendy of die platenspeler? hij heeft er nog een hoor
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 28 april 2005 @ 18:03:58 #42
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_26575774
[TK] iPod stuff

Jammer, hij is niet verstuurd op het moment dat dat beloofd werd, en device blijkt tegen te vallen, want de uitspraak "nooit gebruikt" blijkt niet waar, getuige de vieze kabel, en de vette vingers op de control.

Jammer.

Dan had ik liever voor 10 euro meer een echt "nooit" gebruikte controle willen kopen bij de Apple shop
Speak only if it improves upon the silence....
pi_26576731
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:03 schreef BYM het volgende:
[TK] iPod stuff

Jammer, hij is niet verstuurd op het moment dat dat beloofd werd, en device blijkt tegen te vallen, want de uitspraak "nooit gebruikt" blijkt niet waar, getuige de vieze kabel, en de vette vingers op de control.

Jammer.

Dan had ik liever voor 10 euro meer een echt "nooit" gebruikte controle willen kopen bij de Apple shop
Hij moest em natuurlijk even testen he en die witte kabels weet ik uit ervaring worden snel vies
pi_26577186

[ Bericht 100% gewijzigd door Skv op 30-04-2005 02:14:44 ]
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:08:40 #45
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_26601598
[TK] Sony Ericsson K700i [TK] Sony Ericsson K700i

Tommeh helemaal top!
pi_26636910
[TK] paar xbox games

Heb GTA double pack overgenmoen van nexhill.

2 weken geleden geld overgemaakt naar nexhil tot op heden geen spel ontvangen van hem.

Vorige week woensdag mail gehad van hem dat geld binnen was en hij het spel op de post zou doen.

Afgelopen woensdag gemailt naar hem. Krijg geen reactie. Ik hoop dat dit nog goed komt.

Houd jullie hier op de hoogte.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:09:24 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26662696
gekocht uit dit topic : [TK] PS2 controllers, memorycard, spellen, omg. Nijmegen
prima geregeld met doedelzak
hellraver: mocht je dit lezen: moet je die controller nou nog of niet?
  maandag 2 mei 2005 @ 18:01:21 #48
101852 kokos
mividaloca
pi_26671315
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:03 schreef BYM het volgende:
[TK] iPod stuff

Jammer.

Euj, wtf . Als je niet teverden bent ken je het ook eerst even tegen mij zeggen. Hij is nooit gebruikt, er zat geen doosje bij omdat hij gewoon in de grote doos van mijn iPod zat. Hij lag al maanden in mijn bureaula. Sorry, dattie vies is geworden maar voor die 10 E kun je hem wel schoonmaken.
Viva los Vatos Locos
pi_26709002
Uitstekende ervaring met Het_biertje. [TK] Studieboeken HBO Bedrijfskundige Informatica Heb het boek vandaag binnen gekregen. Goed en stevig ingepakt en het boek is nog als nieuw Al met al een een top deal
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:17:00 #50
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_26712978
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:29 schreef J_CDA het volgende:
Uitstekende ervaring met Het_biertje. [TK] Studieboeken HBO Bedrijfskundige Informatica Heb het boek vandaag binnen gekregen. Goed en stevig ingepakt en het boek is nog als nieuw Al met al een een top deal
, snel betaald ook.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 06:24:15 #51
78378 Franboozled
Zeg eens wat
pi_26771206
Ooit eens een telefoon Nokia 8310 gekocht van ene Marky B? nog wa [z'n naam kwijt] heb het ding 2 maanden kunnen gebruiken naderhand allemaak manekementen de rest volgt nog..
Dus?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:26:46 #52
33954 ElisaB
pi_26772537
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 06:24 schreef Franboozled het volgende:
Ooit eens een telefoon Nokia 8310 gekocht van ene Marky B? nog wa [z'n naam kwijt] heb het ding 2 maanden kunnen gebruiken naderhand allemaak manekementen de rest volgt nog..
Hoe lang is dat geleden?
pi_26785448
Heb aan Mr. Orange mijn 6670 verkocht. Alles prima gegaan hij had het geld netjes klaar liggen Toestel persoonlijk afgeleverd want ik moest toch langs zijn woonplaats.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:51:11 #54
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_26801996
Ik heb een hele goede ervaring met jeroen_is_hier.
Van hem heb ik een DVD-rom speler gekocht.
Ik heb het geld over gemaakt en hij heeft hem top verstuurd.
Helemaal top!

jeroen_is_hier is echt een aanrader!

[ahum]
Had hem perongeluk in het verkeerde topic geknalt
[/ahum]
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:56:11 #55
39682 Megter
Inderdation!
pi_26806810
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Megter op 07-05-2005 21:08:55 ]
Die van de stagiairs :')
pi_26836670
Van MinardiF1 in dit topic [TK] Diverse Hardware een harde schijf gekocht. Perfect verpakt, reuze snel en vriendelijk! Echt een aanrader!
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:39:58 #57
67670 Skv
Cynist.
pi_26913627
[TK] oranje Ipod sok sokje gekocht van ߨúÐêWyN
Vandaag al binnen, perfect

Bedankt
pi_26920648
HDD van chopmax ontvangen. Maandag gestuurd, vandaag ontvangen. Toppie gewoon. En hoe het verpakt is, vreslijk goed! Was echt ff bezig met het uitpakken ! Maar toppie gewoon
pi_26928086
Tja ik weet het, zelf een keer harddisks via een goede vriend besteld, helaas allebij overleden door verzenden, dus ik doe wat moeite. Ik heb nog steeds een tweede 5 Gb liggen ten einde garantie op de eerste af te kunnen dekken.
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_26959734
Slechte ervaring met tonks in [TK] Pornstar shirt + VonDutch shirt + visual basic boek

Er werdt in het topic gezegd dat de maat XL zou zijn dit werdt per mail bevestigd. Hij wou eerst geld zien aangezien hij het anders niet vertrouwde dus zo gezegd zo gedaan. T-shirts zijn dezelfde dag nog op de post gegaan. Een dag later had ik ze in huis maar de kwaliteit viel wat tegen (Von Dutch was nep maar er was ook niet gezegd dat hij echt was)
Toen ik ze ging passen leken het wel naveltruitjes (veel te heet gewassen) en de maat was L toen ik hem dit mailde ging ie een beetje bij de hand zitten doen dat ik me eigen maat niet wist want deze L was net zo groot als een XL volgens hem (Ja daarom staat er zeker L in......duh!?)
Na wat aandringen heeft hij netjes het geld terug gestort en ik de spullen terug gestuurd maar als hij gewoon eerlijk was geweest over de maat had dat me nu ¤ 5,50 verzendkosten gescheeld
  donderdag 12 mei 2005 @ 23:02:54 #61
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_26960503
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef HellRaver het volgende:

Toen ik ze ging passen leken het wel naveltruitjes

sorry, serieus nu
pi_26965362
Ja en weet je wat het erge was.... ik voelde me er nog sexy in ook

Zo en nu weer ff serieus!......
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:22:51 #63
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_26965799
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:

, iets teveel info
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:38:55 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_26970955
pics?

;')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:39:11 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_26970962
maar jammer van je slechte ervaring
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 13 mei 2005 @ 19:49:36 #66
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_26986807
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:

hehehe

Ik heb een goede ervaring met ElisaB!! , Via [GRATIS] ISDN modem (USB) met een ellendig lange kabel heb ik (geheel gratis) een ISDN USB modempje mogen ontvangen van ElisaB en dat vind ik zeer tof van der
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  vrijdag 13 mei 2005 @ 20:02:40 #67
33954 ElisaB
pi_26987245
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 19:49 schreef manga het volgende:
hehehe

Ik heb een goede ervaring met ElisaB!! , Via [GRATIS] ISDN modem (USB) met een ellendig lange kabel heb ik (geheel gratis) een ISDN USB modempje mogen ontvangen van ElisaB en dat vind ik zeer tof van der
En ik kreeg tenminste weer eens een vriendelijk mailtje

Nogmaals veel plezier ervan!
pi_27005644
Nou ja, de herkansing dan maar. Ik heb prettig zaken gedaan met F4T4L_3RR0R toen hij [TK] Splinternieuwe zwarte 17" CRT monitor aanbood.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_27037324
[TK] cd's, spellen en dvd's.

Het duurde even voor alles binnen was, (in drie of vier etappes), maar uiteindelijk is het gelukt!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_27046041
Ik heb een positieve ervaring Tulp. Ik wilde 2 dvd's en betaalde daarvoor, Tulp stuurde ze netjes verpakt en onbekrast op !. Zo hoort het Tulp !

[TK] DVD's (Star Wars, Psycho, Disney, James Bond) en meer!
pi_27046178
Hier ook slechte ervaringen met ene user wiens naam ik vergeten ben .

Kocht een half jaar geleden een mobiele telefoon en al vrij snel bleek 1 knop niet te werken (kwam ik in de trein naar huis achter ). Een maand of 4 later ging het schermpie stuk en nu kan ik dus weer een nieuwe kopen.. jammer .

K heb trouwens ook weleens een digitale camera gekocht hier (andere user), 2 jaar geleden en die werkt nog steeds perfect! Al ging het toen niet helemaal goed .
pi_27046918
quote:
Op maandag 16 mei 2005 03:39 schreef Sport_Life het volgende:
Hier ook slechte ervaringen met ene user wiens naam ik vergeten ben .

Kocht een half jaar geleden een mobiele telefoon en al vrij snel bleek 1 knop niet te werken (kwam ik in de trein naar huis achter ). Een maand of 4 later ging het schermpie stuk en nu kan ik dus weer een nieuwe kopen.. jammer .

K heb trouwens ook weleens een digitale camera gekocht hier (andere user), 2 jaar geleden en die werkt nog steeds perfect! Al ging het toen niet helemaal goed .
Nee daar hebben we wat aan. ga zo door
pi_27051970
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:15 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee daar hebben we wat aan. ga zo door
Startpost gelezen??
pi_27052013
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:49 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Startpost gelezen??
Ja hoor
pi_27076188
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef win2k het volgende:
[TK] paar xbox games

Heb GTA double pack overgenmoen van nexhill.

2 weken geleden geld overgemaakt naar nexhil tot op heden geen spel ontvangen van hem.

Vorige week woensdag mail gehad van hem dat geld binnen was en hij het spel op de post zou doen.

Afgelopen woensdag gemailt naar hem. Krijg geen reactie. Ik hoop dat dit nog goed komt.

Houd jullie hier op de hoogte.
Na aantal weken is mijn pakketje met spelletje binnen gekomen ik erg blij. ook reactie in origineel topic geplaatst dat het rond is. Al met al toch een goede uitkomst gelukkig
pi_27078973
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[TK] cd's, spellen en dvd's.

Het duurde even voor alles binnen was, (in drie of vier etappes), maar uiteindelijk is het gelukt!
Ja lullig, op het moment dat ik alle spullen (niet alleen voor jou) moest versturen werd ik heel ziek Nogmaals sorry. Ik ben overigens nog steeds niet helemaal beter en nog steeds niet alles is op de post, omdat ik mn moeder er steeds op uit moet sturen Maar ja, ik doe in ieder geval mijn best En bij jou is alles inmiddels aangekomen zie ik dus
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:40:10 #77
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_27087578
naar aanleiding van [GEZ] Nokia 6600 ---> ruilen tegen 7650 met bijbetaling:

Op 17 Mei om 14:00 afgesproken op het station van Den Haag om de telefoons te ruilen. Amun-Ra heeft namelijk slechte ervaringen met afhandeling via bank en post. Dus zou hij met de trein en ik met de auto naar Den Haag komen. Ik zal een lang verhaal kort maken... Voor LUL naar (20 km) Den Haag gereden, voor LUL 3,60 parkeergeld betaald... voor lul meer dan een uur staan wachten..... Want Amun Ra kwam dus niet opdagen
pi_27087661
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Nihil het volgende:

Op 17 Mei om 14:00 afgesproken op het station van Den Haag om de telefoons te ruilen. Amun-Ra heeft namelijk slechte ervaringen met afhandeling via bank en post. Dus zou hij met de trein en ik met de auto naar Den Haag komen. Ik zal een lang verhaal kort maken... Voor LUL naar (20 km) Den Haag gereden, voor LUL 3,60 parkeergeld betaald... voor lul meer dan een uur staan wachten..... Want Amun Ra kwam dus niet opdagen
Amun Ra nog gesproken? GSM nummer uitgewisseld?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:23:26 #79
33954 ElisaB
pi_27088966
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Nihil het volgende:

Hmmm, wat lullig voor je

Maar voor je echt uit je vel springt; wacht even af om 'm niet iets heel akeligs is overkomen. Wellicht kan hij er weinig of helemaal nix aan doen.

Ja, nou ja, je weet niet (ElisaB gaat meestal uit van het goede van de mens)
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:35:36 #80
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_27089303
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hmmm, wat lullig voor je

Maar voor je echt uit je vel springt; wacht even af om 'm niet iets heel akeligs is overkomen. Wellicht kan hij er weinig of helemaal nix aan doen.

Ja, nou ja, je weet niet (ElisaB gaat meestal uit van het goede van de mens)
Als hem iets akeligs is overkomen... dan vergeef ik het hem.
tot die tijd hoop ik dat hem iets akeligs overkomt.
pi_27122179
[TK] Wireless Accespoint en PC-card (Sitecom) verkocht aan Tha_Dijkstra
De afhandeling is per mail correct gelopen en er is netjes betaald. Kortom, .
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:30:22 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27122185
Ik heb een hele goeie ervaring met Dirkh
Gisteren de deal gesloten, vandaag alles al binnen. Het geld is gister ook al gestort op z'n rekening, dus een hele deal in 1 dag!

[TK] Crazy Creek Inline Skates, voor hem en voor haar.
pi_27122380
Ik heb net een behoorlijk slechte ervaring met Mar_Cel_Lo gehad. AMD systeem van hem gekocht en wat bleek: het ding was HELEMAAL IN ORDE. Hij kwam hem zelfs brengen, bah!
pi_27143702
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb een hele goeie ervaring met Dirkh
Gisteren de deal gesloten, vandaag alles al binnen. Het geld is gister ook al gestort op z'n rekening, dus een hele deal in 1 dag!

[TK] Crazy Creek Inline Skates, voor hem en voor haar.
En dit is geheel wederzijds.
Correct en snel via mail afgehandeld en het geld is direkt gestort. Wederzijds vertrouwen maakte deze snelle deal.
GotC
pi_27157481
Perfecte ervaring met user knater in [TK] Simpsons Season 1 tm 3 (Sealed).
Vriendelijk mailcontact en seizoen 2 en 3 waren inderdaad nog helemaal gesealed. Ook seizoen 1 is in perfecte staat. Bedankt!
pi_27163559
Ik heb zeer goede ervaringen met ThaFreak en thomastux. Helaas heb ik de veiling verloren maar het was erg leuk en spannend

Geen gezeik of gehuil, bieden zoals het bedoeld is!
pi_27163966
[TK] Palm Zire 31
leuke veiling gehad, leuk heen en weer bieden.....onder het motto van niet zeuren maar bieden!
Top voor beiden.... ( Conflict , thomastux )
thomastux ook voor het snelle overmaken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_27172270
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zeer goede ervaringen met ThaFreak en thomastux. Helaas heb ik de veiling verloren maar het was erg leuk en spannend

Geen gezeik of gehuil, bieden zoals het bedoeld is!
Wat een aardig topic.
pi_27185690
Goeie ervaring met Remzz in dit topic [GEZ]iPod sok . Gister even gemailt, en vandaag al binnen .
pi_27191525
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef grunge-metal het volgende:
Goeie ervaring met Remzz in dit topic [GEZ]iPod sok . Gister even gemailt, en vandaag al binnen .
Zelfde verhaal met grunge-metal meteen geld overgemaakt en verder ook niets op aan te merken
pi_27208059
Slechte ervaring met de user: Imaginations het gaat om dit topic: [TK] Nokia 7210 + extra! Koopje! we hadden een deal, erover gemailt en ik op amsterdam cs staan wachten. Niemand op komen dagen Altijd fijn....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_27208165
Ik heb slechte ervaringen met Bosanac .
Vlak voor de kerst (2004) heb ik 200 cd doosjes van hem gekocht en betaald.
Nadat het geld was overgemaakt, heb ik niets meer van hem vernomen.
Na heel veel mail van mijn kant heb ik nog 1 keer een mail van hem ontvangen (van bosanac@chello.nl ) met de melding dat ze in de auto lagen en dat hij ze binnen enkele dagen op het postkantoor af zou gooien.
Ze zijn dus nooit aangekomen.
Wat mensen al niet doen voor 15 euro
pi_27229681
Goede ervaring met ߨúÐêWyN!
En hij deed het de volgende dag gelijk op de post En ik heb het ook al binnen.
pi_27280303
[TK] diverse gsm's had een mailtje gestuurd naar Joppie dat ik 60 euro bood voor de SVP, toen ik vroeg om zijn rekeningnummer heb ik niets meer gehoord. Was misschien wel zo aardig geweest als ie er even bij zegt dat ie hem al verkocht had of iets dergelijks .
  maandag 23 mei 2005 @ 23:30:41 #95
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_27293609
Met Meul uit dit topic [TK] Computer Meuk / El Cheapo een deal gemaakt over zijn Cardreader.

Had afgelopen week nog niets ontvangen, dus had er al ff een mailtje achteraan gestuurd.

Eerst had hij familie problemen waardoor hij vorige week maandag het niet op de post kon doen. ok, kan gebeuren... dinsdag dan maar. Vervolgens krijg ik vrijdag telefoon van Meul dat hij in het ziekenhuis lag/heeft gelegen. Het zou wat langer duren.

Nu stuur ik hem een mailje over hoe en wat.. (als je mij belt ben je weer beter daar ik aan neem )
quote:
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:

XXXXXX@home.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<XXXXXXX@home.nl>:
host 10.100.2.250 [10.100.2.250]: 550 Invalid recipient:
<XXXXXXX@home.nl>
zit z'n mailbox vol of is er meer aan de hand

ff afwachten
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:31:08 #96
53151 T42
Pinball Wizard
pi_27304516
[TK] Camper Citroën oldtimer in goede staat + apk mag dicht
hou hem zelf door dat er geen kopers waren (weer wat om te sleutelen )
  dinsdag 24 mei 2005 @ 12:45:45 #97
33954 ElisaB
pi_27304981
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef T42 het volgende:
[TK] Camper Citroën oldtimer in goede staat + apk mag dicht
hou hem zelf door dat er geen kopers waren (weer wat om te sleutelen )
Hij is dicht
pi_27311097
[TK] PowerCam Zoom 740C - Formula1 Limited Edition

Digitale camera van Quitter3 gekocht.
Goede afhandeling en snel binnen
pi_27311212
Prima deal met About2break mooi snel kunnen afronden. Top! Ps2 werkt prima.

[TK]PS2 + 9 Spellen

succes met je verbouwing trouwens verder about2break
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
pi_27311407
Perfecte ervaring met ArmaniMania Snel afgerond, en hij heeft nog goede humor ook

Muis is vandaag in goede staat binnengekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')