Hoe lang is dat geleden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:24 schreef Franboozled het volgende:
Ooit eens een telefoon Nokia 8310 gekocht van ene Marky B? nog wa [z'n naam kwijt] heb het ding 2 maanden kunnen gebruiken naderhand allemaak manekementen de rest volgt nog..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef HellRaver het volgende:
Toen ik ze ging passen leken het wel naveltruitjes
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:
Ja en weet je wat het erge was.... ik voelde me er nog sexy in ook
Zo en nu weer ff serieus!......
hehehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:
Ja en weet je wat het erge was.... ik voelde me er nog sexy in ook
Zo en nu weer ff serieus!......
En ik kreeg tenminste weer eens een vriendelijk mailtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:49 schreef manga het volgende:
hehehe
Ik heb een goede ervaring met ElisaB!!, Via [GRATIS] ISDN modem (USB) met een ellendig lange kabel heb ik (geheel gratis) een ISDN USB modempje mogen ontvangen van ElisaB en dat vind ik zeer tof van der
![]()
![]()
Nee daar hebben we wat aan. ga zo doorquote:Op maandag 16 mei 2005 03:39 schreef Sport_Life het volgende:
Hier ook slechte ervaringen met ene user wiens naam ik vergeten ben.
Kocht een half jaar geleden een mobiele telefoon en al vrij snel bleek 1 knop niet te werken (kwam ik in de trein naar huis achter). Een maand of 4 later ging het schermpie stuk en nu kan ik dus weer een nieuwe kopen.. jammer
.
K heb trouwens ook weleens een digitale camera gekocht hier (andere user), 2 jaar geleden en die werkt nog steeds perfect! Al ging het toen niet helemaal goed.
Na aantal weken is mijn pakketje met spelletje binnen gekomenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef win2k het volgende:
[TK] paar xbox games
Heb GTA double pack overgenmoen van nexhill.
2 weken geleden geld overgemaakt naar nexhil tot op heden geen spel ontvangen van hem.
Vorige week woensdag mail gehad van hem dat geld binnen was en hij het spel op de post zou doen.
Afgelopen woensdag gemailt naar hem. Krijg geen reactie. Ik hoop dat dit nog goed komt.
Houd jullie hier op de hoogte.
Ja lullig, op het moment dat ik alle spullen (niet alleen voor jou) moest versturen werd ik heel ziekquote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[TK] cd's, spellen en dvd's.
Het duurde even voor alles binnen was, (in drie of vier etappes), maar uiteindelijk is het gelukt!
Amun Ra nog gesproken? GSM nummer uitgewisseld?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Nihil het volgende:
naar aanleiding van [GEZ] Nokia 6600 ---> ruilen tegen 7650 met bijbetaling:
Op 17 Mei om 14:00 afgesproken op het station van Den Haag om de telefoons te ruilen. Amun-Ra heeft namelijk slechte ervaringen met afhandeling via bank en post. Dus zou hij met de trein en ik met de auto naar Den Haag komen. Ik zal een lang verhaal kort maken... Voor LUL naar (20 km) Den Haag gereden, voor LUL 3,60 parkeergeld betaald... voor lul meer dan een uur staan wachten..... Want Amun Ra kwam dus niet opdagen
Hmmm, wat lullig voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Nihil het volgende:
naar aanleiding van [GEZ] Nokia 6600 ---> ruilen tegen 7650 met bijbetaling:
Op 17 Mei om 14:00 afgesproken op het station van Den Haag om de telefoons te ruilen. Amun-Ra heeft namelijk slechte ervaringen met afhandeling via bank en post. Dus zou hij met de trein en ik met de auto naar Den Haag komen. Ik zal een lang verhaal kort maken... Voor LUL naar (20 km) Den Haag gereden, voor LUL 3,60 parkeergeld betaald... voor lul meer dan een uur staan wachten..... Want Amun Ra kwam dus niet opdagen
Als hem iets akeligs is overkomen... dan vergeef ik het hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm, wat lullig voor je
Maar voor je echt uit je vel springt; wacht even af om 'm niet iets heel akeligs is overkomen. Wellicht kan hij er weinig of helemaal nix aan doen.
Ja, nou ja, je weet niet (ElisaB gaat meestal uit van het goede van de mens)
En dit is geheel wederzijds.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef GotC het volgende:
Ik heb een hele goeie ervaring met Dirkh![]()
Gisteren de deal gesloten, vandaag alles al binnen. Het geld is gister ook al gestort op z'n rekening, dus een hele deal in 1 dag!
[TK] Crazy Creek Inline Skates, voor hem en voor haar.
Wat een aardig topic.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zeer goede ervaringen met ThaFreak en thomastux. Helaas heb ik de veiling verloren maar het was erg leuk en spannend
Geen gezeik of gehuil, bieden zoals het bedoeld is!
Zelfde verhaal met grunge-metal meteen geld overgemaakt en verder ook niets op aan te merkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef grunge-metal het volgende:
Goeie ervaring met Remzz in dit topic [GEZ]iPod sok . Gister even gemailt, en vandaag al binnen.
zit z'n mailbox vol of is er meer aan de handquote:Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
XXXXXX@home.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<XXXXXXX@home.nl>:
host 10.100.2.250 [10.100.2.250]: 550 Invalid recipient:
<XXXXXXX@home.nl>
Hij is dichtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:31 schreef T42 het volgende:
[TK] Camper Citroën oldtimer in goede staat + apk mag dicht
hou hem zelf door dat er geen kopers waren(weer wat om te sleutelen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |