vergeet je de verzendkosten niet en het geklooi met garantie waarbij je hem zelf mag opsturen voor je eigen kosten en risico???quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Phaedrus het volgende:
Hij kost nu nieuw $130, dat is ¤100.
Veertig euro incl verzenden lijkt me realistischer.
nope anders was die wel wat duurder geweest....quote:
Helemaal mee eens, daarom bied ik slechtsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en het geklooi met garantie waarbij je hem zelf mag opsturen voor je eigen kosten en risico???
Ok, dan laat ik verstek gaan...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope anders was die wel wat duurder geweest....
dat is bij deze niet het geval he, gewoon terug naar de winkel en klaar is kees.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:06 schreef thomastux het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom bied ik slechts
45 euro
en waar is die winkel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is bij deze niet het geval he, gewoon terug naar de winkel en klaar is kees.....![]()
dixons, sdio kaarten kunnen er idd inquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef thomastux het volgende:
[..]
en waar is die winkel?
en als ik het goed begrijp kun je deze dingen erin prikken:
http://www.sdcard.com/usa/TextPage.asp?Page=5
Op de link die jij zelf geeft is dat de prijs, inclusief verzenden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vergeet je de verzendkosten niet en het geklooi met garantie waarbij je hem zelf mag opsturen voor je eigen kosten en risico???
hier in ned zit die nog ruim boven de 120 (internetwinkels) dus de helft vond ik wel een redelijke prijs....
en kan m dus naar een willekeurige dixons terug brengen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dixons, sdio kaarten kunnen er idd in
verzenden is momenteel gratis idd maar.....alleen als je in de vs woont (voorwaarden doorlezen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Op de link die jij zelf geeft is dat de prijs, inclusief verzenden.
En ik neem niet aan dat jij wel garantie geeft en Palm niet?
yupz willekeurige dixons winkel, waar in nederland dan ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef thomastux het volgende:
[..]
en kan m dus naar een willekeurige dixons terug brengen?
indien nodig ben ik dan bereid je met m'n bod tegemoed te komen
jou en mij prijs middelen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz willekeurige dixons winkel, waar in nederland dan ook![]()
(45+60)/2=52,5quote:
bod staat genoteerd iigquote:
60 danquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef Conflict het volgende:
55
merci, als ik m beu heb krijg jij mquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan mag jij 'm hebben en doe ik het nog wel een tijdje met mijn oude palm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |