Ik heb hier nog een splinternieuwe zwarte Philips 107e66 CRT monitor van 17" inch in de doos op zolder staan.
Fotootje (via google gevonden):
![]()
Er wordt ongetwijfeld gevraagd hoe ik aan deze monitor kom, en waarom ik hem verkoop:
Ik had eerst een Philips 107e5, deze ging na ongeveer 8 maanden kuren vertonen, en ik heb deze toen naar de winkel teruggebracht (Paradigit). Het heeft ongeveer 2 maanden geduurd voordat ik de monitor terugkreeg. Aangezien ik geen reservemonitor had, en ik geen 2 maanden zonder PC kan, had ik mezelf verwend met een 17" TFT monitor.
De CRT die ik na 2 maanden terug kreeg, was een refurbished monitor met gebruikssporen, en met nog grotere mankementen dan mijn eerste monitor die ik naar de winkel bracht..
Vervolgens heb ik direct via Philips omruilservice zo'n 4 monitors omgeruild, telkens refurbished monitors met gebruikssporen en defecten.
Toen ik dat zat was en aangetekende brieven had verstuurd, heb ik Philips zover gekregen dat ik een gloednieuwe monitor kreeg, de 107e5 was niet meer leverbaar, dus heb ik een 107e66 gekregen.
De monitor heb ik uit de doos gehaald en aangesloten en getest op de PC, de monitor werkt perfect, maar ik vindt het beeld in de hoeken niet haarscherp, maar dat kan komen omdat ik in de tussentijd een haarscherpe TFT monitor gewend was.
De monitor staat nu al paar maanden op zolder in de doos, ik doe er niks mee, dus mag de monitor weg voor 45 euro.