Hoe lang is dat geleden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:24 schreef Franboozled het volgende:
Ooit eens een telefoon Nokia 8310 gekocht van ene Marky B? nog wa [z'n naam kwijt] heb het ding 2 maanden kunnen gebruiken naderhand allemaak manekementen de rest volgt nog..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:35 schreef HellRaver het volgende:
Toen ik ze ging passen leken het wel naveltruitjes
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:
Ja en weet je wat het erge was.... ik voelde me er nog sexy in ook
Zo en nu weer ff serieus!......
hehehequote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:00 schreef HellRaver het volgende:
Ja en weet je wat het erge was.... ik voelde me er nog sexy in ook
Zo en nu weer ff serieus!......
En ik kreeg tenminste weer eens een vriendelijk mailtjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:49 schreef manga het volgende:
hehehe
Ik heb een goede ervaring met ElisaB!!, Via [GRATIS] ISDN modem (USB) met een ellendig lange kabel heb ik (geheel gratis) een ISDN USB modempje mogen ontvangen van ElisaB en dat vind ik zeer tof van der
![]()
![]()
Nee daar hebben we wat aan. ga zo doorquote:Op maandag 16 mei 2005 03:39 schreef Sport_Life het volgende:
Hier ook slechte ervaringen met ene user wiens naam ik vergeten ben.
Kocht een half jaar geleden een mobiele telefoon en al vrij snel bleek 1 knop niet te werken (kwam ik in de trein naar huis achter). Een maand of 4 later ging het schermpie stuk en nu kan ik dus weer een nieuwe kopen.. jammer
.
K heb trouwens ook weleens een digitale camera gekocht hier (andere user), 2 jaar geleden en die werkt nog steeds perfect! Al ging het toen niet helemaal goed.
Na aantal weken is mijn pakketje met spelletje binnen gekomenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef win2k het volgende:
[TK] paar xbox games
Heb GTA double pack overgenmoen van nexhill.
2 weken geleden geld overgemaakt naar nexhil tot op heden geen spel ontvangen van hem.
Vorige week woensdag mail gehad van hem dat geld binnen was en hij het spel op de post zou doen.
Afgelopen woensdag gemailt naar hem. Krijg geen reactie. Ik hoop dat dit nog goed komt.
Houd jullie hier op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |