Bod genoteerd, vind het wat laag, maar dat is het voordeel van vraag en aanbod.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:58 schreef spanks het volgende:
20 incl voor het accesspoint
Ik heb geen idee, ik ben zo iemand die het aansluit en zodra het werkt, dan bemoei ik me er verder niet mee. Ik kan er zo 1,2,3 ook niks over vinden op de site van Sitecom, maar dat komt ook omdat ik niet weet wat het is.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:02 schreef vbmot het volgende:
Heeft het AP ondersteuning voor WPA (evt. d.m.v. firmware upgrade)? Zo ja, bied ik 35 euro.
Emmeloord, Flevoland.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:13 schreef spanks het volgende:
Waar is het eventueel af te halen?
Heb op de site gekeken en via google gezocht, maar niks gevonden. Misschien dat je in de web interface ergens onder security iets kan vinden?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben zo iemand die het aansluit en zodra het werkt, dan bemoei ik me er verder niet mee. Ik kan er zo 1,2,3 ook niks over vinden op de site van Sitecom, maar dat komt ook omdat ik niet weet wat het is.Misschien dat je het zelf kan vinden op hun site, ik heb de link in de OP geplaatst.
1 netwerk aansluiting en ja, de pc-card is voor de laptop. PCMCIAquote:Op zondag 15 mei 2005 15:31 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hmm, er zitten toch ook wel gewone netwerkaansluitngen op of niet?
en die card, kan toch alleen in laptop?
Redelijk bod (excl. verzenden dan), je kan aanspreken op, of mailen naar, dirkh_same@hotmail.com als je er uit bent.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:58 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hierbij biedt ik 40 incl. (nog even onder voorbehoud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |