Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef Morgil het volgende:
Wat ben jij een ontzettende egoist zeg! Het is juist hartstikke goed dat ze geneeskunde wil gaan studeren. Oh wat een ramp als ze met anderen bezig is, mag ze alleen met jou omgaan dan?
Nee echt te belachelijk voor woorden, en als ik jou was zou ik het haar mooi niet laten weten. Of misschien juist wel, weet ze meteen met wat voor persoon ze te maken heeft.
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnnquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
En je vriendin dan niet? Wat jouw vriendin doet is voor de toekomst en ook een stukje voor jou als ze bij je wilt blijven. Maar met jouw gedachtengang betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Neva het volgende:
[..]
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnn
Ohw, je hoort niet wat je wilt horen, roep dan maar om een slotje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Moist het volgende:
[..]
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.
En mag het even wat serieuzer?
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:19 schreef L-IS het volgende:
Ook gaan studeren en een bijbaan zoeken. Huis komt vanzelf wel na je studie.. of niet soms?
Jonge, gebruik je fantasie!
Sterker nog, ze is zelfs minstens 6 jaar bezig met geneeskunde. En daar komt ze allemaal knappe dokter-in-spe (kijk maar eens ER voor een eerste indrukquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef Mirage het volgende:
Als je om haar geeft dan hou je je mond dicht.
Als je niet je mond dicht hodt.. dan hoop ik dat ze stevig genoeg in haar schoenen staat om je een rotschop de deur uit te geven.
Een kans als dit krijgt ze maar 1x, zeker als je plan "huisje boompje beestje " is.
Zodra ze eruit is zal het vele moeilijker zijn om toch verder te gaan.
Waarom sta jij niet achter haar ?
Egoïstische kloothommel met je ouderwetse ideeën.
Kom op man, dit kun je toch niet menen allemaal? Dus je vriendin wil zich graag verder ontwikkelen en jij vindt dat eng, want dan verschilt jullie niveau? Ik denk niet dat zij degene is met het probleem, maar jij. De oplossing is gewoon dat jij ook gaat studeren, kom je allebei een stuk wijzer uit. Kan zo te lezen ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
Nee, relaties gaan over respect. Ook voor keuzes die je zelf niet zou maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben ( je wilt niet dat ze afwijkt en jij hebt besloten op winkelniveau te gaan zitten ).
Je hebt besloten dat je binnen een x aantal jaar je kinderen wil hebben rondhuppelen. ( je wil geen oude ouder zijn )
Overleg ?![]()
laat me niet lachen.
Mooi gezegd !
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben
Ze wil wel werken maar wel in iets wat haar zint en waarvoor studie vereist is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
* Automatic_Rock sluit zich hier bij aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Wolkje het volgende:
Ik geloof er echt geen zak van.
En als het serieus is moet jij je echt eens laten nakijken![]()
Pardon ?????????quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:
Stimuleer haar te leven en zich volledig te ontwikellen !
Zeg dr dit even dan, dan kan ze het meteen uitmaken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren.
quote:Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij.
quote:En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
quote:Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Jij snapt het probleem niet??? Jij bent naders diegene die zegt dat er een probleem is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Me dunkt van niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef Wolkje het volgende:
Waarom ben je niet mijn vriend?
Dan had ik je wel even behoorlijk gedumpt, zeg.
Rare ideeen![]()
Neej, het is haar leven..quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Me dunkt van niet...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Die heeft geen vriendinquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
BHFH?
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)![]()
DUDE!
zeker met kinderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kost ook veel te veel trouwens
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
Oeh, inderdaad!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
Wie ben jij om hierover te oordelen ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)![]()
DUDE!
Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
* Duvel kan dit bevestigen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.
Waarschijnlijk plakte hij op zijn 12e al banden bij de plaatselijke fietsenmaker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.
Als zij gaat studeren heeft ze later ook een goede baan met een goed salaris, zodat je nog eens wat geld opzij kunt zetten, in plaats van dat je moeite hebt om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wat voor opleiding heb je zelf gedaan? LTS Zwakstroom?
Nee okay, zit wat in!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie ben jij om hierover te oordelen ?
Mijn broertje was ook rond die leeftijd toen hij zijn vwo af had gemaakt.
Hij wilde én leren/studeren, maar was ook erg goed in sport ( hij kon ver komen ).
Om dat hij nog jong was wilde hij op beide gebieden een gokje wagen.
hij heeft toen heel verstandig ( omdat er minder leertijd in zou zitten ) eerst MAVO, vervolgens HAVO.. daarna VWo gedaan. Inmiddels zit hij halverwege zijn Wo studie en hij doet het uitstekend.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:58 schreef -DailaLama- het volgende:
De TS heeft gelijk. De vrouw hoort bij de man, de man hoort bij Jezus en Jezus hoort bij God.
offtopic: Op zich had mij dat wel wat geleken ... dan ben je namelijk ouder, heb je meer levenservaring, en kan je beter een studiekeuze maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:02 schreef Liekje het volgende:
Heb je het hier dan nooit eerder met je vriendin over gehad dan? Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe ze jouw opvattingen gaat vinden![]()
Jij wil aan de toekomst denkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
In dat geval zou de rest wat ts wil niet zo'n probleem zijn, lijkt mequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je zelf gedaan? LTS Zwakstroom?
Ik gok op z'n moeders schootquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...
Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Kom jij aanzettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Is idd te hopen, wat een loserquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
Ja, precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
DUDE!
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:34 schreef Nietmachine het volgende:
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?
Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.
Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
[..]
Is idd te hopen, wat een loser.
Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:
[..]
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
omdat je danquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:
[..]
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
Zij wil arts worden. Waarom zou zij genoegen moeten nemen met een simpel baantje. Denk je niet dat ze daar op termijn flink ongelukkig van wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:
[..]
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.![]()
Het laatste punt ben ik niet met je eens..., maar je eerste punt lijkt mij idd het voornaamstequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
Nee, niet allemaal. Jij bijvoorbeeld niet.quote:
Tuurlijk zijn die mensen ook nodig, dat bedoel ik ook niet. Maar artsen zijn toch ook nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.![]()
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:02 schreef Wolkje het volgende:
k snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
dus je ziet liever dat zij ontevreden door het leven gaat ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
Ik studeer ook, maar mijn relatie staat niet stil hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
Ja natuurlijk mag je haar ontwikkeling stoppen uit egoistische motieven. Dat zal ze je over een paar jaar in dank afnemenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Hoezo stilstaan met je relatie???quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je vriendin groeit toch met zo'n studie???
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindtquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alles als je dit alles serieus meent is het wel sneu voor je vriendin
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
En waarom groei je niet zo veel mogelijk met haar mee?
Dan denk ik dat je het tijd word het geleerde in de praktijk toe te passen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindt
Ik zie het al voor me dat mijn lief opeens zegt: Hee, schat, ik wil dat je stopt met je studie psychologie![]()
No way
Laatste poging:quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
IMijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
sambal bij ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
![]()
* Automatic_Rock pleurt van z'n stoel!
Als ze dan bij je vandaan groeit is dat een teken dat jullie toch niet zo geschikt voor elkaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Als er eentje is die aan TOEOKOMST denkt is zij het!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!quote:
Groeit ze niet bij je vandaan als zij in een winkel werkt en jij stratenmaker zou zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
Ze groet dan bij me vandaan.
Ik vond hem ook geniaal, iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!
"en nu kun je er wokken"
ja, echt onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:En dan te bedenken dat er echt mensen bestaan met zulke ideeën
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef Mirage het volgende:
Afgunstig opgeblazen egoïstisch bezitterig rot ventje
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan studeren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag gaat in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Nou nou, hij is wel Chinees natuurlijk. Een beetje respect voor die cultuur, Chinese jongeren hebben het echt niet makkelijk, ook al hoor je er nooit wat van in de media.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan stdueren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!
What the hell heeft mijn post te maken met geen respect hebben voor de Chinese cultuur?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nou nou, hij is wel Chinees natuurlijk. Een beetje respect voor die cultuur, Chinese jongeren hebben het echt niet makkelijk, ook al hoor je er nooit wat van in de media.
Iets met druk van de omgeving.
Ik zou je aanraden de rest ook te lezen Plato, het is erg vermakelijk allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan studeren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag gaat in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!
Het probleem is niet dat zij groeit, het probleem is dat jij stilstaat terwijl zij groeit. En nu probeer jij haar de schuld te geven van je eigen stilstand.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Is dit dezelfde grap als Kreator, met zijn pedofelie en kerkgroep?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell heeft mijn post te maken met geen respect hebben voor de Chinese cultuur?![]()
Dat was een beetje te duidelijk nep, dat topic van Kreatorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:47 schreef mechatronics het volgende:
Is dit dezelfde grap als Kreator, met zijn pedofelie en kerkgroep?
Dat werd ook toegelaten, hier in R&P
Dan had ie dat in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?
ook met andere normen en waarden, kan je nog de wensen van een ander respecteren, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?
Als iets voor jou normaal is ga je dat niet expleciet vermelden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan had ie dat in de OP moeten zetten
Dat zal best, maar als hij tien seconden nagedacht had dan zou hij beseffen dat hij zijn vriendin deze kans zou moeten gunnen. Een studie geneeskunde lijkt me namelijk een veel beter toekomstperspectief bieden dan het Chinees-Indisch-wokrestaurantquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar denk even na.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ook met andere normen en waarden, kan je nog de wensen van een ander respecteren, lijkt me.
Wel als je weet dat je in een samenleving woont die er anders tegen aan kijkt. En dat wil dus zeggen dat het grootste deel van de fokkers er ook anders tegen aan kijktquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als iets voor jou normaal is ga je dat niet expleciet vermelden.
Iemand hoort naar mijn inzien niet het leven van iemand anders te bepalen, ook niet als diegene zelf zo is opgevoed. En als dat zo zou zijn, zou hj toch juist moeten weten hoe fijn het is om eigen keuzes te kunnen maken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef HassieBassie het volgende:
Ga es naar een Chinees restaurant, kijk naar de serveersters die er werken en vraag je af of dat hun eigen keuze is
Nou toevallig heb ik mijn buurvrouwtje dat mij met tranen in haar ogen in hun eetttentje stond te vertellen hoe ze erin geduwd is nog een dikke knuffel gegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar denk even na.
Ga es naar een Chinees restaurant, kijk naar de serveersters die er werken en vraag je af of dat hun eigen keuze is
keeeerol wat ben jij een domme achterlijke debiel. Ik durf er bijna geld op te zetten dat je een of andere moslim mongool bent zoals die Samir Anus oid.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
wat hebben moslims er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
moslim mongool
21 volgens TS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ze is 18 dwaas.
En blijkbaar van een hoger niveau dan jijzelf.
Zij zal er op niet al te lange termijn achter komen dat het niks gaat worden en dat de belangenverschillen veel te ver uit elkaar liggen.
Het feit dat jij je ongeveer nu al met haar in het bejaardenhuis ziet zitten is genoeg reden om er een punt achter te zetten... voordat zij het doet.
Als je van het VWO afkomt ben je geen 21...quote:
eerst lezen en dan pas reageren, vriendquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je van het VWO afkomt ben je geen 21...
Wel als je eerst mavo, dan havo en daarna VWO hebt gedaan (zoals in topic staat).quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
19 hooguit... of 20 als je heel slecht bezig bent
Léés nou eerst eens voordat je wat in het wilde weg begint te blaten, dwaallicht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
19 hooguit... of 20 als je heel slecht bezig bent
Ik ben je vriend nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
eerst lezen en dan pas reageren, vriend![]()
grappig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Thomas B. het volgende:
leeftijd boeit trouwens ook niet verder zo gek veel.
Ja, dat is zo ongeveer wel de algemene mening ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef erikkll het volgende:
Als dit serieus is, hoop ik dat ze je een trap onder je reet geeft en je nooit meer spreekt....
Ben jij nou echt zo dom? Hoor wie er zeikt over 'lezen'quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:16 schreef Wolkje het volgende:
[..]
grappig.
Ten eerste was het nml het enige waar je reactie over ging, ten tweede stond het gewoon op de eerste pagina.
offtopic : Als je slim bent doe je net als ik : kijk hoe de TS heet en lees voornamelijk de reacties van de TS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet
En ik ga geen 7 pagina's doorlezen om alleen een mening te geven... leeftijd boeit trouwens ook niet verder zo gek veel.
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef erikkll het volgende:![]()
ff aan de TS:
Als dit serieus is, hoop ik dat ze je een trap onder je reet geeft en je nooit meer spreekt....
Want dit is triest
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
Ben jij nou echt zo dom? Hoor wie er zeikt over 'lezen'![]()
Daar is iedereen het wel over eens ja.quote:Het punt is gewoon dat ze jong en slim is... en om dan al je hele toekomst met haar te gaan plannen terwijl je zelf een of andere kneuterboer in een cdzaak bent is kansloos.
Omdat ze voordat ze een gezin wil graag nog wat van de wereld wil zien. Bovendien wil ze een goede opleiding volgen zodat ze haar kinderen later een goede opvoeding kan geven. Opvoeding geven bedoel ik financieel en intellectueel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.
Leg dát maar eens uit.
Oh ja, ik vergeet de hele tijd dat je dan binnen een jaar een kind moet hebben, anders lukt het niet meer. Wat stom van mij. Dokters met een kind, dat bestaat ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.
Leg dát maar eens uit.
NOU DAN?!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, leg het effe uit voor een dom wijf, wil je![]()
![]()
[..]
Daar is iedereen het wel over eens ja.
ja, die tijdelijke onvruchtbaarheid tijdens je studie, hequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
nee, als je geneeskunde studeert kan je geen kinderen krijgen![]()
k, dan zijn we het redelijk met elkaar eens verderquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
NOU DAN?!
Zeur dan niet dat die leeftijd het enige was waar mijn reactie over ging.
Gozer, volgens mij ben je gewoon een jaartje of 50 te laat geboren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
Ik zou inderdaad opschieten met bevruchten als TS zijnde...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, die tijdelijke onvruchtbaarheid tijdens je studie, he![]()
Omdat ze niet op een het salaris van een typtrutje en een cdverkoper wil teren en wat wil doen met haar intelligentie misschien? Daar komt bij dat iedereen die vwo doet gaat studeren, dus het is niet echt een onlogische gedachtegang.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
*valt van zijn stoel*quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
Daar zou het ook goed in kunnen zitten idd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:27 schreef bluuf het volgende:
[..]
Gozer, volgens mij ben je gewoon een jaartje of 50 te laat geboren.
Vrouwen horen geen ambitie te hebben toch? Ze moeten kinderen baren he, en een "mindere" baan hebben als de man toch?
Althans, dat is jouw logica als ik het zo begrijp.
Enne, de enige die jouw dit uit kan leggen is een goede psychiater...
coolquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
k, dan zijn we het redelijk met elkaar eens verder
VInd je niet dat er al genoeg uitleg staat in de voorgaande posts?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
En als zij geneeskunde gaat studeren zal haar salaris zeer waarschijnlijk veel hoger zijn dan dat van hem; dat is wel heel eng natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:29 schreef Thomas B. het volgende:
TS is gewoon bang dat zij de kostwinnaar wordt en niet hij
Zo vaak. Ze houdt van theater, dus we gaan regelmatig naar de bios. Of lekker uit eten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:31 schreef Wolkje het volgende:
Ben je ook weleens bezig met wat zij van dingen vindt trouwens, ts?
Wat een nobel mens ben je toch, ik raak helemaal ontroerd!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
Zo vaak. Ze houdt van theater, dus we gaan regelmatig naar de bios. Of lekker uit eten.
Heel goed voorbeeld!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
Ze houdt van theater, dus we gaan regelmatig naar de bios.
Logisch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
Zo vaak. Ze houdt van theater, dus we gaan regelmatig naar de bios. Of lekker uit eten.
dat bedoelt ze nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
neej, dat bedoelde ik idd niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
TS: Ben jij toevallig het broertje van BHFH??
OMGquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat t jou nou om salaris gaatquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als zij geneeskunde gaat studeren zal haar salaris zeer waarschijnlijk veel hoger zijn dan dat van hem; dat is wel heel eng natuurlijk.
Wat een goed advies! Misschien doet Isabeau daar nog wel eens wat mee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat t jou nou om salaris gaatJe kunt ook elders veel geld verdienen. Maar ga anders zelf geneeskunde studeren, als je het allemaal zo goed weet.
Ehm, hoe dik is die plaat voor je hoofd?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat t jou nou om salaris gaatJe kunt ook elders veel geld verdienen. Maar ga anders zelf geneeskunde studeren, als je het allemaal zo goed weet.
En hij maar denken dat dat wie het meeste geld verdienen wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Respect voor elkaars keuzes is m.i. een van de belangrijkste dingen in een relatie.
Als dr profiel klopt, doet ze dat alquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
. Maar ga anders zelf geneeskunde studeren, als je het allemaal zo goed weet.
Jij bent echt onverbeterlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf niet studeren? Ik neem namelijk toch aan dat je meer met je leven wilt doen dan 50 jaar in het Chinees-Indisch-wokrestaurant van je oom werken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Nou ja, in dat restaurant zit tenminste "ontwikkeling"...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf niet studeren? Ik neem namelijk toch aan dat je meer met je leven wilt doen dan 50 jaar in het Chinees-Indisch-wokrestaurant van je oom werken?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:34 schreef Moist het volgende:
[..]
Zo vaak. Ze houdt van theater, dus we gaan regelmatig naar de bios.
BHFH en een vriendin???quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
BHFH?
Veels te moeilijke vragen, moet je over nadenken...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:51 schreef Wolkje het volgende:
reageer eens op mijn laatste paar posts, ts
(die over respect voor elkaars keuzes, en of je naar haar wensen etc. luistert)
ik heb de tijd hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veels te moeilijke vragen, moet je over nadenken...
Hou op ik kom niet meer bij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:
[..]
Die 'kloont' ie d'r zo ook nog wel even bijquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:56 schreef Thomas B. het volgende:
TS: Laat dit topic voor de grap 's aan je vriendin zien
Dat zie je hier wel vaker op fok... mensen zoeken eigenlijk gewoon steun ipv advies.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb er trouwens nog één: waarom open je hier een topic en sla je vervolgens elk gegeven advies in de wind?
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:57 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Die 'kloont' ie d'r zo ook nog wel even bij.
Mja, ik heb er ook geen problemen mee verderquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:56 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik heb de tijd hoor![]()
Mijn lief en broertje zijn samen weg, dus ik ben mezelf even aan het vermaken.
Gaat prima overigens![]()
Ik ben bijna klaar, alvast bedankt voor het adviesquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Moist het volgende:
Ik denk dat hij met "stilstaan" bedoelt dat zijn eigen plannetjes die hij voor haar had niet door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoezo stilstaan met je relatie???
Je vriendin groeit toch met zo'n studie??? Of is persoonlijke onwikkeling niet belangrijk in jullie relatie??
En hoe zit het met je baringsdrang?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar, alvast bedankt voor het advies
Sorry, maar vrouwen die gaan studeren en dan lui thuis bij de kinderen blijven vind ik een verspilling van talent en gemeenschapsgeld. Dan kan ze beter niet gaan studeren. Studeren is ook geen bezigheidstherapiequote:[b]Op vrijdag 8 april 2005 18:43 misschien wil ze zich wel eerst ontwikkelen ( na de kids is het moeilijker ) om daarna kids te krijgen.. en daarna heerlijk weer op haar eigen niveau !!! buiten de deur te werken.
er stond toch " daarna op eigen niveau buiten de deur werken" of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sorry, maar vrouwen die gaan studeren en dan lui thuis bij de kinderen blijven vind ik een verspilling van talent en gemeenschapsgeld. Dan kan ze beter niet gaan studeren. Studeren is ook geen bezigheidstherapieHet is wel de bedoeling dat mensen er iets mee gaan doen.
't Eén sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sorry, maar vrouwen die gaan studeren en dan lui thuis bij de kinderen blijven vind ik een verspilling van talent en gemeenschapsgeld. Dan kan ze beter niet gaan studeren. Studeren is ook geen bezigheidstherapieHet is wel de bedoeling dat mensen er iets mee gaan doen.
Niet zo denigrerend over de TS! Hij vult namelijk geen vakken maar hij wokt!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
echt met 200euro per maand voor het vakkenvullen red je eht echt niet
nee eerst netjes de mavo afmakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Moeten die kinderen later ook wokken?
Echt niet hij heeft een topbaan in een CD winkel joh, CD's verkopen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de TS! Hij vult namelijk geen vakken maar hij wokt!![]()
Vakken vullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
Moeten die kinderen later ook wokken?
In principe niet. Maar het zal je verbazen hoeveel vrouwen in Nederland er voor kiezen om toch maar niet te gaan werken als ze kinderen hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:06 schreef Duvel het volgende:
't Eén sluit het ander toch niet uit?
Mijn biologische klok tikt achteruit ipv vooruitquote:
Maar heb je het gecombineerd met man en kids? Nee he? Dus lul niet zo domquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar, alvast bedankt voor het advies
lees ff de post boven je, voor je begint over dom lullenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Maar heb je het gecombineerd met man en kids? Nee he? Dus lul niet zo dom
Zoals ik al zei,quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik combineer dit al jaren prima met een vent die nooit had gestudeerd, dus zeur niet. En aan kinderen was ik niet echt toe op mijn 21stequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:21 schreef Moist het volgende:
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef heiden6 het volgende:
Isabeau, ga nou toch eens de afwas doen en doe niet zo geëmancipeerd.
"Ach mens, ga toch koken!"quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.
Dat je dat serieus opvat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*insert middelvingersmiley* je lijkt P. Fortuyn wel.
Daar heb je toch de chinees voorquote:
Oh pardon...quote:
ja, belachelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef Moist het volgende:
Dat er ook crew meedoet aan die flauwe reacties
Vriend, luister nou eens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef Moist het volgende:
Dat er ook crew meedoet aan die flauwe reacties
quote:
Je kunt er nu ook wokken!quote:
Dat brengt toch geen brood op de plank voor z'n gezinnetjequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
TS, heb je weleens geprobeerd je in te leven in je vriendin?
Alvorens je uit te leven in je vriendin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
TS, heb je weleens geprobeerd je in te leven in je vriendin?
Het is wel te hopen dat het voedsel oké is... anders kom je alsnog bij de arts.quote:
ooooh excuses aanvaard hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alvorens je uit te leven in je vriendin.
Ik ben in een melige bui, excuses.
Voedselvergiftiging, was dat niet extra gevaarlijk voor zwangere vrouwen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat het voedsel oké is... anders kom je alsnog bij de arts.
Ik mag jou wel.quote:
Ja, met een wokrestaurantquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:58 schreef LaZZ het volgende:
Ben je toevallig allochtoon en Moslim ofzo?
zuchtquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:58 schreef LaZZ het volgende:
Ben je toevallig allochtoon en Moslim ofzo?
Reageer toch niet op zo'n opmerking dame. Hij was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zucht
Er zijn ook gewoon nederlanders met aparte denkbeelden, hoor
Bedankt voor het begripquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Crew zijn trouwens ook maar mensen.
Ik weet dat ie niet voor mij bedoeld was, maar wilde het gewoon even zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Reageer toch niet op zo'n opmerking dame. Hij was niet voor jou bedoeld.
En ja, ik weet dat er Nederlanders zijn met aparte denkbeelden. Wel uberkansloos trouwens, hoe oud is TS?
Hehe, maar hij was dus niet om een reactie van jou uit te lokken. Maargoed, je hebt het nu gewoon even gezegd, daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik weet dat ie niet voor mij bedoeld was, maar wilde het gewoon even zeggen![]()
Ga je dan wederom je plannetje doordouwen of ga je ook naar haar luisteren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik heb besloten morgen met haar te gaan praten.
Mja... vervelend is dat inderdaad. Ik vind ook dat die emancipatie-grap nu wel lang genoeg geduurd heeft.quote:
Na deze woorden was de nepheid wel duidelijk dunkt me.quote:en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Zo dacht mijn exvriendje ook... hij is niet voor niets mijn exvriendje!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Straks een nieuw topic in R&P met gejank en wat een botte trut zijn ex wel niet is en dat ze alleen maar aan zichzelf denkt..quote:
Het is morgen. Vertel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Ik ben idd ook erg benieuwd!quote:
Oeeeeeee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:26 schreef Moist het volgende:
Doe mij maar kroepoek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oeeeeeee.
Wat een kliffhanger.
Nog meer mensen die chips en cola willen? Ik ga nog even langs de shop.
Ik wil weten hoe het aflooohooooopt.
De FOK! Darwin Awardsquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Uiruru het volgende:
Wie maakt er straks een deel 2?
Ik nomineer dit topic bij voorbaat al als grappigste topic van 2005
Grappiger kan het niet meer worden inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Uiruru het volgende:
Wie maakt er straks een deel 2?
Ik nomineer dit topic bij voorbaat al als grappigste topic van 2005
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:57 schreef Sessy het volgende:
In mijn ervaring is een groot verschil in opleidingsniveau en toekomstwensen uiteindelijk fataal voor een relatie.![]()
downdatenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Thisbe het volgende:
Daarom doe ik dus niet aan downdaten![]()
Al moet ik wel zeggen dat ik erg happy word van dit soort topics! Jammer dat ik niet meer bij de rechstwinkel werk, ik geniet intens van dit soort mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |