Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef Morgil het volgende:
Wat ben jij een ontzettende egoist zeg! Het is juist hartstikke goed dat ze geneeskunde wil gaan studeren. Oh wat een ramp als ze met anderen bezig is, mag ze alleen met jou omgaan dan?
Nee echt te belachelijk voor woorden, en als ik jou was zou ik het haar mooi niet laten weten. Of misschien juist wel, weet ze meteen met wat voor persoon ze te maken heeft.
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnnquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
En je vriendin dan niet? Wat jouw vriendin doet is voor de toekomst en ook een stukje voor jou als ze bij je wilt blijven. Maar met jouw gedachtengang betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Neva het volgende:
[..]
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnn
Ohw, je hoort niet wat je wilt horen, roep dan maar om een slotje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Moist het volgende:
[..]
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.
En mag het even wat serieuzer?
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:19 schreef L-IS het volgende:
Ook gaan studeren en een bijbaan zoeken. Huis komt vanzelf wel na je studie.. of niet soms?
Jonge, gebruik je fantasie!
Sterker nog, ze is zelfs minstens 6 jaar bezig met geneeskunde. En daar komt ze allemaal knappe dokter-in-spe (kijk maar eens ER voor een eerste indrukquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef Mirage het volgende:
Als je om haar geeft dan hou je je mond dicht.
Als je niet je mond dicht hodt.. dan hoop ik dat ze stevig genoeg in haar schoenen staat om je een rotschop de deur uit te geven.
Een kans als dit krijgt ze maar 1x, zeker als je plan "huisje boompje beestje " is.
Zodra ze eruit is zal het vele moeilijker zijn om toch verder te gaan.
Waarom sta jij niet achter haar ?
Egoďstische kloothommel met je ouderwetse ideeën.
Kom op man, dit kun je toch niet menen allemaal? Dus je vriendin wil zich graag verder ontwikkelen en jij vindt dat eng, want dan verschilt jullie niveau? Ik denk niet dat zij degene is met het probleem, maar jij. De oplossing is gewoon dat jij ook gaat studeren, kom je allebei een stuk wijzer uit. Kan zo te lezen ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
Nee, relaties gaan over respect. Ook voor keuzes die je zelf niet zou maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben ( je wilt niet dat ze afwijkt en jij hebt besloten op winkelniveau te gaan zitten ).
Je hebt besloten dat je binnen een x aantal jaar je kinderen wil hebben rondhuppelen. ( je wil geen oude ouder zijn )
Overleg ?![]()
laat me niet lachen.
Mooi gezegd !
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben
Ze wil wel werken maar wel in iets wat haar zint en waarvoor studie vereist is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
* Automatic_Rock sluit zich hier bij aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Wolkje het volgende:
Ik geloof er echt geen zak van.
En als het serieus is moet jij je echt eens laten nakijken![]()
Pardon ?????????quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:
Stimuleer haar te leven en zich volledig te ontwikellen !
Zeg dr dit even dan, dan kan ze het meteen uitmaken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren.
quote:Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij.
quote:En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
quote:Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Jij snapt het probleem niet??? Jij bent naders diegene die zegt dat er een probleem is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Me dunkt van niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef Wolkje het volgende:
Waarom ben je niet mijn vriend?
Dan had ik je wel even behoorlijk gedumpt, zeg.
Rare ideeen![]()
Neej, het is haar leven..quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Me dunkt van niet...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Die heeft geen vriendinquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
BHFH?
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)![]()
DUDE!
zeker met kinderenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kost ook veel te veel trouwens
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
Oeh, inderdaad!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
Wie ben jij om hierover te oordelen ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)![]()
DUDE!
Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
* Duvel kan dit bevestigen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.
Waarschijnlijk plakte hij op zijn 12e al banden bij de plaatselijke fietsenmaker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.
Als zij gaat studeren heeft ze later ook een goede baan met een goed salaris, zodat je nog eens wat geld opzij kunt zetten, in plaats van dat je moeite hebt om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wat voor opleiding heb je zelf gedaan? LTS Zwakstroom?
Nee okay, zit wat in!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie ben jij om hierover te oordelen ?
Mijn broertje was ook rond die leeftijd toen hij zijn vwo af had gemaakt.
Hij wilde én leren/studeren, maar was ook erg goed in sport ( hij kon ver komen ).
Om dat hij nog jong was wilde hij op beide gebieden een gokje wagen.
hij heeft toen heel verstandig ( omdat er minder leertijd in zou zitten ) eerst MAVO, vervolgens HAVO.. daarna VWo gedaan. Inmiddels zit hij halverwege zijn Wo studie en hij doet het uitstekend.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:58 schreef -DailaLama- het volgende:
De TS heeft gelijk. De vrouw hoort bij de man, de man hoort bij Jezus en Jezus hoort bij God.
offtopic: Op zich had mij dat wel wat geleken ... dan ben je namelijk ouder, heb je meer levenservaring, en kan je beter een studiekeuze maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:02 schreef Liekje het volgende:
Heb je het hier dan nooit eerder met je vriendin over gehad dan? Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe ze jouw opvattingen gaat vinden![]()
Jij wil aan de toekomst denkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
In dat geval zou de rest wat ts wil niet zo'n probleem zijn, lijkt mequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je zelf gedaan? LTS Zwakstroom?
Ik gok op z'n moeders schootquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...
Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Kom jij aanzettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Is idd te hopen, wat een loserquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
Ja, precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
DUDE!
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:34 schreef Nietmachine het volgende:
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?
Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.
Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
[..]
Is idd te hopen, wat een loser.
Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:
[..]
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
omdat je danquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:
[..]
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
Zij wil arts worden. Waarom zou zij genoegen moeten nemen met een simpel baantje. Denk je niet dat ze daar op termijn flink ongelukkig van wordt?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:
[..]
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.![]()
Het laatste punt ben ik niet met je eens..., maar je eerste punt lijkt mij idd het voornaamstequote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
Nee, niet allemaal. Jij bijvoorbeeld niet.quote:
Tuurlijk zijn die mensen ook nodig, dat bedoel ik ook niet. Maar artsen zijn toch ook nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.![]()
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:02 schreef Wolkje het volgende:
k snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
dus je ziet liever dat zij ontevreden door het leven gaat ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
Ik studeer ook, maar mijn relatie staat niet stil hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
Ja natuurlijk mag je haar ontwikkeling stoppen uit egoistische motieven. Dat zal ze je over een paar jaar in dank afnemenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Hoezo stilstaan met je relatie???quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |