Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef Morgil het volgende:
Wat ben jij een ontzettende egoist zeg! Het is juist hartstikke goed dat ze geneeskunde wil gaan studeren. Oh wat een ramp als ze met anderen bezig is, mag ze alleen met jou omgaan dan?
Nee echt te belachelijk voor woorden, en als ik jou was zou ik het haar mooi niet laten weten. Of misschien juist wel, weet ze meteen met wat voor persoon ze te maken heeft.
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnnquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
En je vriendin dan niet? Wat jouw vriendin doet is voor de toekomst en ook een stukje voor jou als ze bij je wilt blijven. Maar met jouw gedachtengang betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Moist het volgende:
[..]
Zeg, we zijn al sinds ze 16 is bij elkaar. Ik mag toch best iets zeggen over onze toekomst lijkt mij.
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:16 schreef Neva het volgende:
[..]
jullie toekomst ja dus JULLIE beslissingen die maak je in een relatie saaaaaaaaaaaameeennnn
Ohw, je hoort niet wat je wilt horen, roep dan maar om een slotje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:18 schreef Moist het volgende:
[..]
Haar bevlieging over geneeskunde nam ze anders ook zonder mij.
En mag het even wat serieuzer?
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:19 schreef L-IS het volgende:
Ook gaan studeren en een bijbaan zoeken. Huis komt vanzelf wel na je studie.. of niet soms?
Jonge, gebruik je fantasie!
Sterker nog, ze is zelfs minstens 6 jaar bezig met geneeskunde. En daar komt ze allemaal knappe dokter-in-spe (kijk maar eens ER voor een eerste indrukquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef Mirage het volgende:
Als je om haar geeft dan hou je je mond dicht.
Als je niet je mond dicht hodt.. dan hoop ik dat ze stevig genoeg in haar schoenen staat om je een rotschop de deur uit te geven.
Een kans als dit krijgt ze maar 1x, zeker als je plan "huisje boompje beestje " is.
Zodra ze eruit is zal het vele moeilijker zijn om toch verder te gaan.
Waarom sta jij niet achter haar ?
Egoïstische kloothommel met je ouderwetse ideeën.
Kom op man, dit kun je toch niet menen allemaal? Dus je vriendin wil zich graag verder ontwikkelen en jij vindt dat eng, want dan verschilt jullie niveau? Ik denk niet dat zij degene is met het probleem, maar jij. De oplossing is gewoon dat jij ook gaat studeren, kom je allebei een stuk wijzer uit. Kan zo te lezen ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
Nee, relaties gaan over respect. Ook voor keuzes die je zelf niet zou maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Moist het volgende:
[..]
Niet ouderwets. Relaties gaan toch over overleg? Ik wil dit met haar overleggen.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben ( je wilt niet dat ze afwijkt en jij hebt besloten op winkelniveau te gaan zitten ).
Je hebt besloten dat je binnen een x aantal jaar je kinderen wil hebben rondhuppelen. ( je wil geen oude ouder zijn )
Overleg ?![]()
laat me niet lachen.
Mooi gezegd !
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsss, jij hebt al besloten dat JIJ de kostwinner gaat zijn ( je wilt voor haar en het huisje zorgen)
je wil bepalen welk niveau ze mag hebben
Ze wil wel werken maar wel in iets wat haar zint en waarvoor studie vereist is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:39 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, ben niet de kostwinner. Zij kan toch ook een leuk baantje zoeken totdat de kids er zijn?Ze wordt dit jaar al 21 hoor.
* Automatic_Rock sluit zich hier bij aanquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:42 schreef Wolkje het volgende:
Ik geloof er echt geen zak van.
En als het serieus is moet jij je echt eens laten nakijken![]()
Pardon ?????????quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:45 schreef Mirage het volgende:
Stimuleer haar te leven en zich volledig te ontwikellen !
Zeg dr dit even dan, dan kan ze het meteen uitmaken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren.
quote:Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij.
quote:En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
quote:Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Jij snapt het probleem niet??? Jij bent naders diegene die zegt dat er een probleem is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:43 schreef Moist het volgende:
Ik snap btw t probleem niet. Als ze gaat studeren staat ons leven 6 jaar stil, als we dan nog een gezin willen stichten loopt ze tegen de 30 als de eerste komt.
Me dunkt van niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |