abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:52:46 #51
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078589
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:51 schreef Wolkje het volgende:
Waarom ben je niet mijn vriend?
Dan had ik je wel even behoorlijk gedumpt, zeg.
Rare ideeen
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26078599
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Me dunkt van niet...
Neej, het is haar leven..
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:53:16 #53
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_26078601
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
Ga alsjeblieft weg. Als ik haar was zou ik je vertellen dat je met zo'n opstelling niets, maar dan ook echt niets te vertellen hebt. Waarom moet ze in 's hemelsnaam al op d'r 21ste een kind krijgen? Je hebt het over niveauverschil... Geloof me, het is al te laat.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:53:21 #54
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26078602
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
BHFH?
Die heeft geen vriendin
Kost ook veel te veel trouwens
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:53:49 #55
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078616
Als jij haar deze droom afpakt dan zal ze voor de rest van haar leven ontevreden voelen.

Wil jij dat ieman daandoen waarvan jij denkt te houden ?

Ik denk dat je alleen om jezelf geeft.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:54:11 #56
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_26078625
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)
DUDE!
Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_26078640
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kost ook veel te veel trouwens
zeker met kinderen
pi_26078667
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:
inderdaad, het zou gewoon een genoegen zijn om dit rotjong met een schop door de ruit van de voordeur te schieten.
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:56:08 #59
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_26078675
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Oeh, inderdaad!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:56:40 #60
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078692
quote:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)
DUDE!
Wie ben jij om hierover te oordelen ?

Mijn broertje was ook rond die leeftijd toen hij zijn vwo af had gemaakt.
Hij wilde én leren/studeren, maar was ook erg goed in sport ( hij kon ver komen ).
Om dat hij nog jong was wilde hij op beide gebieden een gokje wagen.

hij heeft toen heel verstandig ( omdat er minder leertijd in zou zitten ) eerst MAVO, vervolgens HAVO.. daarna VWo gedaan. Inmiddels zit hij halverwege zijn Wo studie en hij doet het uitstekend.
Sir Winston Churchill
pi_26078696
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.

Als zij gaat studeren heeft ze later ook een goede baan met een goed salaris, zodat je nog eens wat geld opzij kunt zetten, in plaats van dat je moeite hebt om de eindjes aan elkaar te knopen.

Wat voor opleiding heb je zelf gedaan? LTS Zwakstroom?
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:57:51 #62
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078734
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Of iemand die gewoon mavo-havo-vwo heeft gedaan en zich dus op eigen kracht heeft opgewerkt.
Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:58:13 #63
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26078739
De TS heeft gelijk. De vrouw hoort bij de man, de man hoort bij Jezus en Jezus hoort bij God.

vrijdag 8 april 2005 @ 18:58:32 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_26078749
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Precies en iemand waar het nie bij aan is komen waaien zal het waarschijnlijk verder schoppen omdat diegene heeft geleerd te knokken voro wat hij/zij wil.
* Duvel kan dit bevestigen...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:58:39 #65
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078751
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:

[..]

Je wilt je kinderen later toch ook een toekomst kunnen bieden? Als jullie nu allebei gaan werken heb je met kinderen weinig financiële ruimte meer, doordat je met een lage opleiding ook een laag salaris zult hebben.

Als zij gaat studeren heeft ze later ook een goede baan met een goed salaris, zodat je nog eens wat geld opzij kunt zetten, in plaats van dat je moeite hebt om de eindjes aan elkaar te knopen.

Waarschijnlijk plakte hij op zijn 12e al banden bij de plaatselijke fietsenmaker.
Sir Winston Churchill
pi_26078777
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wie ben jij om hierover te oordelen ?

Mijn broertje was ook rond die leeftijd toen hij zijn vwo af had gemaakt.
Hij wilde én leren/studeren, maar was ook erg goed in sport ( hij kon ver komen ).
Om dat hij nog jong was wilde hij op beide gebieden een gokje wagen.

hij heeft toen heel verstandig ( omdat er minder leertijd in zou zitten ) eerst MAVO, vervolgens HAVO.. daarna VWo gedaan. Inmiddels zit hij halverwege zijn Wo studie en hij doet het uitstekend.
Nee okay, zit wat in! Was meer om aan te geven, dat ie uit moet gaan van de ergste situatie qua studielengte... oftewel.... niet serieus bedoeld! NO OFFENCE PEOPLE!

TS lijkt me niet serieus. Trouwens als zij hoofdkostwinnaar wordt... kun jij toch voor de kinderen gaan zorgen?
ignorantia legis neminem excusat
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:59:45 #67
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26078781
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:58 schreef -DailaLama- het volgende:
De TS heeft gelijk. De vrouw hoort bij de man, de man hoort bij Jezus en Jezus hoort bij God.

Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:01:52 #68
95998 -DailaLama-
pi_26078853
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

offtopic: Op zich had mij dat wel wat geleken ... dan ben je namelijk ouder, heb je meer levenservaring, en kan je beter een studiekeuze maken.
pi_26078880
Heb je het hier dan nooit eerder met je vriendin over gehad dan? Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe ze jouw opvattingen gaat vinden
Somebody help me cause I'm falling
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:03:51 #70
95998 -DailaLama-
pi_26078910
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:02 schreef Liekje het volgende:
Heb je het hier dan nooit eerder met je vriendin over gehad dan? Ik ben namelijk wel erg benieuwd hoe ze jouw opvattingen gaat vinden
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.
pi_26078943
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Jij wil aan de toekomst denken

Ik denk dat haar toekomst er goed uitziet als ze die studie heeft afgerond
pi_26079012
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij kan d'r niet verstaan door die burqa.
In dat geval zou de rest wat ts wil niet zo'n probleem zijn, lijkt me
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:09:51 #73
95998 -DailaLama-
pi_26079071
Als het financieel nou niet kon had ik het nog wel begrepen. Maar de TS heeft het alleen maar over hele vreemde redenen als "haar niveau mag niet afwijken" en "als ze gaat studeren dan gaat ze met andere mensen om". Respect TS!
pi_26079182
Damn TS, wat heb jij een billboard voor je kop.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26079311
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef Swolly het volgende:

[..]

vrijdag 8 april 2005 @ 19:20:32 #76
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26079374
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...

Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:22:26 #77
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26079431
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...

Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Ik gok op z'n moeders schoot
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:22:37 #78
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26079435
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:23:42 #79
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26079465
Neptopic - mag ik hopen.

Anders, alvast veel plezier met het zoeken van een andere vriendin. Eentje die wel naar jouw pijpen danst.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26079467
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Kom jij aanzetten
pi_26079616
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Precies wat ik dacht

Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26079730
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?

Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.

Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht

Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
Is idd te hopen, wat een loser .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:49:12 #83
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080162
quote:
DUDE!
Ja, precies wat ik denk.

Ze deed eerst de Mavo, toen 5 havo en nu 6 vwo. Ze heeft ambities zegt ze
Nee, de stoep warm houden, dát heeft zin!
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:50:47 #84
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080211
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:34 schreef Nietmachine het volgende:
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?

Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.

Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
[..]

Is idd te hopen, wat een loser .
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
pi_26080334
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef Moist het volgende:
Ze heeft ambities zegt ze
belachelijk, wie heeft er nou ambities
pi_26080372
zoals eerder gezegd... waarschijnlijk is haar salaris straks hoger dan dat van jou. Zij hoofdkostwinnaar, jij bij de kinderen... leuk toch ! Heb je nog JOUW droom
ignorantia legis neminem excusat
pi_26080388
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:

[..]

Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:58:46 #88
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080442
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:58:52 #89
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080446
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:

[..]

omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:59:52 #90
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080476
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:

[..]

Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.
Zij wil arts worden. Waarom zou zij genoegen moeten nemen met een simpel baantje. Denk je niet dat ze daar op termijn flink ongelukkig van wordt?
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:00:45 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26080509
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Xtreem het volgende:

[..]

omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
Het laatste punt ben ik niet met je eens..., maar je eerste punt lijkt mij idd het voornaamste
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:02:12 #92
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26080546
quote:

Dus moeten we allemaal maar arts worden?
Nee, niet allemaal. Jij bijvoorbeeld niet.

Ik weet niet welke reden om haar af te remmen ik het belachelijkste vind, maar ik geloof toch wel dat van dat niveau.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26080561
quote:
Tuurlijk zijn die mensen ook nodig, dat bedoel ik ook niet. Maar artsen zijn toch ook nodig?
Nou, je vriendin heeft de kans en de ambitie om arts te worden, dus wil ze dat.
Ik snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:04:25 #94
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080612
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:02 schreef Wolkje het volgende:
k snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:39 #95
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26080644
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:

[..]

Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
dus je ziet liever dat zij ontevreden door het leven gaat ?
Sir Winston Churchill
pi_26080645
quote:

[..]

Ik studeer ook, maar mijn relatie staat niet stil hoor.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:48 #97
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080649
quote:

[..]

Ja natuurlijk mag je haar ontwikkeling stoppen uit egoistische motieven. Dat zal ze je over een paar jaar in dank afnemen
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:14 #98
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26080660
en stil staan ???

Kom zeg, dit is juist opbouwen !!
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:17 #99
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26080662
quote:

[..]

Hoezo stilstaan met je relatie???

Je vriendin groeit toch met zo'n studie??? Of is persoonlijke onwikkeling niet belangrijk in jullie relatie??
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:21 #100
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26080664
Zij heeft geen zin om haar ambities aan de kant te zetten omdat jij het niet kunt hebben dat ze straks hoger opgeleid is dan jij.

Dat je relatie zes jaar stil komt te staan is jouw idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')