abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:20:32 #76
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26079374
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...

Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:22:26 #77
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26079431
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:20 schreef Mirage het volgende:
gos het ventje is op zijn pikkie getrapt omdat we het niet met hem eens zijn...

Waar zou hij zich verstoppen.. in de trapkast ?
Ik gok op z'n moeders schoot
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:22:37 #78
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26079435
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:23:42 #79
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26079465
Neptopic - mag ik hopen.

Anders, alvast veel plezier met het zoeken van een andere vriendin. Eentje die wel naar jouw pijpen danst.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26079467
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Telkens als je denkt dat de stupiditeit van een openingspost niet te overtreffen is....
Kom jij aanzetten
pi_26079616
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
Precies wat ik dacht

Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26079730
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?

Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.

Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht

Maar ik denk ook dat het een neptopic is. Althans dat hoop ik maar, want hij komt echt uit het middenoosten gewandeld.
Is idd te hopen, wat een loser .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:49:12 #83
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080162
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:52 schreef HoansCage het volgende:
21 en dan nu al dr VWO? Dat wordt 10 jaar geneeskunde (oppassen voor terugbetalen studiefinanciering)
DUDE!
Ja, precies wat ik denk.

Ze deed eerst de Mavo, toen 5 havo en nu 6 vwo. Ze heeft ambities zegt ze
Nee, de stoep warm houden, dát heeft zin!
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:50:47 #84
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080211
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:34 schreef Nietmachine het volgende:
Jonge, wat ben jij een egoist. Jij denkt alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin. Dat jij lekker wilt werken in een winkel zonder opleiding is prima, maar als jouw vriendin eerst wil studeren zodat ze later een goedbetaalde baan kan krijgen dan laat haar. Met een studie ben je echt niet met alleen dat bezig hoor. Je kunt daarnaast ook genoeg andere dingen doen. En 6 jaar in een winkel werken is niet maar een ding doen zeker?

Daarbij heb je met vwo helemaal niks. Je hebt geen beroep geleerd, je weet alleen van veel dingen wat. Maar echt werk ermee vinden kun je niet. Dan kom je weer terecht in die winkel. Opzich prima, maar wat als je ontslag krijgt? Daar zit je dan zonder goede opleiding, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het dan zal worden om een baan te krijgen. Nu je jong bent ben je nog goedkoop voor de baas en wordt je nog vrij snel aangenomen. Over 20 jaar is dat wat anders en zeker als je daar alleen staat met een vwo diplomaatje.

Het is nu dus leuk om geld te verdienen, maar je krijgt er spijt van later dat je geen gedegen opleiding gevolgd had toen je de kans had. Als je het niet kon om welke reden dan ook dan is het jammer maar helaas. Maar je vriendin wil die kans pakken nu ze hem heeft en dat is heel verstandig van haar. Je zegt zelf dat je niet wilt dat haar niveau van de jouwe afwijkt, ach dat doet het nu al. Ze is veel verstandiger dan die egoistische jij.
[..]

Is idd te hopen, wat een loser .
Je kunt altijd geld verdienen. Waarom zou je dan eerst 6 jaar gaan studeren?
pi_26080334
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef Moist het volgende:
Ze heeft ambities zegt ze
belachelijk, wie heeft er nou ambities
pi_26080372
zoals eerder gezegd... waarschijnlijk is haar salaris straks hoger dan dat van jou. Zij hoofdkostwinnaar, jij bij de kinderen... leuk toch ! Heb je nog JOUW droom
ignorantia legis neminem excusat
pi_26080388
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:

[..]

Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:58:46 #88
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080442
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Omdat je dan een voor jou interessant beroep kan kiezen ipv een leeghoofdig iedere dag in een winkel staan met je vwo diploma, en omdat een arts beter verdient dan een winkelmeisje.
Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:58:52 #89
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080446
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef Moist het volgende:

[..]

omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:59:52 #90
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080476
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Moist het volgende:

[..]

Dus moeten we allemaal maar arts worden? Winkelpersoneel is ook nodig hoor. Bovendien hoeft ze niet in een winkel te gaan staan hoor, dat was maar een voorbeeld. Administratief medewerksters zijn ook nodig of receptionistes.
Zij wil arts worden. Waarom zou zij genoegen moeten nemen met een simpel baantje. Denk je niet dat ze daar op termijn flink ongelukkig van wordt?
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:00:45 #91
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26080509
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:58 schreef Xtreem het volgende:

[..]

omdat je dan
- in haar ogen leuker werk hebt
- VEEL meer verdient
- jezelf ontwikkeld
- meer bijdraagt aan de maatschappij
Het laatste punt ben ik niet met je eens..., maar je eerste punt lijkt mij idd het voornaamste
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:02:12 #92
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26080546
quote:

Dus moeten we allemaal maar arts worden?
Nee, niet allemaal. Jij bijvoorbeeld niet.

Ik weet niet welke reden om haar af te remmen ik het belachelijkste vind, maar ik geloof toch wel dat van dat niveau.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26080561
quote:
Tuurlijk zijn die mensen ook nodig, dat bedoel ik ook niet. Maar artsen zijn toch ook nodig?
Nou, je vriendin heeft de kans en de ambitie om arts te worden, dus wil ze dat.
Ik snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:04:25 #94
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26080612
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:02 schreef Wolkje het volgende:
k snap werkelijk niet waarom je dat een probleem vindt, ik denk dat de meeste mannen dat juis fijn zouden vinden.
Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:39 #95
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26080644
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Moist het volgende:

[..]

Dat moeten die mannen weten. Ik heb geen zin zes jaar stil te staan met onze relatie. Mag dat niet?
dus je ziet liever dat zij ontevreden door het leven gaat ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_26080645
quote:

[..]

Ik studeer ook, maar mijn relatie staat niet stil hoor.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:05:48 #97
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_26080649
quote:

[..]

Ja natuurlijk mag je haar ontwikkeling stoppen uit egoistische motieven. Dat zal ze je over een paar jaar in dank afnemen
Thucydides
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:14 #98
34156 Mirage
Smile !!!
pi_26080660
en stil staan ???

Kom zeg, dit is juist opbouwen !!
Sir Winston Churchill
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:17 #99
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26080662
quote:

[..]

Hoezo stilstaan met je relatie???

Je vriendin groeit toch met zo'n studie??? Of is persoonlijke onwikkeling niet belangrijk in jullie relatie??
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:06:21 #100
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26080664
Zij heeft geen zin om haar ambities aan de kant te zetten omdat jij het niet kunt hebben dat ze straks hoger opgeleid is dan jij.

Dat je relatie zes jaar stil komt te staan is jouw idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')