wat hebben moslims er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef mister_popcorn het volgende:
moslim mongool
21 volgens TS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef Thomas B. het volgende:
Ze is 18 dwaas.
En blijkbaar van een hoger niveau dan jijzelf.
Zij zal er op niet al te lange termijn achter komen dat het niks gaat worden en dat de belangenverschillen veel te ver uit elkaar liggen.
Het feit dat jij je ongeveer nu al met haar in het bejaardenhuis ziet zitten is genoeg reden om er een punt achter te zetten... voordat zij het doet.
Als je van het VWO afkomt ben je geen 21...quote:
eerst lezen en dan pas reageren, vriendquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je van het VWO afkomt ben je geen 21...
Wel als je eerst mavo, dan havo en daarna VWO hebt gedaan (zoals in topic staat).quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
19 hooguit... of 20 als je heel slecht bezig bent
Léés nou eerst eens voordat je wat in het wilde weg begint te blaten, dwaallicht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
19 hooguit... of 20 als je heel slecht bezig bent
Ik ben je vriend nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
eerst lezen en dan pas reageren, vriend![]()
grappig.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Thomas B. het volgende:
leeftijd boeit trouwens ook niet verder zo gek veel.
Ja, dat is zo ongeveer wel de algemene mening ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef erikkll het volgende:
Als dit serieus is, hoop ik dat ze je een trap onder je reet geeft en je nooit meer spreekt....
Ben jij nou echt zo dom? Hoor wie er zeikt over 'lezen'quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:16 schreef Wolkje het volgende:
[..]
grappig.
Ten eerste was het nml het enige waar je reactie over ging, ten tweede stond het gewoon op de eerste pagina.
offtopic : Als je slim bent doe je net als ik : kijk hoe de TS heet en lees voornamelijk de reacties van de TS.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet
En ik ga geen 7 pagina's doorlezen om alleen een mening te geven... leeftijd boeit trouwens ook niet verder zo gek veel.
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef erikkll het volgende:![]()
ff aan de TS:
Als dit serieus is, hoop ik dat ze je een trap onder je reet geeft en je nooit meer spreekt....
Want dit is triest
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:20 schreef Thomas B. het volgende:
Ben jij nou echt zo dom? Hoor wie er zeikt over 'lezen'![]()
Daar is iedereen het wel over eens ja.quote:Het punt is gewoon dat ze jong en slim is... en om dan al je hele toekomst met haar te gaan plannen terwijl je zelf een of andere kneuterboer in een cdzaak bent is kansloos.
Omdat ze voordat ze een gezin wil graag nog wat van de wereld wil zien. Bovendien wil ze een goede opleiding volgen zodat ze haar kinderen later een goede opvoeding kan geven. Opvoeding geven bedoel ik financieel en intellectueel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.
Leg dát maar eens uit.
Oh ja, ik vergeet de hele tijd dat je dan binnen een jaar een kind moet hebben, anders lukt het niet meer. Wat stom van mij. Dokters met een kind, dat bestaat ook echt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
Waarom? We zijn niet voor niets al vier jaar bij elkaar. Ze is nu 20 en wil ook kinderen. Dus als we daar over eens zijn, waarom dan eerst studeren en dan pas een gezin.
Leg dát maar eens uit.
NOU DAN?!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, leg het effe uit voor een dom wijf, wil je![]()
![]()
[..]
Daar is iedereen het wel over eens ja.
ja, die tijdelijke onvruchtbaarheid tijdens je studie, hequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef Isabeau het volgende:
nee, als je geneeskunde studeert kan je geen kinderen krijgen![]()
k, dan zijn we het redelijk met elkaar eens verderquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
NOU DAN?!
Zeur dan niet dat die leeftijd het enige was waar mijn reactie over ging.
Gozer, volgens mij ben je gewoon een jaartje of 50 te laat geboren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
Ik zou inderdaad opschieten met bevruchten als TS zijnde...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, die tijdelijke onvruchtbaarheid tijdens je studie, he![]()
Omdat ze niet op een het salaris van een typtrutje en een cdverkoper wil teren en wat wil doen met haar intelligentie misschien? Daar komt bij dat iedereen die vwo doet gaat studeren, dus het is niet echt een onlogische gedachtegang.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
*valt van zijn stoel*quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef Moist het volgende:
[..]
Leg dát maar eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |