Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je vriendin groeit toch met zo'n studie???
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindtquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alles als je dit alles serieus meent is het wel sneu voor je vriendin
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
En waarom groei je niet zo veel mogelijk met haar mee?
Dan denk ik dat je het tijd word het geleerde in de praktijk toe te passen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindt
Ik zie het al voor me dat mijn lief opeens zegt: Hee, schat, ik wil dat je stopt met je studie psychologie![]()
No way
Laatste poging:quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
IMijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
sambal bij ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
![]()
* Automatic_Rock pleurt van z'n stoel!
Als ze dan bij je vandaan groeit is dat een teken dat jullie toch niet zo geschikt voor elkaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Als er eentje is die aan TOEOKOMST denkt is zij het!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!quote:
Groeit ze niet bij je vandaan als zij in een winkel werkt en jij stratenmaker zou zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
Ze groet dan bij me vandaan.
Ik vond hem ook geniaal, iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!
"en nu kun je er wokken"
ja, echt onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:En dan te bedenken dat er echt mensen bestaan met zulke ideeën
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef Mirage het volgende:
Afgunstig opgeblazen egoïstisch bezitterig rot ventje
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan studeren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag gaat in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Nou nou, hij is wel Chinees natuurlijk. Een beetje respect voor die cultuur, Chinese jongeren hebben het echt niet makkelijk, ook al hoor je er nooit wat van in de media.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan stdueren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!
What the hell heeft mijn post te maken met geen respect hebben voor de Chinese cultuur?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nou nou, hij is wel Chinees natuurlijk. Een beetje respect voor die cultuur, Chinese jongeren hebben het echt niet makkelijk, ook al hoor je er nooit wat van in de media.
Iets met druk van de omgeving.
Ik zou je aanraden de rest ook te lezen Plato, het is erg vermakelijk allemaalquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar het slaat werkelijk helemaal nergens op. Natuurlijk moet ze gaan studeren, dat spreekt voor zich. Wat een ongeloofelijk dom burgermannetje ben jij als je dit werkelijk meent! Ze is goddomme 18 en dan wil jij dat ze "lekker aan de slag gaat in een winkel om geld te verdienen voor zichzelf, jou en een huisje"? Proleet!
Het probleem is niet dat zij groeit, het probleem is dat jij stilstaat terwijl zij groeit. En nu probeer jij haar de schuld te geven van je eigen stilstand.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Is dit dezelfde grap als Kreator, met zijn pedofelie en kerkgroep?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:11 schreef Moist het volgende:
Mijn vriendin haalt dit jaar haar VWO diploma en wil dan geneeskunde studeren. Ikzelf wil gewoon lekker aan de slag in een winkel om geld te verdienen voor haar, mij en een huisje. Liever heb ik dat zij ook gewoon gaat werken en niet gaat studeren, dan is ze zeker voor 5 jaar met allerlei mensen bezig en minder met mij. En ik wil niet dat haar niveau straks van mij afwijkt.
Hoe kan ik dit zo subtiel mogelijk laten weten?
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
What the hell heeft mijn post te maken met geen respect hebben voor de Chinese cultuur?![]()
Dat was een beetje te duidelijk nep, dat topic van Kreatorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:47 schreef mechatronics het volgende:
Is dit dezelfde grap als Kreator, met zijn pedofelie en kerkgroep?
Dat werd ook toegelaten, hier in R&P
Dan had ie dat in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?
ook met andere normen en waarden, kan je nog de wensen van een ander respecteren, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat ongelooflijk domme burgermannetje uit jouw post heeft misschien wel een ander soort opvoeding gehad dan jij, met andere normen en waarden?
Als iets voor jou normaal is ga je dat niet expleciet vermelden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan had ie dat in de OP moeten zetten
Dat zal best, maar als hij tien seconden nagedacht had dan zou hij beseffen dat hij zijn vriendin deze kans zou moeten gunnen. Een studie geneeskunde lijkt me namelijk een veel beter toekomstperspectief bieden dan het Chinees-Indisch-wokrestaurantquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar denk even na.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ook met andere normen en waarden, kan je nog de wensen van een ander respecteren, lijkt me.
Wel als je weet dat je in een samenleving woont die er anders tegen aan kijkt. En dat wil dus zeggen dat het grootste deel van de fokkers er ook anders tegen aan kijktquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als iets voor jou normaal is ga je dat niet expleciet vermelden.
Iemand hoort naar mijn inzien niet het leven van iemand anders te bepalen, ook niet als diegene zelf zo is opgevoed. En als dat zo zou zijn, zou hj toch juist moeten weten hoe fijn het is om eigen keuzes te kunnen maken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef HassieBassie het volgende:
Ga es naar een Chinees restaurant, kijk naar de serveersters die er werken en vraag je af of dat hun eigen keuze is
Nou toevallig heb ik mijn buurvrouwtje dat mij met tranen in haar ogen in hun eetttentje stond te vertellen hoe ze erin geduwd is nog een dikke knuffel gegeven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar denk even na.
Ga es naar een Chinees restaurant, kijk naar de serveersters die er werken en vraag je af of dat hun eigen keuze is
keeeerol wat ben jij een domme achterlijke debiel. Ik durf er bijna geld op te zetten dat je een of andere moslim mongool bent zoals die Samir Anus oid.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:46 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen cursus mag volgen, ik heb t over fucking 6 jaar studeren. me dunkt dat ik daar óók iets over heb te zeggen, schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |