Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je vriendin groeit toch met zo'n studie???
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindtquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Alles als je dit alles serieus meent is het wel sneu voor je vriendin
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:09 schreef Xtreem het volgende:
En waarom groei je niet zo veel mogelijk met haar mee?
Dan denk ik dat je het tijd word het geleerde in de praktijk toe te passen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, dan moet ze het gewoon een enorme oplazer geven uit dr leven, als hij het onoverkomelijk vindt
Ik zie het al voor me dat mijn lief opeens zegt: Hee, schat, ik wil dat je stopt met je studie psychologie![]()
No way
Laatste poging:quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik wil best groeien. Maar hard werken voor je geld is toch ook niet slecht? Mijn familie is er niets slechter van geworden, en we groeien toch. Mijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
[..]
IMijn oom heeft altijd hard gewerkt met een Chinees Restaurant, in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:13 schreef Moist het volgende:
in de jaren tachtig werd het Chinees Indisch en nu kun je er wokken. We groeien dus echt wel.
sambal bij ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
![]()
* Automatic_Rock pleurt van z'n stoel!
Als ze dan bij je vandaan groeit is dat een teken dat jullie toch niet zo geschikt voor elkaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus in de openingspost. Ze groet dan bij me vandaan. En dat hoef ik toch niet zomaar te slikken? Ik zie t meer als een poging onze relatie die al 4 jaar duurt te redden.
Als er eentje is die aan TOEOKOMST denkt is zij het!quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:20 schreef Moist het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in 5 a 6 jaar bezig zijn met 1 ding. Ik wil lekker aan de toekomst denken. En ik wil niet dat onze kinderen later oude ouders hebben (hebben we t over gehad hoor, over kids. Zij wil ze ook wel)
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!quote:
Groeit ze niet bij je vandaan als zij in een winkel werkt en jij stratenmaker zou zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:08 schreef Moist het volgende:
Ze groet dan bij me vandaan.
Ik vond hem ook geniaal, iddquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Asjjeblieft hou op! Ik heb hier buikpijn van het lachen!!!
"en nu kun je er wokken"
ja, echt onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:En dan te bedenken dat er echt mensen bestaan met zulke ideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |