haasje over voor Kangeroesquote:
Klopt; het is een belachelijke toestand maar ik ben met opgeheven hoofd het gesprek ingegaan en er ook weer uitgekomen! Ze krijgen me niet klein! Ik ben er altijd voor de spelers geweest en dat zal ik tot de rest van het seizoen blijven doenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:12 schreef Noca het volgende:
Pff belachelijk zeg...de helft van de spelers wist dus nergens wat van?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
Ahhh...Hools is weer terug.....
Was um al kwijt....
waar was tie eigenlijk...??
Ziet er wel leuk uit alleen zie ik Juve niet winnen bij Viola.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:01 schreef Lionheaad het volgende:
Leuke bet voor dit weekend...
Nantes - Lyon / 1X2 / Lyon > 2.35
Haarlem - Helmond Sport / 1X2 / Helmond Sport > 2.00
Chelsea - Birmingham City / 1X2 / Chelsea > 1.22
PSV - Den Bosch / 1X2 / PSV > 1.08
Fiorentina - Juventus / 1X2 / Juventus > 1.66
totaal 10.28
Fiorentina(+1) - Juventus(-1) 1 @1.80 Stake 7quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:12 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom niet...???
JM weer aan de verkeerde knopjes gezeten ?quote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JM weer aan de verkeerde knopjes gezeten ?
Storm zal vanmiddag wel weer losbarstenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:25 schreef PyTh het volgende:
Wat een rust in VBL, al 13 minuten niemand meer wat gepost![]()
Beter joh! Krijg je dan vandaag ook al wat meer info over de opdracht?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
goede morgen
Zo ik zit nu in hilversum bij mijn stage bedrijf.. kon meteen aan het werk gaan![]()
Dus ik kan wat minder posten in Hools.. maar dat komt goed
Ik zal nooit meer zingen, ik jaag iedereen wegquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:25 schreef PyTh het volgende:
Wat een rust in VBL, al 13 minuten niemand meer wat gepost![]()
Aaah nee Bloes, het was geweldigquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zingen, ik jaag iedereen weg
Ik moet me eerst ff hier en daar inlezen enzo... de opdracht komt welquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beter joh! Krijg je dan vandaag ook al wat meer info over de opdracht?
Doe toch maar middag.....quote:
Wat zingen ze toch de hele tijd? ik word er hoorndol vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Storm zal vanmiddag wel weer losbarsten
Ze zitten nu zeker met z'n allen naar de paus te kijken
Ah. Ik was net wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Doe toch maar middag.....
Trouwens tijd voor pauze zie ik....
lekker hoor !quote:
Scheer je weg, vieze carnivoor, skappa sport jongere!quote:
Skappaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Scheer je weg, vieze carnivoor, skappa sport jongere!
allereerst ben ik omnivoor, allertweedst waarom wel lam en geen kangoeroe and allerderdst but not least, is het scapa sportsquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Scheer je weg, vieze carnivoor, skappa sport jongere!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, gisteren genoten van AZ en Henk Timmer in het bijzonder.
Oh ja, SCH :
Gelukkig zonder msn-relatie
Die reacties van die gastquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, gisteren genoten van AZ en Henk Timmer in het bijzonder.
Oh ja, SCH :
Gelukkig zonder msn-relatie
Ja, geweldigquote:
Ik ook, kom eindelijk weer eens aan fokken toe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
Ik meen het ook hoor tong, ik heb uren over op een dag
Dat was juist het leuke manquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas dat die Leen dinges in dat topic denkt dat ik een vrouw ben
Dan ga ik hem maar eens aan de haak slaan
Dat is waarom alle Hools er op in gaan en je een meid noemen daar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas dat die Leen dinges in dat topic denkt dat ik een vrouw ben
Dan ga ik hem maar eens aan de haak slaan
datquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
Ikke traag van begrip is.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. Je zegt verstandige dingen. Misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. Daarom denk ik er ook nog over na.
Hij is misschien wel een beetje een jongen zoals jij. Niet zo lomp en kortaf. Daarom kan ik het zo goed met hem vinden.
Ga je dan in Parijs optreden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik moet trouwens morgenavond voor het eerst optreden met mijn theatersportgroep.
Ik heb sterk de neiging nu naar Parijs te rijden
quote:Dat lijkt me een prima besluit. En zo erg hangt deze jongen ook niet naar je, anders had hij je wel vaker gemaild, gesmst oid. in de afgelopen 3 weken dat zijn MSN het niet deed.
Even off-topic, jij bent toch een jongen met voorliefde voor hetzelfde geslacht ipv een meid? Of heb ik het laatste nieuws gemist? (NOFI, als ik het mis heb moet je het zeggen).
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
Een voorliefde voor hetzelfde geslacht....
Soppuh!
Misschien heeft hij wel bij Tong de keuken en badkamer gedaanquote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Leen
Achternaam: Bekkema
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1985-06-29 bijna 20![]()
Opleiding: Handelsopleiding op het HBO 1e jaar
Beroep: Vrijmetselaar
Hobbies/interesses: Heelal & gerelateerd
Je vuile was in de wasmand gegooid?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik heb mijn maandelijkse klusje in het huishouden gedaan.
Alle deuren in huis gesoptquote:
als jij denkt dat je het hierdoor hebt verdient, zou ik het vooral niet latenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alle deuren in huis gesopt. En dat zijn er toch wel een stuk of 12 geloof ik. Verder heb ik mijn kamer opgeruimd
.
Dan is het straks wel tijd voor een uitstapje richting de kroeg.
Nou, ik doe het iedere vrijdagmiddag. Ik ben eigenlijk al aan de late kantquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als jij denkt dat je het hierdoor hebt verdient, zou ik het vooral niet laten
OOOhhh god, laat me raden....Thorbeckeplein...de Coco's ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou, ik doe het iedere vrijdagmiddag. Ik ben eigenlijk al aan de late kant.
Dus verdiend heb ik het zeker.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
OOOhhh god, laat me raden....Thorbeckeplein...de Coco's ?
dvdtje kijken, je brengt me nog op ideeen zegquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Laat de pizza gewoon bezorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Tja dat is ook wel een goed idee.. maar ik kom er toch langs... want ik heb geen Cash geld namelijk.quote:
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Mijn naked chef gaat voor me kokkerellen
En dan saampjes achter de pc... liev he
wel een enorm geil begin van jullie weekendquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef Noca het volgende:
Zoo heb net in een auto allemaal woordjes en zinnen zitten oplezen van een beeldscherm terwijl de chauffeur over de snelweg sjeesde![]()
aaaquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:43 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan wel met een microfoon erbij en een gast achterin die de laptop bediende![]()
Nu ff snelquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa
Ga je dit weekend trouwens naar Scheemda?
O oke tot ziensquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu ff snel
Maar ik zie seb niet![]()
Tot later![]()
Logicianquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef superjoden het volgende:
Heb de rest eigenlijk niet zo bekeken. Wie heeft er gewonnen en is er nog een linkje?
thnx... nou ja zonde voor Blumchen, maar ja als ik kan kiezen tussen een reisje Disney land of Fokker dan is de keus niet moeilijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logician
hier is de link
Winnaars MissFok! en MisterFok!
Oh ja...ik moet zo ga koken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
moeders ook al thuis ? en hoe is het met haar ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:02 schreef rubbereend het volgende:
middag boodschappen weer in huis gehaald, lekker wat krentebollen gehaald voor morgen overdag
vroeger 8heb het over meer dan 10 jr terug) kwam ik ook wel eens op het Thorbecke !quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef JaWi het volgende:
Zo, toch maar niet de stad ingegaan. Vanavond maar een biertje pakken.
Ze zijn er nog steeds hoor! Je kan nog steeds van de een naar de andere lopen. Maar meestal is het gewoon Woody´squote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vroeger 8heb het over meer dan 10 jr terug) kwam ik ook wel eens op het Thorbecke !
Erg leuk in de tijd dat happy hours nog mochten.
Van 4 tot 6 bij de Coco´s en van 7 tot 9 bij de Woodies...erg leuk ! en lekker vroeg thuis![]()
Alsof ik groenten eet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Ja, die prei is duur tegenwoordig. Die laat ik liggen tegenwoordig.
Hier ook salamiquote:
Die pizza's hoef je ook niet per pallet te kopen hoor.quote:
Hoeveel pakjes shag zaten daar tussen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Even naar de Albert Hein. 'Dat is dan 41 euro meneer.'
Dat is verdomme 90 gulden, waarom is alles zo fucking duur geworden ?
Shit die had ik aan de balie al gekocht. Dus komt er nog 10 euro bij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes shag zaten daar tussen?
Voor jou maak ik tijd knapperdquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef JaWi het volgende:
Ik weet toch niet waar ik moet zijn. Bovendien moet jij werken
.
En alweer een Belg....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Gorki. Punk Is Dood. Wereldsong.
Nope sorry....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die wel eens online poker speelt via Mrbookmaker.com?
Als ik een keer een paar tientjes over zou hebben was het ooit de gedachte me daar aan te melden. Is er nooit van gekomenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die wel eens online poker speelt via Mrbookmaker.com?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
Desmond vond het de saaiste begrafenis die hij oooooooooooit had gezien
En hij dacht dat de Paus nu wel zou stinken
Ook studentquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als ik een keer een paar tientjes over zou hebben was het ooit de gedachte me daar aan te melden. Is er nooit van gekomen
Hoe raad je hetquote:
welke cd bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Niks mis met Belgen!
Jammer dat een Nick Cave plaat uit 1988 op bol.com nog 19 euro is...
De kleinste bedragen willen een 'big blind' van 5 dollarcent. Dat is ook de laagste bet waarde. Met normaal slim spelen, heb je met 2 dollar al lol en kun je dat best snel verveelvoudigen. Je kunt het gewoon overmaken vanaf je Mrbookmaker account, je hoeft niet iets bij te storten o.i.d.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe raad je het
Zal van het weekend toch nog es kijken. Suijk, heb je daar nog iets van minimum inleg of zo waar je mee moet beginnen?
Om 8 uur is er het Fok! pokertournooitjequote:
You have little idea how tempting ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Om 8 uur is er het Fok! pokertournooitje
Inleg: $ 5,- + $ 0.50
Private:
Tafel: Het Grote Fok Poker Toernooi
Wachtwoord: fokpoker
Registreerd U!
Klote Suijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Ja kut, ik moet zo uit eten.
From Her To Eternityquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaan we allemaal doen het weekend ????
Ik hou er gemiddeld zo'n ¤ 400,- aan over per maand.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
You have little idea how tempting ...
Misschien dat ik ook maar es ga gokken op wedstrijdjes, hoeveel zijn de bookmakertjes hier op fok per week/maand kwijt?
Nee, Oirschot heb ik vorige week al weer gezien, is weer genoeg voor een tijdje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klote Suijk!
Toch niet in Oirschot of wel?
werkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Heb je MSN oid, ik heb een aantal vraagjes. ....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hou er gemiddeld zo'n ¤ 400,- aan over per maand.
Afgelopen maand zelfs ruim ¤ 800,-
ik heb nog wel een code voor je, krijg je 4,50 korting op je bestellingquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
From Her To Eternity
Die wil ik voor mijn verzameling
Je hebt hem echt opgezocht?quote:
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhovenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond stappen, morgen en zondag vrij van werk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Yep, bijbehorend adres in mijn profielquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb je MSN oid, ik heb een aantal vraagjes. ....
Ga je dan ook s'avonds naar PSV-Den Bosch ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhoven
Oow gezellie pascal.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhoven
Heb je een webcam?quote:
Nou ja, je weet geen eens hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou maak ik tijd knapperdHeb je ook msn misschien
Ik was vandaag trouwens niet in Hilversum.
Je bent niet onlinequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan ben ik al weer onderweg naar huis denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je dan ook s'avonds naar PSV-Den Bosch ?
Jan Willem toch.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
Maak ik een biertje open, trek ik de hals eraf![]()
.
Als 't niet risicovol zou zijn, dan zou iedereen er aan mee doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:42 schreef tha_dark het volgende:
[..]
![]()
Zo dat is een behoorlijk bedrag.
Is het risicovol dat gokken of heb je redelijk veel kans om op z'n minst er nix aan te verliezen?
Dat is aardig, maar dan nog is ie te duur. Ik ga binnenkort wel weer eens bij Concerto kijken ofzo, hij moet onder de 10 te vinden zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb nog wel een code voor je, krijg je 4,50 korting op je bestelling![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
Wat een rare titel eigenlijk van deze hools, zit daar nog een reden achter?
Vanavond lekker niks! beetje film kjken, bier drinken..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Happie was lekker, ZAtje is lekker, en mên wat wordt je daar rozig van
Het is weekend
dat zien die mods toch niet, als je je lagere school WEL hebt afgemaakt, mag je niet eens meer mod worden !quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:45 schreef SCH het volgende:Gaat over jou en tis nog fout geschreven ook
quote:De wind jaagt wat huisvuil
Langs de gevels van de stad
Roemloos einde van een reis
Wie een huis heeft gaat naar huis
Het is moeilijk hier te blijven
In weinig meer dan dorst alleen
De stad is dicht
Gaat morgen laat weer open
Komt hier naartoe gekropen
Met een waarheid waar niemand nu op wacht
Vergetelheid huist
Waar de lichten gaan doven
De donkere zijde van het jaar
Een hond jankt in de verte
De soundtrack van de nacht
wie het hoort, neuriet onontkoombaar mee
Niemand wil het horen
Deze waarheid waar niemand nog op wacht
refr.:
Waar zijn ze nu (waar zijn ze nu)
Waar zijn ze gebleven
De vrienden voor het leven
Ze geven een voor een niet thuis vannacht
Ze geven een voor een niet thuis vannacht
Reddeloos alleen
Schepen zonder haven
Jagers blijken meer en meer de prooi
Allang niet meer op jacht
naar de gedroomde avonturen
De man met de hamer
Vraagt het houten hoofd ten dans
Maar niemand wil het horen
Deze waarheid waar niemand nu op wacht
refr.(2x)
golfer heeft een zwemdiploma hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zien die mods toch niet, als je je lagere school WEL hebt afgemaakt, mag je niet eens meer mod worden !
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een taalfout van notabene een journalist ga verbeteren?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:47 schreef Bjoro het volgende:
dat zien die mods toch niet, als je je lagere school WEL hebt afgemaakt, mag je niet eens meer mod worden !
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef JaWi het volgende:
Zet ik msn aan, weet ik gelijk weer waarom ik er bijna nooit meer op zit.
Is me nog nooit gebeurd maar het is al wel eens voorgekomen dat ik quite gespeeld hebquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]!
Draai je ook wel eens verlies? Als ik student ben dit ook maar eens gaan proberen, meeliften op jouw succes enzo
O ja, dat zou ik ook gaan kijken, bedankt voor de herinneringquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En Pexing express kijken natuurlijk
Ik heb ze echt.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is me nog nooit gebeurd maar het is al wel eens voorgekomen dat ik quite gespeeld heb
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, dat zou ik ook gaan kijken, bedankt voor de herinnering![]()
Ja, dat is wel het leuke van zo'n stage, Je zal wel vaker een BN-er tegenkomenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]no problem......
Had ik trouwens al verteld dat ik de presentator van Vermist vandaag een paar keer tegen kwammoest nog gedaan worden voor z'n uitzending
oooohhhhhhh jij doet de make-up bij de TROSquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:57 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik de presentator van Vermist vandaag een paar keer tegen kwammoest nog gedaan worden voor z'n uitzending
Oooooooooooooooooh geil, ben je echt badmeeSCHter?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ze echt.
En 3 zwembroeken.
Noem het werk.
En nu ga ik even eten.
nieuwe pottenkijkers lijkt geboren !quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
SCH vanaf vanmiddag 800 views erbij in je topic
flufferquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oooohhhhhhh jij doet de make-up bij de TROS
of ben je fluffer
Veel geld en kaartje voor Fields of Rockquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Volgende keer weer, tha_dark. Wat heb je gekregen voor je verjaardag?
11,99 lijkt er al meer op pascal!
* methodmich draait nu Tröckener Kecks - >tk
Dit nummer, geweldige tekst:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:
Trouwens we hebbenjRoseanne Bar aangenomen als Barmeisje.
[afbeelding]
vanavond om 21:00 op Fok! radio... maar goed ik heb dan wel wat beters te doen... (bier drinken alleen thuisquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef rubbereend het volgende:avond zijn die 2 boswandelaars eigenlijk al tercht ofzo?
zoek maar eens op....mooi beroep !!quote:
http://www.filmsalon.be/thefluffer.htmlquote:
Nee dankje, niet helemaal mijn dingquote:Met The Fluffer stappen we regelrecht de wereld in van de homoporno. Bloedmooie mannen worden opgetrommeld om het beste van zichzelf aan andere studs te geven liefst zo lang en zo inventief mogelijk
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooh geil, ben je echt badmeeSCHter?![]()
![]()
![]()
Je hebt een film gezocht die zo heet !!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:46 schreef appelsientje het volgende:
http://www.filmsalon.be/thefluffer.html
Nee dankje, niet helemaal mijn ding
...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:34 schreef Nolius het volgende:
Mensen!!!
Dadelijk groot nieuws op FOK!radio!!! Heb echt een doorbraak. Heb het serieus pas net rond!
21:00 uur
FOK!radio
Meer info: [upd] FOK!kers nog altijd vermist
Hij was goedquote:
ze zijn altijd zo nat hequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind badmeesters altijd heel..........eh.........aardig
Over 'The Pit'quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef juiced het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb zeer schokkend nieuws voor jullie. Zoals ik gisteren heb vermeld ben ik vandaag met twee collega's gaan kijken naar de plek waar iets bizars te zien is/was. Ik ben op dit moment het hele verhaal op papier aan het zetten en zal het zo snel mogelijk openbaren. Bereid jullie wel voor op het ergste. Want ik kan jullie vertellen dat ik zeer geschokt ben en dat dit voor mij en mijn collega's heel moeilijk is. De politie is er al bezig.
Ik heb dringende behoefte aan luttele alcoholisch versnaperingen, daarom zal ik binnen nu en een uur vertoeven op mijn fiets, richting een horecagelegenheid in het midden des landsch.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Jawi, even olieworSCHtelen?
Ik heb geen zin meer mij door al die slowchat in die topics heen te worstelen, dus als er echt ontwikkelingen zijn lees ik het hier in Hools wel, dankzij jullie.quote:
Ben je op de versiertour ofzo SCHavuit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Jawi, even olieworSCHtelen?
Noemt SCH dat bordeel van hem nu al tegenwoordig een horecagelegenheid?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Ik heb dringende behoefte aan luttele alcoholisch versnaperingen, daarom zal ik binnen nu en een uur vertoeven op mijn fiets, richting een horecagelegenheid in het midden des landsch.
Het is inmiddels alleen maar slowchat. Op Fokradio wouwelen ze nu wat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer mij door al die slowchat in die topics heen te worstelen, dus als er echt ontwikkelingen zijn lees ik het hier in Hools wel, dankzij jullie.
Maar, maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Noemt SCH dat bordeel van hem nu al tegenwoordig een horecagelegenheid?
Kweet hetquote:
Man Op Man?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Ik kom binnenkort je MOM-techniek wel eens uittesten.![]()
Kunnen jullie geen apart topicje in R&P openen ofzo voor dat kleffe gezever van julliequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort je MOM-techniek wel eens uittesten.![]()
Ietsjes verder is het rete-droogquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:29 schreef Bjoro het volgende:
Zo maar eens even kijken of het in Haarlem, behalve buiten ook binnen nog een beetje vochtig aan toe gaat
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
profieleven
iets verder de andere kant op niet dus......regent pijpestelen en windkracht 8.quote:
je wordt oudquote:
quote:Het Witte Huis heeft een nieuwe bewoner. Een wilde eend heeft een nest gebouwd in het gras van de ambtswoning van president Bush. De geheime dienst heeft de plaats van het nest afgeschermd met metalen platen om te voorkomen dat voorbijgangers op het nest trappen.
De medewerkers van het naastgelegen ministerie van Financiën noemen het diertje 'Duck Cheney'. De vogel wordt al een echte beroemdheid. Zo was de eend al op de nationale televisie te zien. Sindsdien wordt het departement platgebeld door belangstellenden. Verder heeft minister John Snow deze gevederde nieuwkomer al met een bezoekje vereerd.
Zodra de eieren zijn uitgekomen, verhuist de 'familie Cheney' naar een rustigere, waterrijkere plek. Tot het zover is, moeten de bezoekers van het Witte Huis en het ministerie van Financiën voorzichtig langs het nest lopen om moeder eend en haar eieren niet te storen.
Ja bleghquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:09 schreef pascalheister het volgende:
http://www.luckykazoo.com/media/2005/03/cillit-bang-remix.html
Leven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef JaWi het volgende:
Ik weet nog steeds niet precies wat je daar doet.
de miss fok verkiezingen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef Blumchen het volgende:hoi hoi.. Ik ben weer thuis
Leker hoor.. Kijken jullie naar show nieuws op sbs6.. ik kom er waarschijnlijk op
Zoals ik al zei, gaan mn stageplannen door volgend jaar dan kom ik je opzoekenquote:
Succes ermeequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gaan mn stageplannen door volgend jaar dan kom ik je opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |