aaaquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:43 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan wel met een microfoon erbij en een gast achterin die de laptop bediende![]()
Nu ff snelquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa
Ga je dit weekend trouwens naar Scheemda?
O oke tot ziensquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu ff snel
Maar ik zie seb niet![]()
Tot later![]()
Logicianquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef superjoden het volgende:
Heb de rest eigenlijk niet zo bekeken. Wie heeft er gewonnen en is er nog een linkje?
thnx... nou ja zonde voor Blumchen, maar ja als ik kan kiezen tussen een reisje Disney land of Fokker dan is de keus niet moeilijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logician
hier is de link
Winnaars MissFok! en MisterFok!
Oh ja...ik moet zo ga koken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Mijn naked chef gaat voor me kokkerellen
En dan saampjes achter de pc... liev he
moeders ook al thuis ? en hoe is het met haar ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:02 schreef rubbereend het volgende:
middag boodschappen weer in huis gehaald, lekker wat krentebollen gehaald voor morgen overdag
vroeger 8heb het over meer dan 10 jr terug) kwam ik ook wel eens op het Thorbecke !quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:21 schreef JaWi het volgende:
Zo, toch maar niet de stad ingegaan. Vanavond maar een biertje pakken.
Ze zijn er nog steeds hoor! Je kan nog steeds van de een naar de andere lopen. Maar meestal is het gewoon Woody´squote:Op vrijdag 8 april 2005 18:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vroeger 8heb het over meer dan 10 jr terug) kwam ik ook wel eens op het Thorbecke !
Erg leuk in de tijd dat happy hours nog mochten.
Van 4 tot 6 bij de Coco´s en van 7 tot 9 bij de Woodies...erg leuk ! en lekker vroeg thuis![]()
Alsof ik groenten eet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Ja, die prei is duur tegenwoordig. Die laat ik liggen tegenwoordig.
Hier ook salamiquote:
Die pizza's hoef je ook niet per pallet te kopen hoor.quote:
Hoeveel pakjes shag zaten daar tussen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Even naar de Albert Hein. 'Dat is dan 41 euro meneer.'
Dat is verdomme 90 gulden, waarom is alles zo fucking duur geworden ?
Shit die had ik aan de balie al gekocht. Dus komt er nog 10 euro bij.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes shag zaten daar tussen?
Voor jou maak ik tijd knapperdquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:56 schreef JaWi het volgende:
Ik weet toch niet waar ik moet zijn. Bovendien moet jij werken
.
En alweer een Belg....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
* methodmich draait Gorki. Punk Is Dood. Wereldsong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |