quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
OOOhhh god, laat me raden....Thorbeckeplein...de Coco's ?
dvdtje kijken, je brengt me nog op ideeen zegquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Laat de pizza gewoon bezorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Tja dat is ook wel een goed idee.. maar ik kom er toch langs... want ik heb geen Cash geld namelijk.quote:
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Mijn naked chef gaat voor me kokkerellen
En dan saampjes achter de pc... liev he
wel een enorm geil begin van jullie weekendquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef Noca het volgende:
Zoo heb net in een auto allemaal woordjes en zinnen zitten oplezen van een beeldscherm terwijl de chauffeur over de snelweg sjeesde![]()
aaaquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:43 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan wel met een microfoon erbij en een gast achterin die de laptop bediende![]()
Nu ff snelquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa
Ga je dit weekend trouwens naar Scheemda?
O oke tot ziensquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Nu ff snel
Maar ik zie seb niet![]()
Tot later![]()
Logicianquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef superjoden het volgende:
Heb de rest eigenlijk niet zo bekeken. Wie heeft er gewonnen en is er nog een linkje?
thnx... nou ja zonde voor Blumchen, maar ja als ik kan kiezen tussen een reisje Disney land of Fokker dan is de keus niet moeilijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Logician
hier is de link
Winnaars MissFok! en MisterFok!
Oh ja...ik moet zo ga koken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |