Die reacties van die gastquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:19 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen, gisteren genoten van AZ en Henk Timmer in het bijzonder.
Oh ja, SCH :
Gelukkig zonder msn-relatie
Ja, geweldigquote:
Ik ook, kom eindelijk weer eens aan fokken toe.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:23 schreef SCH het volgende:
Ik meen het ook hoor tong, ik heb uren over op een dag
Dat was juist het leuke manquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas dat die Leen dinges in dat topic denkt dat ik een vrouw ben
Dan ga ik hem maar eens aan de haak slaan
Dat is waarom alle Hools er op in gaan en je een meid noemen daar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas dat die Leen dinges in dat topic denkt dat ik een vrouw ben
Dan ga ik hem maar eens aan de haak slaan
datquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
Ikke traag van begrip is.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in zeg. Je zegt verstandige dingen. Misschien was het ook teveel een oprisping van me om hem te gaan negeren. Daarom denk ik er ook nog over na.
Hij is misschien wel een beetje een jongen zoals jij. Niet zo lomp en kortaf. Daarom kan ik het zo goed met hem vinden.
Ga je dan in Parijs optreden?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
Ik moet trouwens morgenavond voor het eerst optreden met mijn theatersportgroep.
Ik heb sterk de neiging nu naar Parijs te rijden
quote:Dat lijkt me een prima besluit. En zo erg hangt deze jongen ook niet naar je, anders had hij je wel vaker gemaild, gesmst oid. in de afgelopen 3 weken dat zijn MSN het niet deed.
Even off-topic, jij bent toch een jongen met voorliefde voor hetzelfde geslacht ipv een meid? Of heb ik het laatste nieuws gemist? (NOFI, als ik het mis heb moet je het zeggen).
quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:18 schreef SCH het volgende:
Een voorliefde voor hetzelfde geslacht....
Soppuh!
Misschien heeft hij wel bij Tong de keuken en badkamer gedaanquote:Persoonlijke gegevens
Voornaam: Leen
Achternaam: Bekkema
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1985-06-29 bijna 20![]()
Opleiding: Handelsopleiding op het HBO 1e jaar
Beroep: Vrijmetselaar
Hobbies/interesses: Heelal & gerelateerd
Je vuile was in de wasmand gegooid?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:42 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik heb mijn maandelijkse klusje in het huishouden gedaan.
Alle deuren in huis gesoptquote:
als jij denkt dat je het hierdoor hebt verdient, zou ik het vooral niet latenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alle deuren in huis gesopt. En dat zijn er toch wel een stuk of 12 geloof ik. Verder heb ik mijn kamer opgeruimd
.
Dan is het straks wel tijd voor een uitstapje richting de kroeg.
Nou, ik doe het iedere vrijdagmiddag. Ik ben eigenlijk al aan de late kantquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als jij denkt dat je het hierdoor hebt verdient, zou ik het vooral niet laten
OOOhhh god, laat me raden....Thorbeckeplein...de Coco's ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nou, ik doe het iedere vrijdagmiddag. Ik ben eigenlijk al aan de late kant.
Dus verdiend heb ik het zeker.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
OOOhhh god, laat me raden....Thorbeckeplein...de Coco's ?
dvdtje kijken, je brengt me nog op ideeen zegquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Laat de pizza gewoon bezorgenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten trouwens.. ik denk dat ik een DVD huur... langs de pizzaboer fiets... (bier staat al koud in de koelkast) plof op de bank neer... en dan lekker niks doen...
Tja dat is ook wel een goed idee.. maar ik kom er toch langs... want ik heb geen Cash geld namelijk.quote:
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Mijn naked chef gaat voor me kokkerellen
En dan saampjes achter de pc... liev he
wel een enorm geil begin van jullie weekendquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Mijn naked chef gaat voor me kokkerellen
En dan saampjes achter de pc... liev he
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:40 schreef Noca het volgende:
Zoo heb net in een auto allemaal woordjes en zinnen zitten oplezen van een beeldscherm terwijl de chauffeur over de snelweg sjeesde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |