ze zijn altijd zo nat hequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind badmeesters altijd heel..........eh.........aardig
Over 'The Pit'quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:59 schreef juiced het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb zeer schokkend nieuws voor jullie. Zoals ik gisteren heb vermeld ben ik vandaag met twee collega's gaan kijken naar de plek waar iets bizars te zien is/was. Ik ben op dit moment het hele verhaal op papier aan het zetten en zal het zo snel mogelijk openbaren. Bereid jullie wel voor op het ergste. Want ik kan jullie vertellen dat ik zeer geschokt ben en dat dit voor mij en mijn collega's heel moeilijk is. De politie is er al bezig.
Ik heb dringende behoefte aan luttele alcoholisch versnaperingen, daarom zal ik binnen nu en een uur vertoeven op mijn fiets, richting een horecagelegenheid in het midden des landsch.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Jawi, even olieworSCHtelen?
Ik heb geen zin meer mij door al die slowchat in die topics heen te worstelen, dus als er echt ontwikkelingen zijn lees ik het hier in Hools wel, dankzij jullie.quote:
Ben je op de versiertour ofzo SCHavuit?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Jawi, even olieworSCHtelen?
Noemt SCH dat bordeel van hem nu al tegenwoordig een horecagelegenheid?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Ik heb dringende behoefte aan luttele alcoholisch versnaperingen, daarom zal ik binnen nu en een uur vertoeven op mijn fiets, richting een horecagelegenheid in het midden des landsch.
Het is inmiddels alleen maar slowchat. Op Fokradio wouwelen ze nu wat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer mij door al die slowchat in die topics heen te worstelen, dus als er echt ontwikkelingen zijn lees ik het hier in Hools wel, dankzij jullie.
Maar, maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Noemt SCH dat bordeel van hem nu al tegenwoordig een horecagelegenheid?
Kweet hetquote:
Man Op Man?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
Ik kom binnenkort je MOM-techniek wel eens uittesten.![]()
Kunnen jullie geen apart topicje in R&P openen ofzo voor dat kleffe gezever van julliequote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort je MOM-techniek wel eens uittesten.![]()
Ietsjes verder is het rete-droogquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:29 schreef Bjoro het volgende:
Zo maar eens even kijken of het in Haarlem, behalve buiten ook binnen nog een beetje vochtig aan toe gaat
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:28 schreef tong80 het volgende:
profieleven
iets verder de andere kant op niet dus......regent pijpestelen en windkracht 8.quote:
je wordt oudquote:
quote:Het Witte Huis heeft een nieuwe bewoner. Een wilde eend heeft een nest gebouwd in het gras van de ambtswoning van president Bush. De geheime dienst heeft de plaats van het nest afgeschermd met metalen platen om te voorkomen dat voorbijgangers op het nest trappen.
De medewerkers van het naastgelegen ministerie van Financiën noemen het diertje 'Duck Cheney'. De vogel wordt al een echte beroemdheid. Zo was de eend al op de nationale televisie te zien. Sindsdien wordt het departement platgebeld door belangstellenden. Verder heeft minister John Snow deze gevederde nieuwkomer al met een bezoekje vereerd.
Zodra de eieren zijn uitgekomen, verhuist de 'familie Cheney' naar een rustigere, waterrijkere plek. Tot het zover is, moeten de bezoekers van het Witte Huis en het ministerie van Financiën voorzichtig langs het nest lopen om moeder eend en haar eieren niet te storen.
Ja bleghquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:09 schreef pascalheister het volgende:
http://www.luckykazoo.com/media/2005/03/cillit-bang-remix.html
Leven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef JaWi het volgende:
Ik weet nog steeds niet precies wat je daar doet.
de miss fok verkiezingen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef Blumchen het volgende:hoi hoi.. Ik ben weer thuis
Leker hoor.. Kijken jullie naar show nieuws op sbs6.. ik kom er waarschijnlijk op
Zoals ik al zei, gaan mn stageplannen door volgend jaar dan kom ik je opzoekenquote:
Succes ermeequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, gaan mn stageplannen door volgend jaar dan kom ik je opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |