Nope sorry....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die wel eens online poker speelt via Mrbookmaker.com?
Als ik een keer een paar tientjes over zou hebben was het ooit de gedachte me daar aan te melden. Is er nooit van gekomenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef PyTh het volgende:
Iemand hier die wel eens online poker speelt via Mrbookmaker.com?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
Desmond vond het de saaiste begrafenis die hij oooooooooooit had gezien
En hij dacht dat de Paus nu wel zou stinken
Ook studentquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als ik een keer een paar tientjes over zou hebben was het ooit de gedachte me daar aan te melden. Is er nooit van gekomen
Hoe raad je hetquote:
welke cd bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Niks mis met Belgen!
Jammer dat een Nick Cave plaat uit 1988 op bol.com nog 19 euro is...
De kleinste bedragen willen een 'big blind' van 5 dollarcent. Dat is ook de laagste bet waarde. Met normaal slim spelen, heb je met 2 dollar al lol en kun je dat best snel verveelvoudigen. Je kunt het gewoon overmaken vanaf je Mrbookmaker account, je hoeft niet iets bij te storten o.i.d.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe raad je het
Zal van het weekend toch nog es kijken. Suijk, heb je daar nog iets van minimum inleg of zo waar je mee moet beginnen?
Om 8 uur is er het Fok! pokertournooitjequote:
You have little idea how tempting ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Om 8 uur is er het Fok! pokertournooitje
Inleg: $ 5,- + $ 0.50
Private:
Tafel: Het Grote Fok Poker Toernooi
Wachtwoord: fokpoker
Registreerd U!
Klote Suijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Ja kut, ik moet zo uit eten.
From Her To Eternityquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaan we allemaal doen het weekend ????
Ik hou er gemiddeld zo'n ¤ 400,- aan over per maand.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
You have little idea how tempting ...
Misschien dat ik ook maar es ga gokken op wedstrijdjes, hoeveel zijn de bookmakertjes hier op fok per week/maand kwijt?
Nee, Oirschot heb ik vorige week al weer gezien, is weer genoeg voor een tijdje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klote Suijk!
Toch niet in Oirschot of wel?
werkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Heb je MSN oid, ik heb een aantal vraagjes. ....quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hou er gemiddeld zo'n ¤ 400,- aan over per maand.
Afgelopen maand zelfs ruim ¤ 800,-
ik heb nog wel een code voor je, krijg je 4,50 korting op je bestellingquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
From Her To Eternity
Die wil ik voor mijn verzameling
Je hebt hem echt opgezocht?quote:
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhovenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond stappen, morgen en zondag vrij van werk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Yep, bijbehorend adres in mijn profielquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb je MSN oid, ik heb een aantal vraagjes. ....
Ga je dan ook s'avonds naar PSV-Den Bosch ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhoven
Oow gezellie pascal.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Morgen op bezoek bij me broer in Eindhoven
Heb je een webcam?quote:
Nou ja, je weet geen eens hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 8 april 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou maak ik tijd knapperdHeb je ook msn misschien
Ik was vandaag trouwens niet in Hilversum.
Je bent niet onlinequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik hou er gemiddeld zo'n ¤ 400,- aan over per maand.
Afgelopen maand zelfs ruim ¤ 800,-
Dan ben ik al weer onderweg naar huis denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je dan ook s'avonds naar PSV-Den Bosch ?
Jan Willem toch.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
Maak ik een biertje open, trek ik de hals eraf![]()
.
Als 't niet risicovol zou zijn, dan zou iedereen er aan mee doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:42 schreef tha_dark het volgende:
[..]
![]()
Zo dat is een behoorlijk bedrag.
Is het risicovol dat gokken of heb je redelijk veel kans om op z'n minst er nix aan te verliezen?
Dat is aardig, maar dan nog is ie te duur. Ik ga binnenkort wel weer eens bij Concerto kijken ofzo, hij moet onder de 10 te vinden zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb nog wel een code voor je, krijg je 4,50 korting op je bestelling![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
Wat een rare titel eigenlijk van deze hools, zit daar nog een reden achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |