quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
En Van Basten gaat met zijn team voor het eerst in 8 jaar weer naar een WK, eat your heart out Seedorf...
Ik heb Seedorf er altijd al bij willen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Vanwaar toch die Seedorf-hype? Straks wordt hij geselecteerd, speelt hij als vanouds kut in Oranje en roept iedereen weer waarom hij in godesnaam bij het Nederlands XI-tal zit.
En van Basten mislukte op z'n laatste WK.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
En Van Basten gaat met zijn team voor het eerst in 8 jaar weer naar een WK, eat your heart out Seedorf...
maar Van Basten heeft een EK titel op zak.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van Basten mislukte op z'n laatste WK.
Van Basten speelt niet meer mee...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Psies.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Vanwaar toch die Seedorf-hype? Straks wordt hij geselecteerd, speelt hij als vanouds kut in Oranje en roept iedereen weer waarom hij in godesnaam bij het Nederlands XI-tal zit.
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Kluivert, Davids, Seedorf, allemaal geweldige spelers. Maar laat Van Basten zijn gang maar gaan, hij is een hecht team aan het maken dat voor elkaar wil vechten, met die jongens erbij gaat dat gewoon niet...
Seedorf is inderdaad al geslaagd in oranje.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax, Real Madrid en AC Milan het zonder hem heel veel moeilijker hadden gehad om die cup te pakken nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ie de vorige 3 EC's helemaal alleen heeft behaald ofzo.
Seedord heeft alleen een paar penalty's gemist. Hij haalt regelmatig een grote voldoende..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Ja het is puur toeval dat de clubs van deze magistrlale voetballer steeds en EC-1 wonnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij heeft het huidige Real Madrid met elkaar zo'n 20 EC's op zak...
92, 98, 2000, 2004 allemaal halve finales. We willen wereldkampioen worden tong.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.
Ja hupkromkamp en van der Castelenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
92, 98, 2000, 20004 allemaal halve finales. We willen wereldkampioen worden tong.
Hij speelde wel in het winnende team telkens.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Alsof ie de vorige 3 EC's helemaal alleen heeft behaald ofzo.
Nou, de laatste keren dat ik naar het Nederlands XI-tal mét Seedorf heb zitten kijken, zag ik vooral iemand die zich steeds wilde bewijzen, daardoor ongelooflijk geforceerd speelde en meer bezig was met zijn eigen wedstrijd dan met wat er op dat moment echt gaande was.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij haalt regelmatig een grote voldoende..
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Nou, dan mag Pietje Keizer z'n voetbalschoenen ook wel weer uit het vet halen, die haalde zelfs de finale.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.
Met 16 miljoen mensen die puur en alleen op hem letten, en tevens in de wetenschap dat elk foutje van hem breed wordt uitgemeten speel je idd om jezelf te bewijzen ja..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:20 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Nou, de laatste keren dat ik naar het Nederlands XI-tal mét Seedorf heb zitten kijken, zag ik vooral iemand die zich steeds wilde bewijzen, daardoor ongelooflijk geforceerd speelde en meer bezig was met zijn eigen wedstrijd dan met wat er op dat moment echt gaande was.
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:20 schreef SanMarco het volgende:
Bij Milaan kan/wil hij misschien meer in dienst van het team spelen, omdat er veel vedetten om hem heen spelen.
Maar op een WK speelde ie maar één helft.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Nou, dan mag Pietje Keizer z'n voetbalschoenen ook wel weer uit het vet halen, die haalde zelfs de finale.
Nou, nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.
Klopt. Ajax haalt alsnog de CL. Dumpt van Eijden. Koopt ervaren spelers. Maken de perfecte mix talen/ervaring. Domineren de CL van 2006 t/m 2009 en behoudt in deze tijd het topteam.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:
Babel is trouwens ook op weg om er 4 te winnen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.
Oh je kan je gelijk niet halen en nu haal je Feyenoord er maar bij?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wees nou eerlijk zijn er Feijenoord voetballers die alleen met hun voornaam in de topictitel al zoveel reacties los maken ?
Ow, dan moet ik toch es wat beter oplettenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef fayakill het volgende:
EN 1 van de weinige nlers die dit seizoen op topniveau constant presteert![]()
Zijn er voetballers die dat ook gelukt zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef fayakill het volgende:
met die 4de CL erbij is hij aardig op weg de meest succesvolle ooit te worden...![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Voor de speler Marco van Basten heb ik héél veel respect, maar als bondscoach is hij een pussy...
Dat nu toevallig de eerste negen interlands gewonnen worden, is zijn geluk. Want het spel is allerminst overtuigend en zeker geen lust voor het oog, zijn er nou serieus mensen die denken dat wij over veertien maanden met spelers als Castelen, Maduro, Kromkamp, Timmer, Mathijssen, Kuijt, Landzaat, Boulahrouz, Van Galen, Meerdink, Van den Bergh, Denneboom en Vennegoor of Hesselink wereldkampioen worden???
juist nu heeft hij dan de spelers om hem heen die in zijn dienst spelen.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:42 schreef Doc het volgende:
Ik wil Clarence wel eens in dit NLs elftal zien.
Helemaal mee eens . We vliegen er met dit spul de eerste ronde al uit.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Voor de speler Marco van Basten heb ik héél veel respect, maar als bondscoach is hij een pussy...
Marco van Basten selecteert iedere interland weer braaf 20 jaknikkers, die niets durven in te brengen tegen "San Marco" vandaar ook dat spelers als Patrick Kluivert, Edgar Davids en Clarence Seedorf niet meer worden opgroepen en daarentegen spelers laat opdraven, die qua kwaliteit én ervaring nooit kunnen opboksen tegen de drie eerder genoemde toppers...
Dat nu toevallig de eerste negen interlands gewonnen worden, is zijn geluk. Want het spel is allerminst overtuigend en zeker geen lust voor het oog, zijn er nou serieus mensen die denken dat wij over veertien maanden met spelers als Castelen, Maduro, Kromkamp, Timmer, Mathijssen, Kuijt, Landzaat, Boulahrouz, Van Galen, Meerdink, Van den Bergh, Denneboom en Vennegoor of Hesselink wereldkampioen worden???
Inderdaad, en toch zullen er nog mensen blijven janken dat Seedorf niet in de positie kan spelenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:15 schreef Chadi het volgende:
Gisteren speelde hij ook heel gedegen . Geen gekke dingen en het balletje rond laten gaan..verdedigend zijn werk doen .. want hij mocht gisteren niet al te veel doen aanvallend was de opdracht denk ik. Hij speelde constant ipv voor het middenveld er achter.
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:08 schreef Lizz-n het volgende:
Seedorf komt heus niet zo maar in de finale, Milan moet eerst nog langs Inter en daarna PSV![]()
preciesquote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Kluivert, Davids, Seedorf, allemaal geweldige spelers. Maar laat Van Basten zijn gang maar gaan, hij is een hecht team aan het maken dat voor elkaar wil vechten, met die jongens erbij gaat dat gewoon niet...
DiStefano (en nog een paar anderen van Real Madrid '55-'60) won hem vijf keer, achter elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:05 schreef speknek het volgende:
Zijn er voetballers die dat ook gelukt zijn eigenlijk?
Ach, tot nu toe is het met Kluivert, Seedorf, Davids, Bergkamp, De Boer, Stam, Overmars en Reiziger ook niet gelukt.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die denken dat wij over veertien maanden met spelers als Castelen, Maduro, Kromkamp, Timmer, Mathijssen, Kuijt, Landzaat, Boulahrouz, Van Galen, Meerdink, Van den Bergh, Denneboom en Vennegoor of Hesselink wereldkampioen worden???
Als hij die clubs naar die titels had geleid ja. Niemand in de VS heeft het over de zes NBA-titels van Scottie Pippen.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Waarom mag ie daar de credits niet voor krijgen. In een sportgek land zoals Amerika zou van zo'n feit een hoofditem worden gemaakt.
Ah, daar is-ie-weer: de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef warmbloedig het volgende:
Als er een autochtone nederlander zoveel had bereikt als Seedorf, dan zou iedereen hier op hem geilen![]()
Lekker verder negeren dat soort stupide opmerkingen van die user.quote:
Hoezo slachtofferrolquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:23 schreef keeper het volgende:
[..]
Ah, daar is-ie-weer: de slachtofferrol.
met name tijdens het ek was hij slecht he!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef warmbloedig het volgende:
Ik geef waarchijnlijk daarom meer credit aan Seedorf dan aan die van Nistelrooy.
Zeker weten! Op clubniveau heeft ie zich wel bewezen, in Oranje krijgt hij zijn kans niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:31 schreef BramK het volgende:
ik ben milan-fan en volg hen van heel nabij en Seedorf is een supertransfer gebleken ! Heeft veel beslissende passes en goals gemaakt en past gewoon ideaal ih geheel. Misschien wel de beste nederlandse voetballer die er nog rondloopt in europa ...
Seedorf heeft vaak genoeg de kans gekregen maar als Clarence bij Oranje komt gaat hij de supervedette uithangen en moet de rest van Oranje in dienst van hem spelen en daar knappen veel trainers klaarblijkelijk op af.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Zeker weten! Op clubniveau heeft ie zich wel bewezen, in Oranje krijgt hij zijn kans niet...
Je punt is wel duidelijk, maar je argument is een beetje zwak. Peter van Vossen heeft ook meer EC-1 cups gewonnen dan Van Nistelrooy en het lijkt me duidelijk wie de betere voetballer isquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?
Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Seedorf heeft vaak genoeg de kans gekregen maar als Clarence bij Oranje komt gaat hij de supervedette uithangen en moet de rest van Oranje in dienst van hem spelen en daar knappen veel trainers klaarblijkelijk op af.
En je moet niet zeggen dat hij in Oranje geen kansen gehad heeft, onder Marco misschien niet maar onder de trainers daarvoor wel, maar om de een of andere reden is Oranje en Clarence geen succes.
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......
Hij heeft geen eerlijke kans gehad, want hij werd constant op rechtshalf gezet. Niet zo gek dat hij dan naar het midden trekt.
Precies... en Landzaat beheerst wel de kunst van een penaltie nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.
Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.
Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.
Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.
Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.
Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........quote:Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.
Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....quote:Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.
Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.quote:Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........
Dat is ook triest inderdaad.quote:Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....
Ik begrijp dat dus nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.
[..]
Zelfverzekerdheid cq zelfovertuiging is wat anders dan arrogantie.quote:Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.
[..]
Zal ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat hij in Oranje niet op zijn normale plek gespeeld heeft. Daar ging het om en dat weet je bestquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Seedorf speelt bij Milan toch ook niet centraal, dus waarom zou hij bij Oranje dan wel centraal moeten spelen? Dat is pas onzin.
Ik heb het al eerder gepost, maar op het afgelopen EK was hij gewoon een van de beteren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Seedorf heeft na de wedstrijd Nederland - Noorwegen in de aanloop naar het EK van 1996 nauwelijks meer goed gespeeld in Oranje... Dat was zijn beste duel ooit. Ik heb Seedorf altijd verdedigd, maar als international hoeft ie van mij niet meer.
Want gezeur over "je normale plek" vind ik onzin. Zie Cocu, die heeft overal gespeeld behalve als keeper en was altijd goed. Denk je dat Ronald de Boer in 98 zo graag op rechts speelde?
Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?
Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.
Bij Real zat hij op de tribune en was hij uitgekotst, lekker belangrijk ben je dan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:39 schreef fayakill het volgende:
[..]
niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.
Ja, schitterend hequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:37 schreef RjD2 het volgende:
woow, die goal is echt faya kill
dat spelers dat ook durven is gewoon vet
Maakt niet uit, je wou Seedorf alleen maar weer even neerhalen, zit bij sommige mensen ingebakkenquote:
Ja, precies. Toen had hij forse ruzie gemaakt met aanvoerder Hierro geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Fayakill, dan vergeet je wel even een paar duels in zijn laatste halfjaar, voor hij naar Inter ging. Dat is de fase waar Radegast op doelt, vermoed ik.
Inderdaad, in zijn 4de seizoen voor real ging het mis en belandde hij op de bank. 10 duels heeft hij het volgehouden en is toen verkast (nadat een van de hoge bazen bij real wat denigrerende opmerkingen over hem had gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Fayakill, dan vergeet je wel even een paar duels in zijn laatste halfjaar, voor hij naar Inter ging. Dat is de fase waar Radegast op doelt, vermoed ik.
Gaat Mark met de Concorde?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:53 schreef pascalheister het volgende:
maar van Bommel komt in de eindsprint Seedorf voorbij en zwaait hem na
En omdat hij Hierro wegduwde bij een free kick.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef fayakill het volgende:
[..]
Inderdaad, in zijn 4de seizoen voor real ging het mis en belandde hij op de bank. 10 duels heeft hij het volgehouden en is toen verkast (nadat een van de hoge bazen bij real wat denigrerende opmerkingen over hem had gemaakt)
Maar Radegast bracht het zo alsof hij nooit een vaste waarde in Real is geweest en dat is dus onzin.
story of his life?quote:Op zondag 10 april 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ja dat was niet slim van Clarence, hij stond meteen onderaan de hiarchische ladder.
Maybe Middlesbroughquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Maar bij welke club? Ik zie Clarence eigenlijk niet meer weggaan uit Italië.
Misschien dat die rijke rus wel fan van Clarence is.quote:
Je doet nu net alsof ie nergens echt gewaardeerd werd/wordtquote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef fayakill het volgende:
Ik hoop dat hij ooit nog besluit in Engeland te gaan spelen; daar heeft hij grote kans eens te ervaren wat het is om publiekslieveling te zijn; niet dat het zijn spel beter of slechter zal maken, want van de meningen van de supporters heeft hij zich altijd weinig aangetrokken. Gewoon omdat hij het verdient.
En? Heb je van hem genoten in 96?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb Seedorf er altijd al bij willen hebben
Ik heb die lamlul toch al menig wedstrijd van het NLse 11tal ziet verkloten, maar toen telde het nog niet omdat hij slechts een of twee EC-1s had gewonnenquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Zeker weten! Op clubniveau heeft ie zich wel bewezen, in Oranje krijgt hij zijn kans niet...
Denk nou eerst eens na voordat je zulke onzin roept.quote:
Volgens mij zit DiStefano al op 5 stuks inderdaad (even zonder research..)quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk nou eerst eens na voordat je zulke onzin roept.
Ga je het nu over gemiste penalty's hebben?quote:
Of, om in het huidige te blijven, klinkt de naam "Maldini" wellicht bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens mij zit DiStefano al op 5 stuks inderdaad (even zonder research..)
Of die inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of, om in het huidige te blijven, klinkt de naam "Maldini" wellicht bekend?
Zou zou... meneer heeft al menig ek en wk de kans gekregen hoor, maar heeft zelden tot nooit kunnen overtuigen. Ik vond hem nog het best spelen tegen tsjechie afgelopen ek, maar dat heeft ons ook niet aan winst kunnen helpen toen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je het nu over gemiste penalty's hebben?
Er zijn er maar zat die penalty's gemist hebben op belangrijke momenten en in het vervolg nog tig interlands hebben gespeeld. Seedorf speelt wekelijks bij AC Milan, dat zou eigenlijk al voldoende moeten zijn om hem iig te selecteren.
Malwie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar niet met 3 verschillende clubs. Of wel?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
oquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ie nergens echt gewaardeerd werd/wordt![]()
Dat laatste betwijfel ikquote:Ik denk juist dat ie alleen hier in NL zwaar ondergewaardeerd wordt, in landen als Spanje of Italie zou ie gewoon in de nationale ploeg spelen ....
Denk het niet, aangezien Maldini heel zijn leven bij dezelfde club speelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Maar niet met 3 verschillende clubs. Of wel?
Schitterend, en zo gevat.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
....Meerdorp....
Jahaaaaaaa, die Broekhoest is me d'r eentje. Echt een clown eerste klas!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Schitterend, en zo gevat.....
Hoe kom je erop......
Had ik dat gevoel voor humor maar.....
Als je nou eens even ingaat op het inhoudelijke gedeelte, want humor is ook aan jou niet voorbehouden....quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Schitterend, en zo gevat.....
Hoe kom je erop......
Had ik dat gevoel voor humor maar.....
De pias. Pirlo een waterdrager van Seedorf noemen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het punt is dat Oranje altijd heel positiegevoelig pressievoetbal speelt, en daar rendeert Meerdorp niet echt in (slechts toen ie piepjong werd gedrild door Van Gaal met Ajax in 95), daar is ie gewoon te weinig teamspeler voor. In Oranje gaat hij op een gegeven moment altijd uit zijn positie lopen.
Meerdorp gedijt nou eenmaal beter in een Mediterraanse voetbalcultuur, waar minder pressievoetbal gespeeld wordt, en waar een aantal waterdragers rond hem op het middenveld staan (nu Gattuso en Pirlo). Dan kan ie nog wel eens excelleren.
Niet met deze ploeg. Kunnen druk zetten en genoeg verdedigende kwaliteiten om de bal te veroveren.quote:
En waar speelt NL op? Juist ... op balbezit. Heitinga misschien een betere voetballer maar of het team met hem i.p.v. Khalid beter is? Ik denk dat je zo'n killer als Boulahrouz wel nodig hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef gras het volgende:
Meesterlijke opstelling. In balbezit één van de sterkst denkbare teams ter wereld! Misschien Heitinga nog in plaats van Boulahrouz. Blijft toch een betere voetballer.
In principe speel je maar met 1 echte verdediger (Bouhlarouz). De jong en van Bronckhorst lopen maar wat graag mee naar voren, wat in een anders systeem ook mag. Seedorf en Sneijder zijn aanvallende spelers, en je speelt met 4 spitsen. Tegen een land als Andorra kan dat, maar op het WK tegen pakhemweg Italie lukt dit niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet met deze ploeg. Kunnen druk zetten en genoeg verdedigende kwaliteiten om de bal te veroveren.
Ja, met mazzel 70% balbezit en 30% balverlies. En jij ziet dan de hype Boulah zich in z'n eentje dan staande houden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:04 schreef Barca het volgende:
[..]
En waar speelt NL op? Juist ... op balbezit. Heitinga misschien een betere voetballer maar of het team met hem i.p.v. Khalid beter is? Ik denk dat je zo'n killer als Boulahrouz wel nodig hebt.
Nou ja, even serieus, op dat middenveld bij Milan neemt Gattuso de meeste verdedigende honneurs waar. Kaka en Seedorf bijna niets en Pirlo zit daar tussenin.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:08 schreef gras het volgende:
[..]
De pias. Pirlo een waterdrager van Seedorf noemen!
Hij verdedigt positioneel wel sterk itt Seedorfquote:Op maandag 18 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Pirlo staat net voor de defensie, maar is vooral spelverdeler natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft vanavond maar weer eens laten zien waarom hij NIET in Oranje thuishoort.
Van Bommel wel?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft vanavond maar weer eens laten zien waarom hij NIET in Oranje thuishoort.
Bij vlagen. Maar Seedorf deed bij vlagen ook wel eens wat goeds. Die pirouette bijvoorbeeld.....quote:
Bij Milan mag ie uit zijn positie lopen omdat dat daar in de taktiek past, bij Oranje niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Daar doet ie zijn taken inderdaad wel.
Goed verhaal wat de lading wel dekt denk ik. Misschien mot van basten ook maar eens zo gaan denken en zijn taktiek iets flexibeler maken? Is ook goed voor Robben, die staat in oranje stijf aan de linkerkant maar bij Chelsea heeft ie vaak mooie acties vanuit het midden of van rechts.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Chadi het volgende:
Seedorf speelt daar goed. Kan je je eigen dood ergeren hier maar hij is daar een voetballer van naam. Hij doet verdedigend goed mee en speelt zelfs soms in de rol van Pirlo dus achter het middenveld. Soms speelt hij ervoor. Dat wordt bij Milan gewoon goed opgevangen. Gaan er 2 middenvelders sluit de ander er kort achter en hangt er 1 centraal voor de counter. Dat kan Seedorf zijn dat kan Gatuso zijn of Kaka of Pirlo. Het maakt daar niet uit welke plek je op papier bezet maar welke taak je moet uitvoeren op het moment dat je op een positie terecht komt. Daarom vind ik dit Milan sterk omdat spelers gewoon voetballen op de positie waar ze op dat moment staan en van daaruit denken.
Seedorf heeft iets te vaak balverlies gehad tegen PSV maar dat is niet erg zolang hij dat doet als voorste middenvelder. Lukt het wel krijg je een overtal situatie waar Milan er maar 1 of 2 van Nodig heeft per wedstrijd om de wedstrijd te beslissen.
Bij Milan zijn ze toch gewiekster dan bij Oranje. Het is gewoon 5 meter opzij en die weer twee meter naar voren en ze halen er een counter uit. Die intelligentie ontbreekt bij dit Nederlands elftal totaal. Je ziet soms 3 man op 1 bal jagen waarbij ze alle 3 vergeten om de volgende bal eruit te halen. Cocu is de enige die dat in zich heeft en echt 2-3 stappen vooruit verdedigt . Seedorf, Gatuso en Pirlo zijn wat dat betreft gehaaid en als je dan ook nog eens een sturende Maldini hebt is het helemaal top.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Goed verhaal wat de lading wel dekt denk ik. Misschien mot van basten ook maar eens zo gaan denken en zijn taktiek iets flexibeler maken? Is ook goed voor Robben, die staat in oranje stijf aan de linkerkant maar bij Chelsea heeft ie vaak mooie acties vanuit het midden of van rechts.
Seedorf is een topper. In de competitie blinkt hij wekelijks uit, in de CL is dat niet anders. Hij bakte er de laatste 2 wedstrijden alleen niks van.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoeveel heeft ie zelf aan die EC's bijgedragen? Vrij weinig als ik de laatste wedstrijd zo zie.
.
Met zijn belabberde voetbal maakte hij PSV wel erg gemakkelijk vanavond....quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoeveel heeft ie zelf aan die EC's bijgedragen? Vrij weinig als ik de laatste wedstrijd zo zie.
.
Precies. Daarnaast speelde heel Milan gewoon klote.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Seedorf is een topper. In de competitie blinkt hij wekelijks uit, in de CL is dat niet anders. Hij bakte er de laatste 2 wedstrijden alleen niks van.
Wat heeft hij jou misdaan dat je hem dit toewenst?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Seedorf zijn beide benen breekt in de finale waarbij hij dan een eigen doelpunt maakt.
Selectief. Hij speelde vanavond inderdaad erg ruk, maar hij speelt in Italie zeer goed (zoek voor de gein de cijfers die uitgedeeld worden in de Italiaanse kranten van de wedstrijden van dit seizoen 's op). In de CL heeft hij ook zeer goede wedstrijden gespeeld, alleen tegen Nederlandse clubs lijkt hij vaak (vooral in uit-wedstrijden) geen bal meer goed te raken. Maar goed, dat kan zo zijn reden hebben...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wat viel ie ongelofelijk door de mand vanavond zeg.
ik kan hem niet uitstaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij jou misdaan dat je hem dit toewenst?
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geezquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
de smeerlap met zijn grijns
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Meneer gaat dalijk weer een plek opeisen in oranje als nummer 10quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.quote:Doe eens realistisch..
Waarom is mij een raadsel..ik ben iig niet tegen 'm.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]
[..]
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.quote:
Behalve op 1 januari natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
Grappig dat er mensen zijn die denken dat hij speelt om in beeld te komen bij de bondscoach. Van Basten heeft hem niet nodig en Seedorf heeft Oranje niet nodig..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
en toch nog als winnaar uit de bus komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:28 schreef pascalheister het volgende:
Milan heeft hem zelfs niet nodig, speelde weer bagger
zeker niet, alleen het italiaanse geluk doe je niks aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:33 schreef BennieK het volgende:
[..]
en toch nog als winnaar uit de bus komen![]()
niet treuren, PSV komt gewoon te kort voor de absolute top.
Seedorf zal nooit de beste nederlandse voetballer ooit worden. HIj is echt niet beter dan voetballers als bijvoorbeeld Cruyff en Van Basten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef BennieK het volgende:
[..]
Hij heeft nog een CL titel nodig zodat zijn status als beste nederlandse voetballer ooit bevestigd wordt.![]()
echt hequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef DrDentz het volgende:
je kunt wel zien dat hij die europacups met 2 vingers in zn neus heeft gehaald
quote:'PSV speelde met de instelling van het onbevangen kind dat niets heeft te verliezen. AC Milan oogde als de werknemer tijdens een doorsnee dagje op het werk',
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef methodmich het volgende:
Clarence was gisteren dramatisch. Heb hem zelden zo slecht zien spelen, niets lukte.
En voor Oranje komt hij gewoon niet meer in aanmerking. Zeker niet met Marco's selectiebeleid. Zoals Peter Wekking schreef selecteert Marco eerder nog Ron Vlaar dan Clarence.
En goed beschouwd kan Clarence na gisteren niet meer zeggen dat Marco hem maar eens moet selecteren om te zien wat hij kan brengen. Dan had hij de pannen van het dak moeten spelen. Solliciteren doe je met je benen, niet met de mond.
En hij is op dit moment niet nodig, maar dit speelt ook mee ja. Hij wil belangrijk zijn, belangrijker dan het team, lijkt het wel. Hij betrekt alles op zichzelf.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
[..]
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goed
Dat lag ook aan psv natuurlijk, maar zoveel kansen heeft Seedorf niet om de publieke opinie al achter hem te krijgen (wat bij MvB ook al helpt, heb ik soms het idee), al waren zijn interviews achteraf realistisch en interessant.quote:Dus om hem af te schrijven op basis van die 2 wedstrijden tegen PSV, waar GEEN ENKELE milaanspeler goed uit de verf kwam vind ik een beetje simpel.
van Basten heeft gezegd dat hij hem niet selecteerde omdat de bondscoaches voor hem, Seedorf ook niet aan het voetballen kregen. Dat gaat dus wel over zijn spel, niet over zijn gedragquote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goed
Helemaal geen onzin. Clarence zelf zei dat hij het zou laten zien en dat Van Basten hem dan maar eens moest oproepen. En Marco heeft idd altijd gezegd dat hij vond dat hij betere opties had en juist Clarence' filmsterrengedrag nooit openlijk als reden genoemd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
[..]
Dus om hem af te schrijven op basis van die 2 wedstrijden tegen PSV, waar GEEN ENKELE milaanspeler goed uit de verf kwam vind ik een beetje simpel. En Seedorfs kans komt nog wel, hij gaat mee tot z'n 38ste![]()
idd. ik zag het net pas.. tja Seedorf.. ik kan hem niet haten ofzo, zoals sommige doen... naast idealist (zoals hij zelf zegt) is het toch wel "een mannetje" en ik vraag me gewoon af of hij in Oranje zich echt 100% ondergeschikt kan maken aan het geheel. En dus desnoods ook heel een WK wil bankzitten (en af en toe invallen.. of welicht zelfs niet) terwijl we wereldkampioen worden, zoals een Van Hooijdonk lang deed.quote:
Op zich zit dat bij Milan ook bijna: tussen de finale tegen Ajax (1995) en de winst op Juventus zit 8 jaar. Weet niet zeker meer of daar nog finales tussen zatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef tong80 het volgende:
Ja gebeurt niet vaak dat een club zich zo lang aan de top handhaaft. Meestal zit er tussen een succesperiode wel een jaar of tien.
Roda JC baalt nog dat ze in de UEFA Cup nipt zijn uitgeschakeld door Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Idd, Milan heeft een aantal jaren geleden ook mindere tijden gekend. Dacht zelfs een keer niet door de 1e ronde van de CL toen ze daar aan deelnamen.
Nou zeg wat zonde was dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Roda JC baalt nog dat ze in de UEFA Cup nipt zijn uitgeschakeld door Milan.
Uit gewoon winnen daar...en dan die stomme strafschoppen...quote:
Je keek in de spiegel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
lelijke hond is het
Laat Arie Haan erbuiten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Hulde. Meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit qua aantal prijzen.
En drie met Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef Leatherface het volgende:
Ow, met Anderlecht heeft hij zeker ook een EC2 gewonnen?
We staan er niet beter voor dan de vorige keer. Verliezen uit bij Tsjechie en we moeten weer een play-off spelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Dat is opeens allerminst zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Seedorf heeft straks 4 keer de Champions League.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat dit Seedorfs eerste verloren finale wordt
En die 3 tegen goalen dan !quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef nappel het volgende:
Als het nu nog mis gaat,
is 't zijn schuld niet meer...
Niet zijn fouten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die 3 tegen goalen dan !
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef JeroenV het volgende:
Hij zal wel zeggen dat ze hebben verloren omdat hij eruit ging
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Seedorf heeft straks 4 keer de Champions League.![]()
wat bedoel je met anders ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Barca het volgende:
De Seedorf-fanclub is weer aanwezig! Tpisch Nederlands: iemand afzeiken die anders is.
geen ras echte nederlander met een witte bek, volgens mij zie jij hem als meneer arrogantie, dit doe je alleen omdat hij een ander kleurtje heeft dan jij hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat bedoel je met anders ?
Zeker een goede eerste helft, met een aantal goede passes..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelde een goede eerste helft, de tweede helft presteerde heel Milan, dus ook Seedorf slecht.
Ja hij heeft meegedaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Shit, gemist. Heeft Seedorf nog wat doms gedaan?
oh god...ga je dit soort shit krijgen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De goal van SMicer is de fout van Clarence geweest
ALs hij een sliding had gemaakt op de bal dan had hij het schot geblokt.
Maar Seedorf steekte alleen zijn luie poot uit.
Maakt Seedorf weleens slidings eigenlijk of is dat hem te zwaar
was dat geluk maar een wedstrijd eerder gestoptquote:Op donderdag 26 mei 2005 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Clarence is nog steeds op weg naar zijn 4e![]()
.
Ook het geluk van Clarence raakt eens op.
Voor Clarence wel...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Een sliding op de bal is niet moeilijk
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
Nou, die is binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |