quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
En Van Basten gaat met zijn team voor het eerst in 8 jaar weer naar een WK, eat your heart out Seedorf...
Ik heb Seedorf er altijd al bij willen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Vanwaar toch die Seedorf-hype? Straks wordt hij geselecteerd, speelt hij als vanouds kut in Oranje en roept iedereen weer waarom hij in godesnaam bij het Nederlands XI-tal zit.
En van Basten mislukte op z'n laatste WK.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
En Van Basten gaat met zijn team voor het eerst in 8 jaar weer naar een WK, eat your heart out Seedorf...
maar Van Basten heeft een EK titel op zak.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van Basten mislukte op z'n laatste WK.
Van Basten speelt niet meer mee...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Psies.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Vanwaar toch die Seedorf-hype? Straks wordt hij geselecteerd, speelt hij als vanouds kut in Oranje en roept iedereen weer waarom hij in godesnaam bij het Nederlands XI-tal zit.
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Kluivert, Davids, Seedorf, allemaal geweldige spelers. Maar laat Van Basten zijn gang maar gaan, hij is een hecht team aan het maken dat voor elkaar wil vechten, met die jongens erbij gaat dat gewoon niet...
Seedorf is inderdaad al geslaagd in oranje.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax, Real Madrid en AC Milan het zonder hem heel veel moeilijker hadden gehad om die cup te pakken nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof ie de vorige 3 EC's helemaal alleen heeft behaald ofzo.
Seedord heeft alleen een paar penalty's gemist. Hij haalt regelmatig een grote voldoende..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:12 schreef SanMarco het volgende:
Ja het is puur toeval dat de clubs van deze magistrlale voetballer steeds en EC-1 wonnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij heeft het huidige Real Madrid met elkaar zo'n 20 EC's op zak...
92, 98, 2000, 2004 allemaal halve finales. We willen wereldkampioen worden tong.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.
Ja hupkromkamp en van der Castelenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
92, 98, 2000, 20004 allemaal halve finales. We willen wereldkampioen worden tong.
Hij speelde wel in het winnende team telkens.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Alsof ie de vorige 3 EC's helemaal alleen heeft behaald ofzo.
Nou, de laatste keren dat ik naar het Nederlands XI-tal mét Seedorf heb zitten kijken, zag ik vooral iemand die zich steeds wilde bewijzen, daardoor ongelooflijk geforceerd speelde en meer bezig was met zijn eigen wedstrijd dan met wat er op dat moment echt gaande was.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Hij haalt regelmatig een grote voldoende..
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Nou, dan mag Pietje Keizer z'n voetbalschoenen ook wel weer uit het vet halen, die haalde zelfs de finale.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ja we vechten ons kapot op dit moment en hebben de spelers niet meer nodig die in een sport met 220 aangesloten landen de halve finale haalde.
Met 16 miljoen mensen die puur en alleen op hem letten, en tevens in de wetenschap dat elk foutje van hem breed wordt uitgemeten speel je idd om jezelf te bewijzen ja..quote:Op woensdag 6 april 2005 23:20 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Nou, de laatste keren dat ik naar het Nederlands XI-tal mét Seedorf heb zitten kijken, zag ik vooral iemand die zich steeds wilde bewijzen, daardoor ongelooflijk geforceerd speelde en meer bezig was met zijn eigen wedstrijd dan met wat er op dat moment echt gaande was.
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:20 schreef SanMarco het volgende:
Bij Milaan kan/wil hij misschien meer in dienst van het team spelen, omdat er veel vedetten om hem heen spelen.
Maar op een WK speelde ie maar één helft.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:21 schreef SanMarco het volgende:
[..]
Nou, dan mag Pietje Keizer z'n voetbalschoenen ook wel weer uit het vet halen, die haalde zelfs de finale.
Nou, nee.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.
Klopt. Ajax haalt alsnog de CL. Dumpt van Eijden. Koopt ervaren spelers. Maken de perfecte mix talen/ervaring. Domineren de CL van 2006 t/m 2009 en behoudt in deze tijd het topteam.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef Suijk het volgende:
Babel is trouwens ook op weg om er 4 te winnen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net andersom, ze stellen zich in dienst van de vedette Seedorf.
Oh je kan je gelijk niet halen en nu haal je Feyenoord er maar bij?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef tong80 het volgende:
Wees nou eerlijk zijn er Feijenoord voetballers die alleen met hun voornaam in de topictitel al zoveel reacties los maken ?
Ow, dan moet ik toch es wat beter oplettenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef fayakill het volgende:
EN 1 van de weinige nlers die dit seizoen op topniveau constant presteert![]()
Zijn er voetballers die dat ook gelukt zijn eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:38 schreef fayakill het volgende:
met die 4de CL erbij is hij aardig op weg de meest succesvolle ooit te worden...![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Voor de speler Marco van Basten heb ik héél veel respect, maar als bondscoach is hij een pussy...
Dat nu toevallig de eerste negen interlands gewonnen worden, is zijn geluk. Want het spel is allerminst overtuigend en zeker geen lust voor het oog, zijn er nou serieus mensen die denken dat wij over veertien maanden met spelers als Castelen, Maduro, Kromkamp, Timmer, Mathijssen, Kuijt, Landzaat, Boulahrouz, Van Galen, Meerdink, Van den Bergh, Denneboom en Vennegoor of Hesselink wereldkampioen worden???
juist nu heeft hij dan de spelers om hem heen die in zijn dienst spelen.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:42 schreef Doc het volgende:
Ik wil Clarence wel eens in dit NLs elftal zien.
Helemaal mee eens . We vliegen er met dit spul de eerste ronde al uit.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:03 schreef P0RN0STAR het volgende:
Voor de speler Marco van Basten heb ik héél veel respect, maar als bondscoach is hij een pussy...
Marco van Basten selecteert iedere interland weer braaf 20 jaknikkers, die niets durven in te brengen tegen "San Marco" vandaar ook dat spelers als Patrick Kluivert, Edgar Davids en Clarence Seedorf niet meer worden opgroepen en daarentegen spelers laat opdraven, die qua kwaliteit én ervaring nooit kunnen opboksen tegen de drie eerder genoemde toppers...
Dat nu toevallig de eerste negen interlands gewonnen worden, is zijn geluk. Want het spel is allerminst overtuigend en zeker geen lust voor het oog, zijn er nou serieus mensen die denken dat wij over veertien maanden met spelers als Castelen, Maduro, Kromkamp, Timmer, Mathijssen, Kuijt, Landzaat, Boulahrouz, Van Galen, Meerdink, Van den Bergh, Denneboom en Vennegoor of Hesselink wereldkampioen worden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |