Ga je het nu over gemiste penalty's hebben?quote:
Of, om in het huidige te blijven, klinkt de naam "Maldini" wellicht bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens mij zit DiStefano al op 5 stuks inderdaad (even zonder research..)
Of die inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of, om in het huidige te blijven, klinkt de naam "Maldini" wellicht bekend?
Zou zou... meneer heeft al menig ek en wk de kans gekregen hoor, maar heeft zelden tot nooit kunnen overtuigen. Ik vond hem nog het best spelen tegen tsjechie afgelopen ek, maar dat heeft ons ook niet aan winst kunnen helpen toen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga je het nu over gemiste penalty's hebben?
Er zijn er maar zat die penalty's gemist hebben op belangrijke momenten en in het vervolg nog tig interlands hebben gespeeld. Seedorf speelt wekelijks bij AC Milan, dat zou eigenlijk al voldoende moeten zijn om hem iig te selecteren.
Malwie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar niet met 3 verschillende clubs. Of wel?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
oquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:08 schreef DAMH het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ie nergens echt gewaardeerd werd/wordt![]()
Dat laatste betwijfel ikquote:Ik denk juist dat ie alleen hier in NL zwaar ondergewaardeerd wordt, in landen als Spanje of Italie zou ie gewoon in de nationale ploeg spelen ....
Denk het niet, aangezien Maldini heel zijn leven bij dezelfde club speelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Maar niet met 3 verschillende clubs. Of wel?
Schitterend, en zo gevat.....quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
....Meerdorp....
Jahaaaaaaa, die Broekhoest is me d'r eentje. Echt een clown eerste klas!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Schitterend, en zo gevat.....
Hoe kom je erop......
Had ik dat gevoel voor humor maar.....
Als je nou eens even ingaat op het inhoudelijke gedeelte, want humor is ook aan jou niet voorbehouden....quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Schitterend, en zo gevat.....
Hoe kom je erop......
Had ik dat gevoel voor humor maar.....
De pias. Pirlo een waterdrager van Seedorf noemen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het punt is dat Oranje altijd heel positiegevoelig pressievoetbal speelt, en daar rendeert Meerdorp niet echt in (slechts toen ie piepjong werd gedrild door Van Gaal met Ajax in 95), daar is ie gewoon te weinig teamspeler voor. In Oranje gaat hij op een gegeven moment altijd uit zijn positie lopen.
Meerdorp gedijt nou eenmaal beter in een Mediterraanse voetbalcultuur, waar minder pressievoetbal gespeeld wordt, en waar een aantal waterdragers rond hem op het middenveld staan (nu Gattuso en Pirlo). Dan kan ie nog wel eens excelleren.
Niet met deze ploeg. Kunnen druk zetten en genoeg verdedigende kwaliteiten om de bal te veroveren.quote:
En waar speelt NL op? Juist ... op balbezit. Heitinga misschien een betere voetballer maar of het team met hem i.p.v. Khalid beter is? Ik denk dat je zo'n killer als Boulahrouz wel nodig hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef gras het volgende:
Meesterlijke opstelling. In balbezit één van de sterkst denkbare teams ter wereld! Misschien Heitinga nog in plaats van Boulahrouz. Blijft toch een betere voetballer.
In principe speel je maar met 1 echte verdediger (Bouhlarouz). De jong en van Bronckhorst lopen maar wat graag mee naar voren, wat in een anders systeem ook mag. Seedorf en Sneijder zijn aanvallende spelers, en je speelt met 4 spitsen. Tegen een land als Andorra kan dat, maar op het WK tegen pakhemweg Italie lukt dit niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet met deze ploeg. Kunnen druk zetten en genoeg verdedigende kwaliteiten om de bal te veroveren.
Ja, met mazzel 70% balbezit en 30% balverlies. En jij ziet dan de hype Boulah zich in z'n eentje dan staande houden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:04 schreef Barca het volgende:
[..]
En waar speelt NL op? Juist ... op balbezit. Heitinga misschien een betere voetballer maar of het team met hem i.p.v. Khalid beter is? Ik denk dat je zo'n killer als Boulahrouz wel nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |