Je punt is wel duidelijk, maar je argument is een beetje zwak. Peter van Vossen heeft ook meer EC-1 cups gewonnen dan Van Nistelrooy en het lijkt me duidelijk wie de betere voetballer isquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?
Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Seedorf heeft vaak genoeg de kans gekregen maar als Clarence bij Oranje komt gaat hij de supervedette uithangen en moet de rest van Oranje in dienst van hem spelen en daar knappen veel trainers klaarblijkelijk op af.
En je moet niet zeggen dat hij in Oranje geen kansen gehad heeft, onder Marco misschien niet maar onder de trainers daarvoor wel, maar om de een of andere reden is Oranje en Clarence geen succes.
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......
Hij heeft geen eerlijke kans gehad, want hij werd constant op rechtshalf gezet. Niet zo gek dat hij dan naar het midden trekt.
Precies... en Landzaat beheerst wel de kunst van een penaltie nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.
Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.
Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.
Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.
Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.
Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........quote:Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.
Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....quote:Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.
Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.quote:Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........
Dat is ook triest inderdaad.quote:Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....
Ik begrijp dat dus nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.
[..]
Zelfverzekerdheid cq zelfovertuiging is wat anders dan arrogantie.quote:Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.
[..]
Zal ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat hij in Oranje niet op zijn normale plek gespeeld heeft. Daar ging het om en dat weet je bestquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Seedorf speelt bij Milan toch ook niet centraal, dus waarom zou hij bij Oranje dan wel centraal moeten spelen? Dat is pas onzin.
Ik heb het al eerder gepost, maar op het afgelopen EK was hij gewoon een van de beteren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Seedorf heeft na de wedstrijd Nederland - Noorwegen in de aanloop naar het EK van 1996 nauwelijks meer goed gespeeld in Oranje... Dat was zijn beste duel ooit. Ik heb Seedorf altijd verdedigd, maar als international hoeft ie van mij niet meer.
Want gezeur over "je normale plek" vind ik onzin. Zie Cocu, die heeft overal gespeeld behalve als keeper en was altijd goed. Denk je dat Ronald de Boer in 98 zo graag op rechts speelde?
Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?
Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.
Bij Real zat hij op de tribune en was hij uitgekotst, lekker belangrijk ben je dan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:39 schreef fayakill het volgende:
[..]
niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.
Ja, schitterend hequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:37 schreef RjD2 het volgende:
woow, die goal is echt faya kill
dat spelers dat ook durven is gewoon vet
Maakt niet uit, je wou Seedorf alleen maar weer even neerhalen, zit bij sommige mensen ingebakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |