abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26067568
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?

Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
Je punt is wel duidelijk, maar je argument is een beetje zwak. Peter van Vossen heeft ook meer EC-1 cups gewonnen dan Van Nistelrooy en het lijkt me duidelijk wie de betere voetballer is .

Ik denk eerder dat de poster teveel zijn eigen gedachtes te projecteren op anderen. Kennelijk identificeert hij zich meer met blanke spelers in Oranje, dat is z'n goed recht natuurlijk .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_26068131
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 09:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Seedorf heeft vaak genoeg de kans gekregen maar als Clarence bij Oranje komt gaat hij de supervedette uithangen en moet de rest van Oranje in dienst van hem spelen en daar knappen veel trainers klaarblijkelijk op af.

En je moet niet zeggen dat hij in Oranje geen kansen gehad heeft, onder Marco misschien niet maar onder de trainers daarvoor wel, maar om de een of andere reden is Oranje en Clarence geen succes.
Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......
Hij heeft geen eerlijke kans gehad, want hij werd constant op rechtshalf gezet. Niet zo gek dat hij dan naar het midden trekt.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:39:22 #78
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26068408
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Om alle onzin in de media geuit maar eens te herhalen. ......
Hij heeft geen eerlijke kans gehad, want hij werd constant op rechtshalf gezet. Niet zo gek dat hij dan naar het midden trekt.
Helemaal geen onzin, want zo is het gewoon.

Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.

Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.

Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:44:31 #79
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26068541
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Seedorf heeft in Oranje nooit kunnen overtuigen, ook niet die wedstrijden dat hij centraal op het midden gespeeld heeft.

Het is gewoon een arrogante kwast (terrecht of niet) die zichzelf de beste en belangrijkste speler vindt.

Misschien dat die gemiste penalties uit het verleden hem ook geen goed gedaan hebben, want dat is hem altijd blijven achtervolgen bij Oranje.
Precies... en Landzaat beheerst wel de kunst van een penaltie nemen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26068574
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.
quote:
Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........
quote:
Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:11:23 #81
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26069227
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Op het EK deed hij het meer dan naar behoren.
Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.
quote:
Gebaseerd op ervaringen met de persoon zelf zeker? Kom op zeg........
Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.
quote:
Dat is een van de hoofdredenen ja, ik hoef je niet uit te leggen hoe triest dat is.....
Dat is ook triest inderdaad.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26069621
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Op het EK deed hij dat inderdaad naar behoren, was ook meteen een van de weinige keren dat hij dat zo deed. Hij heeft de pech dat Marco het niet in hem ziet zitten. Ik zou hem er graag wel weer een keer bij zien maar kan begrijpen dat van Basten hem niet selecteerd.
[..]
Ik begrijp dat dus niet
Volgens is het niet selecteren meer gebaseerd op de publieke opinie rond Seedorf dan op enig andere grond. Vrees dat wij het wederom niet met elkaar eens zullen worden
quote:
Gebaseerd op verschillende interviews, zowel op TV als in de bladen.
[..]
Zelfverzekerdheid cq zelfovertuiging is wat anders dan arrogantie.

[ Bericht 1% gewijzigd door aldostuta op 08-04-2005 15:25:18 ]
pi_26074380
Seedorf speelt bij Milan toch ook niet centraal, dus waarom zou hij bij Oranje dan wel centraal moeten spelen? Dat is pas onzin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26074839
Idd.

Bij Milan speelt hij op links geloof ik
pi_26075168
Hoezo 4? Gaan ze winnen van PSV?

aHAHAHAHAHAA...
zo dat was ff lachen zeg
pi_26075649
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
Seedorf speelt bij Milan toch ook niet centraal, dus waarom zou hij bij Oranje dan wel centraal moeten spelen? Dat is pas onzin.
Zal ongetwijfeld, maar dat doet niets af aan het feit dat hij in Oranje niet op zijn normale plek gespeeld heeft. Daar ging het om en dat weet je best
pi_26075907
Seedorf heeft na de wedstrijd Nederland - Noorwegen in de aanloop naar het EK van 1996 nauwelijks meer goed gespeeld in Oranje... Dat was zijn beste duel ooit. Ik heb Seedorf altijd verdedigd, maar als international hoeft ie van mij niet meer.

Want gezeur over "je normale plek" vind ik onzin. Zie Cocu, die heeft overal gespeeld behalve als keeper en was altijd goed. Denk je dat Ronald de Boer in 98 zo graag op rechts speelde?
www.thuisuiteten.nl
pi_26075973
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Seedorf heeft na de wedstrijd Nederland - Noorwegen in de aanloop naar het EK van 1996 nauwelijks meer goed gespeeld in Oranje... Dat was zijn beste duel ooit. Ik heb Seedorf altijd verdedigd, maar als international hoeft ie van mij niet meer.

Want gezeur over "je normale plek" vind ik onzin. Zie Cocu, die heeft overal gespeeld behalve als keeper en was altijd goed. Denk je dat Ronald de Boer in 98 zo graag op rechts speelde?
Ik heb het al eerder gepost, maar op het afgelopen EK was hij gewoon een van de beteren.

En dat de Boer en Cocu goed op iedere plek spelen betekent natuurlijk niet dat iedereen dat maar moet kunnen. Gezien de ophef die er over het algemeen gemaakt wordt over een multi functionele speler (zie de Jong), is de conclusie dat er daar maar weinig van zijn een logische. Seedorf spiegelen aan multi functionele spelers is dus niet erg zinvol imo.
pi_26077154
Seedorf was algelopen EK een luie zak.
pi_26098354
Kan iemand zich deze goal nog herinneren?

http://www.soccerclips.net/clips/017.zip

Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_26099656
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoeveel EC-1 cups heeft Van Nistelrooy ook alweer gewonnen?

Oftewel..verkloot dit topic niet met niet ter zake doende dingen.
Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26100210
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zonder Seedorf hadden die clubs die EC ook wel gewonnen.
niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.
pi_26100277
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:39 schreef fayakill het volgende:

[..]

niet mee eens, Seedorf was telkens weer de belangrijkste man op het middenveld.
Bij Real zat hij op de tribune en was hij uitgekotst, lekker belangrijk ben je dan!
pi_26101034
Niet in de CL-finale die ze wonnen, Radegast.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2005 @ 17:13:29 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_26101158

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26101509
Foutje
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:37:33 #97
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_26101751
woow, die goal is echt faya kill
dat spelers dat ook durven is gewoon vet
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
pi_26102770
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:37 schreef RjD2 het volgende:
woow, die goal is echt faya kill
dat spelers dat ook durven is gewoon vet
Ja, schitterend he

EN hij heeft nog eens zo een goal vanaf ongeveer dezelfde positie gemaakt, voor Inter Milan. Maar die kan ik nergens terugvinden

[ Bericht 3% gewijzigd door fayakill op 09-04-2005 18:28:51 ]
pi_26102839
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:28 schreef Radegast het volgende:
Foutje
Maakt niet uit, je wou Seedorf alleen maar weer even neerhalen, zit bij sommige mensen ingebakken

Hij heeft in die 3 jaar voor Real Madrid trouwens 111 van de in totaal 114 wedstrijden gespeeld
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2005 @ 18:32:49 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_26103000
België - Nederland in 1997. Seedorf krijg de bal op het middenveld omspeelt een speler speelt een Belg door de benen en schiet de bal vanaf 25 meter in de verste kruising. En Tong mocht erbij zijn

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')