Seedorf zal nooit de beste nederlandse voetballer ooit worden. HIj is echt niet beter dan voetballers als bijvoorbeeld Cruyff en Van Basten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef BennieK het volgende:
[..]
Hij heeft nog een CL titel nodig zodat zijn status als beste nederlandse voetballer ooit bevestigd wordt.![]()
echt hequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef DrDentz het volgende:
je kunt wel zien dat hij die europacups met 2 vingers in zn neus heeft gehaald
quote:'PSV speelde met de instelling van het onbevangen kind dat niets heeft te verliezen. AC Milan oogde als de werknemer tijdens een doorsnee dagje op het werk',
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef methodmich het volgende:
Clarence was gisteren dramatisch. Heb hem zelden zo slecht zien spelen, niets lukte.
En voor Oranje komt hij gewoon niet meer in aanmerking. Zeker niet met Marco's selectiebeleid. Zoals Peter Wekking schreef selecteert Marco eerder nog Ron Vlaar dan Clarence.
En goed beschouwd kan Clarence na gisteren niet meer zeggen dat Marco hem maar eens moet selecteren om te zien wat hij kan brengen. Dan had hij de pannen van het dak moeten spelen. Solliciteren doe je met je benen, niet met de mond.
En hij is op dit moment niet nodig, maar dit speelt ook mee ja. Hij wil belangrijk zijn, belangrijker dan het team, lijkt het wel. Hij betrekt alles op zichzelf.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
[..]
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goed
Dat lag ook aan psv natuurlijk, maar zoveel kansen heeft Seedorf niet om de publieke opinie al achter hem te krijgen (wat bij MvB ook al helpt, heb ik soms het idee), al waren zijn interviews achteraf realistisch en interessant.quote:Dus om hem af te schrijven op basis van die 2 wedstrijden tegen PSV, waar GEEN ENKELE milaanspeler goed uit de verf kwam vind ik een beetje simpel.
van Basten heeft gezegd dat hij hem niet selecteerde omdat de bondscoaches voor hem, Seedorf ook niet aan het voetballen kregen. Dat gaat dus wel over zijn spel, niet over zijn gedragquote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
wat een onzin...de reden om Seedorf niet te selecteren zijn nooit zijn voetballende kwaliteiten geweest, meer hoe hij zich opstelde in de groep (als de vedette) iets waar ik geen probleem in zie maar goed
Helemaal geen onzin. Clarence zelf zei dat hij het zou laten zien en dat Van Basten hem dan maar eens moest oproepen. En Marco heeft idd altijd gezegd dat hij vond dat hij betere opties had en juist Clarence' filmsterrengedrag nooit openlijk als reden genoemd.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:37 schreef BennieK het volgende:
[..]
Dus om hem af te schrijven op basis van die 2 wedstrijden tegen PSV, waar GEEN ENKELE milaanspeler goed uit de verf kwam vind ik een beetje simpel. En Seedorfs kans komt nog wel, hij gaat mee tot z'n 38ste![]()
idd. ik zag het net pas.. tja Seedorf.. ik kan hem niet haten ofzo, zoals sommige doen... naast idealist (zoals hij zelf zegt) is het toch wel "een mannetje" en ik vraag me gewoon af of hij in Oranje zich echt 100% ondergeschikt kan maken aan het geheel. En dus desnoods ook heel een WK wil bankzitten (en af en toe invallen.. of welicht zelfs niet) terwijl we wereldkampioen worden, zoals een Van Hooijdonk lang deed.quote:
Op zich zit dat bij Milan ook bijna: tussen de finale tegen Ajax (1995) en de winst op Juventus zit 8 jaar. Weet niet zeker meer of daar nog finales tussen zatenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef tong80 het volgende:
Ja gebeurt niet vaak dat een club zich zo lang aan de top handhaaft. Meestal zit er tussen een succesperiode wel een jaar of tien.
Roda JC baalt nog dat ze in de UEFA Cup nipt zijn uitgeschakeld door Milan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Zwansen het volgende:
Idd, Milan heeft een aantal jaren geleden ook mindere tijden gekend. Dacht zelfs een keer niet door de 1e ronde van de CL toen ze daar aan deelnamen.
Nou zeg wat zonde was dat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Roda JC baalt nog dat ze in de UEFA Cup nipt zijn uitgeschakeld door Milan.
Uit gewoon winnen daar...en dan die stomme strafschoppen...quote:
Je keek in de spiegel?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
lelijke hond is het
Laat Arie Haan erbuiten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Hulde. Meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit qua aantal prijzen.
En drie met Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef Leatherface het volgende:
Ow, met Anderlecht heeft hij zeker ook een EC2 gewonnen?
We staan er niet beter voor dan de vorige keer. Verliezen uit bij Tsjechie en we moeten weer een play-off spelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
En Van Basten gaat met zijn team voor het eerst in 8 jaar weer naar een WK, eat your heart out Seedorf...
Dat is opeens allerminst zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Seedorf heeft straks 4 keer de Champions League.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat dit Seedorfs eerste verloren finale wordt
En die 3 tegen goalen dan !quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef nappel het volgende:
Als het nu nog mis gaat,
is 't zijn schuld niet meer...
Niet zijn fouten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die 3 tegen goalen dan !
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:35 schreef JeroenV het volgende:
Hij zal wel zeggen dat ze hebben verloren omdat hij eruit ging
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Seedorf heeft straks 4 keer de Champions League.![]()
wat bedoel je met anders ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:43 schreef Barca het volgende:
De Seedorf-fanclub is weer aanwezig! Tpisch Nederlands: iemand afzeiken die anders is.
geen ras echte nederlander met een witte bek, volgens mij zie jij hem als meneer arrogantie, dit doe je alleen omdat hij een ander kleurtje heeft dan jij hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat bedoel je met anders ?
Zeker een goede eerste helft, met een aantal goede passes..quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij speelde een goede eerste helft, de tweede helft presteerde heel Milan, dus ook Seedorf slecht.
Ja hij heeft meegedaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Shit, gemist. Heeft Seedorf nog wat doms gedaan?
oh god...ga je dit soort shit krijgen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De goal van SMicer is de fout van Clarence geweest
ALs hij een sliding had gemaakt op de bal dan had hij het schot geblokt.
Maar Seedorf steekte alleen zijn luie poot uit.
Maakt Seedorf weleens slidings eigenlijk of is dat hem te zwaar
was dat geluk maar een wedstrijd eerder gestoptquote:Op donderdag 26 mei 2005 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Clarence is nog steeds op weg naar zijn 4e![]()
.
Ook het geluk van Clarence raakt eens op.
Voor Clarence wel...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Een sliding op de bal is niet moeilijk
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef JaWi het volgende:
Nou, die is binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |