abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:53:03 #151
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_26274399
Geen 9 man in het strafschop gebied. Veldbezetting is belangrijk. Dus gewoon met 10 man verspreiden op de helft van de tegenstander.

1 echte verdediger en 2,5 verdedigende middenvelders is genoeg. Internationaal spelen we vaak maar tegen 1 spits.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 18 april 2005 @ 16:04:43 #152
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_26324958
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:08 schreef gras het volgende:

[..]

De pias. Pirlo een waterdrager van Seedorf noemen!
Nou ja, even serieus, op dat middenveld bij Milan neemt Gattuso de meeste verdedigende honneurs waar. Kaka en Seedorf bijna niets en Pirlo zit daar tussenin.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_26326999
Pirlo staat net voor de defensie, maar is vooral spelverdeler natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 17:35:08 #154
3647 B.R.Oekhoest
pi_26327150
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Pirlo staat net voor de defensie, maar is vooral spelverdeler natuurlijk.
Hij verdedigt positioneel wel sterk itt Seedorf
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_26327397
Is ook een hele slimme speler natuurlijk, één van de besten in de wereld en zwaar onderschat.
www.thuisuiteten.nl
pi_26534773
Nog steeds op weg naar zijn 4de EC1, maar wat was het een drama zeg.

Hij speelde vanavond echt niet goed genoeg om een kans te maken op een selectieplaats, laat staan een basisplaats in Oranje.
pi_26534798
Hij heeft vanavond maar weer eens laten zien waarom hij NIET in Oranje thuishoort.
  woensdag 27 april 2005 @ 00:35:56 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26534845
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft vanavond maar weer eens laten zien waarom hij NIET in Oranje thuishoort.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2005 @ 18:13:05 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_26549315
En volgende week maakt ie het kunststukje af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 27 april 2005 @ 19:10:26 #160
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26550593
quote:
Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef Radegast het volgende:
Van Bommel wel?
  donderdag 28 april 2005 @ 10:34:08 #161
3647 B.R.Oekhoest
pi_26564117
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Van Bommel wel?
Bij vlagen. Maar Seedorf deed bij vlagen ook wel eens wat goeds. Die pirouette bijvoorbeeld.....
pi_26567404
Seedorf was dinsdag idd. 1 van de minderen aan Milan zijde, maar staat niet voor niets doorgaans in de basis, omdat ie bij Milan z'n taken goed doet, hij past daar prima in het systeem.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_26574431
Daar doet ie zijn taken inderdaad wel.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:35:32 #164
3647 B.R.Oekhoest
pi_26591167
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Daar doet ie zijn taken inderdaad wel.
Bij Milan mag ie uit zijn positie lopen omdat dat daar in de taktiek past, bij Oranje niet.
pi_26592342
Seedorf speelt daar goed. Kan je je eigen dood ergeren hier maar hij is daar een voetballer van naam. Hij doet verdedigend goed mee en speelt zelfs soms in de rol van Pirlo dus achter het middenveld. Soms speelt hij ervoor. Dat wordt bij Milan gewoon goed opgevangen. Gaan er 2 middenvelders sluit de ander er kort achter en hangt er 1 centraal voor de counter. Dat kan Seedorf zijn dat kan Gatuso zijn of Kaka of Pirlo. Het maakt daar niet uit welke plek je op papier bezet maar welke taak je moet uitvoeren op het moment dat je op een positie terecht komt. Daarom vind ik dit Milan sterk omdat spelers gewoon voetballen op de positie waar ze op dat moment staan en van daaruit denken.

Seedorf heeft iets te vaak balverlies gehad tegen PSV maar dat is niet erg zolang hij dat doet als voorste middenvelder. Lukt het wel krijg je een overtal situatie waar Milan er maar 1 of 2 van Nodig heeft per wedstrijd om de wedstrijd te beslissen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:36:04 #166
3647 B.R.Oekhoest
pi_26592817
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:19 schreef Chadi het volgende:
Seedorf speelt daar goed. Kan je je eigen dood ergeren hier maar hij is daar een voetballer van naam. Hij doet verdedigend goed mee en speelt zelfs soms in de rol van Pirlo dus achter het middenveld. Soms speelt hij ervoor. Dat wordt bij Milan gewoon goed opgevangen. Gaan er 2 middenvelders sluit de ander er kort achter en hangt er 1 centraal voor de counter. Dat kan Seedorf zijn dat kan Gatuso zijn of Kaka of Pirlo. Het maakt daar niet uit welke plek je op papier bezet maar welke taak je moet uitvoeren op het moment dat je op een positie terecht komt. Daarom vind ik dit Milan sterk omdat spelers gewoon voetballen op de positie waar ze op dat moment staan en van daaruit denken.

Seedorf heeft iets te vaak balverlies gehad tegen PSV maar dat is niet erg zolang hij dat doet als voorste middenvelder. Lukt het wel krijg je een overtal situatie waar Milan er maar 1 of 2 van Nodig heeft per wedstrijd om de wedstrijd te beslissen.
Goed verhaal wat de lading wel dekt denk ik. Misschien mot van basten ook maar eens zo gaan denken en zijn taktiek iets flexibeler maken? Is ook goed voor Robben, die staat in oranje stijf aan de linkerkant maar bij Chelsea heeft ie vaak mooie acties vanuit het midden of van rechts.
pi_26596535
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Goed verhaal wat de lading wel dekt denk ik. Misschien mot van basten ook maar eens zo gaan denken en zijn taktiek iets flexibeler maken? Is ook goed voor Robben, die staat in oranje stijf aan de linkerkant maar bij Chelsea heeft ie vaak mooie acties vanuit het midden of van rechts.
Bij Milan zijn ze toch gewiekster dan bij Oranje. Het is gewoon 5 meter opzij en die weer twee meter naar voren en ze halen er een counter uit. Die intelligentie ontbreekt bij dit Nederlands elftal totaal. Je ziet soms 3 man op 1 bal jagen waarbij ze alle 3 vergeten om de volgende bal eruit te halen. Cocu is de enige die dat in zich heeft en echt 2-3 stappen vooruit verdedigt . Seedorf, Gatuso en Pirlo zijn wat dat betreft gehaaid en als je dan ook nog eens een sturende Maldini hebt is het helemaal top.
pi_26740646
Wederom een fiasco. Een drama. Balverlies op balverlies. Slechte passes.

En toch pakt ie straks waarschijnlijk z'n 4de cup.
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:58:10 #169
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_26740904
En hoeveel heeft ie zelf aan die EC's bijgedragen? Vrij weinig als ik de laatste wedstrijd zo zie .

.
pi_26740989
Wat viel ie ongelofelijk door de mand vanavond zeg .
pi_26741008
Vanavond was het in ieder geval weer dramatisch, wat een geluksvogel is het ook.
That's all folks!
pi_26741030
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoeveel heeft ie zelf aan die EC's bijgedragen? Vrij weinig als ik de laatste wedstrijd zo zie .

.
Seedorf is een topper. In de competitie blinkt hij wekelijks uit, in de CL is dat niet anders. Hij bakte er de laatste 2 wedstrijden alleen niks van.
pi_26741071
Heel Milan speelde klote....niet alleen Seedorf

Let maar op Zondag knalt ie weer de winnende erin tegen Juve
pi_26741093
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

.
Met zijn belabberde voetbal maakte hij PSV wel erg gemakkelijk vanavond....
pi_26741096
Ik hoop dat Seedorf zijn beide benen breekt in de finale waarbij hij dan een eigen doelpunt maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')