Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geezquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
de smeerlap met zijn grijns
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Meneer gaat dalijk weer een plek opeisen in oranje als nummer 10quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij staat in de finale... enige blijheid is wel logisch... geez
Hij zegt ook gewoon eerlijk dat PSV over 2 wedstrijden de betere was. Oe oe, wat een smeerlap zeg...
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vond het wel goed als hij had gezegd dat Milan twee keer de betere was?
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.quote:Doe eens realistisch..
Waarom is mij een raadsel..ik ben iig niet tegen 'm.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet [i]ghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/13.gif[/img]
[..]
Mensen zijn anti-Seedorf. Maakt niet uit wat hij zegt of doet. Dat is de realiteit.
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.quote:
Behalve op 1 januari natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
Grappig dat er mensen zijn die denken dat hij speelt om in beeld te komen bij de bondscoach. Van Basten heeft hem niet nodig en Seedorf heeft Oranje niet nodig..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iedereen is altijd op weg... maar toch zal de afslag "Oranje" voor altijd een opgebroken weg blijven voor hem vrees ik.
en toch nog als winnaar uit de bus komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:28 schreef pascalheister het volgende:
Milan heeft hem zelfs niet nodig, speelde weer bagger
zeker niet, alleen het italiaanse geluk doe je niks aanquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:33 schreef BennieK het volgende:
[..]
en toch nog als winnaar uit de bus komen![]()
niet treuren, PSV komt gewoon te kort voor de absolute top.
Seedorf zal nooit de beste nederlandse voetballer ooit worden. HIj is echt niet beter dan voetballers als bijvoorbeeld Cruyff en Van Basten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:05 schreef BennieK het volgende:
[..]
Hij heeft nog een CL titel nodig zodat zijn status als beste nederlandse voetballer ooit bevestigd wordt.![]()
echt hequote:Op donderdag 5 mei 2005 16:40 schreef DrDentz het volgende:
je kunt wel zien dat hij die europacups met 2 vingers in zn neus heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |