abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25989525
Hier begon het allemaal mee.
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.

Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.

Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.

Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.

Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...

Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.

Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
En hier kun je alles nog teruglezen en bekijken. Geen pottenkijkers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 april 2005 @ 23:30:01 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25989586
ben erg benieuwd wat jullie morgenavond nog gaan zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25989601
tvp .
I´m back.
pi_25989613
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd wat jullie morgenavond nog gaan zien
Ik ook wel...
Heb niet die laatste twee foto's eens aandachtig bekeken met dat groen, en ben tot de conclusie gekomen dat het wel heel erg goed gefotosoept moet zijn wil het niet waar zijn...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25989681
Ben benieuwd waar het onderzoek heen gaat lijden succes morgen
pi_25989694
hmmm mijn theorie van de gemeente zegt je niets klopt wel

Ben benieuwd welke waardes jullie zullen krijgen met de test.
  maandag 4 april 2005 @ 23:34:23 #7
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25989721
Hmhm, deze foto's kunnen natuurlijk ook alvast in de herfst zijn gemaakt die we nu zien. Of een maandje geleden, zoiets.
Ik geloof het pas als er dus inderdaad foto's worden gemaakt van die bulldozers/werkkleding en een evt. filmpje daarvan.

Ik zou het heel graag willen geloven want het klinkt allemaal heel spannend . Verder is het al iets geloofwaardiger omdat jullie geen fervent TRU-bezoekers zijn.
Toch ben en blijf ik sceptisch.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_25989736
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:29 schreef appelsientje het volgende:
TVP kan het toch niet laten
Ramptoerist

Oh en die foto's zijn gewoon echt, kan je ook zien aan het groen wat erdoor heen schemert en wel wil maar niet kan

Al is het nep, ik vind het leuk
En een beetje eng
pi_25989765
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef LaZZ het volgende:
Hmhm, deze foto's kunnen natuurlijk ook alvast in de herfst zijn gemaakt die we nu zien. Of een maandje geleden, zoiets.
Die splitsing is gewoon te vaag, van groen naar dor... Dat zou een maand geleden ook vreemd zijn geweest...
In Southern Sun
  maandag 4 april 2005 @ 23:40:25 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25989882
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die splitsing is gewoon te vaag, van groen naar dor... Dat zou een maand geleden ook vreemd zijn geweest...
True, die splitsing is erg vreemd, maar niet erg moeilijk te realiseren met photoshop, me dunkt.
pi_25989968
maar de TS heeft er helemaal geen baat bij om dit alles te faken, dus die kans schat ik zeer klein in

hmmm, dat maakt mij zeker naief en goedgelovig?
Extremistisch gematigd.
pi_25989983
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:40 schreef LaZZ het volgende:

[..]

True, die splitsing is erg vreemd, maar niet erg moeilijk te realiseren met photoshop, me dunkt.
Kijk eens naar de verschillende hoeken waaruit de foto's zijn genomen...
Beide foto's kloppen exact met elkaar op de splitsing lijn...
In Southern Sun
  maandag 4 april 2005 @ 23:47:49 #13
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25990062
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kijk eens naar de verschillende hoeken waaruit de foto's zijn genomen...
Beide foto's kloppen exact met elkaar op de splitsing lijn...
Dat had ik ook al vernomen idd. Daarom is het ook zo moeiljik sceptisch te blijven op dat gebied . Maar het hoeven natuurlijk persé foto's te zijn van hier.
pi_25990088
denk nogsteeds aan een gaslek.. daar zit ook altijd een dode corkel omheen.. gras wordt geel etc.
dag
  maandag 4 april 2005 @ 23:49:23 #15
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25990101
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ramptoerist
hierbij de vorige foto's niet allemaal trouwens had ik ff geen zin in

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_25990408
Leuk uitgewerkt

Altijd amusant begin april
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:05:07 #17
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25990422
quote:
maar de TS heeft er helemaal geen baat bij om dit alles te faken, dus die kans schat ik zeer klein in

hmmm, dat maakt mij zeker naief en goedgelovig?

ze hebben wel een mooie schrijfers geschiedenis hier(op fok) dus...ik weet nog nie
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:07:54 #18
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25990492
heeft dat hondje al uitslag eigenlijk?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25990584
Als jullie foto's niet geloven dan vraag je ze een speciale herkening op de foto te zetten, maar die foto's geloof ik wel. of het zo boeiend is wat daar gebeurd vraag ik me af. overigens TVP
Humor is een moment van inzicht waarbij tegenstellingen in het leven heel even zijn opgelost.
Dus: in humor ligt de waarheid; niet in het serieuze.
Dit meen ik niet serieus; is maar een grapje. Want anders is het niet waar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 00:15:24 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25990651
één van de meest opzienbarende foto's staat er niet bij, de WC zonder stortbak.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:16:22 #21
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25990672
VERBODEN TOEGANG
...dass wir fliegen.
pi_25990696
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
één van de meest opzienbarende foto's staat er niet bij, de WC zonder stortbak.
Psies! Hoe kan dat ding nou werken!
pi_25990708
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft dat hondje al uitslag eigenlijk?
Die heeft inmiddels twee staarten
pi_25990746
Trouwens wel een slechte naam voor een film, Geen Pottekijkers...
In Southern Sun
pi_25990767
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hierbij de vorige foto's niet allemaal trouwens had ik ff geen zin in

]
Hee, thanx voor de compilatie. Nu jij zo ijverig bent geweest zal ik er ook nog even wat plaatsen. Mind you, we zijn toch aan een heel werk begonnen wel. We hebben circa 250 photo's gekiekt waar we een selectie uit moesten maken die zo goed mogelijk de sfeer weergeeft die wij vandaag ervoeren.

Eigenlijk het meest vreemde hebben we nog niet laten zien. Of nu ja, het meest vreemde. Het is iig zeer lastig te verklaren allemaal. Het afgestorven bos was nl. begrensd. Op gegeven moment kwamen we weer steeds meer groen tegen, soms ook weer met een duidelijke scheidingslijn, zoals eerder getoond. Kort daarop verloor ik mijn oriëntatievermogen en zwalkten we op goed geluk nog wat verder. Terwijl we zo bezig waren, en Stali (maar ook ik eigenlijk) best wel graag op de terugweg was geweest, arriveerden we bij een open plek. Niet zomaar een open plek.

photo 39.

photo 40.

En nu moet je maar aannemen, deze open plek ken ik dus helemaal niet. Niet dat ik ooit vaak geweest ben in deze contreien van het bos. Niemand komt hier vaak; je komt althans geen mens tegen, maar ooit ben ik wel dieper in dit bos geweest en er staat me niets bij van zo'n immense open plek. Vandaar ook dat mijn desoriëntatie steeds groter werd. Het vreemde is dat de bodem bedekt is met een soort pulp van afgestorven hout. Dit geeft aan dat er wel ooit bomen hebben gestaan volgens ons, maar dat die nu dus zijn verdwenen. Wat ook typisch is, is dat er op die open plek geen boomstronk is te bekennen. Dus hoe hebben we het nu??? Hebben ze daar de bomen met wortel en al uit de bodem getrokken??? Weird!

Hier een plaatje van de bodem.

photo 41.

Op de volgende photo kun je trouwens zien dat ook hier van verdroging oid geen sprake is. Er liggen grote plassen op het gebied, zijpaden waren zelfs ondergelopen en dus onbegaanbaar geworden.

photo 42.

photo 43.

Als laatste zij opgemerkt, Stali zinspeelde er al op, dat wij terwijl we daar een beetje rondliepen duidelijk het loeien van bulldozers niet ver van ons vandaan waarnamen. Iig een nogal zware moter, die leek op te trekken en enige tijd stationair te lopen, waarna hij plotseling ophield. Blijkbaar zijn hier dus ook lieden aan het werk. Dit is dan ook de reden dat we morgennacht bepakt en bezakt een kleine expeditie zullen ondernemen naar dit gebied...
I´m back.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:29:14 #26
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25990936
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Als laatste zij opgemerkt, Stali zinspeelde er al op, dat wij terwijl we daar een beetje rondliepen duidelijk het loeien van bulldozers niet ver van ons vandaan waarnamen. Iig een nogal zware moter, die leek op te trekken en enige tijd stationair te lopen, waarna hij plotseling ophield. Blijkbaar zijn hier dus ook lieden aan het werk. Dit is dan ook de reden dat we morgennacht bepakt en bezakt een kleine expeditie zullen ondernemen naar dit gebied...
1 ding weten we nu wel. Zoiets kán gewoonweg niet illegaal gebeuren. Daarvoor zou het toch teveel opvallen. Ik denk toch dat een project is vanuit overheidswege, wat voor project? Ik zou het niet weten.
pi_25990951
maar ik zie ook behoorlijk verse bandensporen. dus dat betekent dat er onlangs nog auto's oid zijn geweest.

en is het niet een idee om zo'n blauwe buis te volgen? kijken waar die op uitlopen. gegarandeerd iets waar ze mee bezig zijn.
Extremistisch gematigd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 00:35:54 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25991066
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.

Maar die houtsnippers zijn er iig neergelegd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25991156
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.

mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_25991160
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:

Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
pi_25991179
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Die heeft inmiddels twee staarten
Echt niet! .

Onze trouwe metgezel in dit avontuur. .
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:43:18 #32
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25991200
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
Misschien komt er een grote speeltuin(pulp als bescherming), met flink wat watertoevoer en zijn die chemicaliën voor de reiniging van het zwembad.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:43:42 #33
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_25991207
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:

[..]

Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_25991232
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef chip_h het volgende:

[..]

mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.
Dit zou wel kunnen inderdaad.

Alleen het pad ernaast vind ik dan weer raar lopen. Ook daarin zie je een afscheiding. Het is echt een bospad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 00:47:49 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25991268
idd open vlaktes worden wel vaker in bossen gecreeerd om zo de dieren wat diversiteit te bieden en ook andere dieren naar het gebied te trekken. Die openplek moet dus echt gepland zijn ism met staats bosbeheer, dus je zou zonder al die andere dingen te vermelden bij Staats Bos beheer kunnen informeren naar die openplek. En dat onder het mom van dat je zeer geintreseerd bent in de natuurontwikkeling van het bos. Misschien vertellen ze dan wat ze daar gedaan hebben en waarom en misschien krijg je dan ook aanknopingspunten voor de andere bezigheden in het bos.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25991295
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.
Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.

Hoi trouwens, je loopt dan wel te knorren maar je volgt het nog.
pi_25991322
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
idd open vlaktes worden wel vaker in bossen gecreeerd om zo de dieren wat diversiteit te bieden en ook andere dieren naar het gebied te trekken. Die openplek moet dus echt gepland zijn ism met staats bosbeheer, dus je zou zonder al die andere dingen te vermelden bij Staats Bos beheer kunnen informeren naar die openplek. En dat onder het mom van dat je zeer geintreseerd bent in de natuurontwikkeling van het bos. Misschien vertellen ze dan wat ze daar gedaan hebben en waarom en misschien krijg je dan ook aanknopingspunten voor de andere bezigheden in het bos.
Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.

En nu ga ik Ollie uitlaten. .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 00:52:13 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25991345
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:

[..]

Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.

En nu ga ik Ollie uitlaten. .
niet te ver het bos in hè
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:53:12 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991361
Laat dat hondje toch gewoon thuis.

Dat jullie jezelf aan gevaar blootstellen, okay, dat is bewust.
Maar als dat beestje iets overkomt vind ik dat onaanvaardbaar.

Je zegt zelf dat je je kind niet meer meeneemt, waarom dat hondje dan wel?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25991366
denk ineens aan de teerdump ergens in overijssel..
daar dumpten ze vroeger afgewerkte teer in een natuurgebied.. afdekken met wat zand en voila.. niemand die er iets van zag..

maar misschien pompen ze idd giftig afval in de grond.. o.a. om het te laten afbreken.. dan moet de gemeente dat zeker wel eten..
ga eens kijken bij de milieuvergunningen.. en anders kun je de politie waarschuwen.
dag
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:54:57 #41
14746 k_i_m
pi_25991386
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:49 schreef Stali. het volgende:

[..]

Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.

Hoi trouwens, je loopt dan wel te knorren maar je volgt het nog.
Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.
In my life
Why do I smile
pi_25991425
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.
En die post je dan in deze topic en ik hou je eraan. .

Nu echt weg want Ollie wil uit.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:58:16 #43
14746 k_i_m
pi_25991438
Dat wil ik best in dit topic posten .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:59:39 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991462
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:58 schreef k_i_m het volgende:
Dat wil ik best in dit topic posten .
Zet je jezelf er ook op?
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:00:50 #45
14746 k_i_m
pi_25991477
Ik kan moeilijk een foto maken en mezelf erop zetten. Daarbij moet ik nog oppassen dat ik niet weggestuurd word he?
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:02:36 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991496
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan moeilijk een foto maken en mezelf erop zetten. Daarbij moet ik nog oppassen dat ik niet weggestuurd word he?
Vraag het anders aan een eventueel aanwezige blauwhelm of Caterpillar chauffeur.
pi_25991572
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Laat dat hondje toch gewoon thuis.

Dat jullie jezelf aan gevaar blootstellen, okay, dat is bewust.
Maar als dat beestje iets overkomt vind ik dat onaanvaardbaar.

Je zegt zelf dat je je kind niet meer meeneemt, waarom dat hondje dan wel?
Gekke is dat Ollie op eerste paasdag bij het betreden van het bos al kuren kreeg. De donderdag en vrijdag daarna was er niet veel meer van die kuren over, wel was hij frenetiek aan het heen en weer rennen en overal druk aan het snuffelen. Daarna was de elasticiteit wel uit zijn span of attention, kreeg ik de indruk. Zelfs vandaag in het bange buitenbos van Bor de Wolf kon hem niet veel meer boeien dan de links en rechts in het dore gras opgestapelde dennenappeltjes. Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .
I´m back.
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:09:35 #48
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25991598
Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeend
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:14:38 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991664
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .
Ik blijf het niet verantwoord vinden.
Dat beestje raakt mijns insziens geheel van slag als jullie iets overkomt waar hij/zij bij is.
Komt nog bij dat hij/zij geheel op eigen initiatief een nieuw thuis moet zien te vinden als jullie te ver gaan met jullie speurtocht naar de waarheid.
pi_25991673
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:42 schreef Stali. het volgende:

[..]

Echt niet! .

[afbeelding]

Onze trouwe metgezel in dit avontuur. .
Cool beest
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:15:47 #51
84524 Morwen
I got life
pi_25991680
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Nou, enorm

*piest bijna in haar broek

Ehm, waar gaat dit over? Foto's in een bos (wel mooi hoor, dat wel) en verder?

Pottenkijkers, ook leuk, maar verder.........?

Ik mis vast wat
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25991707
Je moet toch een reden hebben om zomaar zover het bos in te gaan.
Een hondje uitlaten is een goeie reden.

En wat voor hondje...
pi_25991721
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:15 schreef Morwen het volgende:

Ik mis vast wat
Ja, het hele topic vanaf deel 1 lezen bv?
pi_25991762
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:14 schreef APK het volgende:

[..]

Ik blijf het niet verantwoord vinden.
Dat beestje raakt mijns insziens geheel van slag als jullie iets overkomt waar hij/zij bij is.
Komt nog bij dat hij/zij geheel op eigen initiatief een nieuw thuis moet zien te vinden als jullie te ver gaan met jullie speurtocht naar de waarheid.
In de eerste plaats zijn er geen waarheden, alleen bepaalde mates van waarschijnlijkheid, iets waarvan een hond overigens ter dege op de hoogte is.
I´m back.
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:23:09 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991771
Best een lelijk mormel eigenlijk!

Maar ja, hij zal wel liev zijn.
pi_25991779
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef APK het volgende:
Best een lelijk mormel eigenlijk!

Maar ja, hij zal wel liev zijn.
Ik vind um cool
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:29:25 #57
84524 Morwen
I got life
pi_25991830
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, het hele topic vanaf deel 1 lezen bv?
Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?
Only Human
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 01:30:32 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25991836
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?
lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurders
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:32:54 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_25991857
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef McKillem het volgende:

Ik vind um cool
Net als Ryan dus eigenlijk en als het ware.
  dinsdag 5 april 2005 @ 01:38:33 #60
84524 Morwen
I got life
pi_25991908
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurders
mmmm, goeie tip........al zie ik door de bomen het bos niet meer

*is aangewezen op beperkte tijd om interessante topics te lezen
Only Human
pi_25992324
die open plek en zo vind ik nog niet zo verdacht eigenlijk..een omheining met kennelijk een sensor waarop mensen afgescheurd komen wel..
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:52:01 #62
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25992335
quote:
Eigenlijk het meest vreemde hebben we nog niet laten zien.
nouw komopdan die riem word korter !
pi_25992383
Mensen die nix zinnigs hebben flikker aub op , ut iriteert my (en ook andere mensen die hier wel interesse in hebben denk ik)

maar iig ik vind dit echt geweldig keep up the good work!!

btw wat dachten julllie van een FOK! meeting daar met zn 500 mensen? en dan in groepven van 5 of 10 het bos doorzoeken ? nouja een ideetje

gutte nacht ofzow , k wacht met spanning op morgen !

xx
NeoPhythe
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_25992400
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..

nog wat. de kentekens op dat busje / die jeep etc.. gewone Nederlandse platen
en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.

ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
pi_25992419
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..

en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.

ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
Ik ga hier even over nadenken. .
pi_25992425
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:52 schreef merlin693 het volgende:

[..]

nouw komopdan die riem word korter !
We gaan hier natuurlijk geen slowchat van maken maar verdikke, mijn riem wordt steeds langer van al die wandeltochten.
pi_25992430
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:

Ik kom hier morgen even op terug. .
pi_25992455
zozo nog wakker ? mss dat je zo lief nog wat plaatjes posten wil ? ben zo benieuwd !
MoeMoe.rar !!!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 03:21:04 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25992469
morgen weer een informatieve dag denk k
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25992473
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 03:18 schreef NeoPhythe het volgende:
zozo nog wakker ? mss dat je zo lief nog wat plaatjes posten wil ? ben zo benieuwd !
Ik kom hier morgen even op terug. .

Morgennacht wordt wel spannend trouwens. Midden in de nacht in een diep donker bos, ik sta zelf in ieder geval niet echt te juichen. Maar we gaan. .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 03:44:49 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25992514
bessef me plotseling dat t natuurlijk wel bijzonder is dat er over een enorme vlakte houtsnippers zijn verspreid maar dat er volgens mij nauwelijks bandensporen over die vlakte liggen waar de wagens hebben gereden.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 03:47:18 #72
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_25992521
Mijn nachtrust, wat doe je!
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_25992526
Ik wilde eigenlijk al heel lang slapen, maar het is te spannend

Willen jullie morgen filmen?
pi_25992554
Ben benieuwd waar dit alles zich afspeelt, post dat is mischien dat er dan meer mensen mee aan de slag kunnen..........er zijn hier blijkbaar toch mensen met tijd te veel
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:23:02 #75
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25992665
kijk eens wat er onder die houtsnippers ligt, hoe diep is de laag?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25992692
Opzich is het allemaal best spannend.
Ik zou het niet durven denk ik, om iedere keer terug te gaan.
Iig succes bij de volgende keer!

Tvp
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:55:49 #77
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_25992711
't Is gewoon een bosbrand. Die heb je hier (Rechterheide) zo vaak. Ook dan heb je van de een op de andere nacht een open plek waar eerst nog bos of heide was. Alles weist erop dat er kort en hevig brand heeft gewoed.

Leuk op te merken dat mensen zo in een verhaal mee kunnen gaan en niet meer helder kunnen denken.
  dinsdag 5 april 2005 @ 07:00:42 #78
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_25992720
En alle users die hier posten met hun alien-achtige creatures in hun avatars. ! ''Ow boy ow boy! Wat zou het dit keer weer voor 'extraterestrial' 's zijn! *In handen wrijft*

Zeer aandoenlijk.
pi_25992725
.
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:57:47 #80
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25994011
Ik ben net even deeltje 1 zitten lezen, ben wel heel benieuwd naar de rest.
Succes vanavond!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:59:30 #81
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25994049
@ Stali en @ Ryan, en een beetje @ Ollie.

Jullie trekken er steeds 's nachts op uit, helaas iedere keer zonder foto's te maken. Alle foto's zijn gemaakt bij daglicht. Ik ben benieuwd naar een foto zonder flitslicht van het bos met de fluorescerende blauwe aanduidingen. Hoe ziet zo iets er 's nachts uit?

Jullie geloofwaardigheid staat of valt bij de informatie die jullie ons iedere keer - gedoseerd - verschaffen. Ik zou direct al veel meer dingen onderzocht hebben. Bv. Grondmonster in potje, grasplag, stuk boom, etc.

Briljance ten top, jullie avontuur, ik zou zeggen, maar er zo'n originele fotostripboek van!

(maar blijf wel doorposten, vooral met foto's, waar bv Ryan met een krant opstaat)

[ Bericht 3% gewijzigd door RigorMortis op 05-04-2005 10:38:13 ]
pi_25994226
Nog steeds petje af voor de opbouw van het hele verhaal
pi_25994969
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:59 schreef RigorMortis het volgende:
@ Stali en @ Ryan, en een beetje @ Ollie.

Jullie trekken er steeds 's nachts op uit, helaas iedere keer zonder foto's te maken. Ik ben benieuwd naar een foto zonder flitslicht van het bos met de fluorescerende blauwe aanduidingen. Hoe ziet zo iets er 's nachts uit?

Jullie geloofwaardigheid staat of valt bij de informatie die jullie ons iedere keer - gedoseerd - verschaffen. Ik zou direct al veel meer dingen onderzocht hebben. Bv. Grondmonster in potje, grasplag, stuk boom, etc.

Briljance ten top, jullie avontuur, ik zou zeggen, maar er zo'n originele fotostripboek van!

(maar blijf wel doorposten, vooral met foto's, waar bv Ryan met een krant opstaat)
Goedemorgen. .

We zijn steeds overdag naar de pit en het bos geweest en vannacht gaan we voor het eerst in het donker. En noem mij maar een angsthaas, ik ben behoorlijk benauwd om 'snachts zo diep het bos in te trekken. Maar dit moeten we gezien onze vermoedens nu maar gewoon doorzetten en doen. Natuurlijk komen er foto's. Ik denk dat ik met de flits en een heel goede zaklamp prima foto's in het donker kan maken.

Er is al eerder geopperd om 'even' een paar zenders te plaatsen, wateronderzoek te doen etc. Maar wij zijn maar gewone mensen en hebben dit soort apparatuur echt niet even voor handen. Ik ben al blij dat we een bodemtest (en dit is ook maar huis tuin en keukensetje van de BoerenBond, wel duur (27,50!) maar het is natuurlijk geen bodemtest gespecialiseerd in gifstoffen), zodat we in ieder geval de PH-waarde van de grond kunnen testen. Afijn, Ryan komt vanmiddag weer thuis en dan gaan we er weer opuit en we houden jullie zeker op de hoogte van onze belevenissen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:04:33 #84
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25995341
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:49 schreef Stali. het volgende:

Sympahtieke uitleg.
[..]
Ik zou geneigd zijn zo min mogelijk licht te gebruiken. Neem gewoon een lange sluitertijd. (Vannacht licht bewolkt en aardig wat maanlicht), evt een camera met night-shot.

Maak ook ff een fotootje met krant erbij, puur voor de sceptici.

En nog wat tips: doe onopvallende kleding aan, draag een muts, zet in ieder kledingstuk je naam en adres (ter identificatie). Regel een testament voor die kleine rups, toi-toi-toi.

Veel succes!
pi_25995381
Ryan gaat vannacht toch niet weer op z'n suede schoenen het bos in hè?
pi_25995461
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef faithlesz het volgende:
Wanneer komt dit verhaal uit in boekvorm?

tvp
En op DVD
In Southern Sun
pi_25995555
Neem een slag/steek wapen mee, just in case...

(en doe je nike air maxes aan )
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:18:32 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25995674
dat vlakke stuk is wel duidelijk eh, komt door een neergestorte UFO.
(tvp)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25995980
Deel 2 gaat rap.

Waarom beantwoorden jullie eigenlijk geen van alle sceptische vragen?

Ik vroeg in het vorige deel al:
quote:
Een hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, waarom gaat dat boven de dode vis staan bij dat plasje, waarom gaat dat midden in het dorre bos staan en waarom gaat die eigenlijk nog terug naar het gebeid zonder tegenstribbelen?
En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbak .

In ieder geval succes vannacht, als jullie nog hulp nodig hebben mag je mailen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25996023
oeh, Mokum gaat zich er mee bemoeien.. nu wordt het gevaarlijk..
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:34:23 #91
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25996040
Verder is het waarschuwings apparaat waardoor die lui wisten dat jullie op die plek waren ook nog niet gevonden
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25996076
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
oeh, Mokum gaat zich er mee bemoeien.. nu wordt het gevaarlijk.. [afbeelding]
.

Dit mysterie ontstijgt de provincie .

Ik lees al 400 posts kritische geluiden waar niet op wordt ingegaan. Beetje opheldering mag best.
slettebak [@] gmail.com
pi_25996146
Hebben jullie al gekeken wat er in die soort kast in de grond, en dat bunkerachtige ding te vinden is?

Al zul je weinig bijzonders vinden want die kast is zo te zien niet eens afgesloten.

Waarom ben je wel scherp genoeg om die gast een slimme vraag te stellen, maar niet om zijn kenteken te noteren?

[ Bericht 51% gewijzigd door TerroRobbie op 05-04-2005 11:46:10 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 11:40:33 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25996201
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.
vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25996323
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.
Zoalng dat makkelijker is de de bookmark-knop en mensen lui van aard blijven .
slettebak [@] gmail.com
pi_25996372
ff offtopic maar wat is TVP ik kom het bijna overal tegen?? de zoek functie op de site werkt niet...anders had ik dat wel gebruikt
pi_25996538
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
ff offtopic maar wat is TVP ik kom het bijna overal tegen?? de zoek functie op de site werkt niet...anders had ik dat wel gebruikt
Tvp staat voor terugvindpost. Wanneer je dit post, of iets anders staat dit topic in je 'my active topics'. Je kunt het dus makkelijk terugvinden. De zoekfuntie werkt inderdaad niet, http://google.fok.nl/ is echter een goed alternatief .
slettebak [@] gmail.com
pi_25996619
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.

Waarom beantwoorden jullie eigenlijk geen van alle sceptische vragen?

Ik vroeg in het vorige deel al:
[..]

En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbak .

In ieder geval succes vannacht, als jullie nog hulp nodig hebben mag je mailen .
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.
pi_25996815
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:

[..]

Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.
Een typisch 'TRU' antwoord. Misschien heb je gelijk, maar je moet niet raar opkijken dat niet iedereen zomaar meegaat in dit verhaal. Succes vanavond in ieder geval. En dan niet terugkomen met een verhaal van 'wat we nu toch mee hebben gemaakt, we durven niet meer etc.' .

Voor de rest moet ik toch zeggen dat ik het interessant topics blijf vinden.
slettebak [@] gmail.com
pi_25996823
quote:
Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden
pi_25996841
quote:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:07:50 #102
55651 JaWi
Shalom.
pi_25996873
En als je een maglite meeneemt (gevuld met batterijen) heb je een legaal slagwapen (meen ik), mocht je in nood komen . En natuurlijk een goede lamp .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:08:44 #103
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_25996899
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dude, weet je hoeveel vragen ze gesteld krijgt, opzich begrijp ik dat dan weer wel.
pi_25996990
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:07 schreef JaWi het volgende:
En als je een maglite meeneemt (gevuld met batterijen) heb je een legaal slagwapen (meen ik), mocht je in nood komen . En natuurlijk een goede lamp .
Als je handelt uit zelfverdediging is alles een legaal slagwapen

Denk je trouwens dat ze het niet merken als julllie een foto van die "blauwhelmen" maken?
pi_25997030
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ryan is uit de kluiten gewassen genoeg dus een slagwapen nemen we niet mee, maar vanavond maken we ook wel even een foto van wat we wel allemaal meenemen.

De bunker zat wel op slot, dmv een hangslot. Waardoor de deur wel op een kiertje stond maar het was te klein om naar binnen te kijken. De ondergrondse ruimte is in ieder geval oud, maar wat juist zo vreemd is, is dat het wckotje wel nieuw geplaatst is.
pi_25997138
Ik bedoelde dit ding wat niet op slot lijkt te zitten:

http://img.photobucket.co(...)epitblauwebuizen.jpg

Maar waarom niet het kenteken onthouden?
Ryan kan in zn 1tje een groep bouwvakkers aan?
pi_25997213
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde dit ding wat niet op slot lijkt te zitten:
Daar zit vast een watermeter in
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:24:48 #108
55651 JaWi
Shalom.
pi_25997331
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daar zit vast een watermeter in
Waarom midden in het bos?

Zit inderdaad geen slot op .

slettebak [@] gmail.com
pi_25997700
Ryan komt zo thuis en dan gaan we weer op sjouw. Ik heb zojuist de bodemtestkit al uitgepakt maar er zit verdikkeme geen handleiding bij.

Wie kan mij vertellen hoe dit werkt? In de zakjes zitten capsules.

44

En Ollie kwam uiteraard ook even nieuwsgierig snuffelen.

45
pi_25997850
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:24 schreef JaWi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Doet me denken aan dat kastje bij dat meer in Enemy of the State, waar een camera in zat voor natuuronderzoek > die toen per ongeluk een politieke moord vastlegde.... kijk maar uit...
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:47:12 #111
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_25997871
Spannend hoor.. Ik ben benieuwd Succes vandaag
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
pi_25998067
Die blauwe leidingen lagen laatst trouwens hier ook achter op het weggetje. Ik weet niet wat voorn leidingen het waren maar ze werkten er gewoon overdag aan enzovoort. Niks bijzonders, het ging ook naar een nieuwbouwwijk toe. Glasvezel!
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:19:22 #113
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25998535
Nog even over die toilet, waar iedereen maar verdacht over doet...

Da's gewoon een wc-pot, klaar. Geen stortbak, nee, natuurlijk niet, d'r is ook vast geen wasbak met stromend water, nee. Gewoon een eenvoudige profesorische HUDO (houd uw darmen open), veelal gebruikt door padvinders en bouwvakkers op afgelegen plaatsen.

Dus: Geen stromend water -> geen stortbak -> veelal ook geen fonteintje -> niet abnormaal in een afgelegen bos.

Suc6 straks!
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:22:21 #114
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25998604
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:19 schreef RigorMortis het volgende:

Da's gewoon een wc-pot, klaar. Geen stortbak, nee, natuurlijk niet, d'r is ook vast geen wasbak met stromend water, nee. Gewoon een eenvoudige profesorische HUDO (houd uw darmen open), veelal gebruikt door padvinders en bouwvakkers op afgelegen plaatsen.

Dus: Geen stromend water -> geen stortbak -> veelal ook geen fonteintje -> niet abnormaal in een afgelegen bos.

Suc6 straks!
Das lang geleden dat ik HUHO gehoord heb ... jij hebt op scouting gezeten daar gebruikte wij altijd die term
pi_25998846

Albertooo loopt het pit te checken
pi_25998884
In Southern Sun
pi_25998886
Om even terug te komen op die baksteen met die strootjes.

Als het goed is zit er tussen de strootjes een chip ter grootte, welke de omgeving analyseert.
pi_25999293
Ik heb het hier op de redactie voorgelegd, ze zien er wel een onderwerp in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 15:07:50 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25999360
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:19 schreef RigorMortis het volgende:

Suc6 straks!
met al die buizen die daar liggen moet er toch stromend water te vinden zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25999472
tvp
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
pi_25999522
Die foto's blijven voor mij gewoon foto's van een werkplek midden in het bos, en misschien zijn ze de bodem aan het reinigen en is het dus daarom verboden terein, want stel dat die 2 iets oplopden door de zooi in de bodem, dan zijn ze morgen bij HvN omdat ze zo zielig zijn doordat ze op een terrein kwamen waarvan de bodem verontreinigd is.

stiekeme tvp
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25999541
stromend water idd genoeg van, Maar zeker weten we het niet, er zou een sample uit de zwarte leidingen gemaakt moeten worden (boren met dun handboortje).

Is het misschien geen beter idee een online fotoalbum te maken? Op meer fotos kunnen meerdere interressante opvallende aanwijzigingen uitgehaald worden door ons.
Iemand een linkje voor onze Stali en Ryan ?
pi_25999588
We zijn naar het bos geweest hebben daar samples van de grond genomen (foto's volgen nog) en zijn ook nog voorzichtig even doorgelopen naar de pit. We hebben wéér aan het hek staan rammelen om te kijken of er dan iemand aan zou komen. Maar ditmaal hebben we ons verstopt in wat struiken aan de andere kant van het pad wat langs de pit loopt. En ja hoor, na een minuut of zeven kwam er weer dat witte busje aangescheurd. Maar ditmaal droeg de man een blauw pak en stapte hij uit en maakte de pit open, ongeveer op de plaats waar wij gerammeld hadden en liep vervolgens de pit in. Ik kon door de afstand niet beoordelen of het dezelfde man is geweest. Maar ik heb foto's gemaakt, duidelijk zichtbaar is het busje maar het gedeelte van de pit, daar zie ik nu de man als een stipje. Het zijn geen duidelijke foto's maar jullie begrijpen zelf natuurlijk ook wel dat na de vorige gebeurtenis wij niet even gezellig bij die man zijn gaan buurten. We zijn daar verder niet gebleven maar als de sodemieter het bos uitgegaan. Vannacht zijn we in ieder geval van plan om achter de hekken te gaan kijken en eens foto's te nemen van de blauwe buizen en hoe het allemaal precies in elkaar zit.

46.

JaWi zou jij eens willen zoomen in de foto's of jij de man kan ontdekken? Het moet ongeveer in het midden van de foto. Ik weet niet hoe ik een ingezoomde foto moet opslaan, bij mij blijft het het oude formaat.

47.

48.

49.

50.
pi_25999654
Zoom even in vlak naast het schuine paaltje van het scheefhangende hek op 46 en 50.
Dan moet je hem kunnen zien.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:23:06 #125
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25999698
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Stali. het volgende:
leuk verhaal en foto's
Die foto's zijn gisteren gemaakt, namelijk op 4-5-2005. Hoe zit dat? Of waren ze van gisteren? Dan heb je gisteren aan dat hek gerammeld.

(zo'n domme opmerking van mezelf)

[ Bericht 6% gewijzigd door RigorMortis op 05-04-2005 15:40:33 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:24:01 #126
55651 JaWi
Shalom.
pi_25999725
quote:
JaWi zou jij eens willen zoomen in de foto's of jij de man kan ontdekken? Het moet ongeveer in het midden van de foto. Ik weet niet hoe ik een ingezoomde foto moet opslaan, bij mij blijft het het oude formaat.

[afbeelding]
47.

[afbeelding]
48.

[afbeelding]
49.

[afbeelding]
50.
Ik zal even kijken .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:25:38 #127
40437 klenski
Che Manson
pi_25999752
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Die foto's zijn gisteren gemaakt, namelijk op 4-5-2005. Hoe zit dat? Of waren ze van gisteren? Dan heb je gisteren aan dat hek gerammeld.
Amerikaanse notatie? Maand-Dag-Jaar? het was gisteren bovendien niet 4 mei
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
pi_25999755
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Die hebben we net gemaakt en meteen online gegooid.
pi_25999773
Spannende tekst, saaie foto's. Hoe maak ik van een mug een olifant... maar het spannende gedeelte, foto's, climax en ontknoping komen natuurlijk nog...
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:31:43 #130
55651 JaWi
Shalom.
pi_25999873
Kan nergens iets ontdekken, maar dat kan ook aan mij liggen. Heb hier de bovenste foto:

Die witte vlek lijkt me wel duidelijk een busje, zeker wanneer je naar het negatief kijkt:

Veel verder inzoomen heeft voorlopig niet al te veel nut, aangezien ik geen contouren van een persoon kan ontdekken.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:32:26 #131
55651 JaWi
Shalom.
pi_25999892
Ik ga helemaal op in het verhaal .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:32:56 #132
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25999903
quote:

[afbeelding]
46.

[afbeelding]
47.

[afbeelding]
48.

[afbeelding]
49.

[afbeelding]
50.
Heb je hem ook in origneel format ? foto 46 ? dan kan je beter inzoomen...
pi_25999905
met Photozoom Pro heb ik ook niets ontdekt verder.. Ook al zien we iemand, veel kunnen we er niet uit concluderen lijkt mij.
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:34:53 #134
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_25999943
[quote]Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef Stali. het volgende:

[..]

(sorry...plaatsvervangende schaamte)

[ Bericht 25% gewijzigd door RigorMortis op 05-04-2005 15:44:33 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:36:47 #135
55651 JaWi
Shalom.
pi_25999981
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef krozz56 het volgende:
met Photozoom Pro heb ik ook niets ontdekt verder.. Ook al zien we iemand, veel kunnen we er niet uit concluderen lijkt mij.
Dan hebben we een vage countour van de mogelijke bestuurder van het busje, dat zou toch te gek zijn .
slettebak [@] gmail.com
pi_26000052
Je kunt wel gaan zoomen maar dat heeft weinig zin... Want er is niemand te zien...
Dat busje lijkt me overduidelijk. Alleen weer geen nummerplaat..
pi_26000076
Goed, we waren dus vertrokken om monsters te nemen van de bodem. Eerst in de buurt van de pit, daarna zouden we doorlopen naar het verdorde bos. Tussendoor rammelden we even aan het hek en het gevolg is inmiddels bekend, daarna zijn we maar naar huis gegaan... Ben benieuwd naar het resultaat van de ingezoomde photo's. Hieronder twee photo's van het bemonsteren van de bodem.

Bij deze heb ik ook een andere primeur. Er bestonden bij een fix aantal goed- en kwaadwillende users nog steeds vraagtekens bij de persoon van Stali. Ik hoop dat ik met deze post dat mysterie voor eens en altijd opgeklaard heb...

photo 51.

photo 52.

Ain't she a doll... , .
I´m back.
pi_26000085
iig, hoe weten ze dat jullie bij de pit zijn. Er moet dus iets zijn van detectie, en waarom komen ze zo gehaast? Toen er aan het hek gerammeld werd, deed je dit hard (geluid)? Zijn er andere details te geven, vreemde apparaatjes, circuits van het hek verbroken? Eigenlijk zou er ook getest moeten worden of ze komen zonder het hek te hebben aangeraakt. Dan is het motion of camera detection lijkt mij.
Als je hier wat meer over weet kan je dit uitschakelen. Wanneer je vanavond de pit in wilt kunnen zij immers weer komen natuurlijk..
pi_26000164
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Ryan3 het volgende:

[afbeelding]
photo 51.

[afbeelding]
photo 52.

Ain't she a doll... , .
[puber mode]

Ga lekker neuken man.. ipv domme mysteries oplossen.

[/puber mode]
pi_26000170
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, we waren dus vertrokken om monsters te nemen van de bodem. Eerst in de buurt van de pit, daarna zouden we doorlopen naar het verdorde bos. Tussendoor rammelden we even aan het hek en het gevolg is inmiddels bekend, daarna zijn we maar naar huis gegaan... Ben benieuwd naar het resultaat van de ingezoomde photo's. Hieronder twee photo's van het bemonsteren van de bodem.

Bij deze heb ik ook een andere primeur. Er bestonden bij een fix aantal goed- en kwaadwillende users nog steeds vraagtekens bij de persoon van Stali. Ik hoop dat ik met deze post dat mysterie voor eens en altijd opgeklaard heb...

[afbeelding]
photo 51.

[afbeelding]
photo 52.

Ain't she a doll... , .
Moet dit nou? .
pi_26000237
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:33 schreef Flowce het volgende:
Om even terug te komen op die baksteen met die strootjes.

Als het goed is zit er tussen de strootjes een chip ter grootte, welke de omgeving analyseert.
Die gaan we morgen dan ook thuis inspecteren.

we pikken het buisje vannacht mee
pi_26000291
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef Stali. het volgende:

[..]

Die gaan we morgen dan ook thuis inspecteren.

we pikken het buisje vannacht mee
Ga je je vrouwelijke charmes in de strijd gooien?

Ryan> kun je wat duidelijker op de foto aangeven waar de man zich zou moeten bevinden dan?
pi_26000322
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef krozz56 het volgende:
iig, hoe weten ze dat jullie bij de pit zijn. Er moet dus iets zijn van detectie, en waarom komen ze zo gehaast? Toen er aan het hek gerammeld werd, deed je dit hard (geluid)? Zijn er andere details te geven, vreemde apparaatjes, circuits van het hek verbroken? Eigenlijk zou er ook getest moeten worden of ze komen zonder het hek te hebben aangeraakt. Dan is het motion of camera detection lijkt mij.
Als je hier wat meer over weet kan je dit uitschakelen. Wanneer je vanavond de pit in wilt kunnen zij immers weer komen natuurlijk..
Ik heb geen apparaatjes of camera kunnen ontdekken. We hebben flink gerammeld maar het geluid draagt niet ver in het bos.

Vannacht nemen we een schep mee en dan kruip ik onder het hek door.
pi_26000418
Bij camera-detectie zouden ze toch alleszins iets gezien hebben voor ze ter plaatse komen, en zullen ze eventueel gerichter zoeken achter wat ze op video gezien hadden.

Als je een mens aan het hek ziet prutsen, ga je toch beter checken dan wanneer je een konijntje tegen het hek ziet wippen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26000481
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ga je je vrouwelijke charmes in de strijd gooien?

Ryan> kun je wat duidelijker op de foto aangeven waar de man zich zou moeten bevinden dan?
@Jawi bedankt voor het inzoomen. Op photo 46 is het duidelijkst iets blauws te constateren.

photo 46.

Ik zal even proberen te verduidelijken. Je neemt vanaf de linkerkant het tweede paaltje, daarnaast hangt een paal scheef. Daar ga je een fractie naast zitten op ongeveer driekwart hoogte.

De man liep eerst rond de auto, ging toen naar binnen en bukte daar (misschien zit daar een camera oid???), daarna stond-ie op en liep weer naar de auto. Wij zijn toen weggegaan.
I´m back.
pi_26000504
Shit verkkerde photo, moment.
I´m back.
pi_26000559
Goed verhaal hoor!
De overgang van groen naar dor is niet vreemd, het is lente en je ziet duidelijk dat het gras bij het water het eerst komt en zich dan uitbreidt.

Hebben jullie de boswachter al gebeld? Over die open plek.
Die open plek komt vaker voor in bossen. Daar kappen ze het hout heel klein zodat het makelijker te vervoeren is. Dat verklaart die bandensporen dan ook meteen.
Ik heb nog een foto van een of andere excursie waar ik met mn klas aan het kappen ben op precies zo'n zelfde plek met allemaal houtsnippers.

Bunkers komen overal voor...ze zijn altijd heel spannend haha

Maar de buizen blijven raar, ik ben benieuwd wat jullie gaan ontdekken!!
pi_26000566
Sorry 49 en 50 zijn het duidelijkst.
I´m back.
pi_26000575
Interessant detail dat hij daar bukte. Het zal dan geen camera geweest zijn, dan zou hij niet kijken of het apparaat nog werkt omdat hij jullie dan al gezien moet hebben om te komen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:03:15 #150
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26000600
STALI LEEFT!

( )
...dass wir fliegen.
pi_26000657
Jullie zouden jezelf de scooby gang moeten noemen joh!
Stali = velma, Ryan = shaggie en ollie is natuurlijk scooby..

Solving Mysteries!
pi_26000680
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:01 schreef Ryan3 het volgende:
Sorry 49 en 50 zijn het duidelijkst.
Kun je er geen pijtlje bij zetten of omcirkelen met paint?? Want ik heb nog steeds geen idee waar ik moet kijken.. Ik zie niet eens een 2e paaltje.
pi_26000721
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
STALI LEEFT!

( )
mischien zou een modje dit soort reacties, en andere offtopic dingen kunnen weghalen zodat dit topic niet binnen 4 uur vol is?
pi_26000726
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kun je er geen pijtlje bij zetten of omcirkelen met paint?? Want ik heb nog steeds geen idee waar ik moet kijken.. Ik zie niet eens een 2e paaltje.
Moment, Stali, die hier de ICT'er is in huis, gaat het nog eens proberen. Photo 49 en 50 moet je zijn iig.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 16:09:29 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26000737
oja, nog gebeld met staats bos beheer?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26000749
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moment, Stali, die hier de ICT'er is in huis, gaat het nog eens proberen. Photo 49 en 50 moet je zijn iig.
oke!
Heb je trouwens nog naar staatsbosbeheer gebeld?

edit> rubbereend was me net voor Toevallig dat we precies hetzelfde dachten.. Misschien kun je ook maar beter niet bellen. A) of ze vertellen wat er aan de hand is. B) of ze lichten de politie in. Wat ook een eind van jullie avontuur zou betekenen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:11:00 #157
55651 JaWi
Shalom.
pi_26000761
Hmm. Dit is foto 50 meen ik.

Dit is een negatief van de zoom bij het busje. Lijkt opzich of er iets voorstaat. Het origineel ontkracht dit echter.

Anders zou ik niet begrijpen wat je bedoeld (paaltjes?). Kan je niet ergens de foto op hoogste kwaliteit online zetten?
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:11:59 #158
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26000776
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

mischien zou een modje dit soort reacties, en andere offtopic dingen kunnen weghalen zodat dit topic niet binnen 4 uur vol is?
Dit soort? Man, waar heb je het over?
...dass wir fliegen.
pi_26000788
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

oke!
Heb je trouwens nog naar staatsbosbeheer gebeld?
Door alle commotie is het er niet van gekomen. We doen het morgen nadat we eerst zelf op onderzoek zijn geweest.

Nou even kijken of het lukt met de foto. Moment.
pi_26000802
Misschien kun je ook maar beter niet bellen. A) of ze vertellen wat er aan de hand is. B) of ze lichten de politie in. Wat ook een eind van jullie avontuur zou betekenen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:14:09 #161
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26000825
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Inderdaad. Als het zo doorgaat, is deel 2 vanavond nog vol. En het leest prettiger zonder onzin tussendoor.

OT: Kun je niet, als je nog eens aan het hek gaat schudden, proberen dichterbij de bus te komen om het kenteken te kunnen zien? Zoals eerder gezegd kun je aan de hand van het kenteken vaak wel wat informatie vinden over het voertuig.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_26000851
Mocht dit hele verhaal waar zijn zouden jullie dat aardig kunnen bewijzen door iig die glow in de dark vlekken op de bomen te photograferen en in ieder geval 1 zo'n blauwhelm op de photo krijgen
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_26000894
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Inderdaad. Als het zo doorgaat, is deel 2 vanavond nog vol. En het leest prettiger zonder onzin tussendoor.

OT: Kun je niet, als je nog eens aan het hek gaat schudden, proberen dichterbij de bus te komen om het kenteken te kunnen zien? Zoals eerder gezegd kun je aan de hand van het kenteken vaak wel wat informatie vinden over het voertuig.
Ik vind dat door al die reacties dit een gezellig topic is. Dus niets weghalen. .

Na onze vorige rammelactie durf ik dat nu echt niet meer.
pi_26000930
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hier op de redactie voorgelegd, ze zien er wel een onderwerp in.
Beter niet bellen naar staatsbosbeheer ?
SCH wil het zelfs al publiceren blijkbaar ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26000997
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Beter niet bellen naar staatsbosbeheer ?
SCH wil het zelfs al publiceren blijkbaar ...
publiceren kan natuurlijk achteraf ook altijd nog he
pi_26001037
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

publiceren kan natuurlijk achteraf ook altijd nog he
Daar begint het gezeik met de pers!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 16:26:01 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26001093
misschien is het handig als iemand die daar tijd voor heeft en handig in is en zin in heeft ff het hele verhaal en alle foto's in één OP kan maken voor deel 3
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:26:12 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26001098
Spannend allemaal hoor. Ben benieuwd hoe het jullie vanavond vergaat.
Binnenkort dus als hoorspel te horen op de radio bij de NCRV, dankzij SCH?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26001102
NIET bellen met staatsbosbeheer!

Lukt het met de foto Stali?
pi_26001124

In de rode circel zie je de man in het blauw.
pi_26001188
knap dat je dat ziet. Kan je het orgineel online zetten? Of zijn dit de HQ foto's ?

Is er trouwens een specifieke ingang van de hekken?
pi_26001213
Ik had de man meer hier verwacht, in zwart cirkeltje

pi_26001227
Idd.. Zijn de de beste kwaliteit foto's die je hebt? Of heb je ze ook in een hogere resolutie? graag online zetten of mailen naar bosschenaren AT gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 april 2005 @ 16:32:18 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26001236
k zie wel iets klein en vaags maar k herken geen man.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:32:26 #175
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26001240
Hier, mensen...
En niet allemaal tegelijk, he...

...dass wir fliegen.
pi_26001269
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:30 schreef krozz56 het volgende:
knap dat je dat ziet. Kan je het orgineel online zetten? Of zijn dit de HQ foto's ?

Is er trouwens een specifieke ingang van de hekken?
Ik heb mijn size-burst laag staan omdat ik dan veel meer foto's kan nemen.
Met inzomen zie je het beter alleen weet ik niet hoe dat zo op te slaan.

Nee, maar de hekken zitten aanelkaar vast met fietskettingsloten.
pi_26001295
Waar de pit gewoon op lijkt is een bouwplaats waar nieuwe leidingen worden gelegd of vervangen.
Ze komen zo snel omdat het mogelijk een gevaar voor de volksgezondheid zou kunnen zijn wanneer er vreemde in de buurt komen met evt plannetjes. Ben benieuwd naar meer fotos
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:39:07 #178
114283 bupatH
ondertitel
pi_26001398
ik vind julie nog steeds een stel freaks die te veel tv kijken/lezen en/of aan de drugs zijn toch leuk om te lezen hoe alle complottheorien ontstaan enzo
pi_26001445

Sorry voor de witte balk onderin, maar dit is het rode kringetje ingezoomd.

dinsdag 5 april 2005 @ 16:41:17 #180
55651 JaWi
Shalom.
pi_26001448
Met 400% inzoomen kan ik er nog niets van maken, sorry . De kwaliteit is niet hoog genoeg voor dit soort bewerkingen .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:43:05 #181
55651 JaWi
Shalom.
pi_26001498
Zo dan?

slettebak [@] gmail.com
pi_26001499
Zoals mijn voorganger wellicht ook duidelijk te makken... er is bar weinig te zien..

Waar is het eigenlijk? Ik wil ook wel ff komen rammelen hoor.. Als jullie niet meer durven..
pi_26001567
Er zijn dus 250 fotos gemaakt, zal dit niet Allemaal in een fotoalbum moeten komen zodat elk detail gezien kan worden ?
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:49:55 #184
54905 Haarbalpasta
Voor de poes!
pi_26001644
ok zeker een tvp waard!

vanavond de grote avond?
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:55:51 #185
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26001789
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:27 schreef Stali. het volgende:
[afbeelding]

In de rode circel zie je de man in het blauw.
Tja je kan wel iets zien ja
pi_26001791
Het zou toch best wel helpen als jullie ééns de naam v/h bos zouden vermelden.
Dan kan heel Fok! vanaf de sateliet kijken wat er aan de hand is..

http://worldwind.arc.nasa.gov/
  Milf dinsdag 5 april 2005 @ 17:00:46 #187
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_26001919
Is het een digicam waarmee jullie die foto's maken? Dan zit er ook vast wel een camera ( film ) functie op. Als er nou weer iemand aankomt kom jullie weg te sturen dan zet je die stiekum aan en dan heeft de ander het niet door. .

Wel spannend allemaal hoor. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_26001922
Zeer interessant topic.
ff vluchtig door het eerste topic heen gekeken en gelezen. Is dit overigens op Loonse en Drunense Duinen?
Lambo of Rekt
pi_26001973
Zonde dat dat inzoomen niet echt resultaat oplevert. Wij zien toch zeker een blauwe (gebukte) vorm, maar goed wij weten waar we moeten zoeken. Kijk anders op beide photo's nog even.

Anyway, Stali is dan de ICT'er in huis, ik ben de chemicus en dus ben ik jullie nog de uitslag van ons bodemonderzoek schuldig. 1 hebben we al gedaan: de zuurgraad, leek me de interessantste. Iedere ongeschoolde delittant weet dat een te hoge zuurgraad slecht is voor de natuur.

De test is op zich eenvoudig. Je moet 1 deel grond mixen met 5 delen water, de capsule erin flikkeren en husselen met die hap (zo wordt dat niet uitgelegd op de HLO hoor). Na een tijdje kun je aan de kleur die het water aanneemt mbv de schaal (meetbreedte tussen PH 8 en 4) aflezen wat de zuurgraad is. Uiteraard weet iedereen dat PH 7 neutraal , PH < 7 zuur en PH > 7 basisch is. Ik geloof dat een gegeven bodem het beste rendeert tussen PH 6,5 en 5,5 (voor dennenbomen iets zuurder). Correct me if I''m wrong. Dit in het achterhoofd hebbende dan nu de resultaten...

photo 53.

Hier staat het brouwsel in het bakje nog wat te borrelen als het ware...

En hier het resultaat, dusdanig dat jullie het ook kunnen zien...

photo 54.

photo 55.

We've got our selves a winner!!! PH 4. . Of lager...

Zo zuur als keukenazijn mensen...
I´m back.
pi_26002014
tis in de buurt van NL/BE grens
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26002039
Als je snachts erheen gaat, probeer goede foto's te nemen of beter nog een filmpje te maken. Dat kan tegenwoordig met die digitale cam's
Lambo of Rekt
pi_26002067
whow zuurgraad 4:| tering dat is veel man !! daar is zeker de grod vervuild !
MoeMoe.rar !!!!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:07:46 #193
54905 Haarbalpasta
Voor de poes!
pi_26002092
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Ryan3 het volgende:

[...]

geen wonder dat het er daar zo slecht uitzag qua natuur!
wat dachten jullie van een eventuele dumpplaats wat nu geruimd wordt, of een plaats waar nog gedumpt wordt!?!?

'T zal in ieder geval makkelijker zijn als jullie nou eens nummerborden kunnen noteren..
en eventueel een filmpje maken op je digicam
pi_26002154
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Ryan3 het volgende:

Hmmmz...

Hoe diep heb je je monster genomen?
Heb je ook een monster uit die plas met de doode vissen?
pi_26002284
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef faithlesz het volgende:

[..]

Hmmmz...

Hoe diep heb je je monster genomen?
Heb je ook een monster uit die plas met de doode vissen?
Meerdere monsters genomen van verschillende plaatsen ongeveer 10 cm diep.

Anyway we gaan boodschapjes halen (o.m. wat mondvoorraad voor heden deze nacht), zijn dus even weg. Als topic vol zit, en we zijn er niet, wil iemand dan zo vriendelijk zijn een deeltje 3 te openen. Tanx.
I´m back.
pi_26002299
Het Markdal is het enige wat ik ken aan bossen daar in de buurt.
Lambo of Rekt
pi_26002365
interessant zou idd de ph-uitslagen zijn van de plas met vissen, de groene gedeeltes, de grensovergangen, het dode gedeelte en de kale vlaktes zijn.
Maar Ph 4 is echt erg. Ik ga eens opzoek op internet naar soortgelijke verontreinigde gebieden.

Loofbomen algemeen: 5.5-6.5 PH
bron
pi_26002403
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef Haarbalpasta het volgende:

'T zal in ieder geval makkelijker zijn als jullie nou eens nummerborden kunnen noteren..
Volgens mij beginnen de nummerborden van regering, leger, marine, koningshuis, etc allemaal met een bepaalde letter-/cijfercode.

Jezus, nog ff en ik ga het verhaal ook geloven..
pi_26002539
AA is van de koninklijke deel
pi_26002633
quote:
De CD-series worden uitgegeven aan de Ambassades en Consulaten in Nederland.

CD-438 oude 3-cijferige combinatie
CD-10-00 eerste nummer met 4-cijferige combinatie
CD-12-86 De 4-cijferige combinatie
02-CD-68 Combinatie met CD in het midden(mogelijk Scandinavisch land, daar zijn de CD-platen
ook wit op blauw...)
CD-J-110, CD met letter J= paleis van justitie in Den Haag
02-CD-41 De Gaik-plaat met CD in het midden
CD-44-22 Gaik plaat met 4 cijfers
CD-44-63 Gaik plaat met 4 cijfers
bron
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:31:29 #202
55651 JaWi
Shalom.
pi_26002715
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je het nummerbord hebt:

http://www.rdw.nl/ned/02_diensten/03_particulieren/index_0046.htm
Gave site .
Denk alleen dat CD, AA etc buiten beschouwing blijven.

Ik wil best een deel van de openingspost voor een eventueel volgende deel maken, ik ga echter niet alle foto's en tekst doen. Dus als iemand zich geroepen voelt.
slettebak [@] gmail.com
pi_26002788
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:

[..]

Gave site .

Ik wil best een deel van de openingspost voor een eventueel volgende deel maken, ik ga echter niet alle foto's en tekst doen. Dus als iemand zich geroepen voelt.
Ja inderdaad autos van regering, leger, marine, koningshuis, etc staan niet in dat systeem. Maar dan weet je in ieder geval (ongeveer) wat je aan je fiets hebt hangen...

Ik wil je best helpen met OP trouwens..
pi_26002804
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
Dat is ook het mooie van de site
Alle kentekens zijn te checken. Kan het kenteken niet gevonden worden, dan is het;

- Nep
- Regering, AIVD, etc..
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:41:53 #205
55651 JaWi
Shalom.
pi_26002958
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja inderdaad autos van regering, leger, marine, koningshuis, etc staan niet in dat systeem. Maar dan weet je in ieder geval (ongeveer) wat je aan je fiets hebt hangen...

Ik wil je best helpen met OP trouwens..
Ik zet nummer 1-25 wel even tussen [img] tags en sla die op in word. Doe jij 26-einde ?
slettebak [@] gmail.com
pi_26003441
beetje offtopic, ik zocht op nummerplaat en kreeg:
http://www.flitsservice.n(...)index_repo.html?http://images.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=1702

ik nazoeken, en wat is het volgens de nummerplaat zoek site?

een bedrijfs auto,
Merk PEUGEOT
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:04:09 #207
55651 JaWi
Shalom.
pi_26003532
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik zet nummer 1-25 wel even tussen [img] tags en sla die op in word. Doe jij 26-einde ?
Ik heb alle foto's van deel 1 al (36 stuks).
slettebak [@] gmail.com
pi_26003583
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
beetje offtopic, ik zocht op nummerplaat en kreeg:
http://www.flitsservice.n(...)index_repo.html?http://images.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=1702

ik nazoeken, en wat is het volgens de nummerplaat zoek site?

een bedrijfs auto,
Merk PEUGEOT
uhm ik krijg dit hoor:

Voertuigsoort i Personenauto
Merk i FORD
Handelsbenaming i FOCUS; 1.6I-16V
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1596 cm3
Aantal zitplaatsen i 5
Aantal staanplaatsen i N.v.t.

@jawi> lol daar was ik net mee bezig.. Maargoed maak jij het maar af dan.. Ik ga een hapje eten
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:10:46 #209
55651 JaWi
Shalom.
pi_26003680
Ok, ik heb nu alle foto's en de OP.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:11:29 #210
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26003691
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

tadaaa hier staan de eerste foto's dit hoef je nu alleen nog maar te knippen en plakken
Graag gedaan

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/verbodentoegangpit.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/verbodentoegang.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Depitblauwebuizen.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/blauwebuis.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/groenplaatbakken.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/sporen.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/harsenpaaltjes.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/schorsdaglicht.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/fluorschors.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Ollieendodevis.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodevisI.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Olliesvondst.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedIV.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedIII.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedII.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodevarensI.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijI.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijII.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIII.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIV.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIX.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijX.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijXI.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/nieuwkotje.jpg[/img]
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:13:09 #211
55651 JaWi
Shalom.
pi_26003722
Appelsientje toch .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:13:28 #212
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26003734
Ik maak er ook wel ff een leuke OP plaatje bij is het feest helemaal compleet
pi_26003808
Wat een teamwork tussen jullie 2

dinsdag 5 april 2005 @ 18:17:31 #214
55651 JaWi
Shalom.
pi_26003810
Appelsientje, ik heb hem gemaild naar je hotmail, je kan hem previewen als reply om te zien hoe het eruit ziet. Ik ben zo eten en dan ben ik een paar uur weg .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:17:53 #215
55651 JaWi
Shalom.
pi_26003824
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:17 schreef Zebbie het volgende:
Wat een teamwork tussen jullie 2
CSI:Fok! .
slettebak [@] gmail.com
pi_26003875
heej, dat heb ej van mij :/
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:20:37 #217
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26003894
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:17 schreef JaWi het volgende:
Appelsientje, ik heb hem gemaild naar je hotmail, je kan hem previewen als reply om te zien hoe het eruit ziet. Ik ben zo eten en dan ben ik een paar uur weg .
hotmail blokkeert bij mij alles
mail hem anders naar mijn andere mail adres in mijn profiel

of dit werkt volgens mij ook
appelsientje_78@gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:26:28 #218
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26004024
heb ff snel iets in elkaar gezet
pi_26004078
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
Stali moet erin

Laten Stali en Ryan nog wel even iets weten voordat ze gaan? En welke equipment ze meenemen?

[ Bericht 10% gewijzigd door TerroRobbie op 05-04-2005 18:37:58 ]
pi_26004347
ze beloofden fotos, laten jullie ook weten wat jullie werkplan zo ongeveer is? De pit nader onderzoeken en fotograveren; een sample uit de zwarte leidingen; de ondergronde bunker nader bekijken ?
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:42:17 #221
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26004379
Zo plaatje iets aangepast
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:43:58 #222
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_26004414
leuk met het hondje erin

dat is mijn held
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26004434

Volgens mij worden jullie daar al in de gaten gehouden door een of andere commando.
pi_26004489
Interresante theorie... maar volgens mij is het gewoon een boom..
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:46:52 #225
55651 JaWi
Shalom.
pi_26004493
Verzonden.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:47:47 #226
55651 JaWi
Shalom.
pi_26004516
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef Basp1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij worden jullie daar al in de gaten gehouden door een of andere commando.
Anders loop jij even te ijlen . Het moet wel een klein beetje geloofwaardig worden hoor .
slettebak [@] gmail.com
pi_26004622
Was die gast in dat busje die jullie aansprak trouwens een Nederlander of een Belg? En dat busje? Nederlands of Belgish kenteken?
pi_26004907

Nouja, t zijn natuurlijk gewoon bomen maar een beetje gelijk moet je hem geven .

pi_26004963

Er zit indd wel een vormpje in, maar dat gaat me iets te ver
In Southern Sun
pi_26005240
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:03 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]

Nouja, t zijn natuurlijk gewoon bomen maar een beetje gelijk moet je hem geven .
Deze photo getuigt van een iets te grote phantasie imo

Maar Ryan3 en Stali, waarom maken we geen Phok!Radio special van dit verhaal? Een nachtelijke ontdekkingstocht, multi-mediaal verslagen?
  Admin dinsdag 5 april 2005 @ 19:19:28 #231
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26005257
Hoe laat zijn jullie terug vannacht EN gaan jullie dan nog de photo's posten op het PhokPhorum?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:19:56 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_26005266
Toeval?
quote:
Man omgekomen door ongeval in grot

Uitgegeven: 5 april 2005 18:02

MAASTRICHT - Een nog onbekende man is dinsdagmiddag om het leven gekomen door een ongeval in een grot in Maastricht. Dat meldde de politie dinsdag.

Het ongeval gebeurde in de grotten van de Cannerberg bij Chateau Neercanne. Tijdens werkzaamheden door een asbestsaneringsbedrijf kwam door nog onbekende oorzaak een deel van het plafond van de grot omlaag. Het slachtoffer werd daarbij geraakt door een blok mergel en overleed ter plaatse.

De grot werd tientallen jaren gebruikt door de NAVO en wordt nu ontmanteld. Hij is ernstig vervuild met asbest. Op het moment van het ongeval waren er zes mensen in de grot aan het werk. De vijf overige werknemers zijn ongedeerd.

Instortingsgevaar

Politie en andere hulpverleners kunnen de grot wegens instortingsgevaar niet in. Het stoffelijk overschot van de man ligt nog in de grot. De hulpdiensten wachten op het Staatstoezicht op de Mijnen. Die moet de staat van de grotten beoordelen en beslissen of er iemand in mag.

NU.nl homepage
(c) ANP
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_26005267
telefoons die uitvallen, ruis op de lijn, Stali die met schrik in d'r stem zachtjes fluistert "what was that?" en hop, Blair Witch The Hoorspel is geboren
In Southern Sun
  Admin dinsdag 5 april 2005 @ 19:20:46 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26005288
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:19 schreef yvonne het volgende:
Hoe laat zijn jullie terug vannacht EN gaan jullie dan nog de photo's posten op het PhokPhorum?
Tot die tijd blijf ik phrenetiek heen en weer drentelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_26005294
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef iteejer het volgende:

Maar Ryan3 en Stali, waarom maken we geen Phok!Radio special van dit verhaal? Een nachtelijke ontdekkingstocht, multi-mediaal verslagen?
Dat is idd een goed idee. Vroeger had je dat 'savonds ook bij de KRO op Hilversum 3, hartstikke spannend was dat
pi_26005314
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Toeval?
[..]
Dat die man is omgekomen lijkt me niet maar dat de navo bezig is " dingen te ontmantelen" ...

zie één van mijn posts in het vorige topic
pi_26005326
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
telefoons die uitvallen, ruis op de lijn, Stali die met schrik in d'r stem zachtjes fluistert "what was that?" en hop, Blair Witch The Hoorspel is geboren
The Phok Witch Project
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:23:04 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26005341
Zooo de volgende OP is klaar
ik ben alleen zo ook weg.... PSV kijken natuurlijk
pi_26005362
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:22 schreef iteejer het volgende:

[..]

The Phok Witch Project
Nou moet je Stali. niet zo beledigen
In Southern Sun
pi_26005400
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is idd een goed idee. Vroeger had je dat 'savonds ook bij de KRO op Hilversum 3, hartstikke spannend was dat
Ja, uitte zenden in meerdere afleveringen
Die steeds op spannende ogenblikken stoppen natuurlijk!

Dan laten we onze eigen Pheter :R de Phries meespelen
(Wordt opgevreten door het door onbekende giphstophen tot razernij gebrachte hondje oid)
pi_26005422
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Deze photo getuigt van een iets te grote phantasie imo

He wat een leuk idee! Ik geef je mijn mobiele nummer.

Wat leuk dit!

[ Bericht 2% gewijzigd door iteejer op 05-04-2005 19:29:42 ]
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:27:27 #242
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_26005438
Heb je daar wel bereik dan?
pi_26005474
spannend hoor ! maar zn radio verslag lijkt me wel goed , op iets zoals ActionRadio en dan in het FOK! uurtje daar ? dan kunne ze uurtje bijkletsen !

btw stali doe ff je nr PMen naar um dan nu krijg je 1000den telfoontjes van *geile* jongentjes die net hun eersdte haar drop hebben
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26005488
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[afbeelding]
Hij is geweldig!! Ik heb m als wallpaper tiled.
pi_26005517
Weet je zeker dat je dat nummer hier wel neerzet Stali.?
In Southern Sun
pi_26005533
Stali ik heb je nummer er ff uitgesloopt, niet zo handig om dat hier neer te zetten
pi_26005550
Ah, je hebt m al weggehaald zien ik
In Southern Sun
pi_26005551
Het plan:

1. Naar de pit, we scheppen een kuil onder het hek en dan ga ik foto's maken wat er precies is aangelegd en hoe de buizen lopen, kortom we gaan onderzoeken wat er precies gebeurt.

2. Vlakbij is de afwatering en dan nemen we het geheimzinnige kokertje mee. We zullen ook watermonsters meenemen.

3. Daarna gaan we richting de grote open plek om te kijken wat daar gebeurt. We hebben gisteren immers bulldozers gehoord. We gaan het hele terrein af en maken natuurlijk foto's en tevens nemen we wat grond mee om deze ook op PHwaarde te controleren.

4. We gaan naar de bunker met het nieuwe wc-hokje om te kijken of daar leven is.

Geschatte tijd: ca vier uur.
Tijd van vertrek: 1.00 uur
Tijd van aankomst 5.00 uur en dan zullen we bekaf zijn maar we zullen een verslag posten.

We nemen in ieder geval mee:

Camera! ,
Grote zaklamp,
Schep,
plastic zakjes (bodemonderzoek)
Leeg flesje (watermonster)
tangetjes,
eten, drinken.

Tips zijn welkom, we nemen alleen geen slagwapens mee, een schep moet voldoende zijn. .
Trouwens we zullen onze uitrusting nog wel even fotograferen en posten.

En nu nemen we dus ook mijn mobieltje mee. .
pi_26005564
mocht ut op radio komen , LAAT UT WETEN !! wil ut zeker horen !
MoeMoe.rar !!!!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:32:49 #250
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26005579
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Stali. het volgende:

[..]

Hij is geweldig!! Ik heb m als wallpaper tiled.
Ik voel me vereerd
pi_26005596
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je daar wel bereik dan?
Ja ik denk het toch wel hoor. Ik zou niet weten waarom niet, het is toch grensgebied en dan zou een belgische telecom maatschappij de verbinding ook kunnen oppikken.
pi_26005607
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:
En nu nemen we dus ook mijn mobieltje mee. .
Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoon
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:34:28 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26005624

Het wordt steeds spannender.
Dus ook nog een telephonisch verslag nu erbij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26005639
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoon
Inderdaad dit is een goeie! Ik zet net het geluid aan maar dan zet ik m op trillen.
pi_26005670
haha voel je in de bossies...l.bzzzzzzzz bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzz lijt me ook wel dat je dan niet fijn zit "verstopt"
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26005718
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
haha voel je in de bossies...l.bzzzzzzzz bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzz lijt me ook wel dat je dan niet fijn zit "verstopt"
Je hebt gelijk, het is beter om tijden af te spreken.
pi_26005750
ik bel je om 2uur nacht wel o kut kan niet bellen naar het buitenland klote land waar ik u zit n
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26005786
Ach, als je telephoon gaat trillen hoort niemand dat, al denk je van wel...
Lekker laten trillen dus, en als je kan neem je op
In Southern Sun
pi_26005817
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles

ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26005825
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef golfer het volgende:

Het wordt steeds spannender.
Dus ook nog een telephonisch verslag nu erbij.
Golpher in de Truth? Well well...
pi_26005864
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles

In een bos lijkt het me niet dat je dat hoort...
Als er maar geen discolampjes opzitten
In Southern Sun
pi_26005872
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:

Het is inderdaad beter om gewoon tijden af te spreken, om het half uur ofzo. En dit dan na 1.00 uur.
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:45:20 #263
67670 Skv
Cynist.
pi_26005937
Verzin vast een excuus, mócht je gepakt worden..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26005945
Godver het wordt ineens druk hiero.. Pass mij dat nummer van Stali eens ik heb het gemist
pi_26005985
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:45 schreef Skv het volgende:
Verzin vast een excuus, mócht je gepakt worden..
Ik denk dat die gasten aan excuusjes doen.. Gewoon hard slaan.. of hard lopen
pi_26005986
Heb het niet opgeschreven, baal ik nu ook van

Weet alleen hoe het begon..
In Southern Sun
pi_26005997
lijkt me idd beter en veiliger want niemand (teminste) ik niet wil dat door deze fotoshoot jullie iets overkomt ! neem btw ollie ook niet mee in de nacht , WANT: als hij zich bedrijgd/raar ect voelt kan ie gaan blaffen en dat lijkt me niet echt handig als je daar stil zit te doen
MoeMoe.rar !!!!!
pi_26006025
Daarom heb ik dat nummer dus ook verwijderd:P
pi_26006055
Dank je wel Iteejer
In Southern Sun
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:50:15 #270
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26006070
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:48 schreef iteejer het volgende:
Daarom heb ik dat nummer dus ook verwijderd:P
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??
Jawi enzo heeft al een hele OP uitgetikt....
en dan is het zo jammer als het niet gebruikt wordt....
pi_26006095
uuhhhm.. camera die je meeneemt.. wellicht een extra geheugenkaart?
dan kun je op hogere resulutie foto's maken.

trouwens in het donker, als je geen flits wilt gebruiken.. een statief?
extra batterijen?
laat thuis een briefje achter ( of bij de oppas) waar je precies op zet waar je heen bent ( eventueel met link naat deze topics erbij)
mocht er onverhoopt iets gebeuren.. aanhouding ivm betreden verboden gebied / hardhandige verwijdering etc. dan zijn jullie nog een beetje traceerbaar..
dag
pi_26006116
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:50 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??
Jawi enzo heeft al een hele OP uitgetikt....
en dan is het zo jammer als het niet gebruikt wordt....
ok
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:52:42 #273
12089 DukeBox
Lees de FAQ !
pi_26006144
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:We nemen in ieder geval mee:
GSM ? Altijd handig voor het geval dat ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...
Misschien nog een GPS om de exacte lokaties vast te leggen.
statsbakker
pi_26006155
Ik reageer even (stond de afwas te doen), Stali is nog snel even naar de Appie om een belkaart te kopen. Maar leuk idee, iteejer. Lijkt me goed dat je om het half uur belt oid. Dus beginnend om 1 uur 30 en dan oplopend. We zijn wel een tijdje weg natuurlijk, maar dat moet niet uitmaken, ik moet morgen ook weer vroeg beginnen. Ik hoop wel dat niet iedereen gaat bellen en mochten we op het afgesproken tijdstip even niet opnemen, bel dan later weer even, wrs zullen niet elk moment kunnen inspreken zoals de kaarten er nu voor staan.
I´m back.
pi_26006176
Lijkt me niet echt handig om daar ff een tunnel onder dat hek door te graven, dat zal niet makkelijk gaan met al die boomwortels (heb veluwe-ervaring). En het zal de volgende dag zeker opvallen. Mochten ze (al lijkt mij dat toch onwaarschijnlijk) een of andere sensor hebben om te kijken of er iemand bij dat hek zit is het bijna onmogelijk er onderdoor te graven zonder op te vallen. Misschien er gewoon ff snel overheen klimmen?

pi_26006189
Appelsientje, je kunt hem ook mailen naar bosschenaren AT gmail.com dan open ik hem straks wel... Zie maar..
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:54:51 #277
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26006202
natuurlijk, bellen. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:55:03 #278
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26006208
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:51 schreef iteejer het volgende:

[..]

ok
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )
oeps en een typ fout.... potteNkijkers
pi_26006209
jah, ^ hier ben ik ook nog neit zkr van hoe en wat
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:55:08 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26006211
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:41 schreef iteejer het volgende:

Golpher in de Truth? Well well...
Niet voor het eerst hoor, beste iteejer.
Ik lurk vaak en post zo heel incidenteel wel eens.
Dit topic volg ik vanaf het begin met grote belangstelling.
Poef.....gone! ©golfer
pi_26006231
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik reageer even (stond de afwas te doen), Stali is nog snel even naar de Appie om een belkaart te kopen. Maar leuk idee, iteejer. Lijkt me goed dat je om het half uur belt oid. Dus beginnend om 1 uur 30 en dan oplopend. We zijn wel een tijdje weg natuurlijk, maar dat moet niet uitmaken, ik moet morgen ook weer vroeg beginnen. Ik hoop wel dat niet iedereen gaat bellen en mochten we op het afgesproken tijdstip even niet opnemen, bel dan later weer even, wrs zullen niet elk moment kunnen inspreken zoals de kaarten er nu voor staan.
we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostem
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:56:22 #282
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26006240
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Appelsientje, je kunt hem ook mailen naar bosschenaren AT gmail.com dan open ik hem straks wel... Zie maar..
hij's al open
pi_26006296
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostem
Okee, laat hem maar even bellen dan.
I´m back.
pi_26006299
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hij's al open
Ja dat zie ik nu ook

Deze even snel volknallen
  dinsdag 5 april 2005 @ 19:58:40 #285
67670 Skv
Cynist.
pi_26006306
Tralal. dicht.
pi_26006316
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )
oeps en een typ fout.... potteNkijkers
Staat al op slot, ik pas het aan als ie weer open is.
pi_26006374
Overigens nemen we natuurlijk ook nog wat biertjes mee. Heeft Stali vergeten te vermelden. Als we mannen in het blauw tegen komen gaan we er gewoon een biertje mee drinken....
I´m back.
pi_26006448
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens nemen we natuurlijk ook nog wat biertjes mee. Heeft Stali vergeten te vermelden. Als we mannen in het blauw tegen komen gaan we er gewoon een biertje mee drinken....
heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?
dan zet je die aan als je een blauwhelm aan ziet komen.. kun je het gesprek opnemen
dag
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:04:22 #289
67670 Skv
Cynist.
pi_26006449
Da's slim
En mocht het toch niks opleveren, kan je je altijd nog kapotzuipen in het bos
kan ook leuke foto's opleveren...
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:05:28 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26006476
Men.Ik ben reuze benieuwd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26006480
Als je ineens dit geluid hoort weet je dat alles goed komt...
pi_26006483
trouwens, weten jullie de weg in het donker en helemaal al met wat biertjes op
pi_26006530
biertjes... ja daarvan zullen ze onder de indruk zijn...
pi_26006595
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef Zebbie het volgende:
Lijkt me niet echt handig om daar ff een tunnel onder dat hek door te graven, dat zal niet makkelijk gaan met al die boomwortels (heb veluwe-ervaring). En het zal de volgende dag zeker opvallen. Mochten ze (al lijkt mij dat toch onwaarschijnlijk) een of andere sensor hebben om te kijken of er iemand bij dat hek zit is het bijna onmogelijk er onderdoor te graven zonder op te vallen. Misschien er gewoon ff snel overheen klimmen?
Overheen klimmen durf ik niet aan omdat ze nu steeds wanneer wij aan het hek rammelden binnen tien minuten aanwezig waren. Scheppen dan maar, zonder het hek aan te raken.

Ryan gaat natuurlijk scheppen, want het is een bikkel. .
pi_26006617
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
biertjes... ja daarvan zullen ze onder de indruk zijn...
Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:12:02 #296
67670 Skv
Cynist.
pi_26006625
filmpjes maken.
pi_26006652
Wat zijn jullie eigenlijk van plan? Hoe denk je zo'n blauwhelm te kunnen fotograferen zonder dat hij jullie ziet?
pi_26006672
ff bijschijnen haha
pi_26006695
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:04 schreef petre86 het volgende:

[..]

heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?
dan zet je die aan als je een blauwhelm aan ziet komen.. kun je het gesprek opnemen
Nee, heb ik niet.
Maar als we met mensen praten dan bellen wij Nolius op en dan laten we m aanstaan en dan kunnen jullie ook alles horen.

Dan moet ik het telefoonnummer van Nolius vanavond wel onder de sneltoets zetten.
pi_26006701
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:11 schreef Stali. het volgende:

[..]

Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.
Ik weet wel wat bouwvakkers met bemoeizuchtige pottenkijkers, die hun komen storen bij het nachtelijke en wellicht illegale bezigheiden, doen...
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:15:53 #301
67670 Skv
Cynist.
pi_26006726
Neem de gesprekken op
Zou graag meegaan, net als anderen hier waarschijnlijk
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:16:08 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26006731
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je ineens dit geluid hoort weet je dat alles goed komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')