En hier kun je alles nog teruglezen en bekijken. Geen pottenkijkers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Op eerste paasdag, voor het krieken van de dag, ging ik Ollie (ons hondje) uitlaten in de uitgestrekte wildernis rondom ons huis. Eigenaardige hierbij, en ik sloeg er eerst dan ook geen acht op, was dat Ollie opgegeven moment ging piepen en niet vooruit te branden was. Nu deins ik niet snel terug voor Ollie's kuren en gedram en dus deed ik hem aan de lijn en stap noest met hem verder.
Niet lang daarna hoor ik 1 of andere naderende moter loeien en het scheelde vervolgens niet veel of ik werd van mijn sokken gereden door een kleine gele bulldozer met op de bok een man met een stofbril op en een blauwe helm op zijn hoofd. Vreemd. Wat doet een bulldozer midden in het bos, op eerste paasdag, voor dag en dauw??? Overigens reed dat ding niet de volgens mij toegestane 15 km/u maar minstens het dubbele.
Ik sleur Ollie mee, die inmiddels geen voet (poot) meer verzette, in de richting waarin de bulldozer reed (ik deins immers nergens voor terug). Nog vreemder was het dat ik me opgegeven moment bevond op een zeer recent (met de bulldozer???) aangelegd pad, midden door het bos heen. Daarbij waren op een flink aantal bomen er nieuw uitziende bordjes met verboden toegang gespijkerd. Ik was daar al eerder geweest iig en kende het pad niet en was de bordjes nog nooit tegengekomen. Ook lagen hier en daar van die grote metalen platen om de ondergrond voor zwaar materieel (bijv. vrachtwagens) begaanbaar te maken.
Anyway, ik zie de bulldozer op gegeven moment stilstaan bij een omheining. De man kijkt naar mij om en zet zijn machine weer in beweging verder in tegenovergestelde over het pas aangelegde pad. Ik loop door en kom tot mijn verbazing bij een door een omheining afgerasterd deel van het bos. Hierachter bevond zich een soort afgegraven krater, zeg 15 à 20 m in diameter, met in de grond gestoken tal van (stuk of 12) blauwe en gele pijpen, inverschilldende maten en uitvoeringen. Aan weerszijden van de krater waren lichtmasten opgericht. Ook stond even buiten de omheining zo'n wc-kotje voor bouwvakkers, je kent ze wel.
Ik liep nadat ik 1 en ander goed bekeken had door, achter die bulldozer aan die nu uit mijn gezichtsveld was verdwenen. Vervolgens zie ik bij een flauwe bocht op een afstand van ongeveer 500 m de bulldozer staan en een geel busje. Drie mannen (eveneens met blauwe helmen) staan rondom de bulldozer met de bestuurder ervan te praten en kijken, terwijl ik de bocht afloop, schielijk naar mij om. Meteen stappen ze, naar het lijkt, gehaast of opgeschrikt in hun voertuig en rijden ietwat bruusk (laat ik zeggen: net niet met gierende banden) weg. De bulldozer trekt ook weer op en rijdt het busje achterna, dieper het woud in...
Ik heb de flauwe bocht nog een stukje afgelopen, maar ben toen maar teruggekeerd.
Vanmiddag zijn Stali en ik (zonder phototoestel) naar die plaats teruggegaan en hebben een paar vreemde dingen gezien... en meegemaakt. Morgen gaan we weer kijken, maar dan mét camera, en zullen we een aantal photo's posten en verslag uitbrengen.
Ik ook wel...quote:Op maandag 4 april 2005 23:30 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd wat jullie morgenavond nog gaan zien
Ramptoeristquote:
Die splitsing is gewoon te vaag, van groen naar dor... Dat zou een maand geleden ook vreemd zijn geweest...quote:Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef LaZZ het volgende:
Hmhm, deze foto's kunnen natuurlijk ook alvast in de herfst zijn gemaakt die we nu zien. Of een maandje geleden, zoiets.
True, die splitsing is erg vreemd, maar niet erg moeilijk te realiseren met photoshop, me dunkt.quote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die splitsing is gewoon te vaag, van groen naar dor... Dat zou een maand geleden ook vreemd zijn geweest...
Kijk eens naar de verschillende hoeken waaruit de foto's zijn genomen...quote:Op maandag 4 april 2005 23:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
True, die splitsing is erg vreemd, maar niet erg moeilijk te realiseren met photoshop, me dunkt.
Dat had ik ook al vernomen idd. Daarom is het ook zo moeiljik sceptisch te blijven op dat gebiedquote:Op maandag 4 april 2005 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kijk eens naar de verschillende hoeken waaruit de foto's zijn genomen...
Beide foto's kloppen exact met elkaar op de splitsing lijn...
quote:
quote:maar de TS heeft er helemaal geen baat bij om dit alles te faken, dus die kans schat ik zeer klein in
hmmm, dat maakt mij zeker naief en goedgelovig?
Psies! Hoe kan dat ding nou werken!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
één van de meest opzienbarende foto's staat er niet bij, de WC zonder stortbak.
Die heeft inmiddels twee staartenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft dat hondje al uitslag eigenlijk?
Hee, thanx voor de compilatie. Nu jij zo ijverig bent geweest zal ik er ook nog even wat plaatsen. Mind you, we zijn toch aan een heel werk begonnen wel. We hebben circa 250 photo's gekiekt waar we een selectie uit moesten maken die zo goed mogelijk de sfeer weergeeft die wij vandaag ervoeren.quote:Op maandag 4 april 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]hierbij de vorige foto's niet allemaal trouwens had ik ff geen zin in
]
1 ding weten we nu wel. Zoiets kán gewoonweg niet illegaal gebeuren. Daarvoor zou het toch teveel opvallen. Ik denk toch dat een project is vanuit overheidswege, wat voor project? Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Als laatste zij opgemerkt, Stali zinspeelde er al op, dat wij terwijl we daar een beetje rondliepen duidelijk het loeien van bulldozers niet ver van ons vandaan waarnamen. Iig een nogal zware moter, die leek op te trekken en enige tijd stationair te lopen, waarna hij plotseling ophield. Blijkbaar zijn hier dus ook lieden aan het werk. Dit is dan ook de reden dat we morgennacht bepakt en bezakt een kleine expeditie zullen ondernemen naar dit gebied...
mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.
Maar die houtsnippers zijn er iig neergelegd.
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.
Maar die houtsnippers zijn er iig neergelegd.
Echt niet!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels twee staarten![]()
Misschien komt er een grote speeltuin(pulp als bescherming), met flink wat watertoevoer en zijn die chemicaliën voor de reiniging van het zwembad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
Dit zou wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef chip_h het volgende:
[..]
mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.
Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.
Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
idd open vlaktes worden wel vaker in bossen gecreeerd om zo de dieren wat diversiteit te bieden en ook andere dieren naar het gebied te trekken. Die openplek moet dus echt gepland zijn ism met staats bosbeheer, dus je zou zonder al die andere dingen te vermelden bij Staats Bos beheer kunnen informeren naar die openplek. En dat onder het mom van dat je zeer geintreseerd bent in de natuurontwikkeling van het bos. Misschien vertellen ze dan wat ze daar gedaan hebben en waarom en misschien krijg je dan ook aanknopingspunten voor de andere bezigheden in het bos.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.
En nu ga ik Ollie uitlaten..
Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:49 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.
Hoi trouwens, je loopt dan wel te knorren maar je volgt het nog.
En die post je dan in deze topic en ik hou je eraan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.
Vraag het anders aan een eventueel aanwezige blauwhelm of Caterpillar chauffeur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan moeilijk een foto maken en mezelf erop zetten. Daarbij moet ik nog oppassen dat ik niet weggestuurd word he?
Gekke is dat Ollie op eerste paasdag bij het betreden van het bos al kuren kreeg. De donderdag en vrijdag daarna was er niet veel meer van die kuren over, wel was hij frenetiek aan het heen en weer rennen en overal druk aan het snuffelen. Daarna was de elasticiteit wel uit zijn span of attention, kreeg ik de indruk. Zelfs vandaag in het bange buitenbos van Bor de Wolf kon hem niet veel meer boeien dan de links en rechts in het dore gras opgestapelde dennenappeltjes. Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Laat dat hondje toch gewoon thuis.
Dat jullie jezelf aan gevaar blootstellen, okay, dat is bewust.
Maar als dat beestje iets overkomt vind ik dat onaanvaardbaar.
Je zegt zelf dat je je kind niet meer meeneemt, waarom dat hondje dan wel?![]()
Ik blijf het niet verantwoord vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .
Cool beestquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:42 schreef Stali. het volgende:
[..]
Echt niet!.
[afbeelding]
Onze trouwe metgezel in dit avontuur..
Nou, enormquote:
In de eerste plaats zijn er geen waarheden, alleen bepaalde mates van waarschijnlijkheid, iets waarvan een hond overigens ter dege op de hoogte is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf het niet verantwoord vinden.
Dat beestje raakt mijns insziens geheel van slag als jullie iets overkomt waar hij/zij bij is.
Komt nog bij dat hij/zij geheel op eigen initiatief een nieuw thuis moet zien te vinden als jullie te ver gaan met jullie speurtocht naar de waarheid.
Ik vind um coolquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef APK het volgende:
Best een lelijk mormel eigenlijk!
Maar ja, hij zal wel liev zijn.![]()
Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het hele topic vanaf deel 1 lezen bv?
lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurdersquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?
Net als Ryan dus eigenlijk en als het ware.quote:
mmmm, goeie tip........al zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurders
nouw komopdanquote:Eigenlijk het meest vreemde hebben we nog niet laten zien.
Ik ga hier even over nadenken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..
nog wat. de kentekens op dat busje / die jeep etc.. gewone Nederlandse platen
en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.
ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
We gaan hier natuurlijk geen slowchat van maken maar verdikke, mijn riem wordt steeds langer van al die wandeltochten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:52 schreef merlin693 het volgende:
[..]
nouw komopdandie riem word korter !
Ik kom hier morgen even op terug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..
nog wat. de kentekens op dat busje / die jeep etc.. gewone Nederlandse platen
en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.
ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
Ik kom hier morgen even op terug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:18 schreef NeoPhythe het volgende:
zozo nog wakker ?mss dat je zo lief nog wat plaatjes posten wil ?
ben zo benieuwd !
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:59 schreef RigorMortis het volgende:
@ Stali en @ Ryan, en een beetje @ Ollie.
Jullie trekken er steeds 's nachts op uit, helaas iedere keer zonder foto's te maken. Ik ben benieuwd naar een foto zonder flitslicht van het bos met de fluorescerende blauwe aanduidingen. Hoe ziet zo iets er 's nachts uit?
Jullie geloofwaardigheid staat of valt bij de informatie die jullie ons iedere keer - gedoseerd - verschaffen. Ik zou direct al veel meer dingen onderzocht hebben. Bv. Grondmonster in potje, grasplag, stuk boom, etc.
Briljance ten top, jullie avontuur, ik zou zeggen, maar er zo'n originele fotostripboek van!
(maar blijf wel doorposten, vooral met foto's, waar bv Ryan met een krant opstaat)
Ik zou geneigd zijn zo min mogelijk licht te gebruiken. Neem gewoon een lange sluitertijd. (Vannacht licht bewolkt en aardig wat maanlicht), evt een camera met night-shot.quote:
En op DVDquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef faithlesz het volgende:
Wanneer komt dit verhaal uit in boekvorm?
tvp
En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbakquote:Een hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, waarom gaat dat boven de dode vis staan bij dat plasje, waarom gaat dat midden in het dorre bos staan en waarom gaat die eigenlijk nog terug naar het gebeid zonder tegenstribbelen?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
oeh, Mokum gaat zich er mee bemoeien.. nu wordt het gevaarlijk.. [afbeelding]
vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.
Zoalng dat makkelijker is de de bookmark-knop en mensen lui van aard blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.
Tvp staat voor terugvindpost. Wanneer je dit post, of iets anders staat dit topic in je 'my active topics'. Je kunt het dus makkelijk terugvinden. De zoekfuntie werkt inderdaad niet, http://google.fok.nl/ is echter een goed alternatiefquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
ff offtopic maar wat is TVP ik kom het bijna overal tegen?? de zoek functie op de site werkt niet...anders had ik dat wel gebruikt
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.
Waarom beantwoorden jullie eigenlijk geen van alle sceptische vragen?
Ik vroeg in het vorige deel al:
[..]
En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbak.
In ieder geval succes vannacht, als jullie nog hulp nodig hebben mag je mailen.
Een typisch 'TRU' antwoord. Misschien heb je gelijk, maar je moet niet raar opkijken dat niet iedereen zomaar meegaat in dit verhaal. Succes vanavond in ieder geval. En dan niet terugkomen met een verhaal van 'wat we nu toch mee hebben gemaakt, we durven niet meer etc.'quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:
Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.
Dude, weet je hoeveel vragen ze gesteld krijgt, opzich begrijp ik dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
Als je handelt uit zelfverdediging is alles een legaal slagwapenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:07 schreef JaWi het volgende:
En als je een maglite meeneemt (gevuld met batterijen) heb je een legaal slagwapen (meen ik), mocht je in nood komen. En natuurlijk een goede lamp
.
Ryan is uit de kluiten gewassen genoeg dus een slagwapen nemen we niet mee, maar vanavond maken we ook wel even een foto van wat we wel allemaal meenemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
Daar zit vast een watermeter inquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik bedoelde dit ding wat niet op slot lijkt te zitten:
Doet me denken aan dat kastje bij dat meer in Enemy of the State, waar een camera in zat voor natuuronderzoek > die toen per ongeluk een politieke moord vastlegde.... kijk maar uit...quote:
Das lang geleden dat ik HUHO gehoord heb ... jij hebt op scouting gezetenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:19 schreef RigorMortis het volgende:
Nog even over die toilet, waar iedereen maar verdacht over doet...
Da's gewoon een wc-pot, klaar. Geen stortbak, nee, natuurlijk niet, d'r is ook vast geen wasbak met stromend water, nee. Gewoon een eenvoudige profesorische HUDO (houd uw darmen open), veelal gebruikt door padvinders en bouwvakkers op afgelegen plaatsen.
Dus: Geen stromend water -> geen stortbak -> veelal ook geen fonteintje -> niet abnormaal in een afgelegen bos.
Suc6 straks!
met al die buizen die daar liggen moet er toch stromend water te vinden zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:19 schreef RigorMortis het volgende:
Nog even over die toilet, waar iedereen maar verdacht over doet...
Da's gewoon een wc-pot, klaar. Geen stortbak, nee, natuurlijk niet, d'r is ook vast geen wasbak met stromend water, nee. Gewoon een eenvoudige profesorische HUDO (houd uw darmen open), veelal gebruikt door padvinders en bouwvakkers op afgelegen plaatsen.
Dus: Geen stromend water -> geen stortbak -> veelal ook geen fonteintje -> niet abnormaal in een afgelegen bos.
Suc6 straks!
Die foto's zijn gisteren gemaakt, namelijk op 4-5-2005. Hoe zit dat? Of waren ze van gisteren? Dan heb je gisteren aan dat hek gerammeld.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Stali. het volgende:
leuk verhaal en foto's
Ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Stali. het volgende:
JaWi zou jij eens willen zoomen in de foto's of jij de man kan ontdekken? Het moet ongeveer in het midden van de foto. Ik weet niet hoe ik een ingezoomde foto moet opslaan, bij mij blijft het het oude formaat.
[afbeelding]
47.
[afbeelding]
48.
[afbeelding]
49.
[afbeelding]
50.
Amerikaanse notatie? Maand-Dag-Jaar? het was gisteren bovendien niet 4 meiquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Die foto's zijn gisteren gemaakt, namelijk op 4-5-2005. Hoe zit dat? Of waren ze van gisteren? Dan heb je gisteren aan dat hek gerammeld.
Die hebben we net gemaakt en meteen online gegooid.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Die foto's zijn gisteren gemaakt, namelijk op 4-5-2005. Hoe zit dat? Of waren ze van gisteren? Dan heb je gisteren aan dat hek gerammeld.
Heb je hem ook in origneel format ? foto 46 ? dan kan je beter inzoomen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Stali. het volgende:
[afbeelding]
46.
JaWi zou jij eens willen zoomen in de foto's of jij de man kan ontdekken? Het moet ongeveer in het midden van de foto. Ik weet niet hoe ik een ingezoomde foto moet opslaan, bij mij blijft het het oude formaat.
[afbeelding]
47.
[afbeelding]
48.
[afbeelding]
49.
[afbeelding]
50.
Dan hebben we een vage countour van de mogelijke bestuurder van het busje, dat zou toch te gek zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef krozz56 het volgende:
met Photozoom Pro heb ik ook niets ontdekt verder.. Ook al zien we iemand, veel kunnen we er niet uit concluderen lijkt mij.
[puber mode]quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[afbeelding]
photo 51.
[afbeelding]
photo 52.
Ain't she a doll...,
.
Moet dit nou?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, we waren dus vertrokken om monsters te nemen van de bodem. Eerst in de buurt van de pit, daarna zouden we doorlopen naar het verdorde bos. Tussendoor rammelden we even aan het hek en het gevolg is inmiddels bekend, daarna zijn we maar naar huis gegaan... Ben benieuwd naar het resultaat van de ingezoomde photo's. Hieronder twee photo's van het bemonsteren van de bodem.
Bij deze heb ik ook een andere primeur. Er bestonden bij een fix aantal goed- en kwaadwillende users nog steeds vraagtekens bij de persoon van Stali. Ik hoop dat ik met deze post dat mysterie voor eens en altijd opgeklaard heb...
[afbeelding]
photo 51.
[afbeelding]
photo 52.
Ain't she a doll...,
.
Die gaan we morgen dan ook thuis inspecteren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:33 schreef Flowce het volgende:
Om even terug te komen op die baksteen met die strootjes.
Als het goed is zit er tussen de strootjes een chip ter grootte, welke de omgeving analyseert.
Ga je je vrouwelijke charmes in de strijd gooien?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef Stali. het volgende:
[..]
Die gaan we morgen dan ook thuis inspecteren.
we pikken het buisje vannacht mee
Ik heb geen apparaatjes of camera kunnen ontdekken. We hebben flink gerammeld maar het geluid draagt niet ver in het bos.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:40 schreef krozz56 het volgende:
iig, hoe weten ze dat jullie bij de pit zijn. Er moet dus iets zijn van detectie, en waarom komen ze zo gehaast? Toen er aan het hek gerammeld werd, deed je dit hard (geluid)? Zijn er andere details te geven, vreemde apparaatjes, circuits van het hek verbroken? Eigenlijk zou er ook getest moeten worden of ze komen zonder het hek te hebben aangeraakt. Dan is het motion of camera detection lijkt mij.
Als je hier wat meer over weet kan je dit uitschakelen. Wanneer je vanavond de pit in wilt kunnen zij immers weer komen natuurlijk..
@Jawi bedankt voor het inzoomen. Op photo 46 is het duidelijkst iets blauws te constateren.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga je je vrouwelijke charmes in de strijd gooien?![]()
Ryan> kun je wat duidelijker op de foto aangeven waar de man zich zou moeten bevinden dan?
Kun je er geen pijtlje bij zetten of omcirkelen met paint?? Want ik heb nog steeds geen idee waar ik moet kijken.. Ik zie niet eens een 2e paaltje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:01 schreef Ryan3 het volgende:
Sorry 49 en 50 zijn het duidelijkst.
mischien zou een modje dit soort reacties, en andere offtopic dingen kunnen weghalen zodat dit topic niet binnen 4 uur vol is?quote:
Moment, Stali, die hier de ICT'er is in huis, gaat het nog eens proberen. Photo 49 en 50 moet je zijn iig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun je er geen pijtlje bij zetten of omcirkelen met paint?? Want ik heb nog steeds geen idee waar ik moet kijken.. Ik zie niet eens een 2e paaltje.
oke!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moment, Stali, die hier de ICT'er is in huis, gaat het nog eens proberen. Photo 49 en 50 moet je zijn iig.
Dit soort? Man, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
mischien zou een modje dit soort reacties, en andere offtopic dingen kunnen weghalen zodat dit topic niet binnen 4 uur vol is?
Door alle commotie is het er niet van gekomen. We doen het morgen nadat we eerst zelf op onderzoek zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
oke!
Heb je trouwens nog naar staatsbosbeheer gebeld?
Inderdaad. Als het zo doorgaat, is deel 2 vanavond nog vol. En het leest prettiger zonder onzin tussendoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
mischien zou een modje dit soort reacties, en andere offtopic dingen kunnen weghalen zodat dit topic niet binnen 4 uur vol is?
Ik vind dat door al die reacties dit een gezellig topic is. Dus niets weghalen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het zo doorgaat, is deel 2 vanavond nog vol. En het leest prettiger zonder onzin tussendoor.
OT: Kun je niet, als je nog eens aan het hek gaat schudden, proberen dichterbij de bus te komen om het kenteken te kunnen zien? Zoals eerder gezegd kun je aan de hand van het kenteken vaak wel wat informatie vinden over het voertuig.
Beter niet bellen naar staatsbosbeheer ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hier op de redactie voorgelegd, ze zien er wel een onderwerp in.
publiceren kan natuurlijk achteraf ook altijd nog hequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beter niet bellen naar staatsbosbeheer ?
SCH wil het zelfs al publiceren blijkbaar ...
Daar begint het gezeik met de pers!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
publiceren kan natuurlijk achteraf ook altijd nog he![]()
Ik heb mijn size-burst laag staan omdat ik dan veel meer foto's kan nemen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:30 schreef krozz56 het volgende:
knap dat je dat ziet. Kan je het orgineel online zetten? Of zijn dit de HQ foto's ?
Is er trouwens een specifieke ingang van de hekken?
Tja je kan wel iets zien jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:27 schreef Stali. het volgende:
[afbeelding]
In de rode circel zie je de man in het blauw.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[...]
We've got our selves a winner!!! PH 4.. Of lager...
Zo zuur als keukenazijn mensen...
Hmmmz...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
We've got our selves a winner!!! PH 4.. Of lager...
Zo zuur als keukenazijn mensen...
Meerdere monsters genomen van verschillende plaatsen ongeveer 10 cm diep.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Hmmmz...
Hoe diep heb je je monster genomen?
Heb je ook een monster uit die plas met de doode vissen?
Volgens mij beginnen de nummerborden van regering, leger, marine, koningshuis, etc allemaal met een bepaalde letter-/cijfercode.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef Haarbalpasta het volgende:
'T zal in ieder geval makkelijker zijn als jullie nou eens nummerborden kunnen noteren..
bronquote:De CD-series worden uitgegeven aan de Ambassades en Consulaten in Nederland.
CD-438 oude 3-cijferige combinatie
CD-10-00 eerste nummer met 4-cijferige combinatie
CD-12-86 De 4-cijferige combinatie
02-CD-68 Combinatie met CD in het midden(mogelijk Scandinavisch land, daar zijn de CD-platen
ook wit op blauw...)
CD-J-110, CD met letter J= paleis van justitie in Den Haag
02-CD-41 De Gaik-plaat met CD in het midden
CD-44-22 Gaik plaat met 4 cijfers
CD-44-63 Gaik plaat met 4 cijfers
Gave sitequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je het nummerbord hebt:
http://www.rdw.nl/ned/02_diensten/03_particulieren/index_0046.htm
Ja inderdaad autos van regering, leger, marine, koningshuis, etc staan niet in dat systeem. Maar dan weet je in ieder geval (ongeveer) wat je aan je fiets hebt hangen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gave site.
Denk alleen dat CD, AA etc buiten beschouwing blijven.
Ik wil best een deel van de openingspost voor een eventueel volgende deel maken, ik ga echter niet alle foto's en tekst doen. Dus als iemand zich geroepen voelt.
Dat is ook het mooie van de sitequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
Denk alleen dat CD, AA etc buiten beschouwing blijven.
Ik zet nummer 1-25 wel even tussen [img] tags en sla die op in word. Doe jij 26-einde ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja inderdaad autos van regering, leger, marine, koningshuis, etc staan niet in dat systeem. Maar dan weet je in ieder geval (ongeveer) wat je aan je fiets hebt hangen...
Ik wil je best helpen met OP trouwens..
Ik heb alle foto's van deel 1 al (36 stuks).quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zet nummer 1-25 wel even tussen [img] tags en sla die op in word. Doe jij 26-einde ?
uhm ik krijg dit hoor:quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
beetje offtopic, ik zocht op nummerplaat en kreeg:
http://www.flitsservice.n(...)index_repo.html?http://images.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=1702
ik nazoeken, en wat is het volgens de nummerplaat zoek site?
een bedrijfs auto,
Merk PEUGEOT
tadaaa hier staan de eerste foto'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zet nummer 1-25 wel even tussen [img] tags en sla die op in word. Doe jij 26-einde ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/verbodentoegangpit.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/verbodentoegang.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Depitblauwebuizen.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/blauwebuis.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/groenplaatbakken.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/sporen.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/harsenpaaltjes.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/schorsdaglicht.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/fluorschors.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Ollieendodevis.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodevisI.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/Olliesvondst.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedIV.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedIII.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/GrensgebiedII.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodevarensI.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijI.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijII.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIII.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIV.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijIX.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijX.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/dodewoesternijXI.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v332/MCallas/nieuwkotje.jpg[/img] |
hotmail blokkeert bij mij allesquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:17 schreef JaWi het volgende:
Appelsientje, ik heb hem gemaild naar je hotmail, je kan hem previewen als reply om te zien hoe het eruit ziet. Ik ben zo eten en dan ben ik een paar uur weg.
Stali moet erinquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
heb ff snel iets in elkaar gezet![]()
[afbeelding]
Anders loop jij even te ijlenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:44 schreef Basp1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij worden jullie daar al in de gaten gehouden door een of andere commando.
Deze photo getuigt van een iets te grote phantasie imoquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:03 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Nouja, t zijn natuurlijk gewoon bomen maar een beetje gelijk moet je hem geven![]()
.
quote:Man omgekomen door ongeval in grot
Uitgegeven: 5 april 2005 18:02
MAASTRICHT - Een nog onbekende man is dinsdagmiddag om het leven gekomen door een ongeval in een grot in Maastricht. Dat meldde de politie dinsdag.
Het ongeval gebeurde in de grotten van de Cannerberg bij Chateau Neercanne. Tijdens werkzaamheden door een asbestsaneringsbedrijf kwam door nog onbekende oorzaak een deel van het plafond van de grot omlaag. Het slachtoffer werd daarbij geraakt door een blok mergel en overleed ter plaatse.
De grot werd tientallen jaren gebruikt door de NAVO en wordt nu ontmanteld. Hij is ernstig vervuild met asbest. Op het moment van het ongeval waren er zes mensen in de grot aan het werk. De vijf overige werknemers zijn ongedeerd.
Instortingsgevaar
Politie en andere hulpverleners kunnen de grot wegens instortingsgevaar niet in. Het stoffelijk overschot van de man ligt nog in de grot. De hulpdiensten wachten op het Staatstoezicht op de Mijnen. Die moet de staat van de grotten beoordelen en beslissen of er iemand in mag.
NU.nl homepage
(c) ANP
Tot die tijd blijf ik phrenetiek heen en weer drentelen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:19 schreef yvonne het volgende:
Hoe laat zijn jullie terug vannacht EN gaan jullie dan nog de photo's posten op het PhokPhorum?
Dat is idd een goed idee. Vroeger had je dat 'savonds ook bij de KRO op Hilversum 3, hartstikke spannend was datquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef iteejer het volgende:
Maar Ryan3 en Stali, waarom maken we geen Phok!Radio special van dit verhaal? Een nachtelijke ontdekkingstocht, multi-mediaal verslagen?
Dat die man is omgekomen lijkt me nietquote:
The Phok Witch Projectquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
telefoons die uitvallen, ruis op de lijn, Stali die met schrik in d'r stem zachtjes fluistert "what was that?" en hop, Blair Witch The Hoorspel is geboren
Nou moet je Stali. niet zo beledigenquote:
Ja, uitte zenden in meerdere afleveringenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is idd een goed idee. Vroeger had je dat 'savonds ook bij de KRO op Hilversum 3, hartstikke spannend was dat![]()
He wat een leuk idee! Ik geef je mijn mobiele nummer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Deze photo getuigt van een iets te grote phantasie imo
Maar Ryan3 en Stali, waarom maken we geen Phok!Radio special van dit verhaal? Een nachtelijke ontdekkingstocht, multi-mediaal verslagen?
Hij is geweldig!! Ik heb m als wallpaper tiled.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
heb ff snel iets in elkaar gezet![]()
[afbeelding]
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hij is geweldig!! Ik heb m als wallpaper tiled.
Ja ik denk het toch wel hoor. Ik zou niet weten waarom niet, het is toch grensgebied en dan zou een belgische telecom maatschappij de verbinding ook kunnen oppikken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je daar wel bereik dan?
Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoonquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:
En nu nemen we dus ook mijn mobieltje mee..
Inderdaad dit is een goeie! Ik zet net het geluid aan maar dan zet ik m op trillen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoon![]()
Je hebt gelijk, het is beter om tijden af te spreken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
haha voel je in de bossies...l.bzzzzzzzz bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzz lijt me ook wel dat je dan niet fijn zit "verstopt"
Golpher in de Truth? Well well...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef golfer het volgende:
Het wordt steeds spannender.
Dus ook nog een telephonisch verslag nu erbij.
In een bos lijkt het me niet dat je dat hoort...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Het is inderdaad beter om gewoon tijden af te spreken, om het half uur ofzo. En dit dan na 1.00 uur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Ik denk dat die gasten aan excuusjes doen.. Gewoon hard slaan.. of hard lopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:45 schreef Skv het volgende:
Verzin vast een excuus, mócht je gepakt worden..
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:48 schreef iteejer het volgende:
Daarom heb ik dat nummer dus ook verwijderd:P
okquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??
Jawi enzo heeft al een hele OP uitgetikt....
en dan is het zo jammer als het niet gebruikt wordt....
GSM ? Altijd handig voor het geval dat ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:We nemen in ieder geval mee:
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )quote:
Niet voor het eerst hoor, beste iteejer.quote:
we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostemquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik reageer even (stond de afwas te doen), Stali is nog snel even naar de Appie om een belkaart te kopen. Maar leuk idee, iteejer. Lijkt me goed dat je om het half uur belt oid. Dus beginnend om 1 uur 30 en dan oplopend. We zijn wel een tijdje weg natuurlijk, maar dat moet niet uitmaken, ik moet morgen ook weer vroeg beginnen. Ik hoop wel dat niet iedereen gaat bellen en mochten we op het afgesproken tijdstip even niet opnemen, bel dan later weer even, wrs zullen niet elk moment kunnen inspreken zoals de kaarten er nu voor staan.
hij's al openquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Appelsientje, je kunt hem ook mailen naar bosschenaren AT gmail.com dan open ik hem straks wel... Zie maar..
Okee, laat hem maar even bellen dan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostem
Staat al op slot, ik pas het aan als ie weer open is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )
oeps en een typ fout.... potteNkijkers
heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens nemen we natuurlijk ook nog wat biertjes mee. Heeft Stali vergeten te vermelden. Als we mannen in het blauw tegen komen gaan we er gewoon een biertje mee drinken....
Overheen klimmen durf ik niet aan omdat ze nu steeds wanneer wij aan het hek rammelden binnen tien minuten aanwezig waren. Scheppen dan maar, zonder het hek aan te raken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef Zebbie het volgende:
Lijkt me niet echt handig om daar ff een tunnel onder dat hek door te graven, dat zal niet makkelijk gaan met al die boomwortels (heb veluwe-ervaring). En het zal de volgende dag zeker opvallen. Mochten ze (al lijkt mij dat toch onwaarschijnlijk) een of andere sensor hebben om te kijken of er iemand bij dat hek zit is het bijna onmogelijk er onderdoor te graven zonder op te vallen. Misschien er gewoon ff snel overheen klimmen?
Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
biertjes... ja daarvan zullen ze onder de indruk zijn...
Nee, heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?
dan zet je die aan als je een blauwhelm aan ziet komen.. kun je het gesprek opnemen
Ik weet wel wat bouwvakkers met bemoeizuchtige pottenkijkers, die hun komen storen bij het nachtelijke en wellicht illegale bezigheiden, doen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:11 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je ineens dit geluid hoort weet je dat alles goed komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |