Nou, enormquote:
In de eerste plaats zijn er geen waarheden, alleen bepaalde mates van waarschijnlijkheid, iets waarvan een hond overigens ter dege op de hoogte is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf het niet verantwoord vinden.
Dat beestje raakt mijns insziens geheel van slag als jullie iets overkomt waar hij/zij bij is.
Komt nog bij dat hij/zij geheel op eigen initiatief een nieuw thuis moet zien te vinden als jullie te ver gaan met jullie speurtocht naar de waarheid.
Ik vind um coolquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef APK het volgende:
Best een lelijk mormel eigenlijk!
Maar ja, hij zal wel liev zijn.![]()
Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het hele topic vanaf deel 1 lezen bv?
lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurdersquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alle onzin reacties verwijdert vanaf deel 1 bijv.?
Net als Ryan dus eigenlijk en als het ware.quote:
mmmm, goeie tip........al zie ik door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees dan gewoon alleen de reacties van beide speurders
nouw komopdanquote:Eigenlijk het meest vreemde hebben we nog niet laten zien.
Ik ga hier even over nadenken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..
nog wat. de kentekens op dat busje / die jeep etc.. gewone Nederlandse platen
en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.
ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
We gaan hier natuurlijk geen slowchat van maken maar verdikke, mijn riem wordt steeds langer van al die wandeltochten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:52 schreef merlin693 het volgende:
[..]
nouw komopdandie riem word korter !
Ik kom hier morgen even op terug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:05 schreef mart81 het volgende:
overigens; ik ben wel zeer benieuwd naar de locatie. kan me geen bos voorstellen waar je zoiets onopgemerkt kunt doen..
nog wat. de kentekens op dat busje / die jeep etc.. gewone Nederlandse platen
en die man die jullie aansprak.. een accent? klonk het lokaal of misschien wat anders
Ik zou contact proberen op te nemen met de beheerder van het bos, Staatsbosbeheer danwel de Belgische variant erop.
ook is het handig (aangezien het om een grensgebied gaat) uit te kijken naar grenspalen en/of anders de grens te bepalen dmv van een GPS om zo te zien op welk grondgebied de verdachte praktijken precies worden uitgevoerd. Dan weet je ook meteen of het verontreinigde gebied grensoverschrijdend is..
ik kan eventueel de locatie van de dichtsbijzijnde grenspaal wel opsnorren indien nodig
Ik kom hier morgen even op terug.quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:18 schreef NeoPhythe het volgende:
zozo nog wakker ?mss dat je zo lief nog wat plaatjes posten wil ?
ben zo benieuwd !
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:59 schreef RigorMortis het volgende:
@ Stali en @ Ryan, en een beetje @ Ollie.
Jullie trekken er steeds 's nachts op uit, helaas iedere keer zonder foto's te maken. Ik ben benieuwd naar een foto zonder flitslicht van het bos met de fluorescerende blauwe aanduidingen. Hoe ziet zo iets er 's nachts uit?
Jullie geloofwaardigheid staat of valt bij de informatie die jullie ons iedere keer - gedoseerd - verschaffen. Ik zou direct al veel meer dingen onderzocht hebben. Bv. Grondmonster in potje, grasplag, stuk boom, etc.
Briljance ten top, jullie avontuur, ik zou zeggen, maar er zo'n originele fotostripboek van!
(maar blijf wel doorposten, vooral met foto's, waar bv Ryan met een krant opstaat)
Ik zou geneigd zijn zo min mogelijk licht te gebruiken. Neem gewoon een lange sluitertijd. (Vannacht licht bewolkt en aardig wat maanlicht), evt een camera met night-shot.quote:
En op DVDquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:57 schreef faithlesz het volgende:
Wanneer komt dit verhaal uit in boekvorm?
tvp
En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbakquote:Een hondje wat instinctief aanvoelt dat er iets mis is, waarom gaat dat boven de dode vis staan bij dat plasje, waarom gaat dat midden in het dorre bos staan en waarom gaat die eigenlijk nog terug naar het gebeid zonder tegenstribbelen?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
oeh, Mokum gaat zich er mee bemoeien.. nu wordt het gevaarlijk.. [afbeelding]
vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.
Zoalng dat makkelijker is de de bookmark-knop en mensen lui van aard blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je t gek? de helft van alle posts is een tvp.
Tvp staat voor terugvindpost. Wanneer je dit post, of iets anders staat dit topic in je 'my active topics'. Je kunt het dus makkelijk terugvinden. De zoekfuntie werkt inderdaad niet, http://google.fok.nl/ is echter een goed alternatiefquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
ff offtopic maar wat is TVP ik kom het bijna overal tegen?? de zoek functie op de site werkt niet...anders had ik dat wel gebruikt
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef JaWi het volgende:
Deel 2 gaat rap.
Waarom beantwoorden jullie eigenlijk geen van alle sceptische vragen?
Ik vroeg in het vorige deel al:
[..]
En zoals rubbereend vroeg, waarom heeft de wc geen stortbak.
In ieder geval succes vannacht, als jullie nog hulp nodig hebben mag je mailen.
Een typisch 'TRU' antwoord. Misschien heb je gelijk, maar je moet niet raar opkijken dat niet iedereen zomaar meegaat in dit verhaal. Succes vanavond in ieder geval. En dan niet terugkomen met een verhaal van 'wat we nu toch mee hebben gemaakt, we durven niet meer etc.'quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen wij ook niet verklaren en dat is dan ook de reden waarom we onze bevindingen op Fok! schrijven. Wij hebben bijvoorbeeld niet eens opgemerkt dat de wc geen stortbak heeft.Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden en overal meteen een pasklaar antwoord voor hebben. Misschien dat jullie wel een logische verklaring kunnen geven.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef Stali. het volgende:
Het is niet zo dat wij hier even een verhaaltje uit onze mouw schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |