1 ding weten we nu wel. Zoiets kán gewoonweg niet illegaal gebeuren. Daarvoor zou het toch teveel opvallen. Ik denk toch dat een project is vanuit overheidswege, wat voor project? Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Als laatste zij opgemerkt, Stali zinspeelde er al op, dat wij terwijl we daar een beetje rondliepen duidelijk het loeien van bulldozers niet ver van ons vandaan waarnamen. Iig een nogal zware moter, die leek op te trekken en enige tijd stationair te lopen, waarna hij plotseling ophield. Blijkbaar zijn hier dus ook lieden aan het werk. Dit is dan ook de reden dat we morgennacht bepakt en bezakt een kleine expeditie zullen ondernemen naar dit gebied...
mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.
Maar die houtsnippers zijn er iig neergelegd.
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
zo'n grote lege vlakte kan er niet ineens ontstaan zijn. Iijkt wel een beetje op zo'n zandverstuiving die ze hebben bedekt met houtsnippers ofzo of een soort heideveld.
Maar die houtsnippers zijn er iig neergelegd.
Echt niet!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels twee staarten![]()
Misschien komt er een grote speeltuin(pulp als bescherming), met flink wat watertoevoer en zijn die chemicaliën voor de reiniging van het zwembad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:41 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verklaring voor maar zo'n groot oppervlak bedek je niet even met een paar houtsnippertjes. Zandvlakken in bosgebieden komen voor maar we hebben natuurlijk wel wat gewroet in de grond en dit is geen zandvlakte. Je ziet ook geen zandheuvels. Het is een enorme vlakte met houtpulp.
Dit zou wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:40 schreef chip_h het volgende:
[..]
mee eens, een open plek in het bos gekapt om grond te dumpen welke is glad gebuldozerd samen met de houtsplinters.
Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons in het bos ook, als ze hei willen laten groeien.
Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:47 schreef rubbereend het volgende:
idd open vlaktes worden wel vaker in bossen gecreeerd om zo de dieren wat diversiteit te bieden en ook andere dieren naar het gebied te trekken. Die openplek moet dus echt gepland zijn ism met staats bosbeheer, dus je zou zonder al die andere dingen te vermelden bij Staats Bos beheer kunnen informeren naar die openplek. En dat onder het mom van dat je zeer geintreseerd bent in de natuurontwikkeling van het bos. Misschien vertellen ze dan wat ze daar gedaan hebben en waarom en misschien krijg je dan ook aanknopingspunten voor de andere bezigheden in het bos.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Eigenlijk ook een goed idee. Morgenochtend ga ik bellen en post daarna het verslag hier.
En nu ga ik Ollie uitlaten..
Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:49 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik heb dat anders nooit gezien in het gebied tussen Huizen en Bussum en ook heb ik daar nooit blauwe helmen gezien laat staan grote blauwe en zwarte leidingen.
Hoi trouwens, je loopt dan wel te knorren maar je volgt het nog.
En die post je dan in deze topic en ik hou je eraan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga morgen óók een foto maken van een kale vlakte in het bos met blauwe leidingen. Dat kan ik.
Vraag het anders aan een eventueel aanwezige blauwhelm of Caterpillar chauffeur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:00 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan moeilijk een foto maken en mezelf erop zetten. Daarbij moet ik nog oppassen dat ik niet weggestuurd word he?
Gekke is dat Ollie op eerste paasdag bij het betreden van het bos al kuren kreeg. De donderdag en vrijdag daarna was er niet veel meer van die kuren over, wel was hij frenetiek aan het heen en weer rennen en overal druk aan het snuffelen. Daarna was de elasticiteit wel uit zijn span of attention, kreeg ik de indruk. Zelfs vandaag in het bange buitenbos van Bor de Wolf kon hem niet veel meer boeien dan de links en rechts in het dore gras opgestapelde dennenappeltjes. Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Laat dat hondje toch gewoon thuis.
Dat jullie jezelf aan gevaar blootstellen, okay, dat is bewust.
Maar als dat beestje iets overkomt vind ik dat onaanvaardbaar.
Je zegt zelf dat je je kind niet meer meeneemt, waarom dat hondje dan wel?![]()
Ik blijf het niet verantwoord vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk en als er verder wat met ons zou gebeuren, wat mij niet wrs lijkt, dan redt zo'n hondje zichzelf wel. Dat kun je niet zeggen van een meisje van 5 .
Cool beestquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:42 schreef Stali. het volgende:
[..]
Echt niet!.
[afbeelding]
Onze trouwe metgezel in dit avontuur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |