Je hebt gelijk, het is beter om tijden af te spreken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
haha voel je in de bossies...l.bzzzzzzzz bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzz lijt me ook wel dat je dan niet fijn zit "verstopt"
Golpher in de Truth? Well well...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef golfer het volgende:
Het wordt steeds spannender.
Dus ook nog een telephonisch verslag nu erbij.
In een bos lijkt het me niet dat je dat hoort...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Het is inderdaad beter om gewoon tijden af te spreken, om het half uur ofzo. En dit dan na 1.00 uur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Ik denk dat die gasten aan excuusjes doen.. Gewoon hard slaan.. of hard lopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:45 schreef Skv het volgende:
Verzin vast een excuus, mócht je gepakt worden..
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:48 schreef iteejer het volgende:
Daarom heb ik dat nummer dus ook verwijderd:P
okquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??
Jawi enzo heeft al een hele OP uitgetikt....
en dan is het zo jammer als het niet gebruikt wordt....
GSM ? Altijd handig voor het geval dat ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:We nemen in ieder geval mee:
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )quote:
Niet voor het eerst hoor, beste iteejer.quote:
we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostemquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik reageer even (stond de afwas te doen), Stali is nog snel even naar de Appie om een belkaart te kopen. Maar leuk idee, iteejer. Lijkt me goed dat je om het half uur belt oid. Dus beginnend om 1 uur 30 en dan oplopend. We zijn wel een tijdje weg natuurlijk, maar dat moet niet uitmaken, ik moet morgen ook weer vroeg beginnen. Ik hoop wel dat niet iedereen gaat bellen en mochten we op het afgesproken tijdstip even niet opnemen, bel dan later weer even, wrs zullen niet elk moment kunnen inspreken zoals de kaarten er nu voor staan.
hij's al openquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Appelsientje, je kunt hem ook mailen naar bosschenaren AT gmail.com dan open ik hem straks wel... Zie maar..
Okee, laat hem maar even bellen dan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
we proberen Nolius zo gek te krijgen dat hij dat kan doen; ik kan geen foongesprekjes opnemen. Bovendien heeft hij een betere radiostem
Staat al op slot, ik pas het aan als ie weer open is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef appelsientje het volgende:
Geen pottekijkers... III 'the story goes on' (veel foto's! )
oeps en een typ fout.... potteNkijkers
heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens nemen we natuurlijk ook nog wat biertjes mee. Heeft Stali vergeten te vermelden. Als we mannen in het blauw tegen komen gaan we er gewoon een biertje mee drinken....
Overheen klimmen durf ik niet aan omdat ze nu steeds wanneer wij aan het hek rammelden binnen tien minuten aanwezig waren. Scheppen dan maar, zonder het hek aan te raken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef Zebbie het volgende:
Lijkt me niet echt handig om daar ff een tunnel onder dat hek door te graven, dat zal niet makkelijk gaan met al die boomwortels (heb veluwe-ervaring). En het zal de volgende dag zeker opvallen. Mochten ze (al lijkt mij dat toch onwaarschijnlijk) een of andere sensor hebben om te kijken of er iemand bij dat hek zit is het bijna onmogelijk er onderdoor te graven zonder op te vallen. Misschien er gewoon ff snel overheen klimmen?
Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
biertjes... ja daarvan zullen ze onder de indruk zijn...
Nee, heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je niet toevallig een mp3-speler met dictafoon functie?
dan zet je die aan als je een blauwhelm aan ziet komen.. kun je het gesprek opnemen
Ik weet wel wat bouwvakkers met bemoeizuchtige pottenkijkers, die hun komen storen bij het nachtelijke en wellicht illegale bezigheiden, doen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:11 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij weet niet wat biertjes met bouwvakkers doen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je ineens dit geluid hoort weet je dat alles goed komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |