Ja ik denk het toch wel hoor. Ik zou niet weten waarom niet, het is toch grensgebied en dan zou een belgische telecom maatschappij de verbinding ook kunnen oppikken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb je daar wel bereik dan?
Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoonquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:
En nu nemen we dus ook mijn mobieltje mee..
Inderdaad dit is een goeie! Ik zet net het geluid aan maar dan zet ik m op trillen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou wel het belsignaal uitzetten. Zit je verstopt in het struikgewas, gaat opeens je telefoon![]()
Je hebt gelijk, het is beter om tijden af te spreken.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:36 schreef NeoPhythe het volgende:
haha voel je in de bossies...l.bzzzzzzzz bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzz lijt me ook wel dat je dan niet fijn zit "verstopt"
Golpher in de Truth? Well well...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef golfer het volgende:
Het wordt steeds spannender.
Dus ook nog een telephonisch verslag nu erbij.
In een bos lijkt het me niet dat je dat hoort...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Het is inderdaad beter om gewoon tijden af te spreken, om het half uur ofzo. En dit dan na 1.00 uur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:40 schreef NeoPhythe het volgende:
ik hoor mn foon trillen hoor , als ie in mn kamer op mn bed licht en ik in de woonkamer zit hoor ik alles
ook andere mensen hun foon hoor ik op trilstand
Ik denk dat die gasten aan excuusjes doen.. Gewoon hard slaan.. of hard lopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:45 schreef Skv het volgende:
Verzin vast een excuus, mócht je gepakt worden..
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:48 schreef iteejer het volgende:
Daarom heb ik dat nummer dus ook verwijderd:P
okquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey ik ga deel 3 vast openen... kan je die tijdelijk ff op slot zetten ??
Jawi enzo heeft al een hele OP uitgetikt....
en dan is het zo jammer als het niet gebruikt wordt....
GSM ? Altijd handig voor het geval dat ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:31 schreef Stali. het volgende:We nemen in ieder geval mee:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |