DoubleU ook al? Jammer, hoor!quote:Op maandag 4 april 2005 22:24 schreef Seborik het volgende:
Mennosson, Francesca en DoubleU heeft aangegeven er een punt achter te willen zetten.
Stokpaartje?quote:Op maandag 11 april 2005 08:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee sorry, ik heb 1 stokpaartje en FOK zal daar niet blij mee zijn.
Oh, een 'stokpaardje'quote:Op maandag 11 april 2005 08:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, iets waarvan ik vol van ben (als in: "Waar je hart vol van is, loopt de mond van over").
quote:
I wouldn't bother if I were youquote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef Seborik het volgende:
Daarnaast zul je zo nu en dan een column van iemand anders onder de loep nemen, omdat er gevraagd wordt naar je mening of om deze te controleren op taal- en spelfouten. Enige kunde van de Nederlandse taal is wel een pré.
Zorg dat je columns in orde zijn wat betreft opmaak, taal en worden aangeleverd in een wordfile.
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 11 april 2005 08:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
U heeft volkomen gelijk.
Sommige columnisten hebben een vast onderwerp (methodmich - voetbal, ik - muziek (meestal). De onderwerpskeuze is vrij, over alles schrijven hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef SCH het volgende:
Zijn de onderwerpen helemaal niet verdeeld? Over alles schrijven is best lastig...
De twee beste columnisten gestopt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:24 schreef Seborik het volgende:
Francesca en DoubleU heeft aangegeven er een punt achter te willen zetten.
- Ze worden niet geredigeerd. Wel gecontroleerd op spel- en taalfouten. Het is dan aan de columnist zelf om deze te wijzigen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef SCH het volgende:
Nog wat vragen
- worden ze nog geredigeerd?
- door hoeveel mensen worden ze doorgaans gelezen?
- is er overleg tussen de columnisten?
- welke onderwerpen zijn geliefd op Fok!?
Ik voor 75 Euro per column.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef zodiakk het volgende:
Voor 50 euro per column ben ik je man, Seborik.
Dan ben ik dus je man hè...quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga voor 225 euro per column, seborik..
Leuk, over enge bossen bij hoogerheide ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga voor 225 euro per column, seborik..
Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk, ik weet niet waar het aan op gaat (in ieder geval niet aan een fatsoenlijke search), maar geld hebben ze. Ik vind het al erg genoeg dat elke letter die ik hier op het forum schrijf niet meer van mij is maar van die brachycefale Rotterdamse heikneuter en dan zou ik ook nog voor noppes columns gaan schrijven? Bekijk het maar! 50 euro per column. Dat is echt een koopje, het levert duizenden lezers op! Eigenlijk zouden de huidige Fok!columnisten een vakbond moeten opstarten, ze moeten zich niet langer wijsmaken dat je er geen geld voor kan krijgen, want dat kan wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat denk ik niet om het geld, toch? FOK heeft dat geld simpelweg niet. Denk dan ook dat het geen zin heeft, schrijf dan een keer een column, en kijk naar de reacties.
Mugabiaanse praktijken!quote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef Seborik het volgende:
Indien je de proefperiode tot een succesvol einde brengt en uiteindelijk aan wordt genomen als vaste columnist, krijg je ook nog een Fok-emailadres. We kunnen je echter geen financiële middelen aanbieden.
Duizenden??? Too many words, zodiakk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk, ik weet niet waar het aan op gaat (in ieder geval niet aan een fatsoenlijke search), maar geld hebben ze. Ik vind het al erg genoeg dat elke letter die ik hier op het forum schrijf niet meer van mij is maar van die brachycefale Rotterdamse heikneuter en dan zou ik ook nog voor noppes columns gaan schrijven? Bekijk het maar! 50 euro per column. Dat is echt een koopje, het levert duizenden lezers op! Eigenlijk zouden de huidige Fok!columnisten een vakbond moeten opstarten, ze moeten zich niet langer wijsmaken dat je er geen geld voor kan krijgen, want dat kan wel.
Met minder woorden, het wordt dus gewoon niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk
Nee, too many words.quote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat jij en je bitch ze zullen lezen,.
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat jij en je bitch ze zullen lezen,.
quote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...
Mag je dat wel hardop zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:59 schreef Seborik het volgende:
- Duizenden
Ha! Die hele zin klopt niet eens!quote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...
ok ok ... sorry hoor ik ga wel weer naar ONZquote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef Seborik het volgende:
Wat een rare vraag. Als columnist mag je alle woorden gebruiken die je wil, zolang ze functioneel zijn in je column. Het is natuurlijk erg raar om sjokola te schrijven om het als sjokola te schrijven. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Jij hebt de komende week tijd genoeg om eens flink vooruit te schrijven.quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Het zou toch fijn zijn als columnisten nog iets van de puurheid van de taal overeind kunnen houden tegenover alle MSN en breezer vervuiling.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij hebt de komende week tijd genoeg om eens flink vooruit te schrijven.
Dat is inderdaad niet grappig nee. Komt het ergens online te staan?quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nu bezig voor iets anders een column over die moorden in Hilversum te schrijven, maar heb er helemaal buikpijn van
Nee, is voor de intranetsite van de omroep waar ik voor werk.quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet grappig nee. Komt het ergens online te staan?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat je voor Fok! gaat schrijven. Zet 'm op!quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, is voor de intranetsite van de omroep waar ik voor werk.
Ziehier het bewijs.quote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Seborik het volgende:
Precies, pleur op, preekte de dominee en dat je mag branden in de hel.
Bewijs dat je niet tegen kritiek kunt en denkt dat de wereld op columnisten van bedenkelijk niveau zit te wachten. Sterker nog, de ware columns worden door deze wannabe-columnisten gedevalueerd.quote:Op zondag 17 april 2005 23:06 schreef Seborik het volgende:
Bewijs voor wat? Dat ik me laat verleiden tot een flauwe opmerking op een dommige reply?
Op zich wel begrijpelijk als er niemand in de kerk zit die naar zijn verhaal wil luisteren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Columnisten zijn internetdominees met een lessenaartje en hebben een gevoel van miskenning.
Ik vraag me af wie hier nu de dominee is.quote:Op zondag 17 april 2005 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bewijs dat je niet tegen kritiek kunt en denkt dat de wereld op columnisten van bedenkelijk niveau zit te wachten. Sterker nog, de ware columns worden door deze wannabe-columnisten gedevalueerd.![]()
Ga liever eens in op deze kritiek. Er zijn maar weinig schrijvers die een column tot een column weten te maken. Als je iemand als SCH aannneemt, waarvan de redenerigen met name in POL/NWS zeer bedenkelijk en ongegrond zijn, dan maak je je zelf uiteindelijk belachelijk met je "columns".quote:Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier nu de dominee is.
Dat zou een waar teken van zwakte zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Seborik het volgende:
Als ik niet tegen kritiek zou kunnen, zou ik je reacties trouwens al gedelete hebben, maar vermaak me vooral verder.
Je geeft geen kritiek om op in te gaan alleen wat redeneringen die bedenkelijk en tot nu toe ongegrond zijn. SCH heeft me columns toegestuurd die goed genoeg waren en daarom is hij aangenomen. Dat hij er meningen op nou houdt die jij bedenkelijk en ongegrond vindt, is niet mijn probleem, want voor mij geldt alleen wat hij als column presenteert voor de Frontpage.quote:Op zondag 17 april 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga liever eens in op deze kritiek. Er zijn maar weinig schrijvers die een column tot een column weten te maken. Als je iemand als SCH aannneemt, waarvan de redenerigen met name in POL/NWS zeer bedenkelijk en ongegrond zijn, dan maak je je zelf uiteindelijk belachelijk met je "columns".
Gelet op jouw postgeschiedenis zul je zeker proberen toch nog wat begrip voor de vader te kweken.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nu bezig voor iets anders een column over die moorden in Hilversum te schrijven, maar heb er helemaal buikpijn van
Schrijf er een column over!quote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Columnisten zijn internetdominees met een lessenaartje en hebben een gevoel van miskenning.
Het teken van zwakte is bij deze getoond, succes met je "columns".quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je geeft geen kritiek om op in te gaan alleen wat redeneringen die bedenkelijk en tot nu toe ongegrond
Bedankt!quote:Op zondag 17 april 2005 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het teken van zwakte is bij deze getoond, succes met je "columns".
Nee, want het is allemaal non-nieuws.quote:
Een column hoeft niet per definitie over nieuws te gaan. Dat weet iedereen!quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want het is allemaal non-nieuws.
Dat wordt waarschijnlijk een verhaal met een hoog "Llidl of Aldi" reclamefolder gehalte.quote:Op zondag 17 april 2005 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga liever eens in op deze kritiek. Er zijn maar weinig schrijvers die een column tot een column weten te maken. Als je iemand als SCH aannneemt, waarvan de redenerigen met name in POL/NWS zeer bedenkelijk en ongegrond zijn, dan maak je je zelf uiteindelijk belachelijk met je "columns".
En uiteraard is het de schuld van Balkenende en Verdonk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Gelet op jouw postgeschiedenis zul je zeker proberen toch nog wat begrip voor de vader te kweken.![]()
Volgens mij ben jij zo'n figuur - je had het er in POL eerder over - die tegen zichzelf in bescherming genomen dient te worden middels een afkoelperiode...quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Gelet op jouw postgeschiedenis zul je zeker proberen toch nog wat begrip voor de vader te kweken.![]()
En Volkert van de Graaf is een volksheld en moet zo snel mogelijk vrijgelaten worden.quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En uiteraard is het de schuld van Balkenende en Verdonk.
Heb ik je soms uit het ondergrondse opgewekt?!...quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n figuur - je had het er in POL eerder over - die tegen zichzelf in bescherming genomen dient te worden middels een afkoelperiode...
Oh, is dat nieuws?quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Een column hoeft niet per definitie over nieuws te gaan. Dat weet iedereen!
Ik zie hem dat onder het mom van "ik ben een columnist" nog wel klaarkrijgen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En Volkert van de Graaf is een volksheld en moet zo snel mogelijk vrijgelaten worden.
Ik denk dat jij beter moet lezen, want je haalt dingen uit m'n posts die er niet in zitten. Misschien kun je er een column over schrijven.quote:Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, is dat nieuws?
Lees de definitie van nieuws eens. Het gaat er om of een columnist iets op scherpe wijze weet neer te zetten, met SCH gaan we alleen propaganda en scheeftrekkingen lezen. Dan val je snel door de mand.
Da's alvast een mooie titel.quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, want het is allemaal non-nieuws.
Als jij denkt dat een familietragedie onder te brengen valt in jouw links vs rechts schema dan ben je erg diep gezakt. Wat jij in deze topic in TTK aan het adres van SCH post is not-done.quote:Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef lucida het volgende:
[..]
Heb ik je soms uit het ondergrondse opgewekt?!...![]()
Zou je graag willen, maar neen, ik ben kritisch over mezelf en ben zo eerlijk te zeggen dat ik niet van columns houd. Er wordt bij voorbaat al een status toegekend aan iemand, terwijl je die moet verdienen als schrijver. Ik kan mij kernfysicus noemen, maar ik ben het niet, snap je?quote:Op zondag 17 april 2005 23:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter moet lezen, want je haalt dingen uit m'n posts die er niet in zitten. Misschien kun je er een column over schrijven.
Zeg, het is wel erg genant dat jij je kloons zo vaak door elkaar haalt.quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een familietragedie onder te brengen valt in jouw links vs rechts schema dan ben je erg diep gezakt. Wat jij in deze topic in TTK aan het adres van SCH post is not-done.
Het is weer een trieste kruistocht van rechts op Fok! tegen SCH en zo iemand als Aaaikwordgek valt sowieso niet meer serieus te nemen maar dat jij je tot zoiets verlaagt valt mij vies tegen.
Nee, ik wil niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je kan het, Aaah...Tsjakka enzovoorts!
Eigenlijk zou ik vooral willen dat je een ander topic ging verpesten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zou je graag willen, maar neen, ik ben kritisch over mezelf en ben zo eerlijk te zeggen dat ik niet van columns houd. Er wordt bij voorbaat al een status toegekend aan iemand, terwijl je die moet verdienen als schrijver. Ik kan mij kernfysicus noemen, maar ik ben het niet, snap je?
Het haalt hemzelf kennelijk ook nogal behoorlijk door elkaar.quote:Op zondag 17 april 2005 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, het is wel erg genant dat jij je kloons zo vaak door elkaar haalt.
Ik vind het eigenlijk wel een interessante discussie, die helaas met zwakteboden verknoeid wordt jouwerzijds.quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik vooral willen dat je een ander topic ging verpesten.
Welnee, maar dat zul je toch nooit toegeven, als ik je postgeschiedenis zo bekijk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een interessante discussie, die helaas met zwakteboden verknoeid wordt jouwerzijds.![]()
Ik gok op de kus, wat jij?quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag mij opeens af welk effect sterker is; een gemeen knietje in de ballen, of een warme kus op de koude lippen...
En het zit heel erg diep: Onze vogeltjes: Sjun & Lucida.quote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef lucida het volgende:
[..]
Het haalt hemzelf kennelijk ook nogal behoorlijk door elkaar.![]()
Ik neem niet eens de moeite om jouw geschiedenis na te gaan, als je in dit topic al zo slecht repliek geeft.quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Seborik het volgende:
[..]
Welnee, maar dat zul je toch nooit toegeven, als ik je postgeschiedenis zo bekijk.
Ik krijg niet zozeer de indruk dat hij dit topic zou verzieken, alswel dat hij de hyperkritische lijn van SCH voorspiegelt ter bezinning en vermaak. Je kunt het vergelijken met de bijdragen van Ryan3 aan dit topic - maar dan in omgekeerde logica!....quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik vooral willen dat je een ander topic ging verpesten.
Inderdaad als een klef koppeltje that follows you around like a lovesick puppie!...quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En het zit heel erg diep: Onze vogeltjes: Sjun & Lucida.
De trap in de kloten verwacht je, de pijn, de tranen, de brul. OEH. Maar de kus waarvan je tederheid verwacht die niet wordt beantwoord. Dat raakt je. De enige met stalen kloten is De Metalgod, maar die heeft er dan ook tig jaar voor in de darkroom gezeten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier geen stalen ballen, hoor.
Leer dan tenminste column en columnist te schrijven.quote:Op zondag 17 april 2005 23:50 schreef skiczukie het volgende:
Okee, ik wil wel collumnist worden.Heb geen collumns ofzo. Trust me, ik schrijf wel wat.
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Leer dan tenminste column en columnist te schrijven.![]()
Je bent wel danig in je wiek geschoten door die topic hè.quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef lucida het volgende:
[..]
Inderdaad als een klef koppeltje that follows you around like a lovesick puppie!...![]()
Llull!quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik ben ook een hopeloze romanticus hoor,Seborik
.
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier geen stalen ballen, hoor.
Ahum?quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent wel danig in je wiek geschoten door die topic hè..
Trouwens, ben wel serieus, zou best eens columinst willen zijn als ik wat meer tijd heb.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.
Het is mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Stali lieverd,quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Het aanbod geldt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'quote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn..
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'![]()
Liever niet, dan zit ik straks met 800 nieuwe.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Maak je dan wel een mooie OP?quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Bij wie?quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Wees eens hééél lief dan!...quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen..
Jahoor, maar of je wordt aangenomen is wat anders.quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heei Seborik, kan ik over twee maanden ook solliciteren?
Jij begon te flippen nadat ik jou als gemuteerd Japans Meeuwtje introduceerde en dat heeft je toch erg wakker gehouden afgelopen nacht. Gezien ook het mailtje van Bluezz die ik heb gekregen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Lief pimpeltje,
Ik wil je niet onnodig kwetsen maar, daar is dan ook alles mee gezegd.![]()
Je kunt niet eens één zin normaal spellen, bij mij heb je het dus niet voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bij iedereen. skiczukie weet je. Ik ken jou niet.
Over lovesick puppies gesproken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Kom jij dan eindelijk eens uit de kast?.
Al die ruzies met SCH, ik geloof er geen bal van.
Je hebt ongetwijfeld gemerkt dat ik wel een zwak voor Stali heb. Hoe staat zij tegenover lesbiennes?!...quote:
Jah, dat had ik ook al begrepen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jahoor, maar of je wordt aangenomen is wat anders.
Ik ben Pool, en ik zou dan typen in Word met een spellingscontrole. Geen stress.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt niet eens één zin normaal spellen, bij mij heb je het dus niet voor elkaar gekregen.
Vergeleken met mijn kardinale ervaringen is SCH slechts een onbeduidend, provinciaal relnichtje.quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Kom jij dan eindelijk eens uit de kast?.
Al die ruzies met SCH, ik geloof er geen bal van.
Zou jij de foto van Clinton niet eens willen misbruiken?quote:
Okay, dat wetende, waardeer ik je een stuk meer!quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben Pool, en ik zou dan typen in Word met een spellingscontrole. Geen stress.
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi topic Sebbo. Kan je zo een column van bouwen.
Vergeet de credits niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.
De miskenning van de internetpredikers ofzo.
Die jou kennelijk in TTK notabene wel op (wellicht uit?) de kast weet te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn kardinale ervaringen is SCH slechts een onbeduidend, provinciaal relnichtje.![]()
Met als ondertitel;quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.
De miskenning van de internetpredikers ofzo.
Is het rechts of is het links?quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met als ondertitel;
Wie heeft nu écht de grootste piemel?
Ik niet!quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met als ondertitel;
Wie heeft nu écht de grootste piemel?
Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Is het rechts of is het links?
Of
De middelmatigheid regeert
Daar hebben we tegenwoordig hele kekke hulpmiddeltjes voor.quote:
Die laatste is wel geinig idd in het licht van de zogenaamde kritiek die jij daarnet om je oren kreeg. Bepaalde users zijn blijkbaar in hun wiek geschoten als ze persoonlijk niet gevraagd worden om columnist te worden door jou en reageren dit dan af door te flamen op het instituut van columnist op Fok!. Of hoe moeten we dit zien?quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Is het rechts of is het links?
Of
De middelmatigheid regeert
Heb je nu wél of niet gezopen, Ryan?quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's toch heel normaal, een vriendin zonder piemol???
Mijn eerste slotje door jou.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet zien. Ik zie die figuren hier vanavond voor het eerst. Misschien kun jij je visie erover geven. Kennelijk achtervolgen ze je nogal.
Ach alles wat SCH schrijft voldoet niet voor deze heren. Zelfs een familietragedie wordt blijkbaar uitgespeeld in een links-rechts schema. Daarnaast dus denk ik dat hun tere zieltjes beschadigd zijn, omdat ze niet middels een mailtje van jou persoonlijk gevraagd zijn om columnist te worden. Daarnaast herken je ook nog wat "valse nichten" gedrag in hun optredens...quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet zien. Ik zie die figuren hier vanavond voor het eerst. Misschien kun jij je visie erover geven. Kennelijk achtervolgen ze je nogal.
Ow, sorrie.quote:Op maandag 18 april 2005 00:31 schreef Seborik het volgende:
Ik doelde op die andere figuren, uiteraard.
Van de blauwe boon ben ik.quote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb je nu wél of niet gezopen, Ryan?
Verstoor 'm dan ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een héérlijke stilte.
GOEDE MORGEN, DUBBELGEMUTSTE MEVROUWOGIGE POEZINquote:
En ik maar denken dat je al die tijd Skippy aan het uitlaten was.quote:Op maandag 18 april 2005 03:05 schreef lucida het volgende:
[..]
GOEDE MORGEN, dubbelgepuntmutste, mevrouwogige poezin?
is U de zachte nacht bevallen, hebben de ondeugende, geheimzinnige planten naar behoren
gegeurd en, zijn hopelijk geen van uw overige zuigelingen aan de builenpest bezweken? Hebt u de interessante nerveuze godvruchtige vogeltjes, vrome lieftallige deerne, al wel eens goed bekeken, druk kwinkelerend van: hallo tortelduifje Siepje, hier met snoepkatje Stali, kom je op mijn tak? - o de vrolijk opgewekte vogels, allemaal voor de brave poes, die veel beproefde wulpse snoepkat. Ja verdomd, deze onverzadigbare bevrediginsdrang, lieve beklagenswaardige deerne, mist een nietsontziende, opzwepende rakker en zoveel is wel duidelijk:
Geef eens antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 18 april 2005 03:10 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je al die tijd Skippy aan het uitlaten was..
Jouw vraag kwam later geedit en nadat je jammer genoeg jouw volledige tekst hebt weggehaald.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 03:44 schreef Ryan3 het volgende:
inlogfout.
Ja wrijf het er maar in.quote:
sinds de bijbel en de koranquote:Op maandag 18 april 2005 04:05 schreef SHE het volgende:
wat? sinds wanneer is neuken met je eigen geslacht een zwaktebod![]()
ik lees yoep..doe even normaalquote:Op maandag 18 april 2005 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds de bijbel en de koranwant de kans op nageslacht is kleiner....
Yoep.quote:Op maandag 18 april 2005 04:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Yoep?
Sjat ap, de naam is irrelevantquote:Op maandag 18 april 2005 04:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Yoep.
Dat is toch geen naam? Dat is een kreet.
inderdaad, fuck offquote:Op maandag 18 april 2005 04:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is toch niet te geloven!
Wat nou weerquote:Op maandag 18 april 2005 04:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is toch niet te geloven!
Da's een verdomd slecht antwoord, Isa.quote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn standaard antwoord: als ik kan (en ik kan meestal niet).
pleur op, ik zou hooguit een utopische symbiose van fellatio en het treffen van je kleuren spectrum, hebben...maar verderquote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah fijn, kunnen we eindelijk gaan trouwen...
Ik ben er anders best tevreden mee.quote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een verdomd slecht antwoord, Isa.
Begrijp ik het goed dat je niet met me wilt trouwen?quote:Op maandag 18 april 2005 04:32 schreef SHE het volgende:
pleur op, ik zou hooguit een utopische symbiose van fellatio en het treffen van je kleuren spectrum, hebben...maar verder
laat me met rust![]()
Kom je bij me wonen? Ik weet zeker dat ik subsidie krijg danquote:Op maandag 18 april 2005 04:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je niet met me wilt trouwen?.
For surequote:Op maandag 18 april 2005 04:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom je bij me wonen? Ik weet zeker dat ik subsidie krijg dan![]()
It's your party & you'll cry when I make youquote:Op maandag 18 april 2005 05:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
For sure.
Krijg ik dan wel m'n eigen kamertje zodat ik ook nog fatsoenlijke wijven kan ontvangen?.
Hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 18 april 2005 05:08 schreef SHE het volgende:
[..]
It's your party & you'll cry when I make you
wat dacht je van 2 plugs up your ass? The good, the bad .........quote:Op maandag 18 april 2005 05:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Zonder te waarschuwen naakt m'n kamer inlopen?
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?quote:Op maandag 18 april 2005 05:14 schreef SHE het volgende:
wat dacht je van 2 plugs up your ass? The good, the bad .........
een huwelijk zonder prenup..quote:Op maandag 18 april 2005 05:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?
Ben je vies van getrouwde vrouwen?quote:Op maandag 18 april 2005 05:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?
hu·we·lijk (het ~, ~en)quote:
Ik ga toch niet in een getrouwd wijf liggen roeren? Misschien neukt ze nog wel met haar manquote:
Aphrodite liet de aardappeltjes ook iedere avond aanbrandenquote:
Ik laat mijn briljante columns niet verpesten door de inbreng van SHEquote:Op maandag 18 april 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie maar fijn samen een duocolumn schrijven over huwelijken een aangebrande aardappeltjes(om in godsnaam nog iets ontopic te melden).
Mag ik niet gewoon het geneesmiddel voor kanker uitvinden ofzo?quote:Op maandag 18 april 2005 05:35 schreef Isabeau het volgende:
Zie het als een uitdaging.
Correctie, entiteit R3 denkt iedereen voor racist, fascist en holocaustontkenner uit te kunnen maken, zo'n werkeloze idioot kun je niet hard genoeg aanpakken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ongelooflijk, 4 uur 's nachts, ga eens wat zinnigs met je leven doen, entiteit.quote:Op maandag 18 april 2005 04:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in..
Gelukkig heb ik bijzonder ruim laten weten werkelijk te bestaan, maar niet erg fijn zo op 1 computer..
Kom je dan een nachtje logeren?quote:Op maandag 18 april 2005 09:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil wel als ghostwriter fungeren trouwens.
Waar zo'n ban al niet goed voor is.quote:Op maandag 18 april 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
Ik ken natuurlijk wel mijn grenzen Hallo zeg
Dat is een gezellig jaarlijks terugkerend ritueel. Vraag vriend DennisMoore maar of het goed bevalt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |