Llull!quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik ben ook een hopeloze romanticus hoor,Seborik
.
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier geen stalen ballen, hoor.
Ahum?quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent wel danig in je wiek geschoten door die topic hè..
Trouwens, ben wel serieus, zou best eens columinst willen zijn als ik wat meer tijd heb.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.
Het is mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Stali lieverd,quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Het aanbod geldt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'quote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn..
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'![]()
Liever niet, dan zit ik straks met 800 nieuwe.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Maak je dan wel een mooie OP?quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Bij wie?quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Wees eens hééél lief dan!...quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen..
Jahoor, maar of je wordt aangenomen is wat anders.quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heei Seborik, kan ik over twee maanden ook solliciteren?
Jij begon te flippen nadat ik jou als gemuteerd Japans Meeuwtje introduceerde en dat heeft je toch erg wakker gehouden afgelopen nacht. Gezien ook het mailtje van Bluezz die ik heb gekregen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Lief pimpeltje,
Ik wil je niet onnodig kwetsen maar, daar is dan ook alles mee gezegd.![]()
Je kunt niet eens één zin normaal spellen, bij mij heb je het dus niet voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bij iedereen. skiczukie weet je. Ik ken jou niet.
Over lovesick puppies gesproken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Kom jij dan eindelijk eens uit de kast?.
Al die ruzies met SCH, ik geloof er geen bal van.
Je hebt ongetwijfeld gemerkt dat ik wel een zwak voor Stali heb. Hoe staat zij tegenover lesbiennes?!...quote:
Jah, dat had ik ook al begrepen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Jahoor, maar of je wordt aangenomen is wat anders.
Ik ben Pool, en ik zou dan typen in Word met een spellingscontrole. Geen stress.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt niet eens één zin normaal spellen, bij mij heb je het dus niet voor elkaar gekregen.
Vergeleken met mijn kardinale ervaringen is SCH slechts een onbeduidend, provinciaal relnichtje.quote:Op maandag 18 april 2005 00:14 schreef Stali. het volgende:
[..]
Kom jij dan eindelijk eens uit de kast?.
Al die ruzies met SCH, ik geloof er geen bal van.
Zou jij de foto van Clinton niet eens willen misbruiken?quote:
Okay, dat wetende, waardeer ik je een stuk meer!quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben Pool, en ik zou dan typen in Word met een spellingscontrole. Geen stress.
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi topic Sebbo. Kan je zo een column van bouwen.
Vergeet de credits niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.
De miskenning van de internetpredikers ofzo.
Die jou kennelijk in TTK notabene wel op (wellicht uit?) de kast weet te krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:16 schreef lucida het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn kardinale ervaringen is SCH slechts een onbeduidend, provinciaal relnichtje.![]()
Met als ondertitel;quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Misschien wil jij er dan ook een WWKW aan wijden.
De miskenning van de internetpredikers ofzo.
Is het rechts of is het links?quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met als ondertitel;
Wie heeft nu écht de grootste piemel?
Ik niet!quote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met als ondertitel;
Wie heeft nu écht de grootste piemel?
Het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Is het rechts of is het links?
Of
De middelmatigheid regeert
Daar hebben we tegenwoordig hele kekke hulpmiddeltjes voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |