Llull!quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik ben ook een hopeloze romanticus hoor,Seborik
.
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier geen stalen ballen, hoor.
Ahum?quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Dan zie je toch echt iets over het hoofd.![]()
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent wel danig in je wiek geschoten door die topic hè..
Trouwens, ben wel serieus, zou best eens columinst willen zijn als ik wat meer tijd heb.quote:Op zondag 17 april 2005 23:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wel een fan van je posts.
Het is mijn topic.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Ik laat mijn goede naam niet door zo'n blaag als jou besmeuren.![]()
Stali lieverd,quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Het aanbod geldt nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2005 23:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ach, hier knelt de schoen ... deze jongens hebben natuurlijk geen mailtje van je gehad, Seborik..
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'quote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral leuk dat je probeerde uit te leggen, in die weggehaalde posts, dat gezien je postgeschiedenis op Fok! ons vogeltje Sjun wrs wel het wijfje zou zijn..
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb die betreffende post gesaved! 'Wat schuift het?'![]()
Liever niet, dan zit ik straks met 800 nieuwe.quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Maak je dan wel een mooie OP?quote:Op maandag 18 april 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik alvast een deel 2 en 3 aanmaken?.
Bij wie?quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hou van een dubbelle 'l'. Dat straallt gezag uit, weet je.
Wees eens hééél lief dan!...quote:Op maandag 18 april 2005 00:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Paste m hier maar dan kunnen wij allemaal lachen..
Jahoor, maar of je wordt aangenomen is wat anders.quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heei Seborik, kan ik over twee maanden ook solliciteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |