Die laatste is wel geinig idd in het licht van de zogenaamde kritiek die jij daarnet om je oren kreeg. Bepaalde users zijn blijkbaar in hun wiek geschoten als ze persoonlijk niet gevraagd worden om columnist te worden door jou en reageren dit dan af door te flamen op het instituut van columnist op Fok!. Of hoe moeten we dit zien?quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Is het rechts of is het links?
Of
De middelmatigheid regeert
Heb je nu wél of niet gezopen, Ryan?quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Da's toch heel normaal, een vriendin zonder piemol???
Mijn eerste slotje door jou.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet zien. Ik zie die figuren hier vanavond voor het eerst. Misschien kun jij je visie erover geven. Kennelijk achtervolgen ze je nogal.
Ach alles wat SCH schrijft voldoet niet voor deze heren. Zelfs een familietragedie wordt blijkbaar uitgespeeld in een links-rechts schema. Daarnaast dus denk ik dat hun tere zieltjes beschadigd zijn, omdat ze niet middels een mailtje van jou persoonlijk gevraagd zijn om columnist te worden. Daarnaast herken je ook nog wat "valse nichten" gedrag in hun optredens...quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet zien. Ik zie die figuren hier vanavond voor het eerst. Misschien kun jij je visie erover geven. Kennelijk achtervolgen ze je nogal.
Ow, sorrie.quote:Op maandag 18 april 2005 00:31 schreef Seborik het volgende:
Ik doelde op die andere figuren, uiteraard.
Van de blauwe boon ben ik.quote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb je nu wél of niet gezopen, Ryan?
Verstoor 'm dan ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een héérlijke stilte.
GOEDE MORGEN, DUBBELGEMUTSTE MEVROUWOGIGE POEZINquote:
En ik maar denken dat je al die tijd Skippy aan het uitlaten was.quote:Op maandag 18 april 2005 03:05 schreef lucida het volgende:
[..]
GOEDE MORGEN, dubbelgepuntmutste, mevrouwogige poezin?
is U de zachte nacht bevallen, hebben de ondeugende, geheimzinnige planten naar behoren
gegeurd en, zijn hopelijk geen van uw overige zuigelingen aan de builenpest bezweken? Hebt u de interessante nerveuze godvruchtige vogeltjes, vrome lieftallige deerne, al wel eens goed bekeken, druk kwinkelerend van: hallo tortelduifje Siepje, hier met snoepkatje Stali, kom je op mijn tak? - o de vrolijk opgewekte vogels, allemaal voor de brave poes, die veel beproefde wulpse snoepkat. Ja verdomd, deze onverzadigbare bevrediginsdrang, lieve beklagenswaardige deerne, mist een nietsontziende, opzwepende rakker en zoveel is wel duidelijk:
Geef eens antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 18 april 2005 03:10 schreef Stali. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je al die tijd Skippy aan het uitlaten was..
Jouw vraag kwam later geedit en nadat je jammer genoeg jouw volledige tekst hebt weggehaald.quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 03:44 schreef Ryan3 het volgende:
inlogfout.
Ja wrijf het er maar in.quote:
sinds de bijbel en de koranquote:Op maandag 18 april 2005 04:05 schreef SHE het volgende:
wat? sinds wanneer is neuken met je eigen geslacht een zwaktebod![]()
ik lees yoep..doe even normaalquote:Op maandag 18 april 2005 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds de bijbel en de koranwant de kans op nageslacht is kleiner....
Yoep.quote:Op maandag 18 april 2005 04:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Yoep?
Sjat ap, de naam is irrelevantquote:Op maandag 18 april 2005 04:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Yoep.
Dat is toch geen naam? Dat is een kreet.
inderdaad, fuck offquote:Op maandag 18 april 2005 04:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is toch niet te geloven!
Wat nou weerquote:Op maandag 18 april 2005 04:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is toch niet te geloven!
Da's een verdomd slecht antwoord, Isa.quote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn standaard antwoord: als ik kan (en ik kan meestal niet).
pleur op, ik zou hooguit een utopische symbiose van fellatio en het treffen van je kleuren spectrum, hebben...maar verderquote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah fijn, kunnen we eindelijk gaan trouwen...
Ik ben er anders best tevreden mee.quote:Op maandag 18 april 2005 04:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's een verdomd slecht antwoord, Isa.
Begrijp ik het goed dat je niet met me wilt trouwen?quote:Op maandag 18 april 2005 04:32 schreef SHE het volgende:
pleur op, ik zou hooguit een utopische symbiose van fellatio en het treffen van je kleuren spectrum, hebben...maar verder
laat me met rust![]()
Kom je bij me wonen? Ik weet zeker dat ik subsidie krijg danquote:Op maandag 18 april 2005 04:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je niet met me wilt trouwen?.
For surequote:Op maandag 18 april 2005 04:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom je bij me wonen? Ik weet zeker dat ik subsidie krijg dan![]()
It's your party & you'll cry when I make youquote:Op maandag 18 april 2005 05:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
For sure.
Krijg ik dan wel m'n eigen kamertje zodat ik ook nog fatsoenlijke wijven kan ontvangen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |