Hoe wil je dat doen?quote:Op maandag 18 april 2005 05:08 schreef SHE het volgende:
[..]
It's your party & you'll cry when I make you
wat dacht je van 2 plugs up your ass? The good, the bad .........quote:Op maandag 18 april 2005 05:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Zonder te waarschuwen naakt m'n kamer inlopen?
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?quote:Op maandag 18 april 2005 05:14 schreef SHE het volgende:
wat dacht je van 2 plugs up your ass? The good, the bad .........
een huwelijk zonder prenup..quote:Op maandag 18 april 2005 05:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?
Ben je vies van getrouwde vrouwen?quote:Op maandag 18 april 2005 05:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hadden het slechts over trouwen, waar haal je in godsnaam het idee vandaan dat je aan m'n kont mag zitten?
hu·we·lijk (het ~, ~en)quote:
Ik ga toch niet in een getrouwd wijf liggen roeren? Misschien neukt ze nog wel met haar manquote:
Aphrodite liet de aardappeltjes ook iedere avond aanbrandenquote:
Ik laat mijn briljante columns niet verpesten door de inbreng van SHEquote:Op maandag 18 april 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie maar fijn samen een duocolumn schrijven over huwelijken een aangebrande aardappeltjes(om in godsnaam nog iets ontopic te melden).
Mag ik niet gewoon het geneesmiddel voor kanker uitvinden ofzo?quote:Op maandag 18 april 2005 05:35 schreef Isabeau het volgende:
Zie het als een uitdaging.
Correctie, entiteit R3 denkt iedereen voor racist, fascist en holocaustontkenner uit te kunnen maken, zo'n werkeloze idioot kun je niet hard genoeg aanpakken.quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef Seborik het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet zien. Ik zie die figuren hier vanavond voor het eerst. Misschien kun jij je visie erover geven. Kennelijk achtervolgen ze je nogal.
Ongelooflijk, 4 uur 's nachts, ga eens wat zinnigs met je leven doen, entiteit.quote:Op maandag 18 april 2005 04:00 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in..
Gelukkig heb ik bijzonder ruim laten weten werkelijk te bestaan, maar niet erg fijn zo op 1 computer..
Kom je dan een nachtje logeren?quote:Op maandag 18 april 2005 09:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik wil wel als ghostwriter fungeren trouwens.
Waar zo'n ban al niet goed voor is.quote:Op maandag 18 april 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
Ik ken natuurlijk wel mijn grenzen Hallo zeg
Dat is een gezellig jaarlijks terugkerend ritueel. Vraag vriend DennisMoore maar of het goed bevalt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |