Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk, ik weet niet waar het aan op gaat (in ieder geval niet aan een fatsoenlijke search), maar geld hebben ze. Ik vind het al erg genoeg dat elke letter die ik hier op het forum schrijf niet meer van mij is maar van die brachycefale Rotterdamse heikneuter en dan zou ik ook nog voor noppes columns gaan schrijven? Bekijk het maar! 50 euro per column. Dat is echt een koopje, het levert duizenden lezers op! Eigenlijk zouden de huidige Fok!columnisten een vakbond moeten opstarten, ze moeten zich niet langer wijsmaken dat je er geen geld voor kan krijgen, want dat kan wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat denk ik niet om het geld, toch? FOK heeft dat geld simpelweg niet. Denk dan ook dat het geen zin heeft, schrijf dan een keer een column, en kijk naar de reacties.
Mugabiaanse praktijken!quote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef Seborik het volgende:
Indien je de proefperiode tot een succesvol einde brengt en uiteindelijk aan wordt genomen als vaste columnist, krijg je ook nog een Fok-emailadres. We kunnen je echter geen financiėle middelen aanbieden.
Duizenden??? Too many words, zodiakk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk, ik weet niet waar het aan op gaat (in ieder geval niet aan een fatsoenlijke search), maar geld hebben ze. Ik vind het al erg genoeg dat elke letter die ik hier op het forum schrijf niet meer van mij is maar van die brachycefale Rotterdamse heikneuter en dan zou ik ook nog voor noppes columns gaan schrijven? Bekijk het maar! 50 euro per column. Dat is echt een koopje, het levert duizenden lezers op! Eigenlijk zouden de huidige Fok!columnisten een vakbond moeten opstarten, ze moeten zich niet langer wijsmaken dat je er geen geld voor kan krijgen, want dat kan wel.
Met minder woorden, het wordt dus gewoon niet aan jou besteed.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij? Fok! heeft dat geld wel natuurlijk
Nee, too many words.quote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat jij en je bitch ze zullen lezen,.
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 01:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat jij en je bitch ze zullen lezen,.
quote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...
Mag je dat wel hardop zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:59 schreef Seborik het volgende:
- Duizenden
Ha! Die hele zin klopt niet eens!quote:Op zondag 17 april 2005 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
For old times sake, zodiakk, maar het is al verdomd lang geleden dat ik ooit op je naam gezocht heb hoor...
ok ok ... sorry hoor ik ga wel weer naar ONZquote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef Seborik het volgende:
Wat een rare vraag. Als columnist mag je alle woorden gebruiken die je wil, zolang ze functioneel zijn in je column. Het is natuurlijk erg raar om sjokola te schrijven om het als sjokola te schrijven. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Jij hebt de komende week tijd genoeg om eens flink vooruit te schrijven.quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Het zou toch fijn zijn als columnisten nog iets van de puurheid van de taal overeind kunnen houden tegenover alle MSN en breezer vervuiling.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij hebt de komende week tijd genoeg om eens flink vooruit te schrijven.
Dat is inderdaad niet grappig nee. Komt het ergens online te staan?quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben nu bezig voor iets anders een column over die moorden in Hilversum te schrijven, maar heb er helemaal buikpijn van
Nee, is voor de intranetsite van de omroep waar ik voor werk.quote:Op zondag 17 april 2005 21:44 schreef Stali. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet grappig nee. Komt het ergens online te staan?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat je voor Fok! gaat schrijven. Zet 'm op!quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, is voor de intranetsite van de omroep waar ik voor werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |